< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 07kubi07 -- 12 Temmuz 2023; 17:32:10 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
trendyol kutusu açılmış elektronik ürün iadesi
-
-
Satıcıya bağlı. Kutuyu açarken iade edecekmiş gibi açmak gerek.
Birde adam ürünü başkasına satacak, bandrolü yırtık ürünü kimse almak istemez.
-
evet bazı kişiler almak istemez ama kulaklık falan değilse iade almaları zorunlu.
Ben zaten kullanmadım tertemizdi.
Bandrolü sağlamdı ben yırttım ama kutunun içinden garanti kağıdı çıktı. Ve normalde içinden çıkan stickerlar çıkmadı.
Bence adamlar bandrolü kendi yapıştırıyor. Hatta benim üründe belki iade üründü.
Dün gönderdim bugün varmış, iadeyi kabul etmişler.
-
işlemci mi aldın hocam
-
aga bandrol dediğin şeyin tanesi 5 kuruş anca. alibabada istediğin tarzda var. 3 kuruşluk bandrol yapıştırıp milletin yasal hakkının ırzına geçiyor çakallar ama ülke böyle kim kimi koparırsa.
-
yok hocam mikrofon almıştım açtım denedim kutusuna geri koydum iade ettim.
-
hocam iadede onay sistemi var satıcı isterse onaylamıyor ürün eline geri geliyor. thh ye başvurmak zorunda kalmış millet.
burada önemli olan iade ederken ürünü eksiksiz iade ediyorsan sıkıntı yok. avrupa'da falanda böyle.
bazı satıcılar eksiksiz iade etsende kabul etmiyormuş onlar sıkıntı. birde ürünü baya kullanıp iade edenler var onlar tam dayaklık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 07kubi07 -- 13 Temmuz 2023; 15:41:54 > -
Aslında zorunlu değil, yani yasa olarak zorunlu galiba emin değilmi ama firmalar başka işliyor. Monitör bile iade almayan yerler var
-
mesafeli satış kurallarına göre hijyen sıkıntısı olmayan ürünleri alıp 14 gün içinde iade etme hakkın var ama dediğin gibi bazı satıcılar takmıyor, cezası yok niye taksın.
firma büyük firmaysa şikayetvar sitesinde adı lekelenmesin diye iade alıyor alan.
-
Hocam haklısınız, ona birşey demiyorum, lakin büyük firmalar bile almıyor, vatan, gaming.gen.tr bunlardan eminim.
-
geçen ay 4 tane monitör iade ettim.
satıcı ürünün kapağına o yapışkan yuvarlak bandı kendi yapıştırıyor. normalde üründe o bant yok. bi zahmet iade sonrası satıcı o bandın yenisini yapıştırsın.
zaten HB, I Amazon gibi yerlerdeki satıcılar mecbur bunu yapıyorlar yani iade aldıktan sonra yeni bant yapıştırıyolar. çünkü satış sitesi onları zorluyor. normalde gidip satıcının kendi Web sayfasından alsan iadede sıkıntı yapabilir.
ben daha önce cep telefonu ve laptop da iade ettim. özellikle Hepsiburada da aide çok kolay. sorun çıkmıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi taktikmiş hocam satıcı sitelerinden uzak durmak.
Elektronikse direkt hb den almak lazım, satıcı sıkıntı çıkarırsa trendyol umursamıyormuş.
Ty de daha ucuz diye buradan aldım neyseki sıkıntı çıkmadı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hadi ya bilmiyordum söylediğiniz iyi oldu ona göre alırım o sitelerden.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
- Sitemizde satılan bütün ürünler en az 2 yıl boyunca yetkili servis garantisi altındadır.
- Ürünlerde kullanıcı hatası dışında bir arıza olması durumunda yetkili servislerde ücretsiz tamir edilmektedir.
- Arızalı ürünler için garanti belgenizde yer alan, servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan yetkili servisten destek alabilirsiniz.
- Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından, ürünlerde bir arıza yoksa iade/değişim yapılmamaktadır.
- Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edildikten sonra ve çıkartılacak rapora istinaden ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir.
- Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir.
- Başka bir müşteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi maalesef kabul edilmez.
- Açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satamayacağımız için monitör, notebook, işlemci, sarf malzeme, hijyen ürünleri (kulaklık vb) buna benzer tüm ürünlerde sadece ürün hiç kullanılmadıysa iade kabul edilmektedir.
- Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.
- Bu koşulları karşılayan iade işlemlerinizde mutlaka ve mutlaka faturanın 2 (iki) nüshasıyla beraber bize ürünü yollayabilirsiniz.
- Ürünleri yollamadan önce www.gaming.gen.tr/iletisim adresinden bildirimde bulunarak onay alınız.
https://www.gaming.gen.tr/sikca-sorulan-sorular/
vatan'ı aradım, açılmış paketi almıyoruz dediler monitörde. Amazon.com.tr un kendi satıp kargoladığı ürünlerde ise monitörü iade edebiliyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1308D36D8 -- 13 Temmuz 2023; 17:18:18 >
-
Amazon'dan iadede biraz sıkıntı yaşadım çünkü süreç çok muallak, neyin ne olduğu belli değil. HB on numara aga ya iadede kargo takibi bile var. adamlar aşmış.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam adamın14 gün süresi var. kanun bu hakkı vermiş sonuçta görmeden alıyor. beğenmeyen mağazadan satsın iade falan almasın. kanun satıcıya da o hakkı vermiş. evinin bodrumundan türkiyenin 4 tarafına mal satıp işine gelmedimi çingenlik ediyor. o yüzden amazon ve hb hariç alışveriş yapmıyorum. paranla rezil oluyorsun.
-
HB SATICILI mı illa yoksa başka satıcı olup hepsiburadada satan bir satıcı da olabilir mi?
-
Yaw sanki monitörün bakireliğini alıyoruz.
Kulaklık falan onlar ok da monitör laptop ne alaka mk
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hadi laptopu da anlarım, kurulum yaparsın da monitör ne alaka, amazon ne güzel alıyor ya.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X