Şimdi Ara

tren severler toplansın (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
1
Favori
36.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BDZ Bulgaristan Demiryollarına Ait İki Dizel Bunlar Optima yı Getirmek ve Götürmek İçin Gelirler
     tren severler toplansın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Faivelley -- 19 Haziran 2007; 18:02:29 >
  • optima express hangi hatta çalışıyor(nereden nereye gidiyor?).Deniz birde bu kokomotifler çok eski değil mi
  • Optima Ekspres Sanıyosam Almanyadan Başlıyor Edirne Gar a Kadar Geliyor.Bu Lokomotiflerde Kapıkuleye Geliyolar.Eski Değiller Ya Bakımsızlar Soldaki Hep Öyle Daha Ne Eskileri Var.Delik Deşik Gidiyolar
  • gercekten lokomotifler eski
    hep 24000lükler eski diyordum bunları gelmeden önce
    bir haftadır garda yeni revizyondan cıkmış 24000 var ankaraya yolcu trenlerini toshibadan dev alıyor plakayı filan degiştirip yana yazmışlar güzel olmuş
    sanırım 24366 di emin degilim ama iyi asılıyordu yeni oldugunu belli ediyordu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burakakb1

    gercekten lokomotifler eski
    hep 24000lükler eski diyordum bunları gelmeden önce
    bir haftadır garda yeni revizyondan cıkmış 24000 var ankaraya yolcu trenlerini toshibadan dev alıyor plakayı filan degiştirip yana yazmışlar güzel olmuş
    sanırım 24366 di emin degilim ama iyi asılıyordu yeni oldugunu belli ediyordu


    Evet DE24000 ler Eskişehir Tülomsaş ta Revizyona Girmeye Başladılar.Birçoğu Çıktı Yan Plaketleri Sökülmüş Olup Yazı Yazmışlar Klima Falan Takmışlar İç Kabin Yeni Baya Değişmiş Gayet İyi Olmuşlar..




  • arkadaşlar geçen sene ege expresinde alman vagonlar vardı kaldırmışlar eski yolcu vagonlarını koymuşlar
    alman vagonları ne oldu acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burakakb1

    arkadaşlar geçen sene ege expresinde alman vagonlar vardı kaldırmışlar eski yolcu vagonlarını koymuşlar
    alman vagonları ne oldu acaba


    Alman Vagonlarına Alışılamadı Maalesef Birkaç Tane Bir İki Ay Önce İstanbul Halkalı Depoda Vardı.Sanıyosam Ara Ara Vagonlara İhtiyaç Olduğunda Sefere Veriliyor.Zaten Kiralıktılar Belki Zamanları Dolup Gönderilmiştir Vatanlarına
  • Evet Birazda TCDD Değişik Lokomotiflerinin Fotolarını Koyacağım.
  • Tülomsaş taki DE18100 Tipi Lokomotiflerin Yapımı
     tren severler toplansın
  • Bir Zamanlar DE24000ler Mavi Renkteydi.Şuan Kırmızı Renkteler.
    DE24000 Tülomsaşta Yapılırken

     tren severler toplansın

     tren severler toplansın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Faivelley -- 25 Ağustos 2007; 19:51:54 >
  • Resimler Alıntıdır.
    Ergin Tönük
    http://e40003.me.metu.edu.tr/
  • TCDD Çeken Araç Numaralama Sistemi
    Buharlı Lokomotifler
    Tank (Kendinden Tenderli) Lokomotifler
    Lokomotif numarası ÇTnn biçiminde dört hanelidir. İlk hane, Ç, çekişli dingil sayısı, ikinci hane, T, toplam (çekişli + klavuz) dingil sayısı nn ise lokomotif sıra numarasını gösterir. TCDD'nin aynı dingil diziliminde farklı tank lokomotifleri olduğu için sıra numarası, nn, aynı zamanda lokomotifle ilgili diğer özellikler açısından da belirleyicidir.

    Tenderli Lokomotifler
    Lokomotif numarası ÇT nnn biçiminde beş hanelidir. İlk hane, Ç, çekişli dingil sayısı, ikinci hane, T, toplam (çekişli + klavuz) dingil sayısı nnn ise lokomotif sıra numarasını gösterir. TCDD'nin aynı dingil diziliminde farklı tenderli lokomotifleri olduğu için sıra numarası, nnn, aynı zamanda lokomotifle ilgili diğer özellikler açısından da belirleyicidir. Tenderdeki dingil sayısı numarada görünmez.

    Dizel ve Elektrikli Lokomotifler ve Diziler
    HH BB Bnn
    İlk bir ya da iki harf, H, taşıtın çekiş tipini1 sonraki bir, iki ya da üç rakam (izleyenler, nn, sıfır kabul edilmek koşuluyla) BB.B biçiminde yüz beygir gücünü (en yakın 50 beygir gücüne yuvarlanmış olarak) sonraki iki ya da üç rakam, nn veya Bnn, ise taşıtın sıra numarasını gösterir2.

