bence olur bu ürünü kendi sitesi dahi göndermiyor böyle ala biliyoruz anca |
TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (13014. sayfa)
-
-
Tamam o zaman hayırlısı olsun
-
Global Amazon.com debit kart kabul etmiyormu? bilen varmıdır?
-
bunun direk gönderimi varmı hocam
https://www.amazon.co.uk/SpeedBox-1-2-B-Tuning-Shimano-Bluetooth/dp/B0B3JS9MZV/ref=sr_1_1?crid=1L2B6X6EWP4VB&keywords=SpeedBox+1.2+B.Tuning&qid=1701808215&sprefix=speedbox+1.2+b.tuning%2Caps%2C111&sr=8-1
-
Var görünüyor ama satan ve gönderen amazon değil
-
sorun degil ürün lazım bana sahtesi olmadıgı icin rahatım yarın alacagım vergiside cıkacaktır lakin kargo yavaş gelmez demi...
-
yavaşı bırak gelmeyebilir o yüzden dedim gönderen satan amazon değil diye ben şahsen güvenip almam sen güvenip alırsın senin kararındır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 7 Aralık 2023; 18:32:17 > -
Anladım anladımda Amazonda satan satıcı degilmi bir sorun olsa amazon ilgilenmez mi...
-
amazon tr zor ilgileniyor yabancı amazon ne yapar bilemem
-
birde hasap başkasının kart başkasının olunca oluyormu ben arkadaşın kartı ile denedim olmadı hesap bana ait diye oldu herhalde sonradan onun kartı ile verdim onun hesabından birde ödemeyi gbp diye birşey sectim sorun olurmu daha uygun oluyor diye
-
Evet hesap kart adı farklıysa sorun çıkıyor genelde hatta hesap dondurmaya kadar gidebiliyor bazen. gbp aldığın amazonun para birimiyse sorun olmaz zaten abd ise usd almanya ise euro seçilmeli
-
anladım artık yarın sabaha arkadaşdan bilgi gelir vergi vb eklenince ürünün fiyatı alıyor başını gidiyor... mecburi para biriminde hangisi ucuza geliyorsa o şekilde almaya calışıyorum dolar almış başını gidiyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spencermilass -- 8 Aralık 2023; 2:30:5 > -
Aynen artık yurt dışı alışverişi cazip değil mecbur kalmadıkça. vergi gümrükte belli olur gümrüğe gelince bilgi verilir sanırım hiç satıcı gönderili alış yapmadığım için net bilgim yok
-
Arkadaşlar Amazon ile bu şekilde bir sorun yaşadım sizce bu durumda hakkımı nasıl savunabilirim ve ne yapmamı önerirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde Airpods Max satın aldım satıcı ve gönderici Amazon olmak üzere. Satın aldıktan sonra çok fazla ağır olduğu için iade etme kararı aldım, fakat iade ederken aksesuarlarını yollamayı unuttum, yani sadece ürünü yolladım, bunun üzerine kendileri ürünün parçaları eksik olduğu için iademin yapılamayacağını söylediler, sonrasında ürünün aksesuarlarının bende olduğunu bana tekrar bir kargo kodu açmalarını, aksesuarlarını eksiksiz bir biçimde yollayacağımı söyledim.
Bana tanımlamış oldukları kargo kodu ile ürünün tüm aksesuarlarını eksiksiz yolladım, fakat kendileri iademi gerçekleştirmediler, hala ürünün eksiksiz olarak onlarda olmadığını belirtiyorlar. Attıkları bir mailde ürün bize ulaştı parçaları eksik bir diğerinde ise doğru ürünü yollamamışsınız yazmışlar. Orada çalışan bir müşteri temsilcisi, depomuz iki farklı kargoyu ayrı ayrı inceleyemez, biz ürünleri size yollayalım tek kargoda bize iade için geri yollayın ve sorun çözülsün dedi ve bunun üzerine iadenin bana geri yollanmasını için depoya kayıt açtı. Bende kabul ettim ürünleri zaten eksiksiz yolladığım için, bana yollamalarını ve bende birleştirip tekrar kendilerine yollayacağımı söyledim, ayrıca madem bu şekilde bir uygulamaları yoktu neden beni ikinci bir kargo yollamam konusunda uğraştırdıklarını belirttim.
