|
Toyota'dan Avrupa'ya uygun fiyatlı elektrikli SUV geliyor
-
-
Daha 1-2 yıl önce elektrikli arabalar için çok erken diyordu bunlar
-
Bunların derdi yedek parça satamayacak bakım masrafları azalacak. Benzinli dizel motorlardaki parçaların bakımı yedek parçası vs japonyada büyük payı var. O yüzden elektrikli otolara çok sıcak bakmıyorlardı. Ama büyük hata yaptılar çinliler fena sallafı dünyayı. Fırsatı değerlndirdi.
-
kangrenli bacağı erken kesmek gibi bir şeydi. o zamanı kaçırdılar
-
Arkadaşında dediği gibi bunların derdi ne güzel düzenimiz vardı şimdi Elon Musk diye bir adam nereden çıktıda bu 100 yıllık güzel düzenimizi bozdu onun hazımsızlığı var Avrupa aman durun bizim E yakıtımız var diyor Japonlar durun durun Hidrojen yapıyoruz diyor bunlar tamamen hayal satma derdinde ne kadar müşteriyi kandırırsak o kar diye düşünüyorlar ama sonları NOKIA olacak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apsny -- 4 Aralık 2023; 19:15:55 >
-
Ahahahahah. "Uygun fiyatlı" avrupada bi anlam tasıo. Bizde baska anlamları var. Kerkilcek vergi mukellefleri demek. Milyonlarca asgari ucretliyi direk elio zaten.
Kast sisteminde memurlar ve ustunu hedeflio.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 4 Aralık 2023; 19:30:11 >
-
Donanımhaber zekito pokitoları: Toyota elektrikte geç kaldı, ayak uyduramadı.
Vag elektrikli modellerde geri kaldı, pazar kaybetti. Sonları nokia gibi olacak.
Chery alınmaz, kan kaybediyor.
Toyota: 2023 ilk 10 aylık satışlar +%6.4 artış ile 9.235.458,
Vag: 2023 ilk 10 aylık satışlar +%11 artış ile 7,481,300,
Chery group ilk 10 aylık satışlar +%41,6 artış ile 1,453,550,
...
-
Toyota geç kalmadı mı?
Toyota hidrojen ile oyalanmadı mı?
Nedir hidrojenin son durumu. Koskocaman bir hiç. Milyar dolarlar boşa gitti.
Toyota gibi bir firma uyudu. Toyota herkesin evinde bulunan altyapının yani elektrik altyapısının ne demek olduğunu anlayamadı.
Bu yazdıklarıma hayır demezsin diye düşünüyorum.
%6 artış global satış artışının altında ve Çinliler hacimli büyüyor.
-
Hibrit araçlar çıktığında da benzer yorumlar vardı. Toyota hibrit sayesinde buralara geldi.
Hidrojene devam ediyorlar. Bugün tanıttıkları elektrikli modellerin hidrojen versiyonu da var. Ticari modellerde hidrojene daha çok ağırlık veriyorlar.
Elektrikli modellerde geç mi kaldı bilemem ama totale bakınca hibrit modeller hala daha cazip ki satışlarını arttırmaya devam ediyor. Dizelde de geriden geldi yeterince ağırlık vermedi. Her markanın hedefi farklı. Vw önden hızlı girdi ama kötü girdi. Çok müşteri ve güven kaybetti elektrikli modellerde. Toyota bunu kolay kolay yapmaz. Geç kalsa bile üstesinden gelecek pazarlama ve teknoloji gücüne sahip, ona güveniyor olabilir. Yeni başlayan bir marka ile kıyaslamak doğru değil. Onlar girişken ve yenilikçi olmak zorunda. Yarışa 3-0 geriden başlıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Toyota geç falan kalmadı Toyota her konuda böyledir. Yeni teknolojileri hemen araçların da kullanmaz mesela . O teknolojiyi sorunsuz hale getirene kadar bekler . Hatta bu yüzden sık sık geri kafalı bir firma eleştirilerine maruz kalır.
Her neyse elektri araçlar çıkmadan önce Toyota'nın hibrit araçları vardı o yüzden böyle bir firmaya uyudu demek yanlış olur .
Bence şuan hem elektrikli araçların , bataryaların gelişimini ve durumunu gozlemliyorlar hemde eminim ki kendilerinin elektrikli araçlar , batarya vb konularda çalışmaları vardır. Hatta Toyota ceo su açıklama yaptı en az 1000 km menzilli elektrikli araçlar üreteceğiz diye. Daha hiç bir şey için geç değil elektrikli araçlar emekleme asamasin da daha
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 4 Aralık 2023; 21:30:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni teknolojileri hemen kullanmaz mı. Yahu yapma kullanmaz olurlar mı, adamlar öncü olmak istiyor.
