Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (324. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    70.000 de 2008 model leon tsi'ımda su an 2 sorun baş gosterdi.
    Birincisi; motoru ilk calistirmamda taaarrr diye takilmis gibi bir ses geliyor. kimisi mars motoru falan dedi.
    İkinci sorun; birinci viteste 3000-4000 devirde giderken ikiye gecirirken cok zorlaniyo, ya garçliyo ya da tok bir sesle geciyor.


    Birincisi yüksek ihtimal marş motorudur (Kömürlerden falan olabilir) ikincisi aracınız manuel ise baskı balata bitmiş olabilir. (70 000 - 80 000 km de normaldir.)

    İkisini 1000 TL'ye çıkarmaya razıyım Ama baskı balata pahalı galiba. İşçilik falan.




  • bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    70.000 de 2008 model leon tsi'ımda su an 2 sorun baş gosterdi.
    Birincisi; motoru ilk calistirmamda taaarrr diye takilmis gibi bir ses geliyor. kimisi mars motoru falan dedi.
    İkinci sorun; birinci viteste 3000-4000 devirde giderken ikiye gecirirken cok zorlaniyo, ya garçliyo ya da tok bir sesle geciyor.


    Birincisi yüksek ihtimal marş motorudur (Kömürlerden falan olabilir) ikincisi aracınız manuel ise baskı balata bitmiş olabilir. (70 000 - 80 000 km de normaldir.)

    İkisini 1000 TL'ye çıkarmaya razıyım Ama baskı balata pahalı galiba. İşçilik falan.

    Bir sene evvel yetkili serviste eski golfümün baskı balata ve bilya setini yaklaşık 1100 TL ye değiştirmiştim. Takılan yedek parçada üretim hatası çıktı. İkinci defa değişti.. Yetkili serviste ikinci değişimde para almadılar.. Bu özel serviste olsaydı resmen göçmüştüm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım





  • 2009 1.4 tsi 160 bg 29.000 km de eos aracımın 30.000 bakımı geldi nekadar tutar bilen varmıdır? neler yapılıyor 30.000 bakımında? birde servis lambası yanmadan götürsem olurmu? titizim bu konularda, aracı daha yeni aldığım için tsi ların bakımları hakkında pek bilgim yok, doğuş oto ya götürmeden öncede neler oluyor bi öğrenelim dedim.
  • Selam,

    350 TL civarı tutar. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, cam suyu, karter tıpası ve işçilik. 15000 km kafan rahat.
  • 2008 model TSI aracımın su pompası geçtiğimiz ay ses çıkarması nedeniyle bozulduğunu anladık. Öncesinde V kayışı ve gergi rulmanı denen parçayı değiştirdim ancak baktım ki ses hala devam ediyor. (Aracı kayıştan kurtarınca yani devirdaimden kurtarınca ses kesiliyordu) Sonun da da bunun devirdaim arızası olduğu tespit edildi. Çift şarjlı TSI lerin Devirdaimlerini dışarıda değiştirecek usta bulamadık. Sonun da servisden fiyat aldık ve parça + işçilik 3000+3500 arası bir rakam aldık. Ustayı bulduk ama bu sefer parça bekledik Sonrasında servisden bir ahbabımızın vasıtasıyla yine TSI konusunda uzman bir usta bulduk 7 saatlik operasyon sonunda 1055 TL vermiş olduğum parçalarımı montajını yaptırdım. 250 TL işçilik ile bu sorunu da hallettik. Aslında su pompaları çok kolay bozulan bir parça olmamasına rağmen şansımızdandır diye tahmin ediyorum kabak bizim başımıza patladı. Jettamızın sessiz halini özlemiştik gerçekten şimdi sessiz sessiz geziyoruz

    Bu arada tüm filtreler ile yağımı da aldım ve 73000 km deki aracımın 75000 km bakımını da 50 TL karşılığında yaptırdım Toplam da bana hepsi dahil 170 TL ye geldi Yetkili servislerimiz sağolsun 340 TL ye yapıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım

    Ben de çok beğendim

    Ne vtec açılsın diye beklerim..Ne turbo dolarken teklerim...TSI motorla her devirde köklerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım

    Ben de çok beğendim

    Ne vtec açılsın diye beklerim..Ne turbo dolarken teklerim...TSI motorla her devirde köklerim


    doğru değilmi usta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım

    Ben de çok beğendim

    Ne vtec açılsın diye beklerim..Ne turbo dolarken teklerim...TSI motorla her devirde köklerim


    doğru değilmi usta

    Doğru olmaz mı?
    Onlara TSİ in tork u yeter..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım

