Şimdi Ara

Transportermi yoksa Caddy mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
8.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tartışmasız transporter filmini bile yaptılar kedide fena değil ama sınıfları farklı
  • transpoter tabii ki kafalara dvd koymayı unutma gerçekten bi tutkudur bizim eniştede var çok güzel uzuyo ayrıca otomobillerin arkasına acayip takılıyosun noluyo dio millet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trasher

    transpoter tabii ki kafalara dvd koymayı unutma gerçekten bi tutkudur bizim eniştede var çok güzel uzuyo ayrıca otomobillerin arkasına acayip takılıyosun noluyo dio millet


    Kafalara mı bence tavana direk bi 19" assın nede olsa geniş arac...
  • takılsın peşime de göriim anca o yerli arabaların peşine takılır
  • Araban Ferrari mi Bugatti Veryon mu xD


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    takılsın peşime de göriim anca o yerli arabaların peşine takılır
  • hort...
  • hort ama genede porter :D trans porter, harry porter :D:D

    (tamam kabul ediorum esprim cok kotuydu)
  • bi hort daha
    çünkü ben de aynı ikilemdeyim, sorulanlara + olarak iki aracın yakıt ve vergi masrafları ne durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım Transporterin özellikleri:


    Motor 2.0 TDI 102 PS 2.0 TDI 140 PS 2.0 TDI 180 PS
    Motor Cinsi Dizel Dizel Dizel
    Silindir Sayısı 4 4 4
    Motor Hacmi 1968 cc 1968 cc 1968 cc
    Azami Güç 102 PS (75 kW) @ 3500 dev/dak DIN 140 PS (103 kW) @ 3500 dev/dak DIN 180 PS (132 kW) @ 4000 dev/dak DIN
    Azami Tork 250 Nm @ 1500-2500 dev/dak DIN 340 Nm @ 1750-2500 dev/dak DIN 400 Nm @ 1500-2000 dev/dak DIN
    Çap X Strok 81 mm x 95.5 mm 81 mm x 95.5 mm 81 mm x 95.5 mm
    Sıkıştırma Oranı 16.5 : 1 16.5 : 1 16.5 : 1
    Hava Besleme Değişken geometrili turbo (VTG), intercooler Değişken geometrili turbo (VTG), intercooler Çift turbo, intercooler
    Enjeksiyon Tipi Common rail, doğrudan enjeksiyon Common rail, doğrudan enjeksiyon Common rail, doğrudan enjeksiyon
    Debriyaj Tek kuru disk Tek kuru disk, çift kuru disk (DSG) Tek kuru disk, çift kuru disk (DSG)
    Şanzıman 5 ileri, manuel, senkromeçli 6 ileri, manuel, senkromeçli - 7 ileri, DSG, otomatik * 6 ileri, manuel, senkromeçli - 7 ileri, DSG, otomatik *
    Vites Oranları Manuel
    1. 2. 3. 4.
    3.78 2.06 1.25 0.84
    5. R
    0.66 3.60
    1. 2. 3. 4.
    3.57 1.90 1.62 1.16
    5. 6 R
    0.86 0.73 4.50
    1. 2. 3. 4.
    3.57 1.90 1.62 1.16
    5. 6 R
    0.86 0.73 4.50
    Azami Hız 157 km / h 173 km / h 191 km / h
    Direksiyon Yükseklik ve derinlik ayarlı, teleskopik, hidrolik kremayer Yükseklik ve derinlik ayarlı, teleskopik, hidrolik kremayer Yükseklik ve derinlik ayarlı, teleskopik, hidrolik kremayer
    Süspansiyon
    Ön Bağımsız askılı, çift salıncaklı, McPherson süspansiyonlu, teleskopik amortisörlü, viraj denge çubuklu

    Arka Bağımsız askılı, çift salıkcaklı, teleskopik amortisörlü, viraj denge çubuklu
    Ön Bağımsız askılı, çift salıncaklı, McPherson süspansiyonlu, teleskopik amortisörlü, viraj denge çubuklu

