Şimdi Ara

Triger 160.000 km dayanır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
10.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot 206'da da 140 bin km veya 5 sene diyorlar.Bizim araç 70 binde ama 6 senelik araba.Servisteki elemanlar artık trigeri değiştir motoru eline alabilirsin diyorlar.Servis 460 lira diyor.Özel serviste 300 liraya halledilecek gibi bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Peugeot 206'da da 140 bin km veya 5 sene diyorlar.Bizim araç 70 binde ama 6 senelik araba.Servisteki elemanlar artık trigeri değiştir motoru eline alabilirsin diyorlar.Servis 460 lira diyor.Özel serviste 300 liraya halledilecek gibi bakalım.



    98 model üstü 4 silindirli tüm Peugeot'lar için Peugeot tarafından önerilen resmi değişim prosedürü 80.000 KM veya 4 Yıldır. Burada önemli olan şu; Hangisi önce gelirse değiştirmek durumundasınız; misal siz eğer 5 bin km bile yaptıysanız araç 5 yıllık ise o kayış ÇÖPTÜR. Lastik yapısı itibari ile esnekliğini kaybeder ve gözle görünmez kılcal çatlaklar oluşur. Bu aşamadan sonra geçirilen her gün tehlike arz eder ve kayışınızın değişimi gerekir.

    Triger değişimi için servislerin ne dediğini fazla önemsemeden kullanma klavuzunuzdaki değişim km ve yılını dikkate alınız. Özellikle de yılını!

    Kayış 6 senelik ise şu an kullandığınız triger aracınızın için ciddi tehlike arz ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 16 Haziran 2010; 13:56:16 >




  • Benim arabada 100 bine yaklaştı.Önceki sahibi değiştirdim demişti ama içime kurt düştü şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Benim arabada 100 bine yaklaştı.Önceki sahibi değiştirdim demişti ama içime kurt düştü şimdi.



    Aracın üzerindeki triger kayışının daha önce değişip değişmediği anlaşılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Benim arabada 100 bine yaklaştı.Önceki sahibi değiştirdim demişti ama içime kurt düştü şimdi.



    Aracın üzerindeki triger kayışının daha önce değişip değişmediği anlaşılabilir.


    bişey sökmeden anlaşılır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Benim arabada 100 bine yaklaştı.Önceki sahibi değiştirdim demişti ama içime kurt düştü şimdi.



    Aracın üzerindeki triger kayışının daha önce değişip değişmediği anlaşılabilir.


    bişey sökmeden anlaşılır mı?



    İşte can alıcı kısmı da o, sökmek lazım. Endişe varsa değiştirin, hiç değmez. Kılcal çatlak görebiliyormusunuz kayışta?




  • bizim eski astrayı 130.000 de değiştirmıstık
  • ben şuan özel serviste aracın çıkmasını bekliyorum triger seti değişiyor 270 tl yetkili serviste 430 idi(kampanyalı)

    araç megane 1.5 dci
  • toyota avensis in kayışını 100.000 de değiştirmiştik kayışta en ufak sorun yoktu,tahminim 50-100.000 daha giderdi.
  • bende de c4 var
    trigeri yeni değiştirdim 135.000 de

    2.el almıştım 129000 de idi önceki sahibi değiştirdimi bilmiyordum ama

    servisteki usta bu daha 40000 km gider dediydi.
  • Peugeot 206 Hdi(2004) triger değişimi 80.000 km'dir.
    Ben sanayide iki yıl önce 300 tl ye değiştirdim.
    Normalde kayış 120.000 km dayanacak kapasitede ancak riske girmemek adına
    erken değiştirmek gerekir.
    80.000 km değiştirdiğim kayışın durumu çok çok iyiydi ama kafamın rahat olması daha önemliydi
  • Passat var bende 2000 triger 13000 km değişti
  • sayısını bilmem ama erken değiştirim meleti içten yanmalı motorun o küçük zaafı hiç olcak değil tabi motor uzmanıda değilim ama hiç bir şeyi değişmeden motor dayansa ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Peugeot 206'da da 140 bin km veya 5 sene diyorlar.Bizim araç 70 binde ama 6 senelik araba.Servisteki elemanlar artık trigeri değiştir motoru eline alabilirsin diyorlar.Servis 460 lira diyor.Özel serviste 300 liraya halledilecek gibi bakalım.