    Ben de çok beğendim

    Ne vtec açılsın diye beklerim..Ne turbo dolarken teklerim...TSI motorla her devirde köklerim


    doğru değilmi usta

    Doğru olmaz mı?
    Onlara TSİ in tork u yeter..

    senin imzadaki tsi yanlış yazmışsın büyük harfte TSI yazman gerekir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım

    Ben de çok beğendim

    Ne vtec açılsın diye beklerim..Ne turbo dolarken teklerim...TSI motorla her devirde köklerim


    doğru değilmi usta

    Doğru olmaz mı?
    Onlara TSİ in tork u yeter..

    senin imzadaki tsi yanlış yazmışsın büyük harfte TSI yazman gerekir

    olmuş mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    bende varım 2009 golf tsi 140 beygir 8.000 küsur kmlerde

    İmzan güzelmiş hocam.

    teşekkürler gerçekleri yazdım

    Ben de çok beğendim

    Ne vtec açılsın diye beklerim..Ne turbo dolarken teklerim...TSI motorla her devirde köklerim


    doğru değilmi usta

    Doğru olmaz mı?
    Onlara TSİ in tork u yeter..

    senin imzadaki tsi yanlış yazmışsın büyük harfte TSI yazman gerekir

    olmuş mu?

    evet işte bu,şimdi yarın vtech in biri çıkar yanlış yazmışsın der olmaz tsi cı tsi cıyı uyarmalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    Selam,

    350 TL civarı tutar. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, cam suyu, karter tıpası ve işçilik. 15000 km kafan rahat.

    saolasın, servis dediğin gibi biraz öper ama işte satarken serviste kayıtlarının olması faydalı oluyor. kıyacaz biraz paraya dediğin gibi 15000 km rahat ederim :)
  • Arkadaşlar merhabalar öncelikle herkese kazasız sürüşler dilerm. Ben golf 5 tsı manuel 140hp 2007 2008 2009 bakıyorum sahibinden de ki fiyatlar birbryle alakasız acaba gerçek piyasası nedir? Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar ben fevzi yeni üyeyim Bursa'da kanepe ısı yapıyorum 33 yaşındayım

    Bir süredir jetta 170 hp ye takmış durumdayım artıları eksilerini düşündüğümde ;

    Eski görüntülü guclu bu araca 35-40 bin tl verip sehiricinde her 100 km de 50 tl ödeyip 2 sene sonra satarken müşterisini bulmakta zorlanın 5-6 bin zarar etme riskini ve kompresor turbo dsg arızası riskini almaya deger mı

    Ayrıca plakası olmasa dahi aşağıdaki arabayı bileniniz varmi


    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=78491291&rnd=6084

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar ben fevzi yeni üyeyim Bursa'da kanepe ısı yapıyorum 33 yaşındayım

    Bir süredir jetta 170 hp ye takmış durumdayım artıları eksilerini düşündüğümde ;

    Eski görüntülü guclu bu araca 35-40 bin tl verip sehiricinde her 100 km de 50 tl ödeyip 2 sene sonra satarken müşterisini bulmakta zorlanın 5-6 bin zarar etme riskini ve kompresor turbo dsg arızası riskini almaya deger mı

    Ayrıca plakası olmasa dahi aşağıdaki arabayı bileniniz varmi


    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=78491291&rnd=6084

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trkfvz

    Selamlar ben fevzi yeni üyeyim Bursa'da kanepe ısı yapıyorum 33 yaşındayım

    Bir süredir jetta 170 hp ye takmış durumdayım artıları eksilerini düşündüğümde ;

    Eski görüntülü guclu bu araca 35-40 bin tl verip sehiricinde her 100 km de 50 tl ödeyip 2 sene sonra satarken müşterisini bulmakta zorlanın 5-6 bin zarar etme riskini ve kompresor turbo dsg arızası riskini almaya deger mı

    Ayrıca plakası olmasa dahi aşağıdaki arabayı bileniniz varmi


    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=78491291&rnd=6084

    fevzi bey size tavsiyelerim 170 tsi jetta alacaksanız öncelikle km az olsun,ikincisi bakımları aksatılmamış olsun son olarakta manuel vites tercih edinki dsg den dolayı kafanız ağrımasın

    şunada değinmek isterimki turbo ve kompresör adam gibi kullanınca hemen bozulacak parçalar değil,bendede çift şarjlı golf var aracı stop etmeden önce 1 dakika devamlı beklerim ilk çalıştırmada beklerim vs. bu gibi kurallara dikkat edilince bu parçalar çokta korkulacak parçalar değil şunu bilmek lazımki tsi motor atmosferik motora göre daha naziktir aslında nazik demekde pek doğru değilde daha çok sahibinin aracın dilinden anlanmasını ister kendileri bu yüzden önceki sahibinin aracı nasıl kullandığıda çok önemlidir.




  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.