    Kullanılan Harfler ve Anlamları
    D
    Dizel
    E
    Elektrik
    F
    Furgon
    H
    Hidrolik
    M
    Moto/Motris/Motorlu
    R
    Römork
    T
    Tren
    V
    Vagon

    Örnekler
    DH 6 500
    Dizel Hidrolik 650 Beygir Gücünde
    DH 7 000
    Dizel Hidrolik 700 Beygir Gücünde
    DE 11 000
    Dizel Elektrik 1 100 Beygir Gücünde
    DE 21 500
    Dizel Elektrik 2 150 Beygir Gücünde
    E 40 000
    Elektrikli 4 000 Beygir Gücünde

    Kurala Uymayanlar
    KL 46 000
    Gençlik Parkı için ELMS (şimdiki TÜLOMSAŞ) tarafından üretilen 600 mm hat genişliğine sahip buharlı Küçük Lokomotifler için numaraların başına KL harfleri eklenmiştir.
    T 56 201 ve T 56 202 ELMS (Şimdiki TÜLOMSAŞ) tarafından üretilen Karakurt ve Sivas Cer Atelyesi (şimdiki TÜDEMSAŞ) tarafından üretilen Grikurt isimli iki buharlı lokomotif Türk yapımı olduğu için numaraların başında T harfi vardır.
    33 100 ve 44 100 Dizel Hidrolik Lokomotifler Tenderli buharlı lokomotifler gibi dingil dizilişine göre numaralanmıştır.
    B4/C4 8 000 Elektrikli Banliyö Dizileri Harfler vagon (B4 ikinci mevki, C4 üçüncü mevki, dört dingilli, vagondan vagona geçiş yok) gibidir, taşıt gücü ise 1380 beygirdir.
    BB 4 000 Elektrikli Lokomotif
    BB boji dingil dizilimini göstermektedir, lokomotif 2320 beygir (azami, 2200 beygir daimi) gücündedir
    A4 14 000 Elektrikli Banliyö Dizileri Harfler vagon (A4 birinci mevki, dört dingilli ve vagondan vagona geçiş yok) gibi numara ise motor gücünü göstermektedir (1 400 beygir)

    E 40 003 sunucusunda çeken araç numaraları, aracın üzerindeki plaketlere sadık kalınarak kullanılmıştır. Örneğin TCDD'nin pek çok dokümanında E 4 000 olarak geçen lokomotife BB 4 000, E 8 000 ve E 14 000 olarak geçen elektrikli banliyö dizilerine B4 /C4 8 000 ve A4 14 000, DH 33 100 olarak geçen lokomotifine sadece 33 100 denmiştir.

    Alıntıdır




  • E 4000 Serisi Elektrikli Lokomotif
    Aks Bo Bo
    Hizmete Giriş 1955
    Alshtom/Jeumont
    Adet 3

    Max speed: 90 Km/h
    Power rating (KW): 1620
    Power Supply: 25 KV, 50Hz
    Weight: 77,5 t
    Overall length 16,14 m
    Max Tractive effort 95 KN at 65km/h

     tren severler toplansın


    Alıntıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Faivelley -- 25 Ağustos 2007; 21:22:41 >
  • E40000 Serisi Elektrikli Lokomotif

    Aks B'B
    Adet 15
    Hizmete Giriş 1971
    50 Hz Group

    Power rating (KW): 2945
    Power Supply: 25 KV, 50Hz
    Weight: 79,4 t
    Overall length: 14,94
    Max speed: Low gear :90 Km/h
    High gear : 130 Km/h

     tren severler toplansın

     tren severler toplansın

    Alıntıdır




  •  tren severler toplansın

     tren severler toplansın
  •  tren severler toplansın

     tren severler toplansın
  • E43000

    Aks Bo Bo Bo
    Adet 45
    İlk Hizmete Giriş 1985
    Tülomsaş/Toshıba

    Power rating (KW): 3180
    Power Supply: 25 KV, 50Hz
    Weight: 120 t
    Max Tractive effort: 275 KN
    Max speed: Low gear :90 Km/h
    High gear : 120 Km / h

     tren severler toplansın

     tren severler toplansın




  •  tren severler toplansın

     tren severler toplansın
  •  tren severler toplansın

     tren severler toplansın
  • E52500
    Aks Bo Bo
    Adet 22
    İlk Hizmete Giriş 1998
    Koncar Elektricne Lokomotvie

    Power rating 3860 KW
    Power Supply: 25 KV, 50Hz
    Weight: 82 t
    Overall length: 15,47 m
    Max Tractive effort: 275 KN
    Max speed: 120 Km / h

     tren severler toplansın

     tren severler toplansın




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.