İşte onu yaptım zaten ben, ona gelen cevapta kargonun Milano gümrük ofisinde alıcı tarafından teslim alınması bekleniyor yazılmış. Amazon’a kargoyu gümrükten aldırın dedim ama sizin gönderici firmadan talep açtırmanız gerekiyor dendi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (13012. sayfa)
-
-
Valla bilemedim hocam karşı kargoya bir talep yazdırıp iade isteyebilirsiniz. Yada Amazonu sıkıştırin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
amazon.com.tr üzerinden Amazon US satıcısından 18.500 liraya ekran kartı aldım en son işlemci almıştım geçen yıl nisan ayında bu 150 euro sınırı yoktu , 150 euro üstü olduğu için şimdi ek ücret falan mı çıkmaya başladı bazı kişiler vekaletname ücreti falan demiş nasıl işliyor artık yakın zamanda sipariş verenler yazabilir mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redamazhri -- 29 Nisan 2023; 6:40:15 > -
Daha önce 2 defa Amazon TR hesabımı kullanarak Amazon Germany ürünlerinden almıştım. Hemen kargoya verildi ve 2 haftada geldiler. Bu sefer Amazon US ürünü aldım. Siparişi onaylandı, para çekildi. Fakat 1 haftadır kargoya verilmesini bekliyorum.
Aldığım ürünün satış sayfasına baktığımda stok var gözüküyor. Bazen adrese gönderilemiyor yazısı oluyor ama benim üründe bir sıkıntı yok. Yani 2, 3 gün beklese anlarım da 1 hafta oldu. Iptal etsem para iadesi olur ama dolar kuru artıp duruyorken benim için hoş olmaz. Fiyatı düşükken almıştım ürünü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr_Ahmet -- 9 Haziran 2023; 20:43:29 >
-
Dün Amazon Amerika'dan bir sipariş verdim. Ödemenin bir kısmını daha önce hesabıma tanımladığım hediye çekiyle, diğer kısmını ise kredi kartımla gerçekleştirdim. Ancak Amazon şu ana kadar kredi kartımdan ödemeyi tahsil etmedi. Son zamanlarda Amazon Amerika'dan sipariş veren biri varsa, ödemelerin ne kadar sürede tahsil edildiği konusunda bilgi verebilir mi?
-
Aynı durumdayım ayın 7 sinde sipariş verdim kargoya verilmedi daha stokta var görülüyor , müşteri temsilcisi ile konuştum gümrükleme işlemi uzun sürebiliyor yeni çalışıyoruz Amazon.us ile dedi , sürecin hızlandırılması için talep oluşturduk 72 saat bekleyin dediler , bence müşteri temsilcisi ile konuşun hocam , zaten ürünü satın alırken kargolama süreci 9-14 gün yazıyordu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de şimdi yazdım temsilciye. Amerika da kargoya verilmiş zaten. Yakın zamanda yurtdışına çıkar dedi. Sanırım Amerikadaki hareketleri amazon sisteme işlemiyor. Sadece yurt dışına çıkacağı zaman sisteme işleniyor anladığım kadarıyla. Bu yüzden bir süre kargo bilgisi gözükmüyor anlaşılan.
-
Muhtemelen , gümrükleme işleminden sonra belli olur dediler bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün yola çıkmış. 12 Temmuz diyor sanki daha yeni satın almışım gibi. Pek beğenmediğimiz Aliexpress bile 2 haftada getiriyorken amazonun bu kadar gecikmesi hiç hoş değil. Amazon Germany yine 2 haftada getiriyor ama Amazon US çekilecek gibi değil. Bayrama denk gelmesin diye özellikle erken sipariş ettim. Muhtemelen tam bayram zamanında getirecekler. Bir dahaki sefere alacağım ürün Aliexpress de varsa orayı tercih edeceğim sanırım.
