Trendyoldan almış olduğum m220 logitech fare 3,4 ay sonra bozuldu. Yetkili servisle iletişime geçtiğimde ürünün garantisi olmadığını öğrendim. Normalde 2 yıl garantisi olması gereken ürün muhtemelen replika çünkü benzer sorun sıkıntıları yazanlar hatta benim almış olduğum faredeki S/N başka fotoğraflı yorumlarda gördüm aynı şekilde yorumlar benzer. Şikayet ettim durumu Trendyoldan inceleme alınacak dendi hemen kargonun ulaşması ertesi gününe para iadesi yapıldı zaten ben bu şekilde satıcıya benzer şekilde uygulamadan mesaj attım garantili şekilde ürün tedariki istedim sonuç olarak ürün stokta yok iade yaparız demiş şeklimde mesaj iletilmişti. Analiz falan hikaye anlayacağınız bugünde MH aradım oda he he haklısınız deyip ilgilenmedi. Bu trendyol şikayetvar.com da daha marka profili oluşturmamış hep aynı sorunlar şikayetler var.. satıcaya atıyor topu oda en basit şekilde ürün para iadesi yapıyor ürün olmuş 2,3 kat umurlarında değil iki tarafta işten karlı çıkıyor her türlü müşteri zararı çekiyor. Logiteche mailleştim bu süreçte sonucu aktardım sizin ürünlerin sahtesini satıyorlar diye onlarda ilgilenmedi. THH ye başvuru yapsam sonuç alabilir miyim benzer durum yaşayan, bilen, gören var mı acaba ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme