Bildirim
tren severler toplansın
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
haydarpaşa-gebze
halkalı-sirkeci
şunları bi revize etselerdi ya zamanında
ama gerek kalmadı metro gelio -
hızlı tren eşkişehir girişine dayandı ilk müşterisi ben olacam ilk seferde bir arıza çıkarmaz ihşallah
ülkemiz malun ben yinede güveniyorum -
dostum bizimm buradaki trenler ,milatlık olmuş yani tarihi eser samsunda trenle sivas gecdim toplam 8 saatde gecdim ama onun zevki banbaşka herdurakda ayrı bir tarih kokuyor birde trende yolculuk yaparken şu sınıflara ayırma işini bırasalar herkez eşit şartlar altında yolculuğunu yapsa diye düşünüyordum ama geri dönüşde bir bakdım n ğöreyim vatandaş 2 sağ 2 sol eline tavukları aldı atladı trene ğigeri bir kaç tane cuval turşu bidonu daha birsürü şey yanlış anlamayın onlarında en doğal hakkı ama düşünsenize 8 saat yolu turşu kokusuyla gecirmek
..iyi olmasa gerek saygılar /SAMSUN/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarLord_52 -- 18 Aralık 2006; 12:04:08 > -
ama oraların dogasıda bir başladır bizim buralar çorak
vagon tıkırtıları arasında eşşiz dogayı seyretmek degilmez keyiftir -
quote:
Orjinalden alıntı: WarLord_52
dostum bizimm buradaki trenler ,milatlık olmuş yani tarihi esersamsunda trenle sivas gecdim toplam 8 saatde gecdim ama onun zevki banbaşka herdurakda ayrı bir tarih kokuyor birde trende yolculuk yaparken şu sınıflara ayırma işini bırasalar herkez eşit şartlar altında yolculuğunu yapsa diye düşünüyordum ama geri dönüşde bir bakdım n ğöreyim vatandaş 2 sağ 2 sol eline tavukları aldı atladı trene ğigeri bir kaç tane cuval turşu bidonu daha birsürü şey yanlış anlamayın onlarında en doğal hakkı ama düşünsenize 8 saat yolu turşu kokusuyla gecirmek
..iyi olmasa gerek saygılar /SAMSUN/
sen trende keçi olmadığına dua et
-
VALLA HOCAM KECİ YOKDU AMA BEN KEÇİLERİ KACIRACAKDIM ARADA BİRDE OLSA MUTLAKA TRENLE YOLCULUK ETMEYİ SEVERİM KAMERAMLA COK ĞÜZEL DOĞAL VE SAFT ĞÖRÜNTÜLER ORTAYA CIKIYOR HER YERDE BUNU BULAMIYORUZ AMA İNANKİ HER DURAKDA ADETA TARİH KOKUYOR
BENİDE ENCOK ETKİLEYEN BU TABİ BUNU TREN YOLCULUGUNA BORCLUYUM -
Dostum bende 6 sene boyunca eskisehir isranbul arası mekik dokudum ve hala gidip geliyorum ama bilecik dışında herhangi bi yerde çalışma göremedim.
Ankara yönünden de Eskişehir'e doğru bi hareketlilik yok. Acaba Eskişehir'in neresindeler şu an bi bilgin var mı?
quote:
Orjinalden alıntı: burakakb1
hızlı tren eşkişehir girişine dayandı ilk müşterisi ben olacam ilk seferde bir arıza çıkarmaz ihşallah
ülkemiz malun ben yinede güveniyorum
-
raylar tamamen döşenmiş elektrik hattı tamam şu anda hat sehrin kenarında merkeze kadar gelemedi istasyonda tam merkezde olmayacak galiba
birara yerin altından gececek diyorlardı ama pek sanmıyorum fark ettiysen hat boyundaki rayları söktüler hızlı tren gelecek diye nasıl olacagı mechul -
quote:
Orjinalden alıntı: Sek
Dostum bende 6 sene boyunca eskisehir isranbul arası mekik dokudum ve hala gidip geliyorum ama bilecik dışında herhangi bi yerde çalışma göremedim.
