Şimdi Ara

TP-LINK TD-W8961ND tamamen çalışmaz hale geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
1.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2014'de n11(yenisey)'den TP-LINK TD-W8961ND satın aldık. Uzun zamandır ufak sorunlar dışında herhangibir sorunla karşılaşmamıştık, gayet memnunduk da diyebilirim. Ama son birkaç haftadır tekrar başlatmalarda modem kendine gelemiyordu; şöyle ki bazen takılı ethernet ışıkları yanmıyor bazen adsl aktif olmuyor, bazen hiç bir ışığı yanmıyordu... vs vs, sonra ancak birkaç aç kapa ile kendine gelmeye başlamıştı. Zaten bu son birkaç zamandır böyle gariplik sinyalleri vermişti.

    Son karşılaştığımız durumsa; artık kapa-aç da hiçbir işe yaramıyor. Modem eklediğim (aşağıdaki)fotoğraflardaki gibi tüm ışıkları yanıyor, aralıklı ve fasılalı olarak ama bu böyle döngü halinde devam ediyor. Takılı ethernet ışığı ise bu fasılada cılız bir ışık veriyor. Resetleme tuşuysa tepki vermiyor.

    Adaptör ile alakalı olabilir diyecekler olursa, farklı adaptör ile de denedim, sonuç aynı. Yani bu durumda 3 yıl kadar kullandığımız-kullanmadığımız ürün çöpe mi gidecek, işi bitti mi demek? Daha alt ve basit bir model olmasına rağmen kardeşim yıllardır Tp-link 8840t'yi kullanmakta hiç bir sorunu olmadı neredeyse. TP-LINK TD-W8961ND ise bir de UPS'e bağlı durumda herhangi elektrik zararına karşı, yani bu kadar kötü bir donanım mı bu kendi kendine birşeyler olacak kadar?

    Lütfen acil yardımcı olabilecek var mı? Başta Tp-link Türkiye olmak üzere görüş ve yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

    TP-LINK TD-W8961ND tamamen çalışmaz hale geldi
    TP-LINK TD-W8961ND tamamen çalışmaz hale geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 29 Aralık 2017; 7:54:48 >







  • ewlf merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    ewlf merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz.

    Tamam hemen gönderiyorum.

    Ben de ümidi kesmeye, diğer firmalarıdır modelleridir araştırmaya başlamıştım; umarım hallolur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 4 Ocak 2018; 1:30:2 >
  • Ben de emailimi isteyince gerçekten yardım edecekler sandım. Onlar bana kurulum ve güncelleme sayfa linkini gönderdiler o da günler sonra; güler misin ağlar mısın?!

    Ben ne anlatıyorum onlar ne diyor... şaka gibi memleketim; madem bunu yapacaktınız emailimi neden istediniz? Bir de "Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz" demezler mi...

    Anlayacağınız burada kötü izlenim bırakmamak için yardımcı oluyoruz, ilgileniyoruz gibi göstermeye çalışıyorlar.

    Teşekkürler TP-link bundan sonra hiçbir ürününüzü almam, aldırmam da!
    Zaten sorunlu, kalitesiz ürünlerinize; böyle teknik ekibinizi de ekleyince isabet oldu.
  • Bunları takiben, Asus Dsl-N17u'yu satın aldım ve dün teslim elime ulaştı. Şöyle söylemeliyim ki; TP-LINK TD-W8961ND ve 8840t'den sonra zaten saygı duyduğum Asus'a bir kez daha saygı duydum.
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    fabrika ayarına alınca düzelmiyor mu? firmware güncellemesi yaptın mı? servis ne dedi?
  • imhotep_of_grudge kullanıcısına yanıt
    Fabrika ayarına alma gibi bir ihtimal yok çünkü yazdıklarımı okursanız cihaz kendine gelip açılmayı tamamlayamıyor, dolayısıyla PC ile iletişim söz konusu değil, buna ek olarak resetlemede işlevsiz. Anlayacağınız sanıyorum donanımsal olarak ölü duruma geldi, firmanın da zaten birşey dediği yok yalnızca boş laflar.
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    anakartında bu durum için pinler var oradan bağlayıp yazılımını kuruyorlar bence servis boş çıkmış... tplink müşteri hizmetlerine detaylı açıklama yap bakalım ne diyecekler... sakın parçalayıp atma kurtarma şansın vardır...
  • imhotep_of_grudge kullanıcısına yanıt
    Yukarıya bakarsanız anlattığım gibi; benden emailimi istediler, ben de gerçekten yardımcı olacaklar sandım ama günler sonra o da ben tekrar sorunca ancak bana mail attılar. Maildeyse ben bu kadar şey anlatırken onlar bana dalga geçer gibi standart kurulum ve güncelleme talimatını gönderdiler olmazsa da yenisini alın dediler Bunları söylemek için emailime ne gerek vardı? Amaç işte ilgileniyor gözükmek.

