Şimdi Ara

TOYOTA D-4D İLE DİZEL FOCUS (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
23.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fordun o 102.000 rakamı içinde kaç tane binek araç var o zaman? Bence Binek araçta Toyota Forddan çok daha fazla sattı ve eğer dizel araçları Türkiyeye sene başında soksaydı ford'un en az 2 katı satardı. İşim gereği yurtiçi ve yurtdışı sürekli dolaşıyorum ve Forddan kat be kat daha fazla Toyota görüyorum yollarda.


    Burada Ford'un ürettiği arabalarda değil FORD Servisleri ve Ford yetkili satıcılarında olan problemlere bir bakalım. Ford Tr'nin Tr,ye ithal ettiği araçlarla yurtdışında satılan aynı model araçlara. Satış politikalarına ve satış sonrası hizmete.Şikayetlerin çoğunun arabalardan değil yeterli derecede teknik destek alamamaktan satış sonrası hizmetten kaynaklandığını görebilirsiniz.Bende son 4 senede kiralık olarak en az 10 tane Focus kullandım ve araba olarak hepside hoşuma gitti güzel arabalar.Fakat satış sonrası hizmet kötüyse Mercedes alsan BMW alsan ne farkeder?????
    Otosan bu satış politikaları yüzünden Türkiye'de Taunus'u da Escort'u da rezil etti.

    Diğer Taraftan,

    Toyota'nın 2005 yılnda Türkiyeden Avrupaya yerli üretim 105.000 adet araç ihraç ettiğini biliyormusunuz??

    İhracat 1. olduğunu peki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SKYTH -- 19 Ocak 2006 18:25:27 >




  • Ben de şu 4k ytl fiyat farkına cevap vermek istiyorum. Aralarında 4k fiyat farkı yok 40.000 ytl liste fiyatıdır. indirimli fiyatları daha düşük. mesela ben 36k ytlye aldım.
    bunu da göz önünde bulundurun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SKYTH
    Fordun o 102.000 rakamı içinde kaç tane binek araç var o zaman? Bence Binek araçta Toyota Forddan çok daha fazla sattı ve eğer dizel araçları Türkiyeye sene başında soksaydı ford'un en az 2 katı satardı. İşim gereği yurtiçi ve yurtdışı sürekli dolaşıyorum ve Forddan kat be kat daha fazla Toyota görüyorum yollarda.
    Burada Ford'un ürettiği arabalarda değil FORD Servisleri ve Ford yetkili satıcılarında olan problemlere bir bakalım. Ford Tr'nin Tr,ye ithal ettiği araçlarla yurtdışında satılan aynı model araçlara. Satış politikalarına ve satış sonrası hizmete.Şikayetlerin çoğunun arabalardan değil yeterli derecede teknik destek alamamaktan satış sonrası hizmetten kaynaklandığını görebilirsiniz.Bende son 4 senede kiralık olarak en az 10 tane Focus kullandım ve araba olarak hepside hoşuma gitti güzel arabalar.Fakat satış sonrası hizmet kötüyse Mercedes alsan BMW alsan ne farkeder?????
    Otosan bu satış politikaları yüzünden Türkiye'de Taunus'u da Escort'u da rezil etti.
    Diğer Taraftan,
    Toyota'nın 2005 yılnda Türkiyeden Avrupaya yerli üretim 105.000 adet araç ihraç ettiğini biliyormusunuz??
    İhracat 1. olduğunu peki?


    Aman Toyota iyi Ford kötü yoksa bitmeyecek bu işkence, işim gereği (öğrenci) yurtiçi ve yurtdışını pek dolaşamıyorum ama rakamları iyi konuştururum, araştırmayı ise çok çok iyi yaparım, forumda tanınırım bu konuda.

    Türkiye Satışlar
    FORD Binek Araç Sayısı : 38.101 araç, pazar payı %10
    TOYOTA Binek Araç Sayısı : 25.034 araç, pazar payı %6,7

    Türkiye'nin toplam otomotiv sektörü ihracatında, 2005 yılı ilk 9 ay döneminde Ford Otosan 123 bin, Toyota 105 bin, O.Renault 91 bin, Tofaş 62 bin araç şeklindeydi.


