Şimdi Ara

Toyota'yı sanayide göremezsiniz,toyota bozulmaz! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sıfır araç için elbette çok fazla fark olmaz, ama on yaşından sonra sorunsuzluk ibresi hızla Japon araçlarına dönmeye başlar.


    Yukarıda bir üyenin bahsettiği gibi markalara genelleme yapmak yerine model bazlı konuşmak daha doğru olur. Mesela Honda örneği verecek olursak, 95-98 arası Rover ortaklığı ile üretilen Euro Civicler ne kendinden önceki 92-95 kasaya, ne de kendinden sonraki 98-01 kasaya benzer. Otomatik şanzımanının sağlamlığı ile nam salmış bu markanın eco modellerindeki cvt şanzımanları o kadar da sağlam değil. Bununla birlikte RS modellerinde kullanılan cvt çok daha sağlam.


    Uzun lafın kısası, markayı bırakın aynı modelin farklı kasalarında bile muazzam farklar olabiliyor.

  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    Hayır özür haberinde idda ettigin gibi bir tarafa ekstra parça eklendiği gibi bir suçlama da ozurde mevcut değil.

    Bir yoruma veya habere olasılık uydurup haklı çıkmiş gibi yapmak iyi mi haklı mi hissettiriyor.?


    Dediğim gibi istatsitik falan o testler istatistiki kazaları gerçeğe en yakın simüle etmek için yapılıyor fenomenler veya siz izleyip eleştirileri ipe dizeceksiniz diye de yayınlanmıyor.


    Siz neyi karalamak için uydur uydur ipe diz senaryolar yayma gayretine girdiniz bunu merak ettim için yüklendim beni fan olmakla itham edenle kendini sıyırıp değilim diyen aynı kişi olarak baya objektif göründü siyasi parti falan kurup destekçi toplayın veya en iyisi bu yaygaralari kendi ortamınızda yapın haklı çıkmak icin yararlı oluyordur burda kimse yemez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim ülkenin insanı kadar arabayı leş kullanan yoktur. İkinci el araçlara bakınca döşemelerden direksiyondan insanın midesi bulanıyor. Aynı muameleyi motor mekanik için de gösteriyoruz. Bakım yok, yan sanayi parça takarız gibi şeyler

  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    sol taraf konusunda yanılıyorsun. bir belgesel izlemiştim. sürücü kendini korumak için sol tarafı çarptırmamaya çalışıyormuş kaza anında refleks olarak.

  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    Bak bu başka özrü. Eskisini de bulunca eklerim.

    https://tr.euronews.com/2024/06/04/toyota-hileli-guvenlik-testi-icin-ozur-diledi-uc-modelin-uretimini-askiya-aldi


    Ayrıca bu konu bu forumda konuşuldu. Neyse anlamak isteyen anladı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 10 Ocak 2025; 17:28:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    https://www.autoevolution.com/news/iihs-finds-out-that-certain-automakers-cheat-in-the-small-overlap-crash-test-108813.html


    Bak bu olan olay. Özürü de var bununla ilgili. Bulursam eklerim.


    Yeterince terbiyeli cevap verdim. Daha da uzatırsan engeller geçerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 10 Ocak 2025; 18:27:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 dizel corolla'larda kronik bir yağ yakma sorunu var zaten. bizde 2011 senesinde vardı sıfır almıştı peder. arabanın garantiden iki kere turbosu değişip bir kere de segman atılmıştı, ama sattığımızda hala yağ yakıyordu. mmt şanzıman da kronik sorunluydu o dönem. yolda kalmıştık bir keresinde bu şanzıman yüzünden. bir kere de karadeniz yolculuğumuzda bakımda çıkalı 5000 km anca olmuş araç 'yağ seviyesi düşük' uyarısı vermişti.


    ben 2017 aralık ayından beri 2012 model mitsubishi asx kullanıyorum. 58 bin km'de aldım şu an 150 binde. bu araçta en ufak bir sorun bile yaşamadım şimdiye kadar. hala saat gibi. sadece bir kere aküsü bitti (-ki 9 senelik fabrikadan çıkma aküydü bu) o yüzden evin önünde araba çalışmadı. bakımdan bakıma sanayiye gittim sadece.


    araba biraz da şans işi bence.

