Şimdi Ara

Travego 15'mi 17'mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
11.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar travego ilk çıktığı zamanlar ful 17SHD modelinden sattı şimdi ise artık hiç satmıyor denecek kadar az 15 modelinin bukadar fazla satılmasının nedeni nedir acaba bu konuda sizin tercihiniz ne olur?



  • Aradaki koltuk sayısını bilmem ama çoğu zaman 15 ler bile bomboş gidiyor , uçak fiyatları çok ucuzladı o yüzden.

    Zarar etmemek için yani.
  • O arkadaki iki teker var ya otobüsçünün iflahını kesen o. Yazın 3-4 ay yüksek sezonda 8 kişi fazla taşıyacak diye çekilir masraf değildir dingilli otobüs. Eskiden olduğu kadar yolcu yok çünkü bir tek yaz aylarında iş var.


    1- Dingilli araç daha çabuk dökülür. Ek dingil bozuk yolda vurur ve kasayı yıpratır.
    2- 8 silindir motor 6 silindirli Travego 15 e göre daha fazla yakıyor. T15 12 metre, T17 13,4 metre. Artık sektör tek dingilli 13 metrelik az yakan araçları tercih ediyor. Tourismo 16, Setra 416 ve Yeni Safir gibi.
    3- Fazladan iki teker fazla eskitiyor. 6 lastik yerine 8 lastik eskitiyor. %33 fazla masraf demek T15'e göre.
    4- Feribot ve otoyolda daha fazla geçiş ücreti veriyor.
    5- İkinci elde daha fazla kaybı var. Araç perondan düşünce Turizm'de çalışma şansı az. Çünkü turcular dingilli kullanmazlar genelde. Bundan dolayı da 3-4 yaşı geçince satmak isteyince alıcısı az.

    12 ay full dolu iş olsa o zaman 46 yerine 54 kişi ile çıkmak tüm bu masraflara değer belki ama şu anda öyle bir iş yoğunluğu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 9 Nisan 2013; 14:07:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    O arkadaki iki teker var ya otobüsçünün iflahını kesen o. Yazın 3-4 ay yüksek sezonda 8 kişi fazla taşıyacak diye çekilir masraf değildir dingilli otobüs. Eskiden olduğu kadar yolcu yok çünkü bir tek yaz aylarında iş var.


    1- Dingilli araç daha çabuk dökülür. Ek dingil bozuk yolda vurur ve kasayı yıpratır.
    2- 8 silindir motor 6 silindirli Travego 15 e göre daha fazla yakıyor. T15 12 metre, T17 13,4 metre. Artık sektör tek dingilli 13 metrelik az yakan araçları tercih ediyor. Tourismo 16, Setra 416 ve Yeni Safir gibi.
    3- Fazladan iki teker fazla eskitiyor. 6 lastik yerine 8 lastik eskitiyor. %33 fazla masraf demek T15'e göre.
    4- Feribot ve otoyolda daha fazla geçiş ücreti veriyor.
    5- İkinci elde daha fazla kaybı var. Araç perondan düşünce Turizm'de çalışma şansı az. Çünkü turcular dingilli kullanmazlar genelde. Bundan dolayı da 3-4 yaşı geçince satmak isteyince alıcısı az.

    12 ay full dolu iş olsa o zaman 46 yerine 54 kişi ile çıkmak tüm bu masraflara değer belki ama şu anda öyle bir iş yoğunluğu yok.


    ayrıca kayma riski dingilsize göre daha fazla. patinaja çabuk düşer yağmurlu havalarda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emres55

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    O arkadaki iki teker var ya otobüsçünün iflahını kesen o. Yazın 3-4 ay yüksek sezonda 8 kişi fazla taşıyacak diye çekilir masraf değildir dingilli otobüs. Eskiden olduğu kadar yolcu yok çünkü bir tek yaz aylarında iş var.


    1- Dingilli araç daha çabuk dökülür. Ek dingil bozuk yolda vurur ve kasayı yıpratır.
    2- 8 silindir motor 6 silindirli Travego 15 e göre daha fazla yakıyor. T15 12 metre, T17 13,4 metre. Artık sektör tek dingilli 13 metrelik az yakan araçları tercih ediyor. Tourismo 16, Setra 416 ve Yeni Safir gibi.
    3- Fazladan iki teker fazla eskitiyor. 6 lastik yerine 8 lastik eskitiyor. %33 fazla masraf demek T15'e göre.
    4- Feribot ve otoyolda daha fazla geçiş ücreti veriyor.
    5- İkinci elde daha fazla kaybı var. Araç perondan düşünce Turizm'de çalışma şansı az. Çünkü turcular dingilli kullanmazlar genelde. Bundan dolayı da 3-4 yaşı geçince satmak isteyince alıcısı az.

    12 ay full dolu iş olsa o zaman 46 yerine 54 kişi ile çıkmak tüm bu masraflara değer belki ama şu anda öyle bir iş yoğunluğu yok.


    ayrıca kayma riski dingilsize göre daha fazla. patinaja çabuk düşer yağmurlu havalarda...