Hibritte öncü oldular mesela. Fakat avrupa tarafı dizel ile karşılık vererek hibritin etkisini azalttı.
Diğer tarafta ise hidrojen dediler.
Yanlış hamle idi. Şimdi hidrojenli binek araba üretmeyi durdurdular. Saçmalığını anlayıp pes ettiler.
25 sene o hidrojenli arabayı, Mirai idi galiba ismi, fuardan fuara gezdirirken eskittiler.
Sonu Nokia gibi olmaz tabi ancak emin ol şu aşamada "Yav hangi Japon askerinden çıktı ulan bu suyla çalışan araba yapalım fikri" deyip kendilerine sormuyorlarsa ben de bişey bilmiyorum.
-
Pikap yap pikap savaş yaklaşıyor.
-
Hidrojen li ticari araç üretmeye devam edecekler . Hidrojen işini bırakmadılar yani .
İkinci olarak tekrar belirtiyorum elektrikli araç konusunda beklemedeler bence. Aceleci davranmak istemiyorlar belki daha uzun menzilli batarya için çalışıyorlar vs bunu bilmiyoruz . Sonuç olarak bekleyip göreceğiz bakalım gerçekten 1000 km menzilli elektrikli araçlar üretebilecekler mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugünün haberi.
Turning to hydrogen, Mr Nakata, explained that Toyota retains a confident outlook on its unique role in contributing to the decarbonisation of Europe’s mobility with the momentum of growing infrastructure and availability of green hydrogen.
Toyota’s hydrogen strategy reaches across several mobility sectors; in the passenger car segment, it offers the Mirai and newly launched Crown. In the commercial sector, TME’s Hydrogen Factory Europe, is integrating its current fuel cell technology into trucks, buses, coaches, boats – and pick up trucks as seen in the hydrogen fuel cell Hilux prototype presented at Kenshiki.
Hydrogen technology will be further advanced when Toyota launches its third generation fuel cell systems in 2026.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hala erken diyorlar ve ne yazık ki haklılar. bu yüzden hibrit ve benzinli araç üretmeye devam ediyorlar.
-
Toyota çok kollu gidiyor enerji işinde.. onlar için tek yol elektrikli değil ama çok büyük elektrikli otomobil filosu da olacak. bu yaptıkları işin büyük maliyeti var ama bakalım sonuç verecek mi göreceğiz..
Bu arada the Toyota way geç kalmaktır zaten :) uygun görmedikleri veya rafine etmedikleri teknolojileri kullanmazlar. adamların arabaları bu sayede amasız fakatsız dayanıyor ve gidiyor.
Hidrojende çok para saçıldı cidden, pek geri dönüş de yok.. yani işte çok yönlü yaklaşımda da böyle riskler olabilir. elektroliz prosedürü yenilenebilir enerji ile yapılabilirse bir şeyler olur ama pek gelecek görmüyorum bende ama sonuçta bu konuda da kimsede olmayan deneyim var şuanda toyota'da, yani gelecekte elektrikli araçlarda pil yönetim, enerji dağıtım krizi, milyonlarca otomobil şarj izdihamı gibi meseleler yaşanır, atıyorum büyük bir savaş çıkar da elektrikli otomobillerde geri adım atılma gibi bir olasılık gerçekleşirse ellerinde hidrojen know-how avantajı var bu kez.. aynı hybridde olduğu gibi.
hybrid neymiş dizel varken dedi herkes zamanında, doğruydu da o çağın gerçeği buydu ama şimdi işler nasıl değişti.. kimsede olmayan şey sendeyse kıymeti büyüktür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperVeloceJota -- 4 Aralık 2023; 23:14:12 >
-
mazda yerine sen cekilseydin keske
hic sevmiyoruz seni toyota
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben bu Toyota firmasını anlamıyorum.Avrupa kıtasını Amerika falan mı sandı ..!
- Yaris Cross
- Yeni Corolla Cross Hybrid
- YENİ TOYOTA C-HR
Yukarıdaki SUV yada yarı SUV modellerini yeni çıkardı satışa.
Bunlar yetmezmiş gibi F/P YENİ SUV mu çıkaracakmış ?
Öncelikle çıkardıkları yeni modelleri iyi bir satış rakamlarına getirsinler sonra yeni arayışlara girsinler.
Yada aklıma şu geliyor.Yakın gelecekte Avrupa'da sadece SUV ve PICKUP mı satmayı düşünüyor acaba ..!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 5 Aralık 2023; 0:45:50 > -
18 yorumun hepsini okudum millet ne güzel tartışmış 😃 hepsi bir açıdan haklı yorumlar yapmış
Forumdaki arabacı tayfa hep böyle mi ?