  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    Saçma sapan konuşup adamın asabini bozma cevap vermiş sanki hazineden tımar ihsan etmiş padişah hazretleri. Verdiğin vevaplar ile abad olduk engellersen eksikliğini hissederiz kesin bence forumu terk et herkes senin yokluğunda vitaminsiz kalsin.


    Bence sen bilmediğin işlere çok yorum yapma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    İdda ettigin şey ile verdiğin kanıt birbiri ile uyuşmuyor çarpık cevap vermeden yanıltma ile haklı cikacaksin uyanık.


    Bak kelime oyunu yapma sol tarafa ekstra güvenlik önlemi koyup tüketiciyi kandırmak konulu özür metnini koyacaksin engellerim diye tehdit edeceğine cevap vermeyi kes hak idda ermeyi bırak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Hocam refleks olarka kaza yapmamaya odaklı herket ediyor olsa da kaza gerçekleşiyor. NCAP veya diğer alternatifler gelistirdikleri kaza senaryolarini reel kaza istatistiklerine daha uyumlu tutuyor olmakla ovunuyorlar yaniliyormuyum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.cars.com/articles/iihs-finds-front-passenger-gets-less-crash-protection-may-add-new-test-1420684870660/



    Konuyu ilk defa görenler için bu konu hakkında bir iki tane daha link ekleyeyim. Çeviri falan kullanır okursunuz.

    İşin başlangıcı iihs'nin small overlap denilen testlere başlaması. Toyota bu testlerden yüksek puan almak için testin yapıldığı tarafa yani sol tarafa güvenliği arttıran ekipmanlar ekliyor. Videolarda görürsünüz. Sonra testleri yolcu tarafı için de yapınca bir bakıyorlar Toyota o tarafa ekleme yapmamış. Bu da internette baya ses getiriyor. Çünkü bunu akıl etmiş(!) tek firma Toyota çıkıyor. Toyota bu olay açığa çıkınca testlerin kazanın çok olduğu taraftan yapıldığını o nedenle o tarafı korduklarını söyleyen açıklamalar yapıyor ama yolcu için de gereken güvenliği sağlayacaklarını söylüyor. Hatta sonrasında üretilen TNGA platformuyla her iki tarafın da korunduğunu söylüyor.

    İşte böyle. Aynı günlerde zar zor 3 yıldız alan tü kaka Çinliler bugün 5 yıldızdan 5 yıldıza koşuyor. Umarım Togg için de aynı güzel şeyleri görürüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boş boş konusma @RaptorFX o testlerin neden bir noktadan yapıldığı da sahadan toplanan bilimsel verilerin sonucu verilen kararlardan ileri geliyor yani bilimsel bir veriye saçma sapan mesnetsiz uydurmalarinla itiraz ediyorsun. Sağ tarafa pedal ve dreksiyon da koymamışlar bence dava et niye kazanamayasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Sol tarafı test etmekteki amaçlarının araçların genellikle tek kişi kullanılıyor olması tahminim. Dediğim sebepten sol tarafta kaza daha az oluyormuş o refleks neticesinde

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tüm modelleri tek bir listede toplarsak, Japonya'nın ilk 10'u şöyle görünürdü.2024 yılında en çok satan modeller Japonya'da.



    If we compile all the models in one list, Japan’s top ten would look like this ( 2024 )



    • Suzuki Spacia
    • Honda N-Box
    • Toyota Yaris
    • Toyota Corolla
    • Toyota Sienta
    • Nissan Note 
    • Daihatsu Tanto
    • Suzuki Wagon R
    • Suzuki Hustler
    • Toyota Alphard




    Dünya'da en popüler Japon markaları 2024


    Toyota'yı sanayide göremezsiniz,toyota bozulmaz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 11 Ocak 2025; 23:23:15 >