Ankara yönünden de Eskişehir'e doğru bi hareketlilik yok. Acaba Eskişehir'in neresindeler şu an bi bilgin var mı?
eskişehir istanbul arasında henüz pek bir faaliyet yok...!
bu projeyi destekliyorum fakat istanbul eskişehir arasında eski güzergah kullanılacağından yapım süresince tren seferi düzenlenmeyecekmiş... herhangi bir bilgisi olan var mı? -
selam millet
ben de bu projeyi destekliyorum tcdd seveni olarak. -
bişey sorucam bu ülkedeki trenlerin son hızı kaç kmdir
bilen var mı acaba -
bişey sorucam bu ülkedeki trenlerin son hızı kaç kmdir
bilen var mı acaba -
Ortalama..80-90'ı geçmez -
ama 150 km yaptığı biliniyor.gerçi pamukovada kaza yaptı ama genede 150 km -
başkent ekspresi düz hatta 110-120 civarı gidiyor
daha fazlası yasaklandı diye biliyorum
hızlı treninin hızı hat durumuna göre 140 250 200km arasında degişecek -
iste resim olarak
-
bu hızlı tren projesi ne zaman bitcek
bilen var mı acaba -
Ah bi bitsede bizde hızlıca gideceğimiz yere varıversek -
Ulaştırma Bakanlığı tarafından yürütülen en büyük projelerden biri olan Ankara-İstanbul Hızlı Tren Projesi ile düşük yatırım bedeli kullanılarak, ülkemizin en büyük iki kenti Ankara-İstanbul arasındaki seyahat süresini azaltmak, hızlı, konforlu, güvenli bir ulaşım imkanı yaratmak ve ulaşımda demiryolu payını artırmak amaçlanmaktadır. Proje, 2 aşamada gerçekleştirilecektir.
Projenin 1. Etabını, 206 km 'lik Esenkent - Eskişehir kesimi oluşturmaktadır. Ankara- İstanbul Hızlı Tren Projesi'nin 1. Etabını kapsayan Esenkent - Eskişehir arasının altyapı çalışmalarına 5 Aralık 2003 tarihinde başlanmış olup, hızla devam etmektedir.
Bu kesimde % 80 oranında fiziki gerçekleşme sağlanmış olup toprak işleri ve sanat yapıları imalatları hızla devam etmektedir.
Üstyapı montajı için gerekli olan 50.845 ton rayın ve 671.479 adet bağlantı malzemesinin tamamı ile 671.479 adet traversin % 99'u, 58 adet makasın 5 adedi Türkiye ye gelmiştir. Elektrifikasyon ve sinyalizasyon malzemeleri gelmeye devam etmektedir.
Bugüne kadar, 297 km üstyapı döşemesi tamamlanmış olup, Elektrifikasyon direklerinin % 82' si dikilmiştir.
Yol döşeme işlemleri bitirilen 297 km 'lik kesimin İlk aşamada 100 km 'lik bölümünde ölçüm işlemlerine 29 Ekim'de başlanmıştır.
Projenin devam niteliğindeki 15 km uzunluğundaki Sincan-Esenkent arasındaki çalışmalar hızla devam etmekte olup, kazıda % 57, dolguda % 19 gerçekleşme sağlanmıştır. 11 adet menfezin 3 adedi, 11 adet altgeçidin 2 adedi tamamlanmıştır. 280 m lik tünelde portal enjeksiyon, püskürtme betonu çalışmaları devam etmektedir. Altyapı işlerinde kümülatif gerçekleşme % 15 dir.
30 km uzunluğundaki Eskişehir-İnönü arasında kazı çalışmalarında % 56 gerçekleşme sağlanmıştır. Sanat yapıları imalatları devam etmektedir. Altyapı işleri kümülatif gerçekleşmesi % 13'dür.
Projenin 2.Etabı ise, Köseköy-Vezirhan ve Vezirhan-İnönü olmak üzere iki kesimde yapılacaktır.
2.Kesim Vezirhan -İnönü kesimini 610.000.160,97 USD bedelle kazanan CRCC-CMC-CENGİZ İNŞ-IC İÇTAŞ İNŞ KONSORSİYUMU ile 11.07.2006 tarihinde sözleşme imzalanmıştır. Kredi görüşmeleri devam etmektedir.
1.Kesim Vezirhan-Köseköy arası için yapılan itiraz ile ilgili KİK kararı gelmiş olup, 31.10.2006 tarihinde sözleşme imzalamak üzere CRCC-CMC-CENGİZ İNŞ-IC İÇTAŞ İNŞ KONSORSİYUMU' na tebligat yapılmıştır.
Ayrıca; 2.etabın devamı niteliğindeki Köseköy-Gebze arasındaki 56 km . lik kesimin proje çalışmaları tamamlanmış olup ihale dosyaları hazırlanma aşamasındadır.
Benzer içerikler
- travego yakıt tüketimi
- mitsubishi fe 711 yakıt tüketimi
- scania r ve g farkı
- 1846 ford yorumları
- renault 430 çekici yorumları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X