|
Toyota Corolla Sedan'a 1.5 litre motor seçeneği geliyor
-
-
Eski motor daha iyi, hem daha sessiz hem daha sarsıntısız hem de daha güçlü. Bu yeni motor emisyon ve yakıt tüketim sınırlandırmalarına uyum için geliştirilmiş mecburi bir motor.
-
125 beygir 153 tork 10 ileri otomatik bana çok garip geldi
Koy 1.5 litre 3 silindir turbo motor 140-150 HP 250-300 tork o zaman bana uyar 10 ileri otomatik
Birde bunun arızası bakımı var 10 ileri otomatik korkutuyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 19 Kasım 2020; 14:42:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüp olacak mı tüp :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupa yüzünden bizimde elektrikliden başka seçenek kalmayacak bari şarj istasyonu kurulumunuhızlandırsalar her yakıt istasyonuna 3 tane hızlı şarj koyma zorunluluğu falan gelse bari de hazır olsak
-
Yeni 1.5 dynamic force 2017-2020 yaris'in 2nrk fke kodlu 4 silindirli benzinli atkinson motırunun 3 silindirli geliştirilmiş hali. Yaris'i eski 1.33 motoruna göre 1.5 4 silindir 2nrfke motor %12 daha az yakıt tüketiyordu. %36,5 termal verimlilik 13'5:1 sıkıştırma vardı. Yeni yaris ve corolla da kullaınalacak benzinli bu 1.5 dynamic force motor %40 termal verimlilikle 14:1 sıkıştırmayla çalışacak. Türkçesi aynı yakıt miltarıyla daha çok yol. Yaris'in benzinli 1.5 motoru (hybrid'dekş motor değil) corolla'nın eski 1.33 gibi giriş motoru olacak gibi. Amaç belli fiyatı düşürmek. Lpg uyumluluğu konusunda fakir karışımla çalışan yüksek sıkıştırmalı bir motor eski 1.6 kadar sağlıklı olmayacaktır görüşündeyim. Öte yandan 1.6 motora göre düşük yükte yani mesala 70km saatle 1.400 devirde süzülürken1.6 motordan daha az yakıt tüketecektir.
Öte yandan 3. Silindir sarsıntısı gerekli takozlar ve kulaklarla sabitlenmeye çalışsa da sanırım 4. Silindir kadar konforlu olmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yaristeki 1.5 Hybrid üniteyi koyamıyorlarmı şuna hem uygun fiyatlı hem hybrid olurdu ne güzel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında 2.0 litre atkinson benzinli motor'un 1 silindir eksik hali diyebiliriz. Geliştirme derken eski dynamic force 1.5 2nrfke'nin yeri ni alan 3 silindirli bir atkinsonımsı bir miller cycle motoru. Yeni motorda aynı Polonya toyota'da üretilecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alec -- 19 Kasım 2020; 14:52:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hondanın ve toyotanın bu turbo kullanmama inadını anlayamıyorum. bırakın inadı kardeşim. atmosferik motorla kastırıp durmayın. avrupa markalarının yaptığı gibi küçük hacimli turbo kullanın. atmosferik motorun torku, turbolu olana göre daha az olduğu için; araç yük altında, yokuş çıkarken vs illaki turbolu araçtan fazla yakacak, sürekli vites küçülterek konforsuz bir sürüşe (yüksek ses) yol açacaktır.
-
Şanzıman yine aynı CVT şanzıman. Yapay oran 7'den 10'a çıkarılmış.
-
Başlığı okuyunca acaba 1.5 turbo mu diye umutlanmadım değil ama neredeee...
-
1.5 Motor geliyor deyince 1.5 Turbo sandım.
İyide aynı motor şuan hali hazırda 4 silindir olarak Civiclerde kullanılıyor zaten ?
1.6 125 HP 152 Tork.
Yenilik nerde onu anlamadım ? 10 ileri şanzıman ne alaka ?
1.5 Turbo olsa neyse de bu nedir şimdi ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hala atmosferik motor üzerine çalışıyorlar ya helal olsun.1.5 turbo sandım bir an heycanlandım :)
-
tork fakiri corolla.
-
en önemli soru şu: lepege takılacak mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1,0 motor ile 130 hp güç üreten motorlar var. ölü doğmuş.
-
Motor iyi hoş da 153 Nm tork çok az. Bu değerlerde bu kasada atmosferik motorla ağıra bağıra yol almaya çalışılır ancak.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Direkt enjeksiyonlu değil mpi'dır umarım yoksa tüpçülerin gözü yaşlı
-
1 Nm tork artışı neyine yetmiyor otur şükret
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
corolla da hala aracı lpg li kullanınca benzin ibresinin düşmesi sorunu devam ediyor mu yav inşallah ona kafa yormuşlardır bu defa
Motor iyi hoş da 153 Nm tork çok az. Bu değerlerde bu kasada atmosferik motorla ağıra bağıra yol almaya çalışılır ancak.
|
125 beygir 153 tork 10 ileri otomatik bana çok garip geldi Koy 1.5 litre 3 silindir turbo motor 140-150 HP 250-300 tork o zaman bana uyar 10 ileri otomatik Birde bunun arızası bakımı var 10 ileri otomatik korkutuyor |
1.5 Motor geliyor deyince 1.5 Turbo sandım.
İyide aynı motor şuan hali hazırda 4 silindir olarak Civiclerde kullanılıyor zaten ? 1.6 125 HP 152 Tork. Yenilik nerde onu anlamadım ? 10 ileri şanzıman ne alaka ? 1.5 Turbo olsa neyse de bu nedir şimdi ? |
153 torka neden bu kadar çok şaşırdınız ki? Toyotada zaten 20 senedir 150 tork var. Bu zamana kadar nasıl gittiyse bundan sonrada öyle gider. |
Eski motor daha iyi, hem daha sessiz hem daha sarsıntısız hem de daha güçlü. Bu yeni motor emisyon ve yakıt tüketim sınırlandırmalarına uyum için geliştirilmiş mecburi bir motor.
|
Tüketim değerlerini yansıtacaksa ben alırım. Fiyat uygun donanim iyi olursa direkt alırım. Öğretmen adamım ben, iki çocukluyum. Herkes sizin gibi torkmus silindirmis bunlara bakmaz.
|
Lpg uyumu yoksa şimdiki 1.6 Corolla satışlarını mumla ararlar.
|
1 Nm tork artışı neyine yetmiyor otur şükret |
Yokuş çıkarken vites düşecek, bağıracak konforu olumsuz etkileyecek kısmı doğru, çok yakacak kısmı yanlış. Turbo motor basacak havayı, içecek yakıtı. İçtiği yakıtla da üretecek gücü ve bu sayede daha rahat, daha konforlu çıkacak. Yokuştaki o rahatlık turbodan değil, anlık yakılan fazla yakıttan geliyor. Turbo sadece aracı |
Benzer içerikler
- whatsapp hesabı silme
- instagram seni engelleyen kişinin profilini görme
- instagram müzik ekleme
- whatsapp görüntülü not
- whatsapp mesaj düzenleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X