Şimdi Ara

sizce 8 yaşında golf 7 mi yoksa 2-3 yaşında clio i20 mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 800-850 civarı araç bakıyorum sizce hangisi mantıklı olur? golf 120 binde dsg 1.2 benzin, i20, clio ise 50 binde otomatik benzinli. c sınıfı olması bizim için iyi ama aslında biraz dsg den korkuyorum sizce bu yıldaki dsgler sanırım 7 ileri kuru kavrama oluyor, sorun açma açısından nasıldır? kaç kmye kadar alınır 120 bin dgs için sıkıntılı bir km mi?




  • golf ve dgs hakkında bilgisi olan var mı?

  • Dsg Polo kullanıyorum. Kavrama değişmişse alınır. Muadilleri arasında iyi şanzımandir
    i20 1.4 otomatik ise tabi daha az masraflıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Dsg Polo kullanıyorum. Kavrama değişmişse alınır. Muadilleri arasında iyi şanzımandir
    i20 1.4 otomatik ise tabi daha az masraflıdır
    Evet 1,4 otomatik hocam ikisi de aynı fiyat, peki golf da kavrama değişip değişmediği nasıl anlaşılır? Kaç binde değişmesi gerekir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Bahsi geçen Golf ü kullanıyorum(2015 model). Çok memnunum. 90 binde aldım. 126 binde kullanmaya devam ediyorum. Sürat isterseniz gider. Ekonomi isterseniz dizeli aratmaz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: teteni

    Bahsi geçen Golf ü kullanıyorum(2015 model). Çok memnunum. 90 binde aldım. 126 binde kullanmaya devam ediyorum. Sürat isterseniz gider. Ekonomi isterseniz dizeli aratmaz.

    Hocam amacım eşim rahatça kullansın ve az yaksın, eşim acemi olduğu ve dsg de problemli olduğu için golf çok çekimserim ama 1 çocuk olduğu için bagaj ve iç genişlik de golf önde geliyor. Acaba dsg seoun açar mı başımıza 8 yıllık araç sonuçta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2012-2014 arası DSG ler problemliydi. 2016 dsgli araç kullanıyorum (Skoda Fabia) 95bin de maşallahı var. İkinci el de alsam DSG rahatlığından dolayı tekrar tercih ederim. Sorunuzun cevabı da kesinlikle Golf seçerdim veya eşiniz odaklıysa o rakamlarda daha yüksek model bir Skoda Fabia. Tam bir şehir içi ve kadın arabası. Kullanımı rahat parkı görüş açışı rahat. Ama çocuk varsa önermiyorum bagaj ve arka yaşam alanı ufak. 2 çocugum var sırf bu yüzden büyütmek istiyorum ama malum fiyatlar..

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Golf 6'mı Golf 7'mi?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Ben pandemide almıştım. Bu sebeple çok yol yapmadım. Eşiniz rahatlıkla kullanabilir. Servisten DSG nin revizyon(Genelde mekatronik değişimi) görüp görmediğini öğrenebilirsiniz. Kaldı ki Octavia kullanan bir arkadaşım hiç revize edilmeden aracını 76 000 km de satmıştı. Alan abimiz yaklaşık 115 000 km ye geldi, DSG de tık yok. Hala sorunsuz kullanıyor. 2014 model Octavia ile benim 2015 Golf deki şanzıman aynı seri. Kuru denilen az yağ kullanan seriden.

  • Dsg icin hep duzeldi dendi, sanirim 2018 yilina kadar, bu yildan sonra iyi dendi.O klasiktir, şu yıldan sonra sorunsuz muhabbeti.2. Dsg aracimi kullaniyorum.2017 idi ilki, simdi 2023, alir almaz garanti uzattim.Garanti sonrasi basinc tupu kontrolune götürürüm diye dusunuyorum..Yani yok sorun cikarmaz vs diyenlere inanmayin.Tamamen şans olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeni her zaman yenidir.Donen kullanilan parca eskiyecektir tamir ister degisim ister maliyetlidir. Harcadigin para havaya gider.Nasil kullanildigini bilemezsin.Ama yeni arabaya genelde bakimini yaptirir binersin.Eger dsg sorun cikardiginda ekonomik anlamda cokmeyeceksen git al derim.Eger psikolojini bozacaksa uzak dur.DSG nin yaktigi canlardan biri olma derim bu is tamamen sans isi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 ileri kuru kavrama dedikleri dsgde olay şu;

    Araç ekonomi yapmak için hemen 2 ye atıyor. Bu trafiksiz bir kullanımda problem yaratmıyor ama diyelimki 10-15km/sa hızlarda 2 ile gittiği için tam kavrama olmuyor. Buda kavramanın yıpranmasına yol açıyor.

