Şimdi Ara

TOYOTA D-4D İLE DİZEL FOCUS (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
23.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde focus trend'i incelemiştim corolla terra ile mukayese etmek gerekirse trend'de malzeme kalitesi ve işçilik sanki corolla'nın gerisinde gibi geldi, ön konsol bence toyota'da daha kaliteli, Focus trend'de kapı içlerinin kalitesi işçiliğe şüphe ile bakmama neden oldu, ayrıca trend'de arka tekerlerin kampana olması, hareket halinde iken motorun içeriye corolla'ya göre daha çok ses alması ve vites topuzunun ivmelenmelerde hareket etmesi bende olumsuz fikirler oluşmasına neden oldu, motor hususunda biri 1,4 diğeri 1,6 cc karşılaştırmak çok anlamlı değil, yol tutuş elbetteki focus'un yol tutuşu çok iyi ama corolla'nın ki de yabana atılamaz özellikle corolla'nın elektrohidrolik direksiyonu çok keyifli, yanılmıyorsam focusun baz modelinde yol bilgisayarıda yok, yeni focusta hacim arttırılmış fakat her iki otomobilin iç hacmi bana aynı gibi geldi yalnız focusun bagajı elbetteki daha büyük neyse benim ilk aklıma gelenler bunlar her iki otomobilde bence övgüye layık araçlar bence her ikisinide test edin ve kararınızı ona göre verin Ben kendime göre yaptığım araştırmada en iyi fiyata en iyi otomobili veren marka olarak corolla'yı gördüm.......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Toyota d4d


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    1.4 motor toyotaya sadece yetiyor uçurmuyor, lütfen abartmayalım arkadaşım ,test ettik heralde.



    valla kardeş sen nasıl bir performans bekliyorsun onu bilemem
    bence corollanın motoru yeterli degil baya iyi tabi bu kişiden kişiye degişir
    ben arkadaşın yerinde olsam corollayı alırım.



    benim nasıl bir performans beklediğim önemli değil ama o motor da o arabayı uçurmuyor diyorum bunun nesi yanlış. yetersiz demedik ki yeterli ama sadece yeterli dedik . uçuruyor falan deyince biraz abartı oluyor sanırım.
  • Corolla'yı değilse de yaris'i uçuruyordur.
  • öncelikle merhaba
    1.cisi kafana takılan 2 motor arasındaki teknik özelliklerse ve motor yüzünden ibre focusa kayıyorsa ki bu çok önemli bu motoru volvo,PSA ve ford ''DV6'' ortak kullanıyorlar. Bende bu motora sahip C4 var ve 36000YTL mal oldu yani toyotayla aynı fiyat ve aracın yol tutuşu mükemmel ray üstünde gidiyor gibisin. araç henüz rodajdan çıkmadı ama dün ank.-ist. arası ort. 105 km/h saatle geldim ve 5.1 lt/100 km tüketti. Gaza bastıgın anda aracın hızı direk 180km/h oluyor daha fazla denemedim. çünkü zorlamak istemedim. bilenler için söylüyorum, cankurtaranı 170 le çıkarken ibre 1 km. aşağı düşmedi.( gaza tam basmadım) ayrıca araçta ESP/ASR standart. ve araç euroncap testi 5yıldız... tasarım yarışmasında alfa gt den sonra 2.ci

    tasarımı sıradışı, kalitesi gerçekten takdire şayan, işçiliği konusunda hafif kusurları var, servis ağı yeni genişliyor ama 4 kapı modellerde parça sıkıntısı yok. şu an için tecrübelerim bunlar...
    yardımım olabildiyse ne mutlu...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mimmurat06

    birde dizel motorda önce mersedes sonra vw sonra ford diyorlar japon dizel motorlar yaramaz diyorlar sizler bu konuda ne diyorsunuz

    hıı
  • Focus Ghia'da mutlaka güvenlik paketi eklemelisin Perde havayastıkları, ESP, EBA geliyor, yol tutuş, malzeme, işçilik, estetik, motor olarak toyotanın önünde, DV6 kodlu ford motoru da ödül aldı arkadaşlar ama olay ödülle bitmiyor, 90bg toyota uçuyorsa 109hp focus atmosferi geçiyor demek lazım, ben şöyle yorum yapayım, 2.0 Scenic'ten toyotaya bindim yetersiz geldi ama focusa bindikten sonra 240-260nm arası değişen tork ve 109bg ve mükemmel şanzıman oranları focusu gerçekten ekonomik bir atlete dönüştürmüş ve tüketim de cabası, 5.5-6lt arası karma tüketim bence focus mantıklı bir seçim 2.eli de corolladan kuvvetli şu anda
  • Madem 2 araç arasında kalınmış, 4 milyar fark vermeye değmez , hele Focus için hiç değmez, 40 milyar verip daha güzel daha iyi bir araç almayacaksın, sadece biraz daha seri bir araba alacaksın....