    Yol tutuş açısından dingilli araç yere daha iyi basar. Zaten 13,5 metre aracı tek dingil yapmanız hele hele bu kadar havaleli bir araçta mümkün değil. Patinaja düşme gibi bir durumda yok ayrıca. Ne alaka anlayamadım. Zaten yeterince elektronik destek sistemi mevcut yeni araçlarda çekiş ve denge ile ilgili bir sıkıntı olmaz. Esas o kadar yüksek kasalı ve tek dingilli Travego 15 tam anlamıyla leylek gibidir ve denge sorunu yaşarsa o yaşar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 10 Nisan 2013; 9:07:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    quote:

    Orijinalden alıntı: emres55

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    O arkadaki iki teker var ya otobüsçünün iflahını kesen o. Yazın 3-4 ay yüksek sezonda 8 kişi fazla taşıyacak diye çekilir masraf değildir dingilli otobüs. Eskiden olduğu kadar yolcu yok çünkü bir tek yaz aylarında iş var.


    1- Dingilli araç daha çabuk dökülür. Ek dingil bozuk yolda vurur ve kasayı yıpratır.
    2- 8 silindir motor 6 silindirli Travego 15 e göre daha fazla yakıyor. T15 12 metre, T17 13,4 metre. Artık sektör tek dingilli 13 metrelik az yakan araçları tercih ediyor. Tourismo 16, Setra 416 ve Yeni Safir gibi.
    3- Fazladan iki teker fazla eskitiyor. 6 lastik yerine 8 lastik eskitiyor. %33 fazla masraf demek T15'e göre.
    4- Feribot ve otoyolda daha fazla geçiş ücreti veriyor.
    5- İkinci elde daha fazla kaybı var. Araç perondan düşünce Turizm'de çalışma şansı az. Çünkü turcular dingilli kullanmazlar genelde. Bundan dolayı da 3-4 yaşı geçince satmak isteyince alıcısı az.

    12 ay full dolu iş olsa o zaman 46 yerine 54 kişi ile çıkmak tüm bu masraflara değer belki ama şu anda öyle bir iş yoğunluğu yok.


    ayrıca kayma riski dingilsize göre daha fazla. patinaja çabuk düşer yağmurlu havalarda...

    Yol tutuş açısından dingilli araç yere daha iyi basar. Zaten 13,5 metre aracı tek dingil yapmanız hele hele bu kadar havaleli bir araçta mümkün değil. Patinaja düşme gibi bir durumda yok ayrıca. Ne alaka anlayamadım. Zaten yeterince elektronik destek sistemi mevcut yeni araçlarda çekiş ve denge ile ilgili bir sıkıntı olmaz. Esas o kadar yüksek kasalı ve tek dingilli Travego 15 tam anlamıyla leylek gibidir ve denge sorunu yaşarsa o yaşar.

    hocam şöyle düşünün dingilli araçlarda kışın çoğu şöför zincir takmaya gerek duymadığı zamanlarda dingilleri kaldırır. Amaç bütün yük tek noktada birleştirip aracın yere daha sağlam basması içindir. mantıken dingilli araç daha cüsseli olduğu için daha sağlam basacak gibi görünüyor ama göründüğü gibi değil aslında...




  • YAkıt ve masraf Konusundan Kimsenin Tercihi Değil Artık Dingilli Araçlar Doğu Firmalarında Belki olabilir onlar bile dingilsize dönüyo artık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    65 mi 75 mi?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kimse vergisinden bahsetmemiş. 15 SHD ile 17 SHD arasında vergi farkı var. 17 SHD birazcık fazla tüketir. Ayrıca FSM köprüsünden geçerken tek aks, çift aks ücretleri farklıdır. Perona giriş çıkış sorunu yüzünden de 15 SHD avantajlıdır.

    Ama 17 SHD'ye binmek daha havalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Kimse vergisinden bahsetmemiş. 15 SHD ile 17 SHD arasında vergi farkı var. 17 SHD birazcık fazla tüketir. Ayrıca FSM köprüsünden geçerken tek aks, çift aks ücretleri farklıdır. Perona giriş çıkış sorunu yüzünden de 15 SHD avantajlıdır.

    Ama 17 SHD'ye binmek daha havalıdır.

    Aynen katılıyorum dediğine 17 ye binmek havalıdır ama sezonluk otobüs alımlarında 17 daha mantıklı gibi geliyor sonuçta 3-4 aylık bir süre için dingilsize o kadar para vermek saçma doğu arabalarının bir çoğuda dingilli araç adamlar demekki uzun mesafede dingilliden kazanıyor gibime geliyor.




  • İlk zamanlar bende 17 derdim ama gerek feribotta gerek köprü geçişlerinde 15 liğe göre biraz daha fazla vergi ödemesi ,manevra yaparken sürücüleri zorlaması ve eskisi kadar fazla yolcu taşınmadığı için 15 lik Travego lara geçiş yapıldı.Tabii ki yakıt tüketimini de unutmamak gerekir.
  • 17 SHD
  • Önemli olan boyu değil. İşlevi. Sene 2017. Çift dingilli otobüs adamın iflahını söker bu zamanda. Temsa Maraton yaptı. Safirleri yaptı. Hiç birinde çift dingilli yok. Mercedes bile yeni Travegoyu tek dingil yaptı. Neoplan ve Man yeni tourliner ve Lions otobüslerini tek dingil olarak sürüyor pazara. Setra 517'nin esamesi okunmuyor. Bir tane Gülaras firması almıştı. Şimdi görünmüyor. Herkes Setra'nın 416 ve 516 modellerini tercih ediyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.