    Uzun lafın kısası bu forum işi yorumlarla yürüyor ama her zaman gerçekler bencelerin önünde olmalı. Birinin bencesi, aksi rakamlarla ispatlandığı halde devam ediyorsa kendi bileceği iştir. Toyota dizel araçları yıl başında getirseymiş iki katı satarmış, halamın sakalı olsa amcam olurdu.

    Artık holiganlık sınırı da aşıldı, teknolojiyi önce getirip Türk halkına sunmak, daha iyi olanaklardan ve seçeneklerden faydalanmasını sağlamak suç haline geldi, sanki Ford Toyota'nın dizel taşıyan gemilerini batırdı. Ama Toyota daha iyi, boşverin Ford'u zaten Aston Martin, Jaguar, Daimler, Land Rover, Lincoln, Mazda, Mercury, Volvo da iyi markalar değil ne de olsa işin içinde Ford var. Alın bir Corolla mis gibi hem kliması da yakıt tüketimini etkilemiyormuş




  • ya arkadaşlar seneye corolla kasa yenilicek bildiğime göre.bende corolla sahibiyim.şuan alsam focus alırım.ayrıca ford da alman yadaki memnuniyet araştırmasında iyi puan almıştı.wv ve renault ortalamanın altındaydı.corolla yeni kasa gelsin ozaman focusla kıyaslarız.ama bu kasayla kıyasladığımızda bence focus baya ağır basıyor.
  • Aşağıdaki markaların hepsi (lincoln ve mercury'yi bilmiyorum) sonradan satın alınmış.hiç birini ford yaratmamış. Şu andaki focus şu andaki corolla'dan iyi olabilir. Ama sorunsuzluk, kalite, müşteri memnuniyeti konusunda toyota sadece ford değil tüm markalara fark atmış. Marka fanatizmi yapmıyoruz ama bunu tüm dünya tescillediyse söyleyecek başka bir şey yok. Corolla'yı şu andaki focusla değil, bir önceki focusla kıyaslayın..corolla yol tutuş harıcınde focusa fark atacaktır..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burakki
    Corolla'yı şu andaki focusla değil, bir önceki focusla kıyaslayın..corolla yol tutuş harıcınde focusa fark atacaktır..


    Kıyaslıyorum, kıyaslıyorum olmuyor bir türlü dediğin. Aşağıda resimleri koydum incelemek isteyenler için, ikisi de 2000 model araçlar. Yalnız şunu da hatırlatmak istiyorum, belki hararetle okumaktan kaçırmış olanlar olabilir, ayrıca bu forumda okumaktan çok cevap yazmaya meraklı olan bir çok insan var, bari özet olarak fikrimin ne olduğunu anlayın, ben ilk mesajımda (16 Ocak 2006 22:04:00 yani bundan tam 3 gün önce) aynen şunu yazdım:
    quote:

    Dersen ki Corolla mı Trend Focus mu o zaman düşünülebilir ama Corolla'yla Ghia Focus'u kıyaslamak bence Corolla'ya karşı yapılan bir haksızlıktır, haksız bir rekabet içine sokuluyor. Bu şartlar altında kesinlikle Focus al derim, biraz dergi, otomobil sitesi vs kurcalayınca zaten belli oluyor.
    Ama marka ve modellerden ziyade sana ben başka bir şey tavsiye etmek istiyorum. Bence iki aracı da bayiye gidip inceleyin, ikisinin de koltuğuna oturun, orasını burasını kurcalayın, bayideki görevlilerle sohbet edip sorular sorun, sonra içinize hangisi siniyorsa onu alın. Ne Corolla'yı alırsan ne de Focus'u alırsan pişman olmazsın, ikisi de iyi arabadır sadece biri diğerinden biraz üstün.

    Tekrar ediyorum ben ne Corolla ne de Toyota kötüdür demedim, sadece bu şartlar altında ve bu iki araç arasında Focus alınır dedim. Olayın büyümesi Ford'a çamur atanlar, rakamlar ortada olduğu halde "bence"lerle konuşanlar, burnundan kıl aldırmayanlar yüzünden oldu. Ne demişim, git ikisini de dene hangisi içine sinerse onu al demişim. Zaten bakın arkadaşlar, güneş gözlüklerinden kurtulmuş Corolla sahipleri zaten cevap vermiş, Focus'un ağır bastığını söylemiş. Ama bir kaç kişi ısrarla Corolla diyor, kabulümdür sonuna kadar kabülümdür ve görüşüdür, sonsuz saygı gösteririm ama kalkıp denirse "Toyota ihracatta şampiyon"; şap diye yapışır rakamlar, "bence Toyota ihracatta şampiyon" diye bir şey olmaz!

