Şimdi Ara

triger kayışı değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar polo 1.2 benzinli atmosferik motor aracı galeriden aldığım için geçmişine yönelik bilgim yok servistende ulaşamadım ancak geçen gün triger kayışına baktığımda bir yerinde iplik gibi plastikler kalkmış kitapçığında 4 silindirli benzinli motorlar 90 binde değiştirme yapması gerekiyor diyor benim aracım 3 silindir scirocco golf r araçlar 180 bin de değişmesi gerekiyor diyor uzun yola gitme durumum var deformasyonu gördüğüm için tedirgin oldum internettende epey araştırma yaptım ama bir sonuca ulaşamadım uzun yol yapmadan değiştirmeli miyim sizce?

    araba 116 bin km de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vivalaozgur -- 5 Mart 2017; 18:38:46 >



  • uzun yol,şehir içi farketmez, koptugunda triger değişim masrafını 10a katlar, uzun yolda koparsa + olarak çekilen rezillik ve cekici ücreti
  • Riske girme degistir
  • değiştirme zamanı gelmiş
  • değiştirin bence de daha fazla zarara girmekse içiniz rahat olur
  • Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?
  • Trigeri değiştirin.yeni aldıysanız da.ben 2 ay önce 2 el bir araç aldım.aldigim şahıs trigerini değişmedim 3 yıldır baktır ona demişti.bende müsait bir zaman degisirim dedim.2 gün sonra çalıştırırken triger koptu.Allahtanki yürürken kopmadı.yoksa masraf daha büyüktü.degisin kardeş.yuksek hızda giderken koparsa motoru kucaklarsiniz.şansa bırakmayın işinizi.
  • Yetkili servis garanti veriyormuş sanırım sanayide dahanuyguna değiştiriyorlar ama guvenilir olmuyor değiştirip eve giderken kopan arkadaşlar olmuş ve hiç bir sorumluluk almıyorlar anladığım kadarıyla yetkili veya ozel serviste fiyatlar nedir acaba çok pahalıya patlayacak bu iş sanırım wv servisleri fiyatları ortada
  • Triger kayışı kapalı alanda bulunur,nasıl gördünüz?Ya da gördüğünüz V kayışı(alternatör) olabilir mi?Resim var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

    Dizel cliolar 80 bin km değişiyor.Önceki modeller 60 bin km'de değişiyor.
  • riskke girme tum kayısları
    kontrol ettır degiştir
  • valla o kadar baktım,uğraştım bir türlü şu trigeri göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

    Dizel cliolar 80 bin km değişiyor.Önceki modeller 60 bin km'de değişiyor.

    Anladım teşekkürler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

    Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



    Değişmediyse zamanı geçmiş.
  • M-A-S M kullanıcısına yanıt
    Motorun dışında sol tarafında yağın konulduğu haznenin altında 3-4 çarkı bağlayan bir kayış foto yok malesef hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

    Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



    Değişmediyse zamanı geçmiş.

    Hiç değişmedi hocam, artık değişme zamanı geldi anlaşılan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

    Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



    Değişmediyse zamanı geçmiş.

    Hiç değişmedi hocam, artık değişme zamanı geldi anlaşılan.

    Ben de 2011 Dizel Clio 3 var 63.000 km de ağır bakıma soktum, trigeri, V kayışını rulmanlarıyla değişirken, devir daim pompasını ihmal etme arkadaşım onu da mutlaka değiştir.




  • Mutlaka degistir yolda koparsa 0 motor yaptirmak zorunda kalirsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

    Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



    Değişmediyse zamanı geçmiş.

    Hiç değişmedi hocam, artık değişme zamanı geldi anlaşılan.

    Ben de 2011 Dizel Clio 3 var 63.000 km de ağır bakıma soktum, trigeri, V kayışını rulmanlarıyla değişirken, devir daim pompasını ihmal etme arkadaşım onu da mutlaka değiştir.

    Haklısın hocam önemli parçalar, teşekkür ederim




  • yıl konusunu baz alman önmeli.. arkadaşın dediği gibi gördüğün şey v kayışı muhtemelen. bu işi serviste yaptır mutlaka. 2000 tl gibi bir rakam çıkacak tahminimce.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.