Şimdi Ara

Toyota Corolla Sedan'a 1.5 litre motor seçeneği geliyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
224
Cevap
2
Favori
19.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.5 turbo olsaydı ilerde düşünebilirdim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    Yaristeki 1.5 4 silindir, bu motor 3 silindir aynı blok olamaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg uyumu yoksa şimdiki 1.6 Corolla satışlarını mumla ararlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motor beygir gücü ve tork değerleri sebebiyle kaldırılan 1.33? motorun yerini alır anca. 10 ileri otomatik vites kurtarmaz tek başına. Hele yakıt olayı 1.6'dan bariz düşük olmaz ise gelen gideni aratır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zwanzig

    Motor iyi hoş da 153 Nm tork çok az. Bu değerlerde bu kasada atmosferik motorla ağıra bağıra yol almaya çalışılır ancak.

    153 torka neden bu kadar çok şaşırdınız ki?

    Toyotada zaten 20 senedir 150 tork var.  

    Bu zamana kadar nasıl gittiyse bundan sonrada öyle gider.

  • Çöp motor bunlar mı kaldı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu motor 1.6 motordan kesinlikle daha az tüketecektir.Ancak performans konusunda geri kalacaktır.Motor kodu M15A-FKS .Karşılaştırma yaparsak performans açısından Honda'nın HR-V ve Jazz 'da sunulan 1.5 130 hp motoru bile yetersiz görülüyor.Toyotanın motoru teknik veriler ışığında biraz daha güçsüz görünüyor, ancak %40 termal verimliliğe sahip

  • 4 silindirli 132 hp'lik yılların motoru (1ZR-FAE), hem yağ gibi akıyor, hem atmosferik de olsa bundan iyi kaçacaktır. 3 silindir demek daha çok ses, daha çok titreşim demek. Tork zaten evlere şenlik. Şimdiden soğudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Kasım 2020; 22:28:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumdaki kadar tork fetişişti yok gerçek dünyada. Millet çatır çutur uygun bulduğu aracı alıyor. Torksuz egea 1.4, corolla, civic deli gibi satıyor. Forumun ayılıp bayıldığı yüksek torklu turbolu civicler nedense çeyreği kadar bile satamıyor lpg li civicin.

    Özetle kimsenin umrunda değil tork. Ucuz olsun, az yaksın yeter. Bir de lpg uyumu önemli. Bu motor torktan değil lpg uyumundan kaybediyor. Ucuz olmaktan başka çaresi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0.9 turbo clio nal toplatır rampada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu forumdaki kadar tork fetişişti yok gerçek dünyada. Millet çatır çutur uygun bulduğu aracı alıyor. Torksuz egea 1.4, corolla, civic deli gibi satıyor. Forumun ayılıp bayıldığı yüksek torklu turbolu civicler nedense çeyreği kadar bile satamıyor lpg li civicin.

    Özetle kimsenin umrunda değil tork. Ucuz olsun, az yaksın yeter. Bir de lpg uyumu önemli. Bu motor torktan değil lpg uyumundan kaybediyor. Ucuz olmaktan başka çaresi yok.

    bilader passat yıllık ne satıyor?

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    Passat dizel satıyor. Benzin alan pek yok.

    1.6 lpg uyumlu motoru olsa tsi nin en az iki katı satar. Fiyatı da 20-30bin uygun olur. İkinci eli de tsiden hızlı olur.

    Astra sedan mesela. Yıllardır turbo motoru var. Lpg uyumlu olduğu halde 1.6 atmosferiğin yarısı kadar satamadı. Fiyatı da tsi gibi kazık değildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota motor yapmayı biliyor. Sıkıştırma oranı ve termal verimi yüksek, atkinson döngüsü ile çalışıyor kulağa bile hoş geliyor. Düz yolda motor gücü sıkıntısı çekilmez ama dağlık arazide ve dik yokuşlarda bir miktar zayıf kalabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 153 torklu çöpün adını “Dynamic force “koymak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sürüş zevki gibi bir takıntılarıın olmadığı anlaşılıyor.

    Öte yandan yeni motorun sübapları da hafifletilmiştir, lpg konusunu ben de merak ettim doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Passat dizel satıyor. Benzin alan pek yok.

    1.6 lpg uyumlu motoru olsa tsi nin en az iki katı satar. Fiyatı da 20-30bin uygun olur. İkinci eli de tsiden hızlı olur.

    Astra sedan mesela. Yıllardır turbo motoru var. Lpg uyumlu olduğu halde 1.6 atmosferiğin yarısı kadar satamadı. Fiyatı da tsi gibi kazık değildi.

    bizim insanımızın zeka ve anlama katsayısını hafife alıyorsun. 10 yaşında civic e ikinci el d sınıfı bir araç kadar para istenen ve verilen bir ülkede ne söylesek boş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Yokuş çıkarken vites düşecek, bağıracak konforu olumsuz etkileyecek kısmı doğru, çok yakacak kısmı yanlış. Turbo motor basacak havayı, içecek yakıtı. İçtiği yakıtla da üretecek gücü ve bu sayede daha rahat, daha konforlu çıkacak.


    Yokuştaki o rahatlık turbodan değil, anlık yakılan fazla yakıttan geliyor. Turbo sadece aracı

    Teorik olarak doğru değil hava fazlalık katsayisini arttiriyor motorun cok daha verimli yanma anlamina geliyor buda atmosferikte düşük devirde yük altinda gaza basarsan araç kısmı olarak zenginde kalıyor yakitin bir kismini yakmadan dışarı atiyor turboda bu çok çok daha az


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: modifix06

    Yaristeki 1.5 4 silindir, bu motor 3 silindir aynı blok olamaz

    Son kasa 1.5 motor 3 silindir buyurun inceleyin: https://www.auto-data.net/tr/toyota-yaris-xp210-1.5-120hp-cvt-38793

  • ya sanki toyota showroomlarında araç var da, gelse zaten galericiler süpürecek. neyin tartışmasını yapıyorsunuz anlamadım.

  • 1.6 üretimi devam edecek mi önemli olan bu.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.