Trendyol gibi bir firmanın nasıl amatörce bir süreç götürdüğünü, kendisiyle nasıl çeliştiğini ve sonuç nasıl bir haksızlığa uğradığımızı hayretler içinde izledik. Ancak call center ın bununla ilgili bilgi belgeler olduğu halde bir şey yapamayacağını söylemesi ise bize gerçekten Trendyol un satıcıları kayırdığı iddialarının doğru olduğunu gösterdi. Trendyol a konan tedbir kararı yerinde sanırım. Konu şu; alıcı görseldekinden farklı ürün diye iade eder. Biz gelen ürünü fotoğraflar hayır aynı üründür deriz ve TY bizi haklı bulur. Ancak 2 gün önce ürünümüzü görseldekinden farklı gönderim nedeniyle kapatırlar. Ekran görüntülerini, bizi haklı buldukları yazışmaları attık yine de nafile. Trendyolsuz günleri özleyen bir çok insan vardı sanırım. Biz o hala geldik çünkü. Görselleri de paylaşayım havada kalmasın. Kendi hataları yüzünden kapattılar ürünü ve düzeltmeye yanaşmayan muhatap bulunamayan koca bir amatör pazaryeri. Kapatılan ürün açılana kadar mağazayı komple kapattık. Kendisine kazandıran satıcısını dikkate alıp da bir çok kanaldan iletilmesine rağmen cevap dahi vermeyen bir yermiş anladık. Bu ürünü en ucuz 470 TL' lerde satarlarken kampanya 429 TL den girdik iyi ciro olmuştu. Kendileri kaybeder diğer yerlerde indirdik fiyatları oradan gidiyor bu sefer. TY için kayda değer kayıp değil belki ama konu burada yapılan haksız amatörce bir sürece kurban edilmemizdir. Bu konu linkedln, tweeter, face, şikayetvar gibi yerlerde olmasına rağmen dikkate alıp da cevap dahi yazmıyorlar. Gittigidiyor'u eleştirirdik de adamlar arayıp özür dilediler ücreti bize iade ettiler. TY'den çok satış oluyor diye çok kaptırmamak lazım yani. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcan911 -- 5 Ekim 2021; 20:59:22 > |
Bildirim