    Cihazı atmadım ama donanımsal yada yazılımsal sorunu belirlemek için yine teknik detay gerekli ama sorun şu ki bunu bilmesi yapması gerekenler de böyle insanlar maalesef!

    Zaten son olarak dediğim gibi Asus Dsl-N17u satın aldım , Tp-link mi aman!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 19 Ocak 2018; 17:44:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf

    Ben de emailimi isteyince gerçekten yardım edecekler sandım. Onlar bana kurulum ve güncelleme sayfa linkini gönderdiler o da günler sonra; güler misin ağlar mısın?!

    Ben ne anlatıyorum onlar ne diyor... şaka gibi memleketim; madem bunu yapacaktınız emailimi neden istediniz? Bir de "Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz" demezler mi...

    Anlayacağınız burada kötü izlenim bırakmamak için yardımcı oluyoruz, ilgileniyoruz gibi göstermeye çalışıyorlar.

    Teşekkürler TP-link bundan sonra hiçbir ürününüzü almam, aldırmam da!
    Zaten sorunlu, kalitesiz ürünlerinize; böyle teknik ekibinizi de ekleyince isabet oldu.


    Sayın ewlf,

    öncelikle yapılması gereken işlemri sizlere mail üzerinden yapılmasını iletiyoruz. Eğer sorun devam ediyorsa sevise alıp kontrol etmemiz gerekmektedir. bizlere cihazın alt tarafında yazılı olan seri nuamrasını tarafımıza iletmeniz rica ediyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf

    Ben de emailimi isteyince gerçekten yardım edecekler sandım. Onlar bana kurulum ve güncelleme sayfa linkini gönderdiler o da günler sonra; güler misin ağlar mısın?!

    Ben ne anlatıyorum onlar ne diyor... şaka gibi memleketim; madem bunu yapacaktınız emailimi neden istediniz? Bir de "Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz" demezler mi...

    Anlayacağınız burada kötü izlenim bırakmamak için yardımcı oluyoruz, ilgileniyoruz gibi göstermeye çalışıyorlar.

    Teşekkürler TP-link bundan sonra hiçbir ürününüzü almam, aldırmam da!
    Zaten sorunlu, kalitesiz ürünlerinize; böyle teknik ekibinizi de ekleyince isabet oldu.


    Sayın ewlf,

    öncelikle yapılması gereken işlemri sizlere mail üzerinden yapılmasını iletiyoruz. Eğer sorun devam ediyorsa sevise alıp kontrol etmemiz gerekmektedir. bizlere cihazın alt tarafında yazılı olan seri nuamrasını tarafımıza iletmeniz rica ediyoruz.

    1- Yapılması gereken işlemler dediğiniz şeyler standart her yerde olan hemen herkesin bildiği sıradan kurulum detayları; zaten ilk olarak neler yazdığımı okumuş olsaydınız bunu göndermenin de anlamsız olduğunu görürdünüz.

    Ayrıca bunun için dediğim gibi özel olarak emailime birşey göndermenizin de anlamı yoktu, burada da paylaşabilirdiniz; zaten web siteniz ve kılavuzlardaki standart şeyler...

    2- Servis konusunda birşey söylemediniz aksine "yenisini alın" dediniz.
    Aynen şöyle:
    TP-LINK TD-W8961ND tamamen çalışmaz hale geldi


    Ben de böyle demeniz ve uzun bir süre beklemenin neticesinde yukarıda yazdığım gibi başka bir ürün satın aldım mecburen.

    3- Seri numarasını istemenizin anlamı nedir? Eğer ürün değişimi yapılmayacaksa ve servistir kargo ücretidir alınacaksa bunları da belirtirseniz ona göre bu konuyu artık kapatalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 30 Ocak 2018; 23:31:28 >




  • Üzerinden yine günler geçti, bir cevap vermeyecek misiniz sayın TP-Link Türkiye?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 9 Şubat 2018; 7:30:43 >
  • Hala bir cevap vermeyecek misiniz sayın TP-Link Türkiye?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 21 Şubat 2018; 15:46:52 >
  • Üzerinden 1 ay daha geçti...

    Hala bir cevap vermeyecek misiniz sayın TP-Link Türkiye?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.