    2. Olarakda youtube da tamirhane kanalını izlerseniz çoğu erken bozulma probleminin dsg basınç tüpünün gevşemesinden kaynaklandığını görürsünüz.


    Eğer kullanım koşullarınız 10-15 el trafikte tın tın gitmekse tam otomatik yada cvt alın. Bu kullanım koşulları debriyajlı sistemler için sağlıklı değil. Zaten dsg nin ilk kalkışları, tam otomatik konforunda değil. Sarsabiliyor.

    Yok aşırı trafiğe girmiyorum diyorsanız çift kavrama alabilirsiniz. Olduki ikinci el dsg aldınız diyelim başınc tüpünü kontrol ettirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Serviste değiştiyse oradan görünür yada iyi bir dsg ustası görecek. Değişme durumu kullanıma göre değişiyor

    Bence i20 yı daha rahat kullanırsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 i.20 ya da 1.0 Clio olabilir. İki aracın motoru da LPG uyumludur, LPG takılıp baya ucuza binilir. Turbolu olmasından dolayı Clio seçerdim ben olsam.
    Dsg şans işi, bence macera aramaya gerek yok dsg ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap basit hocam. Konfor, performans, güvenlik, yalıtım mı? Daha sorunsuz olması mı? Bu kişiden kişiye değişebilecek bir kriter. Ben şahsen şanzımanının gerekli kontrollerini yaptırıp tercihimi Golf'ten yana kullanırdım. Çünkü Clio ile falan kıyaslanması hata Golf'ün.

  • 850 bin çıkartabiliyorsanız .Sıfır araçlara odaklanın .İ20 sıfıra yakın bulunur .

  • Yeni her zaman yenidir benim tercihim yeniden yana olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • selamlar. basınç tüpünü değiştirin. güclü olanları ile. bakımını da yaptırın. kavrama bitene kadar (her arabada bitiyor) devam. sorun sıkıntı olmadan binersiniz. eşiniz dsg ye daha iyi alışır. en konforlu vitestir. i20 ise 4 ileri diye biliyorum hem çok yaktırıyor hem de alışması zor diye duydum.

    i20 de geniş bu arada. c ye yakın genişliği var yabana atılır darlıkta değil.

    motor olarak da ww turbolu güzel motor. i20 ise düz lpg takılıp maliyet odaklı binilebilir.


    tercihim 1.2 değil de 1.4 den yana olurdu.

  • Tsi alacaksan 1.2 Tsi 110 ve 1 4 Tsi 125 150 bak 105 ve 122 olanlar yağ eksiltir. Model yılı olarak 2015 6.ay çıkışlı olsun yeterli dediğim benzinli için geçerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tercihen Golf > Clio > i20 derim. i20 1.4 atmosferik 4 ileri tam otomatik araç bayır çıkarken deli eder. Diğer 2 araç turbo benzinli olduğu için daha keyifli olur. Clio'daki CVT şanzıman tüm CVT'ler gibi biraz ruhsuz sürüşe sebep oluyor ama sevenler seviyor. Bende Toyota 1.6 otomatik vardı, CVT'yi pek sevemedim.


    DSG için de güvendiğiniz bir usta olması lazım. Hiç arıza olmasa bile 120b km civarı çift baskı balata değişimi olacak. Serviste yaptırmaya kalkarsanız 20bin civarı bir masrafı olur.


    Bizim patronda 2016 Passat TDI DSG var hala bir sorun çıkartmadı.

  • fractal design kullanıcısına yanıt

    160 bin kmde sorunsuz kullanıp dsg arızalanıyomuş diyene hiç duymadım diyen de tanıdım.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.