    98 model üstü 4 silindirli tüm Peugeot'lar için Peugeot tarafından önerilen resmi değişim prosedürü 80.000 KM veya 4 Yıldır. Burada önemli olan şu; Hangisi önce gelirse değiştirmek durumundasınız; misal siz eğer 5 bin km bile yaptıysanız araç 5 yıllık ise o kayış ÇÖPTÜR. Lastik yapısı itibari ile esnekliğini kaybeder ve gözle görünmez kılcal çatlaklar oluşur. Bu aşamadan sonra geçirilen her gün tehlike arz eder ve kayışınızın değişimi gerekir.

    Triger değişimi için servislerin ne dediğini fazla önemsemeden kullanma klavuzunuzdaki değişim km ve yılını dikkate alınız. Özellikle de yılını!

    Kayış 6 senelik ise şu an kullandığınız triger aracınızın için ciddi tehlike arz ediyor.


    Değerli bilgilerin için çok teşekkür ederim Soylukan.O zaman öbür ay içinde ben triger setini değiştireyim.Motoru elimize almayalım birde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    98 model üstü 4 silindirli tüm Peugeot'lar için Peugeot tarafından önerilen resmi değişim prosedürü 80.000 KM veya 4 Yıldır. Burada önemli olan şu; Hangisi önce gelirse değiştirmek durumundasınız; misal siz eğer 5 bin km bile yaptıysanız araç 5 yıllık ise o kayış ÇÖPTÜR. Lastik yapısı itibari ile esnekliğini kaybeder ve gözle görünmez kılcal çatlaklar oluşur. Bu aşamadan sonra geçirilen her gün tehlike arz eder ve kayışınızın değişimi gerekir.

    Triger değişimi için servislerin ne dediğini fazla önemsemeden kullanma klavuzunuzdaki değişim km ve yılını dikkate alınız. Özellikle de yılını!

    Kayış 6 senelik ise şu an kullandığınız triger aracınızın için ciddi tehlike arz ediyor.


    benimkininde zamanı gelmiş bakalım sadece set fiyatı 216 işçilikle beraber 300 olur 800 lastikler değişecek, yağ ve filtreler değişecek(ilginç 307 CC de servis benzin filtresi yok dedi) akü değişecek, alt takım bir elden geçecek nerden baksan ıvır zıvırla 1500 tl gidecek tabi kaskosu, trafik sigortası ve muayneside gelecek ay bi de taşıtlar vergisi var di mi şunu ben 3000 tl yapayım(oy başım ağrıdı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue_Knight -- 17 Haziran 2010; 1:56:16 >




  • Fiyatı ne kadar bu kayışın?
  • Yaş indirimi halen devam ediyorsa yaklaşık 350 tl ye değiştiriyorlardı yetkili serviste.Ben de 73000 km de ki 2004 model 1.6 Passat aracımın kayışını en kısa zamanda değiştireceğim.Her ne kadar usta bu daha çok gider dese de.
  • bizim bi arkadaşın babasında var 2004 hyundai sonata 165 bin de araç hala değiştirmemişler.. :)) ama hani bana kalsa her 50 000 de değiştiririm işinimi şansa bırakmam yani..
  • bizim araçta seat toledo 154bin km de. 8 yıldır bizde trigeri hiç değişmedik.. bizden önceki sahibide değiştimi hiç bilmiyoruz
  • Bizde lacetti var esek niyetine biniyoruz arac 124 bin kmde her eve gelisimde baba su aracin trigerini degistir sunun trigeri degistir demekten dilimde tuy bitti tabi babam herzamanki gibi savsakladi sonra gecen ay yunanistana gittiler bu arabayla donuste buyuk cekmece golunun viyadugunu gecince araba stop ediyor sonra babam beni aradi ben zaten tahmin ettim neyse tanidik usta cagirdik falan arac buyuk cekmeceden izmite 650 liray kurtarici uzerinde geldi 300 lira usta iscilik aldi 200 lira rektefiyeci aldi devirdaim triger seti 200 lira subap takimi conta cart curt birsuru biseyler degisti toplamda 2 bin lira bir anda girdi neden girdi babam 60 binde degismesi gereken trigeri savsaklayip savsaklayip 125 bin e kadar beklettigi icin girdi
    Ben araciminkini 180 bimde degistirdim bu arada peugeot 1.4hdi eger araci zorlu sartlarda kullanmiyorsaniz 180 bine kadar kullanabilirsiniz yaziyor kitapcikta
    Ayrica jaguar x-type 2.0D aracin trigeri i de yanilmiyorsam 80 binde degistirmistik ford ozel servisinde ve adam cikardiginda daha gidermis aslinda demisti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.