    Corolla alınır, kullanılır ve mutlu kalınır bir arabadır. Yani biri derse ki "Logan mı Focus mu?" adama gülerler, cevap verilmez. Ama dersen ki "Corolla mı Focus mu?", herkes bir cevap yazar, dikkate alır soruyu. Biri diyor ki "Corolla Focus'tan daha iyi çünkü 190 Nm tork var", şimdi bunu dersen sahiden Focus'tan iyimiş mi denir yoksa "Focus'ta 260 Nm tork var, o ne o zaman mı?" denir. Artık biraz empati yapın ve insanların görüşlerini gerçek anlamda anlayın lütfen.











  • bu focus ne kadar adi arabaymış yahu. ne demek yol tutuş haricinde corolla fark atacak. focusu resmen hiç saymışsın bu düşüncen zaten bakışının ne kadar ön yargılı olduğunu gösteriyor. focus sorunsuzluk dahil her konuda corollaya fark atar. bunu iki otonun teknik verilerini mukayese ettiğinde bariz biçimde görürsün.güvenlik,performans,yeni kasa olayı,yol tutuşu,vs vs . 2005 te bir çok kurum tarafından sınıfının en iyisi seçildiğini unutmayın...
    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Aşağıdaki markaların hepsi (lincoln ve mercury'yi bilmiyorum) sonradan satın alınmış.hiç birini ford yaratmamış. Şu andaki focus şu andaki corolla'dan iyi olabilir. Ama sorunsuzluk, kalite, müşteri memnuniyeti konusunda toyota sadece ford değil tüm markalara fark atmış. Marka fanatizmi yapmıyoruz ama bunu tüm dünya tescillediyse söyleyecek başka bir şey yok. Corolla'yı şu andaki focusla değil, bir önceki focusla kıyaslayın..corolla yol tutuş harıcınde focusa fark atacaktır..




  • 2000 model corolla'lar, görünüm, tarz bakımından bu modelin yüz karası modelleri. Ama yine sorunsuzluk bakımından öne çıkacaktır. Zaten müşteriler ve toyota'da bu modelini beğenmediğinden (satış rakamlarını tabii ki) ertesi sene yeniledi. Sonraki sene de kasa tamamen yenilendi. yeni çıkan her model rakiplerinden üstün olacak elbette. zaten ben de toyota d4-d focus hangisi alınır kıyaslamasında oyumu focus'a vermiştim.. nedenlerini de sıralamıştım.yeni araçtır, teknolojisi ileridedir, motoru güçlüdür, corolla yenilenecektir 2 sene sonra vs.
    ama en son mesajlar hangisi alınırdan çok sorunsuzluk ve kalite, müşteri memnuniyeti tartışmasına yöneldi..bu kıyaslamaya bakarsak bu corolla-focus tartışması değil, genel olarak ford-toyota kıyaslaması..bunda da dünyada istatistikler, satış rakamları, müşteri anketleri gösteriyor ki toyota fersah fersah ford'tan önde.

    almanya müşteri memnuniyeti 2005 sonuçları:
    * Toyota Yaris Verso (small car)
    * Toyota Corolla (lower medium)
    * Toyota Avensis (upper medium)
    * BMW 5 Series (executive/luxury)
    * Mercedes-Benz CLK (sports car)
    * Toyota Corolla Verso (MPV)
    * Toyota RAV4 (SUV)
    2004 sonuçlarıı
    .Segment
    Model
    Small Car
    Honda Jazz
    Lower Medium Car
    Toyota Corolla
    Upper Medium Car
    Toyota Avensis
    Executive/Luxury Car
    Peugeot 607
    Sports Car
    Porsche 911
    MPV
    Mazda Premacy
    SUV
    Toyota RAV4

    2003 sonuçları
    Small Car

    Toyota Yaris
    Lower Medium Car

    Toyota Corolla
    Upper Medium Car

    Toyota Avensis
    Executive/Luxury Car

    Mercedes-Benz E-Klasse
    Sports Car

    Toyota Celica
    MPV

    Renault Scénic
    SUV

    Toyota RAV4

    2002 sonuçları
    Small Car

    Toyota Yaris
    Lower Medium Car

    Toyota Corolla
    Upper Medium Car

    Lexus IS 200
    Executive/Luxury Car

    Nissan Maxima
    Sports Car

    Toyota Celica
    SUV

    Toyota RAV4
    MPV (Compact Van)