  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Toyota'yı sanayide göremezsiniz,toyota bozulmaz!IIHSyoutube
    IIHS news release • June 23, 2016 Vehicles with good driver-side protection may leave passengers at risk ARLINGTON, Va. — Drivers of vehicles with good small overlap front ratings from the Insurance Institute from Highway Safety can expect to be protected well in a frontal crash involving the left corner of the vehicle. But how would the passengers sitting next to them fare in a right-side small overlap crash? A new study shows that good protection doesn’t always extend across the front seat. The Institute conducted 40 mph passenger-side small overlap tests on seven small SUVs with good driver-side small overlap ratings. Only one of the vehicles, the 2016 Hyundai Tucson, performed at a level corresponding to a good rating, and the others ran the gamut from poor to acceptable. More news at https://www.iihs.org/news
    https://www.youtube.com/watch?v=72caLypmKCA

    Bu durumdan bahsediyorsunuz sanırım. Toyota'nın özür dilediğini bende hatırlamıyorum ama işi çözmek için ucuza kaçtıkları kesin, çünkü small overlap sonucuna göre hiç bir üretici Toyota gibi böyle tabiri caiz ise kolpa bir çözüm üretmemiş. tek taraflı çözüm üreten tek marka toyota gibi görünüyor.


    Bu arada Volvo'ya bir parantez açmak lazım. ta 2012de tek iyi skoru alan marka olmuşlar, 2004'de volvo çarpışma merkezi kurulduğundan beri muhtemelen yollara gezen tüm Volvo araçları bu tip bir kazaya karşı hazır durumda.



    Toyota'yı sanayide göremezsiniz,toyota bozulmaz!Motoring TVyoutube
    Volvo vehicles have always been considered to be among the safest and in 2002 we discovered why. #Volvo #carsafety #carcrash 2007 Porsche Cayman | Motoring TV Classics - https://youtu.be/yAwqhDJLdFE Brad Checks Out the 2022 Nissan Versa SR CVT | Motoring TV - https://youtu.be/04Zf6m3aKWM 2012 Mitsubishi Evolution | Motoring TV Classics - https://youtu.be/NeY_eDfF0Gk 2000's Tire Rotation | Motoring TV Classics - https://youtu.be/KqgxXWd-DB4 Be sure to check our website at motoringtv.com Check out our Facebook - https://www.facebook.com/motoringtv.ca Check out our Twitter - https://twitter.com/MotoringTV Check out our Instagram - https://www.instagram.com/motoringtv/ Make sure to subscribe and like if you enjoyed this content! - http://bit.ly/2yoEX4r 16mm Film Reel Sound Effect from freesound - https://freesound.org/s/198838/ (The segment originally aired on Motoring TV 2002 Episode #25)
    https://www.youtube.com/watch?v=1BPTWQmu63s




  • DeadLifter kullanıcısına yanıt

    fransız 2. El piyasası bu kanaati değiştirmek için oluşmuş galiba genel olarak daha kötüsünü görmedim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    Adamın dediği doğru, bu small overlsp testinin ilk çıktığı dönemde sadece sol tarafa güçlendirme yaptıkları bir gerçek. Durum ortaya çıktıktan sonra 2 tarafa da aynı oranda güçlendirme yapmaya başladılar. Maaliyeti arttırmamak için böyle bir hile yapıldı bir dönem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    "adamın" dediği doğru ama itiraz ettiğim maksadı çarpıtma.

    Benim iddam o testin soldan yapilmasinin bir istasitiksel bi gerekçesi var bu gerekçe sebebi ile carpismalarin fazla olduğu yere gerektiği kadar tedbir almak idda ettiği gibi sorumsuzluk değil tedbirdir. bende bunu savunuyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Aslında Amerikada 2.el araçlarda ciddi berbat haldedir. Hatta bakım dahi yaptırmaz çoğu aracına. 3 yılda bir değişirler. İkinci el repairing ciddi bir sektör orada özellikle döşemeler vs berbat halde olur. Ama aziz milletim dünyayı bilmeden kendini aşağılamayı seviyor…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 13 Ocak 2025; 20:13:3 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.