    Yok bu iş yaş...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Madem 2 araç arasında kalınmış, 4 milyar fark vermeye değmez , hele Focus için hiç değmez, 40 milyar verip daha güzel daha iyi bir araç almayacaksın, sadece biraz daha seri bir araba alacaksın....

    Yok bu iş yaş...


    Servis faktörünü de kesinlikle katmak lazım.Onuda ekleyince direk elemiştim ben focusu.
  • kesinlikle focus.
  • Kesinlikle FOCUS....focus ta japondur içiniz rahat olsun MAzda nın AR-GE si altından geliştirilen bir araç...

    motoru çok başarılı aynı karoser ve motor mazda 3 te bulunmakta ama türkiye ye gelememekte ...!!!

    kesinlikle FOCUS...
  • 190 Nm tork Corolla'yı uçuruyor diyenler tabii ki 260 Nm'yi tatmayanlardır, neyse motoru ben hiç hesaba katmıyorum çünkü o zaman haksız rekabet olur zira Volvo'larda da bu motor vardır. Yani biraz Corolla'ya avantaj verelim

    Şimdi Focus'ta olup Corolla'da olmayan özellikleri yazıyorum ; direksiyondan kumandalı MP3 çalarlı SONY müzik sistemi, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, yağmur sensörü, otomatik hız sabitleyici, deri direksiyon, alüminyum alışımlı 16' jantlar, elektrikli yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, çift bölgeli otomatik klima, soğutmalı torpido, otomatik yanan farlar ve Follow Me Home vs. Corolla'nın bence en cezbedici özelliği Optitron gösterge paneli onun dışında Focus'a karşı hiç bir artısı yok.

    Dersen ki Corolla mı Trend Focus mu o zaman düşünülebilir ama Corolla'yla Ghia Focus'u kıyaslamak bence Corolla'ya karşı yapılan bir haksızlıktır, haksız bir rekabet içine sokuluyor. Bu şartlar altında kesinlikle Focus al derim, biraz dergi, otomobil sitesi vs kurcalayınca zaten belli oluyor.

    Ama marka ve modellerden ziyade sana ben başka bir şey tavsiye etmek istiyorum. Bence iki aracı da bayiye gidip inceleyin, ikisinin de koltuğuna oturun, orasını burasını kurcalayın, bayideki görevlilerle sohbet edip sorular sorun, sonra içinize hangisi siniyorsa onu alın. Ne Corolla'yı alırsan ne de Focus'u alırsan pişman olmazsın, ikisi de iyi arabadır sadece biri diğerinden biraz üstün.




  • 4 milyar vermeyip Focus dizel eline verdiği zaman bence pişman olur...çünkü farklı otomobiller

    biri 1.6 dizel diğeri 1.4...ve focus ile arasında 20 hp gibi ciddi bir güç farkı var

     TOYOTA D-4D İLE DİZEL FOCUS


     TOYOTA D-4D İLE DİZEL FOCUS




  • focus sınıf birincisi,ödül avcısı.

    corolla da yerli.sorunsuzluğu gerçek

    benim için çok zor soru oldu.

    mantık focus duygular corolla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Şimdi Focus'ta olup Corolla'da olmayan özellikleri yazıyorum ; direksiyondan kumandalı MP3 çalarlı SONY müzik sistemi, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, yağmur sensörü, otomatik hız sabitleyici, deri direksiyon, alüminyum alışımlı 16' jantlar, elektrikli yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, çift bölgeli otomatik klima, soğutmalı torpido, otomatik yanan farlar ve Follow Me Home vs. Corolla'nın bence en cezbedici özelliği Optitron gösterge paneli onun dışında Focus'a karşı hiç bir artısı yok.

    Dersen ki Corolla mı Trend Focus mu o zaman düşünülebilir ama Corolla'yla Ghia Focus'u kıyaslamak bence Corolla'ya karşı yapılan bir haksızlıktır, haksız bir rekabet içine sokuluyor. Bu şartlar altında kesinlikle Focus al derim, biraz dergi, otomobil sitesi vs kurcalayınca zaten belli oluyor.

    Arkadaşın dediği Corolla 1.4 D4D Sol modeli olup;
    kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, deri direksiyon, soğutmalı torpido mevcut ;)
    Trend Focus'la Terra Corolla karşılaştırılabilir ancak..