    Toyota Picnic

    bu sonuçlar fordların ya da diğer araçların hepsinin sorunlu, hergün arıza çıkarttığını ya da toyota'nın arızasız bir gününün olmadığını göstermiyor elbette.ama genel eğilimi yansıtması bakımından önemli bence..üstelik toplam satışlarda geçen sene ford'u geçti, bu senede gm'yi geçecek..üstelik rakiplerinin onlarca farklı markası olmasına rağmen, toyota markası olarak bildiklerim lexus,daihatsu bir de hino vardı galiba ticari araç..bilenler yazsınlar..




  • "bu focus ne kadar adi arabaymış yahu. ne demek yol tutuş haricinde corolla fark atacak. focusu resmen hiç saymışsın bu düşüncen zaten bakışının ne kadar ön yargılı olduğunu gösteriyor. focus sorunsuzluk dahil her konuda corollaya fark atar. bunu iki otonun teknik verilerini mukayese ettiğinde bariz biçimde görürsün.güvenlik,performans,yeni kasa olayı,yol tutuşu,vs vs . 2005 te bir çok kurum tarafından sınıfının en iyisi seçildiğini unutmayın..."


    kıyaslayalım dediğim 1.focusla corolla'nın şu andaki güncel modeli..focus 2002'de makyajlandı, aynı tarihte corolla tamamen yenilendi. ikisinin karşılaştırılması daha doğru olacaktır demek istediğim.önceki yazılarımda da belirtmiştim.güncel focus la corolla kıyaslanıyorsa tercih focus'tan yana.mantık bunu söylüyor.aradaki 4 milyarlık farka da değer.
    teknik veriler sorunsuzluk ispatı olmadığı gibi toyota'nın motoru focus 1 in motorundan çok daha iyi verilere sahip..focus'un corollayı geçtiği tek şey hız.

    corolla:
    Motor hacmi (cc) 1598
    Maksimum güç (PS/dd) 110 / 6000
    Maksimum trok (kgm/dd) 15.3 / 4800
    Maksimum hız (km/sa) 190
    Hızlanma (0-100 km) 10.2
    Menzil:Menzil: 696 km
    Fren mesafesi:100 - 0: 39m

    Focus I
    0-100 km/s : 10.6 sn
    Motor Gücü: 6000 d/d'de 100 HP
    tork:4000dd/145 kgm
    max hız:195 km/h
    Menzil: 687 km
    Fren mesafesi:100 - 0:39 m




  • quote:

    corolla:
    Motor hacmi (cc) 1598
    Maksimum güç (PS/dd) 110 / 6000
    Maksimum trok (kgm/dd) 15.3 / 4800
    Maksimum hız (km/sa) 190
    Hızlanma (0-100 km) 10.2
    Menzil:Menzil: 696 km
    Fren mesafesi:100 - 0: 39m

    Focus I
    0-100 km/s : 10.6 sn
    Motor Gücü: 6000 d/d'de 100 HP
    tork:4000dd/145 kgm
    max hız:195 km/h
    Menzil: 687 km
    Fren mesafesi:100 - 0:39 m

    Daha güçlü ve daha az yakan arabayı kim istemezki.
  • gerçekten zor bir karar ama focus daha yeni bir araç olduğundan daha yeni teknolojiye sahip.tabi corolla alıp pişman olanda duymadım.ama corolla seneye yenilenecekse bu durumda focus öndee.
  • Yavrum

    bende şu an 71 Ford Mustang Mach 351 var 10 senedir kullanıyorum ayrıca 84 Chevy Camaro z28ss var bunun dışında

    82 Ford Taunus 2.3 V6

    84 Otosan Ford Taunus 1.6 GL

    88 Ford Taunus 2.0

    89 Ford Sierra 2.0i

    92 Ford Scorpio 2.0

    94 Ford Escort 1.6

    98 Ford Mondeo 2.0

    99 Ford Escort 1.8 kullanıyorum ayrıca

    15 taneden fazla Focus kullandım ( Avrupada bir focus a binin birde Türkiyede kalite farkını anlarsınız)


    Ben FORD markasına bir şey demiyorum sadece otosan'ın aptalca politikalarından hoşnut değilim. Ford markası aptalca ellerde....Gerek servis gerek satış olarak.....


