Şimdi Ara

Toyota Corolla Sedan'a 1.5 litre motor seçeneği geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
224
Cevap
2
Favori
19.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Türkiye'de üretilen Toyota Corolla Sedan, yeni bir motor seçeneği ile yoluna devam edecek. Toyota, Corolla Sedan'ı daha fazla verimlilik sunan yeni 1.5L Dynamic Force güç ünitesi ile sunacak.



    Türkiye’de üretilen Toyota Corolla Sedan’ın yeni motor seçeneği olan 1.5L Dynamic Force, Avrupa’daki yeni emisyon standartlarını karşılayacak şekilde geliştirildi.



    Toyota’nın yeni 1.5L Dynamic Force motoru, düşük tüketimi ve çevreci özellikleriyle dikkat çekiyor. Yeni 3 silindirli 1.5 litrelik motor, modern TNGA tasarımı sayesinde daha düşük ağırlığa sahip ve daha az yer kaplıyor. Bununla birlikte yakıt tüketim ve CO2 salımlarında yüzde 17 oranında iyileşme sunuyor.



    Ayrıca Bkz.Renault yeni crossover konsepti Kiger'ı tanıttı



    Yeni 1.5L Dynamic Force, ileri teknolojisi ve geliştirilen özellikleriyle birlikte daha iyi hava yakıt karışımı sunarak daha yüksek termal verimlilik ve daha düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Yeni 1.5 litrelik motor, WLTP ölçümlerine göre 127-139 g/km CO2 ve 5.6-6.2 lt/100 km birleşik tüketim değerine sahip.



    125 beygir güç ve 153 Nm tork üreten yeni 1.5L Dynamic Force, Corolla Sedan'da bulunan 1.6 litre hacimli motorun yerini alacak ve 10 ileri otomatik şanzıman veya 6 ileri manuel şanzımanla tercih edilebilecek. 1.5L Dynamic Force motorla donatılan Corolla Sedan Ocak ayından itibaren satışa sunulacak. 








  • Yokuş çıkarken vites düşecek, bağıracak konforu olumsuz etkileyecek kısmı doğru, çok yakacak kısmı yanlış. Turbo motor basacak havayı, içecek yakıtı. İçtiği yakıtla da üretecek gücü ve bu sayede daha rahat, daha konforlu çıkacak.


    Yokuştaki o rahatlık turbodan değil, anlık yakılan fazla yakıttan geliyor. Turbo sadece aracı

  • Eski motor daha iyi, hem daha sessiz hem daha sarsıntısız hem de daha güçlü. Bu yeni motor emisyon ve yakıt tüketim sınırlandırmalarına uyum için geliştirilmiş mecburi bir motor.

  • 125 beygir 153 tork 10 ileri otomatik bana çok garip geldi


    Koy 1.5 litre 3 silindir turbo motor 140-150 HP 250-300 tork o zaman bana uyar 10 ileri otomatik


    Birde bunun arızası bakımı var 10 ileri otomatik korkutuyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 19 Kasım 2020; 14:42:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüp olacak mı tüp :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa yüzünden bizimde elektrikliden başka seçenek kalmayacak bari şarj istasyonu kurulumunuhızlandırsalar her yakıt istasyonuna 3 tane hızlı şarj koyma zorunluluğu falan gelse bari de hazır olsak

  • Yeni 1.5 dynamic force 2017-2020 yaris'in 2nrk fke kodlu 4 silindirli benzinli atkinson motırunun 3 silindirli geliştirilmiş hali. Yaris'i eski 1.33 motoruna göre 1.5 4 silindir 2nrfke motor %12 daha az yakıt tüketiyordu. %36,5 termal verimlilik 13'5:1 sıkıştırma vardı. Yeni yaris ve corolla da kullaınalacak benzinli bu 1.5 dynamic force motor %40 termal verimlilikle 14:1 sıkıştırmayla çalışacak. Türkçesi aynı yakıt miltarıyla daha çok yol. Yaris'in benzinli 1.5 motoru (hybrid'dekş motor değil) corolla'nın eski 1.33 gibi giriş motoru olacak gibi. Amaç belli fiyatı düşürmek. Lpg uyumluluğu konusunda fakir karışımla çalışan yüksek sıkıştırmalı bir motor eski 1.6 kadar sağlıklı olmayacaktır görüşündeyim. Öte yandan 1.6 motora göre düşük yükte yani mesala 70km saatle 1.400 devirde süzülürken1.6 motordan daha az yakıt tüketecektir.

    Öte yandan 3. Silindir sarsıntısı gerekli takozlar ve kulaklarla sabitlenmeye çalışsa da sanırım 4. Silindir kadar konforlu olmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaristeki 1.5 Hybrid üniteyi koyamıyorlarmı şuna hem uygun fiyatlı hem hybrid olurdu ne güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında 2.0 litre atkinson benzinli motor'un 1 silindir eksik hali diyebiliriz. Geliştirme derken eski dynamic force 1.5 2nrfke'nin yeri ni alan 3 silindirli bir atkinsonımsı bir miller cycle motoru. Yeni motorda aynı Polonya toyota'da üretilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alec -- 19 Kasım 2020; 14:52:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hondanın ve toyotanın bu turbo kullanmama inadını anlayamıyorum. bırakın inadı kardeşim. atmosferik motorla kastırıp durmayın. avrupa markalarının yaptığı gibi küçük hacimli turbo kullanın. atmosferik motorun torku, turbolu olana göre daha az olduğu için; araç yük altında, yokuş çıkarken vs illaki turbolu araçtan fazla yakacak, sürekli vites küçülterek konforsuz bir sürüşe (yüksek ses) yol açacaktır.

  • Şanzıman yine aynı CVT şanzıman. Yapay oran 7'den 10'a çıkarılmış.

  • Başlığı okuyunca acaba 1.5 turbo mu diye umutlanmadım değil ama neredeee...

  • 1.5 Motor geliyor deyince 1.5 Turbo sandım.

    İyide aynı motor şuan hali hazırda 4 silindir olarak Civiclerde kullanılıyor zaten ?

    1.6 125 HP 152 Tork.

    Yenilik nerde onu anlamadım ? 10 ileri şanzıman ne alaka ?

    1.5 Turbo olsa neyse de bu nedir şimdi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala atmosferik motor üzerine çalışıyorlar ya helal olsun.1.5 turbo sandım bir an heycanlandım :)

  • tork fakiri corolla.

  • en önemli soru şu: lepege takılacak mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,0 motor ile 130 hp güç üreten motorlar var. ölü doğmuş.

  • Motor iyi hoş da 153 Nm tork çok az. Bu değerlerde bu kasada atmosferik motorla ağıra bağıra yol almaya çalışılır ancak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Direkt enjeksiyonlu değil mpi'dır umarım yoksa tüpçülerin gözü yaşlı 

  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt

    1 Nm tork artışı neyine yetmiyor otur şükret  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corolla da hala aracı lpg li kullanınca benzin ibresinin düşmesi sorunu devam ediyor mu yav inşallah ona kafa yormuşlardır bu defa

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.