Bu konuşmadan iki gün sonra ürünlerin tarafıma ne zaman ulaşacağını, benimle herhangi bir kargo kodu vs paylaşmadıklarını belirten bir yazı yazdım kendilerine, yine müşteri hizmetleri yetkilisi bana 4 aralıkta kaydınız açılmış en geç 10 aralıkta ürünler sizde olacak şeklinde söyledi ama tarafımla hiçbir kargo kodu paylaşmadı, ben bu konuşmayı yaptıktan bir süre sonra ise çok garip bir şekilde hesabım kendileri tarafından kapatıldı ve detaylarından da hiç bahsedilmeyen bir mail aldım. Yani ben ürünümün bana geri yollanmasını beklerken bir anda hesabımı kapattılar, satın almış olduğum ürüne, faturasına bile erişemez oldum. Hesap kapandığı için müşteri hizmetlerine de ulaşılmıyor hiçbir şekilde.
Hesabımın neden kapatıldığı, ürünümün tarafıma ulaşıp ulaşmayacağı, iademin ne durumda olacağı hakkında kendilerinden hiçbir bilgi alamıyorum. Attıkları maillere hiçbir şekilde geri dönmüyorlar.
Hesabım kapatılmadan önce konuştuğum farklı bir müşteri hizmetleri yetkilisi yanlış ve eksik yollanan ürünler depo tarafından imha edilebilir dedi ve ürünümün geleceğini garantilemedi. Bir diğer çalışan ise böyle bir şey olmayacağını ve ürünlerimin tarafıma kesin ulaşacağını belirtti. Konuştuğum tüm müşteri hizmetleri yetkilileri farklı şeyler söyledi. Bu konuşmaların hepsinin ekran görüntüsünü aldım ve kayıtları da tarafımca mevcut.
Tüketici hakem heyetine fatura olmadan başvurmam ve bu durumu konuşamalarla kanıtlarla onlara sunmam yeterli olur mu, eğer ürünümü geri yollamazlar ise?
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
-
Amazon'dan çeşitli kıyafetler sipariş ettim toplamı 150 euroyu aşıyor. İthalat Amazon'a ait olacak şekilde Import deposit fees ödeyerek aldım. Fakat Aramex bana mail atmış gümrük müşaviri tutun ödeme yapın falan diyor. Kıyafetin tekstil kumaş oranını içeren tareks raporu bile istemiş. Bu iş ne ara bu kadar karıştı? İthalat ücretlerinin sorumluluğu Amazon'da değil mi? Aramex tamamen ben kafama göre sipariş etmişim modunda...
-
Olmuyor hala iptal ediyor nasıl yapa bilriz gpb sectim diyemi iptal ediyor hocam nasıl ala bilirim kartl ile hesap aynı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İptal Gerekçesi ne bilmem ama büyük ihtimal satıcı tr ye yollamıyordur varsa amazon göndericili tek çare
-
Artık böyle reis sağ olsun ekstra vergiler çıkartıp ve limiti 150 euro ya düşürüp millet hesaplı alışveriş yapmasın diye aramexsi ara belki çözüm olur
-
kesin kart ve hesaptan ötürü yapıyor bana gelen mesajda bu yazıyordu
Hello,
We had a problem processing your payment for order #202-4523423-7618716. As a result, your order has been canceled. You have not been charged for this order.
You can try to place the order again in 24 hours. Please ensure that your payment method information is correct and up to date.
Contact us if you have any further concerns.
We are sorry for any inconvenience this may have caused.
-
O zaman kartta ya limit yok yada yurt dışına kapalı Ücreti çekemedik diyor çünkü
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X