    TOYOTA 'ya neden sempati duyuyorum bir kere en önemlisi avrupa çapında standartlarında bir arabayı Türkiye'de üretip ve satıp Türk işçisine ekmek sağlıyorlar

    105.000 Toyota Corolla'yı satıp 2.5 milyar $ ihracat yapıp ihracat birincisi oldular....


    Geriside yukarıda yazıyorr......




  • Ya bu topici açan arkadaş arabasını aldı mı acaba ?
    Kendisine önerim. Bırak her ikisini de!!!
    Toyota: kasanın yakın zamanda değişeceği kesin. Bu bile tek başına neden corollaya almaman için. Yol ben her yıl arabayı yaniliyorum diyorsan sorun yok.
    Focus: Güzel araba , fakat her zevke hitap etmediği kesin, özllikle de hb olanı ki satış rakamlarıda bunu gösteriyor.sedan daha çok. fakat titiz birisi isen focus sana hitap etmiyebilir. Ayrıntılar gibi. içine otur bi bak istersen. direksiyonun solundaki müzik ayar kolunun tipi, ergonomisi, kalitesi yada yolda giden sedanların bi arkasına bak. ne olduğunu bilmiyorum ama arka tekerleğin altından makas gibi birşeyler gözüküyor, sanki araba yerden yüksek ama aslında yüksek falan değil, şasinin altından birşeyler sakmış gibi,nedir anlayamadım.
    Sen git bir astra al, spor, zarif, kalite hepsi onda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SKYTH
    105.000 Toyota Corolla'yı satıp 2.5 milyar $ ihracat yapıp ihracat birincisi oldular....


    Yeter artık ya, kaç kere yazacağım, okuyun biraz okuyun, ne kadar yazar olmaya meraklı millet, okur yazarlık sadece yazmakla olmuyor, okumak da gerekir. Gönlüllerin şampiyonu Toyota olabilir, Toyota tüm markalardan daha iyi de olabilir, armasını yastığının altına da koyup uyuyor da olabilirsin ama gerçek olan sayılara karşılık atmasyon yazamazsın, yazdırmazlar.

    Türkiye Satışlar
    FORD Binek Araç Sayısı : 38.101 araç, pazar payı %10
    TOYOTA Binek Araç Sayısı : 25.034 araç, pazar payı %6,7

    Türkiye'nin toplam otomotiv sektörü ihracatında, 2005 yılı ilk 9 ay döneminde Ford Otosan 123 bin, Toyota 105 bin, O.Renault 91 bin, Tofaş 62 bin araç şeklindeydi.




  • İhracat birincisi kim şu an Türkiyenin Toyota değilmi?

    Ford Otosan, üretimden satışta 4.4 katrilyon lira ile en büyük özel sektör kuruluşu unvanını korurken, 1.8 milyar dolarlık ihracatıyla da dış satımda ikinci sırayı aldı.

    Toyota Türkiye A.Ş. ise ihracatta birinci, özel kuruluşlar arasında üretimden satışta ikinci oldu.

    İhracat şampiyonu Toyota

    500 şirket içinde daha önce ihracat sıralamasında dördüncü olan Toyota Otomotiv, 2004 yılını 2 milyar 156 milyon 128 bin dolar ile ihracat şampiyonu olarak tamamladı.

    Ford Otomotiv, 1 milyar 791 milyon 839 bin dolar ile üçüncülükten ikinciliğe tırmanırken, yine bir otomobil fabrikası olan Oyak Renault ikinci sıradan üçüncü sıraya geriledi. Oyak Renault'un ihracatı 1 milyar 502 milyon 586 bin dolar olarak gerçekleşti.



    Kaynakhttp://www.cnnturk.com.tr/OZEL_DOSYALAR/haber_detay.asp?PID=1085&HID=1&haberID=113607


    Gerçek sayılar yukarıda adamlar araba üretmişler satmışlar Tr. de

    25.034 tane Tr.'de 105.000 tanede yurtdışına satmışlar toplam 130.034 tane binek otomobil Tr.'de üretilen :) İçinde ticari araç yok..... ve ihracat birincisi olmuşlar satış rakamıyla...



    quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: SKYTH
    105.000 Toyota Corolla'yı satıp 2.5 milyar $ ihracat yapıp ihracat birincisi oldular....