    Sadece performans ve bikaç ayrıntı için bence Focus alınmaz..TTE'nin Chipiyle 116hp oluyor 1.4 D4D motor seneye biz yaptırcaz o chipten




  • focusdaki 16.tdci ı sana şöyle söyleyeyim. son hız deneme fırsatım olmadı ama 0-100 denemesii yaptık. full depo ve arabada 3 kişiydik. 0-100 hızlanmasını yaklaşık 5 kere denemiştik ve en ii zaman 9.8 sn idi.
    malzeme kalitesi olarak kokpitte toyota daha kaliteli. kapılar olsun ön konsol olsun plastik kalitesi çok iyi. fordda iç mekanın %70 i sert plastik. yani dandini. ama görüntü olarak yumuşak plastik görüntüsü var. iç mekan rengini bej-siyah alırsan acaip kaliteli gözüküyor. kapı içlerinin plastik olması bence daha iyi çünkü baya bi şekil duruyor
  • Her bakımdan focus II çok daha üstün saymakla bitmez yani daha iyi olduğu kısımları. Kesinlikle 4 milyar farka değer bence...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lewo_rolla


    quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Şimdi Focus'ta olup Corolla'da olmayan özellikleri yazıyorum ; direksiyondan kumandalı MP3 çalarlı SONY müzik sistemi, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, yağmur sensörü, otomatik hız sabitleyici, deri direksiyon, alüminyum alışımlı 16' jantlar, elektrikli yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, çift bölgeli otomatik klima, soğutmalı torpido, otomatik yanan farlar ve Follow Me Home vs. Corolla'nın bence en cezbedici özelliği Optitron gösterge paneli onun dışında Focus'a karşı hiç bir artısı yok.

    Dersen ki Corolla mı Trend Focus mu o zaman düşünülebilir ama Corolla'yla Ghia Focus'u kıyaslamak bence Corolla'ya karşı yapılan bir haksızlıktır, haksız bir rekabet içine sokuluyor. Bu şartlar altında kesinlikle Focus al derim, biraz dergi, otomobil sitesi vs kurcalayınca zaten belli oluyor.

    Arkadaşın dediği Corolla 1.4 D4D Sol modeli olup;
    kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, deri direksiyon, soğutmalı torpido mevcut ;)
    Trend Focus'la Terra Corolla karşılaştırılabilir ancak..

    Sadece performans ve bikaç ayrıntı için bence Focus alınmaz..TTE'nin Chipiyle 116hp oluyor 1.4 D4D motor seneye biz yaptırcaz o chipten


    Toyota'nın internet sitesinde dizel Corolla'lar Linea ve Terra donanımlarla satılıyor şeklinde gösterilmiş, saydığım donanımlar da bu araçlarda yok gözüküyor. Ayrıca motor olayını chipdi, egzosdu, hava filtresiydi ne olursa olsun hiç karıştırmayın bence Corolla motor olayından kesinlikle yırtamaz, PSA'nın ürettiği bu motorla yarışamaz. 36 bin YTL'yle araba almaya niyetli birinin de 4 bin YTL daha az verip daha azıyla yetinmek isteyeceğini sanmıyorum, almışken iyisi olsun demek daha mantıklı. Sadece müzik seti ve kabinler yeter, komple Sony. 4 bin YTL çok az farkmış, ben Corolla'nın daha düşük fiyata olmasını beklerdim.

    Bu arada Corolla eski kasa, en fazla 2 yıl sonra yeniler, Corolla alanın da araçlar bir anda eskimiş olur. Focus'un makyaj dahil en az 4 senesi var, tamamen değişmesi ise 6 seneyi bulur.




  • DOSTUM İLK MESAJIMDADA BELİRTTİM KATALOG DA YOK AMA BAYİDEN BAKTIK FİYAT ALDIK TOYOTA D 4D SOL DONANIM 36 MİLYAR FORD GHİA ARTI GÜVENLİK PAKETLİ TDCİ 40 MİLYAR.AMA SOL DONANIMLI DA OLSA TOYOTA DONANIM OLARAK GERİDE KALIYOR HERŞEYİ İLE FOCUS DİYORUM AMA NE OLURDU YANİ FOCUS DA MALZEME KALİTESİ BİRAZ DAHA İİİİ OLSAYDI ŞİMDİ KİMSE TARTIŞMASIZ FOCUS DERDİ AMA OLSUN BENCE BU ŞARTLARDA BİLE YİNE FOCUS DAHA İİİ
  • valla arabadan birazcık anlayan hiç kıyas bile yapmaz
    tabiki focus
  • motor kalitesini kullandıkça göreceğiz hangisi kaliteli motor üretiyor,ford mu , toyotamı?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.