    Arka Bağımsız askılı, çift salıkcaklı, teleskopik amortisörlü, viraj denge çubuklu
    Ön Bağımsız askılı, çift salıncaklı, McPherson süspansiyonlu, teleskopik amortisörlü, viraj denge çubuklu

    Arka Bağımsız askılı, çift salıkcaklı, teleskopik amortisörlü, viraj denge çubuklu
    Frenler Ön ve arkada havalandırmalı disk fren Ön ve arkada havalandırmalı disk fren Ön ve arkada havalandırmalı disk fren
    Jantlar 6.5 J x 16 6.5 J x 16 7 J x 17
    Lastikler 205 / 65 R 16 205 / 65 R 16 235 / 55 R 17
    Akü 61 Ah / 330 A 61 Ah / 330 A 61 Ah / 330 A
    Yakıt Deposu 80 lt 80 lt 80 lt
    Yakıt Tüketimi
    Şehiriçi 9,5 lt / 100 km
    Şehir Dışı 6,1 lt / 100 km
    Birleşik 7,3 lt / 100 km
    Şehiriçi 9,6 lt / 100 km - 10,2 lt / 100 km**
    Şehir Dışı 6,3 lt / 100 km - 6,7 lt / 100 km**
    Birleşik
    7,5 lt / 100 km - 8 lt / 100 km**

    Şehiriçi 9,6 lt / 100 km - 10,0 lt / 100 km**
    Şehir Dışı 6,5 lt / 100 km - 6,7 lt / 100 km**
    Birleşik 7,6 lt / 100 km - 7,9 lt / 100 km**




  • Caddy nin özellikleri:

    Caddy Kombi 1.9 TDI

    Genel Bilgiler

    VW’nin küçük ticari araç sınıfında yer alan vanı Caddy ilk olarak 1982'de yollara çıktı. Öncüsü gibi binek ve ticari van karoser seçenekleriyle 1.4 litre 75 HP ve 1.6 litre 102 HP'lik benzinli, 1,9 litre 105 HP ve 2.0 litre 69 HP'lik dizel motorlarla üretilen otomobil sadece manuel şanzımanla sunuluyor. Polonya'nın Ponzan kentinde üretilen Caddy, ülkemizde şimdilik 1.9 litre 105 HP ve 2.0 litre 69 HP'lik motorlarla satılıyor.

    Karoser, iç mekan
    VW’nin Golf ve kompakt van Touran'la yüzde 50 oranında ortak parça kullanarak geliştirdiği Caddy, sınıfının en yenisi. Dinamik tasarım çizgisi, çok lensli büyük farlar ve radyatör ızgarasını da kapsayan yüksek yapılı tamponla canlı tutulan otomobil güçlü bir görünüme sahip. Ama jant kapakları bu görünüme hiç uymuyor. Otomobilin 700 mm'lik sürgülü yan kapıları iniş binişi çok kolaylaştıran özellikte. Otomobilin sürücü tarafı çift açılı olan yan aynaları birer monitör kadar büyük. Kabin içinde orta konsolun tasarımı ve işçilik kalitesiyle Golf’ü, hatırlatan otomobilde kullanılan plastik malzemeler, iş amaçlı kullanımlarda daha az yıpranacak sert plastikten üretilmiş. Gösterge tablosu başta olmak üzere otomobilin birçok bölümünde binek modellerden tanıdık kumandaları görmek mümkün. Bunların yerleşimi genel olarak VW ergonomi anlayışına uygun olarak başarılı ama kapı içindeki cam kumandalarının oturma pozisyonuna göre geride kalması dikkatimizden kaçmadı. Geniş ön koltuklarında rahat yolculuklara imkan tanıyan Caddy, arka koltuk yolcularına daha torpilli davranıyor. Ön koltuklardan yüksek konumlandırılan arka koltuklarda geniş diz mesafesi sunulan otomobilde yanları kıskandıran bir genişlik var. Caddy'nin Avrupa'da satılan versiyonlarında iki ek koltukla yedi kişilik yolcu kapasitesine ulaşmak da mümkün. Caddy Kombi'nin 1300 litrelik bagajına tek parça açılan büyük kapakla ulaşılıyor. Bu kapının yanı sıra sürgülü kapılar açıldığında koltukları kolayca katlayarak bagaja ulaşmak mümkün.