Aramex de takip koduyla bir bakayım dedim kargo durumuna. Kimlik numarasında sorun gözüküyor. Bu kargo gelmeyecek herhalde. Her türlü sorunu yaşıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr_Ahmet -- 14 Haziran 2023; 17:22:20 >
-
Hocam benim ürün daha verilmedi 8 gün oldu sipariş vereli , Amazon.com dan müşteri temsilcisi ile görüştüm satıcı Amazon us diye , yardımcı olamadılar topikler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aramex ile konuştum bugün. 0212 241 12 22 numarası ile Istanbul şubesine ulaşabiliyorsunuz. Bu numarayı telefona indirdiğim uygulamasını kullanarak buldum. Aradığınızda uygun numaraları tıklayarak müşteri hizmetlerine bağlanıyorsunuz. Sizi Türk temsilci karşılıyor.
Durumu anlattım. Kimlik bilgisi hatalı gözüküyor dedim. Meğer Amazon kimlik bilgisini otomatik kargo şirketine vermiş. Bilgiler sisteme girilmiş ama sistem hatalıymış gibi durum güncellemesi yapmış. Herhalde bilgileri girmeden önce sistem güncelleme yapınca öyle bir durum oluştu. Hatta temsilci bana sisteme girilen kimliği söyleyerek teyit etti doğruluğunu. Kargonun nerede olduğunu falan söyledi. Bir sorun yokmuş yani.
Mail ile ulaşmaya çalışmayın. Arayın numarayı. 2dk da derdinizi anlatıp durumu öğrenin. Aşağıdaki gibi bir durum sizde de olursa muhtemelen sorun çıkmayacaktır.
Edit: Hala Türkiye ye gelemedi kargo. 4 Haziranda sipariş vermiştim. 10 Günde anca kargoya verilebildi. Kargo firması da aşırı yavaş çalışıyor. En azından gümrüğe gelmesi gerekirdi bu zamana kadar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr_Ahmet -- 29 Haziran 2023; 18:53:29 >
-
Termos aldım yurtdışından satıcı Amazon Türkiye'den. Ama kötü çıktı. Şimdi iade sürecinde size en fazla 120 lira kargo parası öderiz diyor. E ben bunu nasıl yollayacağım? Bir de prime idi sorsan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
arkadaşlar amazon amerikadan bir ürün alacağım ancak tr'ye gönderimi yok, nasıl alabiliriz, amerikadan iste amerika postam tarzı siteler güvenilir midir?
-
Merhaba yurtdısı adresim var amazon.com dan vergi kargo ücretsiz istediğiniz ürün varsa getirebilirim. Veya türkiyeye gelmeyen ürünler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLastMan -- 29 Temmuz 2023; 10:59:46 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
konu artık ölü ama yine de yazayım. ben bir ayakkabı almak istiyorum 111 dolar. 3000 küsür e e geliyor. ancak vergi ve kargoyla 5000 ini buluyor. vergi dahil oldugu icin. bu ürün gümrüğe takılır mı? 150 euro yu geçtiği icin. normalde satış fiyatı geçmiyor ama vergi ve kargo yuzunden 5000 tl yi buluyor.
-
-
geldi yine benimki.
-
Şimdi bakıyorum 150 euro üstü ürünlerde ithalat vergisi tahmini 1-2k'lara ulaşıyor. Oyle sanıyorum ki gumrukteki tum vergileri hesaplayıp onden tahsil ediyor Amazon diye dusunuyorum ama satın almayı gerceklestiren birisi varsa tecrubelerini paylasabilir mi? Youtube videolarına baktıgımda sahıslar gumrukle iletisim kuruyor cozuyor oduyor vs, Amazon tum bu sureci kendi mi hallediyor acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prens_ipsiz -- 31 Ağustos 2023; 18:59:35 > -
valla o zaman amazon biz hallediyoruz sizin bir şey yapmanıza gerek yok falan demişti de ben o siparişi iptal ettim o yüzden kesin bir şey söyleyemiyorum.
-
amazonXiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G 8+256https://www.amazon.com.tr/Xiaomi-Redmi-Note-Pro-256/dp/B09VNZ37Q3/ref=asc_df_B09VNZ37Q3/?tag=trshpngglede-21&linkCode=df0&hvadid=613004115516&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=7285143110914967298&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-1648544777993&th=1
Yurtdışından telefon satışı mı başladı? Alsak gelir mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoolSnow -- 27 Eylül 2023; 13:0:3 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X