Şimdi Ara

TRENDYOL İADE SONRASI PARANIN ÜSTÜNE KONUYOR SS'Lİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Trendyoldan alışveriş yapmıştım 1 ay önce 2 adet ürün aldım ayrı ayrı sipariş verdim iade ettim 2 hafta önce ikisini de birini yatırmışlar diğerini yatırmamışlar bekleyin gelir falan demeyin çünkü adamlar iadeyi onaylayıp parayı vermemiş

    hesaplarınızı kontrol edin kontrol etmesem paramın üstüne yatıyordu trendyol. Herkes iadelerini kontrol etsin Trendyol'a güven olmuyormuş günlerdir bekliyorum bu arada hata olabilir diye başka ürünlerimin iadesi yattı bu yatmadı .

    RİCA ETSEM HERKESİN GÖRMESİ İÇİN UPLAR MISINIZ? Bunu yaşayan çok kişi varmış arkadaşlarıma sordum onun da 1700 TL sini iade etmemişler.

    TRENDYOL İADE SONRASI PARANIN ÜSTÜNE KONUYOR SS'Lİ
    TRENDYOL İADE SONRASI PARANIN ÜSTÜNE KONUYOR SS'Lİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErsLy -- 22 Haziran 2020; 13:51:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Trendyol İade Sonrası Paranın Üstüne Konuyor

    Trendyol'dan satın aldığın bir ürünü iade ettiğinde, paranın tamamı Trendyol Cüzdan'ına yüklenir. Trendyol Cüzdan'ındaki bakiye ile yeni alışverişler yapabilir veya banka hesabına aktarabilirsin.

    Trendyol iade parası, Cüzdan'ına yüklendikten sonra 3 yıl boyunca geçerlidir. Bu süre zarfında bakiyeyi istediğin zaman kullanabilirsin. Ancak, iade edilen ürünün tutarından daha yüksek tutarda alışveriş yaparsan, aradaki farkı kredi kartı veya banka kartın ile ödemen gerekir.

    Trendyol iade parası ile ilgili bilgilere Trendyol uygulaması veya web sitesinden ulaşabilirsin. "Hesabım" bölümüne girerek "Cüzdan" sekmesine tıkla. Burada Trendyol Cüzdan'ındaki bakiyenin yanı sıra iade işlemleriyle ilgili ayrıntıları da görebilirsin.

    Trendyol iade parası, iade edilen ürünün koşullarına bağlı olarak değişebilir. Örneğin, hasarlı veya kullanılmış ürünler için iade kabul edilmeyebilir. İade koşulları hakkında daha fazla bilgi için Trendyol'un iade politikasını inceleyebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • SİZDEN RİCAM UPLAYIN HERKES GÖRSÜN HESAPLARINIZI KONTROL EDİN MAĞDUR OLMAYIN.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de 1.5 aydır iadesini beklediğim bir para var ve bu konuyu görmesem unutmuştum. 1.5 aydır ne zaman iletişime geçsem en geç 1 hafta içerisinde yatacak demişlerdi. Şimdi tekrar arayıp konuşuyorum. Üstlere mail atılması mı ne gerekiyormuş, atmış birkaç güne dönüş yapılacakmış. :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkan Yıldız -- 22 Haziran 2020; 10:44:7 >
  • Volkan Yıldız V kullanıcısına yanıt
    Bir de yüzsüz gibi gün içinde tekrar ulaşın diyolar ya çıldırdım orda böyle pişkinlik mi olur not alın bir yere düzeltin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vip Üye kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam trendyol son zamanlarda çok ciddiyetsiz çalışıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vip Üye kullanıcısına yanıt
    Trendyol tosla kodumu iade etmedi. üstelik siparişi iptal etmeden önce müşteri temsilcisine sormuştum, iade olacak demişti. 3 Haftadır defalarca aradım, canlı destekle görüştüm ama iade etmediler. Çook ciddiyetsiz çalışmaya başladılar.
  • Bende denk geldim, ayrıca şöyle bir saçma sistemi daha var;
    atıyorum 2 parça ürün aldınız, 2 parça üründe ücretsiz kargolu, zaten biri bile ücretli olsa hesapta kargo ücreti çıkıyor. o 2 üründen bir tanesi atıyorum lezzetli mutfak butiği, diğeri elektronikte kargo bedava butiği, o siparişte sistem bir tanesinin kargo ücretini hesapta indirim olarak yansıtıyor, kargo ücreti öedemeden siparişi tamamlıyorsunuz. buraya kadar herşey normal.
    o iki üründen bir tanesini (kargo ücretini aldığı/sistemde kargo düşen ürünü) iade ederseniz; diğer ürün için sizden 9.99 TL kargo ücreti kesiyor,(oysa o üründe de kargo ücretsizdi, kargo ücreti olsa zaten siparişin başında o ücret alınır.) parayı -9.99 TL olara iade ediyor, sorunca bu ürün için sizden kargo ücreti alınmamış diyorlar, yani ücretsiz kargolu ürün için, sistem diğer ürünün kargo bedavasını yansıttığından o kargo bedelini bizlerden kesiliyor. Şikayet oluştursanız da boş oluyor, tek çözüm iki ürünü birden iade etmek oluyor.. Dikkatli olmakta fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasiledekkinasilola -- 22 Haziran 2020; 13:44:39 >




  • TRENDYOL iademi ben tekrar yazdıktan sonra yaptı yazmasam %100 eminim üstüne yatacaklardı arkadaşlar paranızı kontrol edin herkes bir kuruş dahi bırakmasın orda yazık günah o kadar çalışıp para kazanıyoruz üstüne yatıyolar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende trend yoldan 3 parça ürün aldım tosla kartla 25 tl indirim yaptı fakat gelen ürünlerden biri defolu çıktı iade ettim 25 tl indirimi düşüp öyle para iadesi yapıldı tosla 25 tl indirimimde geri verilmedi ve ayriyetten 25 tl yi 3 ürüne bölmüşlerdi indirim yaparken ama hepsini defolu üründen düştüler
    buradada herkesin belirttiği gibi dikkatli olun trendyol şark kurnazlığında bir numara olma yolunda azimle ilerliyor
  • Trendyol ciddi sıkıntı artık. Para iadelerine yetişemiyorlar ve sorunlu satıcı çok arttı. Paranız kaybolabilir. Ben 3100 TL çarpıldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tdy çöplüğünden ürün alınmaz. vergi numarası olan hesap açıp instagramdaki paçavralarını sahte ürünlerini satıyor. ben ayakkabı, yeğene hediye oyuncaklar gibi ürünleri satıcısı amazon olan amazon.tr alıyorum sıkıntı yaşamadım hep ertesi gün kargo ile elimdeydi. gerçi son alışverişimde 80 lira kazıklandım ama yapacak bir şey yok indirimleri takip edin dediler.
  • Hiç kargoya verilmeyen ürünün 2 aydır para iadesini yapmadılar. Kargoda diye gösterildi, kargo takip butonuna basınca ürün hareketi yok. Tüketici hakları hakem masasına verdik artık. Yaklaşık 6 ay sürüyormuş süreç. Trendyoldan çok ciddi alışveriş yapan biriydim, alışverişi de kestik paramızın üzerine yattıkları için. Zaten alışverişi kestiğim için yaptıkları kardan zarar benim ürünün parasını geçmiştir. Trendyol değil başkası kazandı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.