    Motor, performans
    Volkswagen'in farklı turbo basıncı uygulamaları, yakıt besleme özellikleri ve onlara uygun elektronik işletim sistemleriyle gücü 64 HP ile 130 HP arasında değişen birçok versiyonu bulunan 1.9 litrelik turbo dizel motoru, çok sayıda modele güç veren kaliteli bir enerji kaynağı. Golf’te olduğu gibi Caddy'de de kullanılan versiyonda pompa-meme teknolojisiyle beslenen motor, değişken geometrili turbonun sağladığı desteği alt devirlerde aldığından 250 Nm'lik maksimum torkunu 1900 d/d'de sürücünün hizmetine veriyor. Bu avantajla yüksek gövde ağırlığına karşın zorlanmadan hızlanan otomobil, başarılı tork dağılımıyla günlük kullanımda akıcılık sağlıyor. Otomobilden farksız oturma pozisyonu ve kullanım kolaylığıyla dikkat çeken Caddy'de vites değişimleri de VW Group modelicrinden alıştığımız kıvamda yumuşaklığa sahip. Rahat vites geçişleri sürücüyü rahatlatan özelliklerden biri. Motor, soğukken biraz gürültülü çalışsa da ısındıktan sonra yolculuk konforunu bozmayacak kadar sessizleşiyor. Ama motor sesi hıza paralel olarak artış gösteriyor. Bu durum, pompa-meme sisteminin belirgin bir dezavantajı. Caddy aerodinamik yapısı ve teknolojisiyle, rüzgar, yer çekimi ve diğer dirençlere karşı yenilgiyi kabul etmiyor. Bunun kanıtı da 100 km'de 6.3 litrelik yakıt tüketimi. Bu ortalamayla kullanıldığında 937 km'lik menzile ulaşabilen otomobil, yüklü olduğunda bu değer doğal olarak kısalacaktır.

    Kullanım, konfor
    VW mühendisleri Caddy'ye bir binek otomobilin kullanım kolaylığım kazandırmayı iyi başarmış. Başlıca rakiplerden Ford Transit Connect Tourneo'nun daha yoğun ticari araç hisleri vermesine karşın Caddy'de binek otomobillere daha yakın bir tat alınıyor. Ta ki hız azaltmadan girilen ilk viraja kadar. Çünkü otomobil tep-kilerine kolayca alışan sürücü, virajlarda benzer tepkiler görmek istiyor ama eğer hız biraz fazlaysa arkadan kolayca kopmalar meydana gelebiliyor. Belki de "ticari araç hissini hiç kaybetmemek en iyisi" diye düşünebilecekler için sert yan rüzgarların yüksek gövde yapısını sık sık sallaması bir hatırlatıcı olarak sürekli görev basında. Ama bu tip araçlarda yan rüzgarlardan etkilenme doğal bir durum. VW, özellikle yüksüzken kalkışlardaki kayıpları azaltmayı hedefleyen ASR ve keskin yönlendirmeler yapan direksiyon gibi donanımları sürüş güvenliği adına sürücünün hizmetine sunmuş. Ancak direksiyon sisteminin hafifliği ve kaygan zeminlerde beklenenden kolay şekilde patinaj eğilimi dikkatten kaçmıyor. Önde bağımsız MacPherson tipi salıncaklar ve arkada makaslı sabit akslı Caddy süspansiyonu, orta sertliğiyle yeterli yolculuk konforu sağlayabiliyor. Caddy'nin fren sistemi, tipik VW Group standartlarında hisler taşıyor. Sorunsuz dozlanan fren pedalı, otomobilin hızını gerektiğinde kontrol etmeyi kolaylaştırıyor. Ani duruşlarda otomobilin stabilitesini yitirmemesi önemli bir özellik. 100 km/s'den 40 metrelik duruş mesafesi, peş peşe yapılan 4 frenden sonra 42 metreye kadar uzuyor ama stabilite korunuyor.




  • Transportet almayin
    Her hafta 1 akraban araci ister
    Yok surata gidecegiz araci ver yok suraya gidecegiz arabayi ver, yok piknige gidecez falan filan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.