    Yeter artık ya, kaç kere yazacağım, okuyun biraz okuyun, ne kadar yazar olmaya meraklı millet, okur yazarlık sadece yazmakla olmuyor, okumak da gerekir. Gönlüllerin şampiyonu Toyota olabilir, Toyota tüm markalardan daha iyi de olabilir, armasını yastığının altına da koyup uyuyor da olabilirsin ama gerçek olan sayılara karşılık atmasyon yazamazsın, yazdırmazlar.

    Türkiye Satışlar
    FORD Binek Araç Sayısı : 38.101 araç, pazar payı %10
    TOYOTA Binek Araç Sayısı : 25.034 araç, pazar payı %6,7

    Türkiye'nin toplam otomotiv sektörü ihracatında, 2005 yılı ilk 9 ay döneminde Ford Otosan 123 bin, Toyota 105 bin, O.Renault 91 bin, Tofaş 62 bin araç şeklindeydi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SKYTH -- 20 Ocak 2006 11:33:04 >




  • Toyota'nın ihraç ettiği ile Ford'un ihraç ettiği şeyler aynı değil ki.Neyin tartışmasını yapıyoruz. Toyota maddi değeri yüksek Corolla Verso'yu ihraç ediyor.Ford sadece ticari araç.Toyota'nın ağırlıklı dış pazarı Avrupa, Ford ise tüm dünyaya..Adet bazında Ford, maddi değer bakımından Toyota.Bunun konu ile ne ilgisi var.
  • C-SINIF (COMPACT)

    1.MERCEDES A SERISI
    2.FORD FOCUS
    3.TOYOTA COROLLA
    4.AUDI A3
    5.VW GOLF/BORA
    6.MAZDA 323
    7.HONDA CIVIC
    8.OPEL ASTRA
    9.VW NEW BEATTLE
    10.SEAT LEON/TOLEDO
    11.PEUGEOT 307
    12.NISSAN ALMERA
    13PEUGEOT 306
    14.ALFA ROMEO 147
    15.RENAULT MEGANE
    16.FIAT STILO
    17.CITROEN XSARA
    18.FIAT BRAVO/MAREA


    adac nin almanyada 6 yili kapsayan memnuniyet degil sorunsuzluk yani bakimlari yapildigi halde yolda kalip adac i arayan kisilerden cikan sonuclar
    böyle

    bana göre zaten sorunsuz araba diye bir kavram yok ama sadece az sorunlu ve cok sorunlu arabalar var

    mesela ben alfa 147 alacakken sirf gercekten sorunlu oldugu icin vazgecip 98 golf 4 gti aldim (alfa alsaydim 2001-2002 model olacakti )

    anladigim kadari ile focusun teknigi gayet iyi yukarida gözüken ilk 8 BILEMEDIN 10 modelden korkmamak gerekir
    (EGER KRITER SORUNSUZLUK ISE)

    FOCUSMU COROLLA MI? BENIM CEVABIM GERCEKTEN EKONOMI ISTENIYORSA TOYOTA OLURDU 109 HP BIR DIZELIN EKONOMIK OLACAGINA INANMIYORUM ARKADASIN BABASINDA VAR AYNI MOTOR BULUNAN C-MAX ORTALAMA 8-BAZEN 9 LITRE YAKIYORMUS YANI KAGIT ÜZERINDEKI YAZILARA BAKIPTA ALDANMAMAK GEREKIR




  • c-max'taki 1.8 değil miydi.115 hp.,?? corolla'da şehir içinde 6-6.5 küsür yakıyor.göz ardı edilebilir bir değer bence..
  • Bence Focus ıı Tcdi daha iyi yakıt ve güç olarak turbo yeterli ayrıca sony mp3 herşeye bedel derim ayrıca görüntü
    Unutmadan Corollası olan arkadaşın eşi arka kapıya entegre güneşlikeri görünce hayran kalıp sadece bunlar için bile bu focus alınır demişti hatırlatırım
  • bir önceki tarihle arada nerdeyse 1 yıl fark var konuyu hortlatmışsın hocam
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.