Biz forumdaki siyaset ve mobil teknoloji ile ilgili konularda birbirimizi yiyoruzda
(Konu hakkında benim görüşüm menzillerin artmasıyla , elektrikli araçlarda konusunda sanki pistin dışından yarışı izleyen Toyata’nın marka algısıyla bu yarışa hızlı gireceğini düşünüyorum. Çünkü gelenekçi Japon’lar bu yarışı gereğinden fazla izledi )
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben bildim bileli Toyota için geç kaldı denirdi. Amerikan pazarı için zamanında büyük motorlu araçlar üretmekte geri kaldı, sonra dizelde geri kaldı, Avrupalılarda geri kaldı liste uzar gider. Adamlar daha dizel çıktığı zaman dizel teknolojisi bir süre sonra terk edilecek çok para bağlamaya gerek yok demişlerdi, millet gülüyordu o zaman sonuç dizel teknolojisi bir anda terk edildi. Toyota'nın olayı bu zaten geriden gelmek, teknolojinin oturmasını beklemek, oturmuş denenmiş ( kendi bile bulsa) bunu piyasaya sürmek. Dünyanın en büyük şirketi bir iki defa hata yaparsa batar. Örneği de var Amerikalılar bu hataları birçok defa yaptılar devlet desteği ile GM gibi firmalar kurtuldu.
Çin 30 milyonun üstünde araç üretiyor, bu rakam neredeyse Amerika, Avrupa ve Japonya'daki üretime eşit. Çin pazarında araç satmak, üretmek için bir şirketin anahtarını vermediğin kalıyor. Çin herkese mal satayım ama kendi ülkemde benim kurallarım ki çoğu da çok katı satılsın, üretilsin diyen bizim tabir ile kendine müslüman bir ülke. O yüzden Çinliler elektrikli araç üretiyor hadi bizde üretelim, Çin pazarı ile büyüyelim hayalden öte birşey değil. VW denedi olmadı, kendi teknolojisini Çin'e kaptırdığı ile kaldı.
Elektrikli araçlar Çinlilerin bu işe girmesi ile başladı fakat teknoloji hala oturmuş değil. O yüzden Toyota , hibrit bu işin geçiş evresi dedi ki haklı da çıktı, elektrikli araçlara geçişe zaman var dedi. Elektrikli araçlara karşıyım demedi.
Son olarak hidrojen teknolojisi terk edilmiş değil. Hidrojen sıfır atık projesinin bir çalışması. Elektrikli araçların son evresi oluyor. Sonuçta elektrik üretmek içinde emisyon üretiyorsun, elektrikli araçlar sıfır emisyona sahip değil. Hidrojen ile bu emisyonda ortadan kalkıyor sıfır emisyon üretiyorsun. Yani geleceğin geleceği teknolojisi oluyor daha zamanı var hidrojen içinde.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Donanımhaber zekito pokitoları: Toyota elektrikte geç kaldı, ayak uyduramadı. Vag elektrikli modellerde geri kaldı, pazar kaybetti. Sonları nokia gibi olacak. Chery alınmaz, kan kaybediyor. Toyota: 2023 ilk 10 aylık satışlar +%6.4 artış ile 9.235.458, Vag: 2023 ilk 10 aylık satışlar +%11 artış ile 7,481,300, Chery group ilk 10 aylık satışlar +%41,6 artış ile 1,453,550, ... |
Bunların derdi yedek parça satamayacak bakım masrafları azalacak. Benzinli dizel motorlardaki parçaların bakımı yedek parçası vs japonyada büyük payı var. O yüzden elektrikli otolara çok sıcak bakmıyorlardı. Ama büyük hata yaptılar çinliler fena sallafı dünyayı. Fırsatı değerlndirdi. |
Toyota geç falan kalmadı Toyota her konuda böyledir. Yeni teknolojileri hemen araçların da kullanmaz mesela . O teknolojiyi sorunsuz hale getirene kadar bekler . Hatta bu yüzden sık sık geri kafalı bir firma eleştirilerine maruz kalır. Her neyse elektri araçlar çıkmadan önce Toyota'nın hibrit araçları vardı o yüzden böyle bir firmaya uyudu demek yanlış olur . Bence şuan hem elektrikli araçların , bataryaların gelişimini ve durumunu gozlemliyorlar hemde eminim ki kendilerinin elektrikli araçlar , batarya vb konularda çalışmaları vardır. Hatta Toyota ceo su açıklama yaptı en az 1000 km menzilli elektrikli araçlar üreteceğiz diye. Daha hiç bir şey için geç değil elektrikli araçlar emekleme asamasin da daha |
Benzer içerikler
- telegram hesap silme
- instagram threads nedir
- whatsapp sohbet gizleme
- twitter ücretli mi
- en iyi apk siteleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X