Selam. Trendyolda satıciyım. Sadece giyim üzerine satış yapıyorum. Hatta marka tescilim bile sadece giyim üzerine. Ancak gecen gece sanirim sabah saat 3 civarlarinda nasıl becermişlerse benim trendyol maazama giriş yapıp listemden ucuz fiyata elektronik urün listelenmiş. Ve sabaha kadar 12 tane kadar sipariş gelmiş. Her birinin fiyatı 19999 tl. Kurutma makinası ps5 robot süpürge. Fark eder etmez ürünlerin stoklarinı sıfirlayip arşive attım. Hatta daha sonra hesabımı tatil moduna aldim. Durumu hemen m.hizmetlerini arayip bildirdim. Siparişlerin de iptalini talep ettim. M.Hizmetleri bayan da evet bunlar sizin olamaz zaten sizin kategorinizden farklı urun yükleyemwzsiniz falan deyip destek talebi oluşturdu. Ancak destekten gelen cevap biz bu işe karişamayız ürünleri de iptal edemeyiz. Bizi ilgilendirmez gibi bir cevap ggeldi.eğer kendiniz iptal edersenizde cezai işlem uygulanır diyor. Bir kaç kez daha ayni talebi acmama rağmen cevaplar hep kopyala yapıştır olarak geldi. Ürunlarin bazıları müşteriler tarafindan iptal edildi. Çünkü soru cevap bölümünde durumu belirtmiştim. Gorenler iptal ettiler. Ancak kalan 8 ürün var dedim lanet olsun kendim iptal edeyim ama birini iptal ettikten sonra trendyol uygulaması diğerlerini iptal etmemede izin vermiyor. Illa bir sekilde ceza gecircem diyor. Günlük iptal etme hakki 1 adetmiş. Varmi bu konuda bilgisi olan. Sonuçta hesabın güvenliği bunlara ait olmasi lazim. Sifreli hesap kendi urettikleri ve ayrica fahiş rakamdan komisyon ile somürdukleri satıcinın haklarını da korumalari gerekmezmi. Dolandırıcılara yol vermiş olmuyorlarmı. Bankalarda boyle bisey olunca en azindan ugraşıyorlar. Bu trendyol banane diyor acikca. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kugutex -- 8 Mart 2024; 8:23:6 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim