Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (325. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trkfvz

    Selamlar ben fevzi yeni üyeyim Bursa'da kanepe ısı yapıyorum 33 yaşındayım

    Bir süredir jetta 170 hp ye takmış durumdayım artıları eksilerini düşündüğümde ;

    Eski görüntülü guclu bu araca 35-40 bin tl verip sehiricinde her 100 km de 50 tl ödeyip 2 sene sonra satarken müşterisini bulmakta zorlanın 5-6 bin zarar etme riskini ve kompresor turbo dsg arızası riskini almaya deger mı

    Ayrıca plakası olmasa dahi aşağıdaki arabayı bileniniz varmi


    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=78491291&rnd=6084

    fevzi bey size tavsiyelerim 170 tsi jetta alacaksanız öncelikle km az olsun,ikincisi bakımları aksatılmamış olsun son olarakta manuel vites tercih edinki dsg den dolayı kafanız ağrımasın

    şunada değinmek isterimki turbo ve kompresör adam gibi kullanınca hemen bozulacak parçalar değil,bendede çift şarjlı golf var aracı stop etmeden önce 1 dakika devamlı beklerim ilk çalıştırmada beklerim vs. bu gibi kurallara dikkat edilince bu parçalar çokta korkulacak parçalar değil şunu bilmek lazımki tsi motor atmosferik motora göre daha naziktir aslında nazik demekde pek doğru değilde daha çok sahibinin aracın dilinden anlanmasını ister kendileri bu yüzden önceki sahibinin aracı nasıl kullandığıda çok önemlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Trkfvz

    Selamlar ben fevzi yeni üyeyim Bursa'da kanepe ısı yapıyorum 33 yaşındayım

    Bir süredir jetta 170 hp ye takmış durumdayım artıları eksilerini düşündüğümde ;

    Eski görüntülü guclu bu araca 35-40 bin tl verip sehiricinde her 100 km de 50 tl ödeyip 2 sene sonra satarken müşterisini bulmakta zorlanın 5-6 bin zarar etme riskini ve kompresor turbo dsg arızası riskini almaya deger mı

    Ayrıca plakası olmasa dahi aşağıdaki arabayı bileniniz varmi


    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=78491291&rnd=6084

    fevzi bey size tavsiyelerim 170 tsi jetta alacaksanız öncelikle km az olsun,ikincisi bakımları aksatılmamış olsun son olarakta manuel vites tercih edinki dsg den dolayı kafanız ağrımasın

    şunada değinmek isterimki turbo ve kompresör adam gibi kullanınca hemen bozulacak parçalar değil,bendede çift şarjlı golf var aracı stop etmeden önce 1 dakika devamlı beklerim ilk çalıştırmada beklerim vs. bu gibi kurallara dikkat edilince bu parçalar çokta korkulacak parçalar değil şunu bilmek lazımki tsi motor atmosferik motora göre daha naziktir aslında nazik demekde pek doğru değilde daha çok sahibinin aracın dilinden anlanmasını ister kendileri bu yüzden önceki sahibinin aracı nasıl kullandığıda çok önemlidir.



    Extrem 15 teşekkürler daha önce turbo. Aracım vardı dolayısıyla kapatmadan önce soğutmak lazım elbet bunu biliyorum
    Aracınız 140 veya 170 lik golf ozaman? Sehiricinde ortalama nasıl bir tüketimle geziyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trkfvz

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Trkfvz

    Selamlar ben fevzi yeni üyeyim Bursa'da kanepe ısı yapıyorum 33 yaşındayım

    Bir süredir jetta 170 hp ye takmış durumdayım artıları eksilerini düşündüğümde ;

    Eski görüntülü guclu bu araca 35-40 bin tl verip sehiricinde her 100 km de 50 tl ödeyip 2 sene sonra satarken müşterisini bulmakta zorlanın 5-6 bin zarar etme riskini ve kompresor turbo dsg arızası riskini almaya deger mı

    Ayrıca plakası olmasa dahi aşağıdaki arabayı bileniniz varmi


    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=78491291&rnd=6084

    fevzi bey size tavsiyelerim 170 tsi jetta alacaksanız öncelikle km az olsun,ikincisi bakımları aksatılmamış olsun son olarakta manuel vites tercih edinki dsg den dolayı kafanız ağrımasın

    şunada değinmek isterimki turbo ve kompresör adam gibi kullanınca hemen bozulacak parçalar değil,bendede çift şarjlı golf var aracı stop etmeden önce 1 dakika devamlı beklerim ilk çalıştırmada beklerim vs. bu gibi kurallara dikkat edilince bu parçalar çokta korkulacak parçalar değil şunu bilmek lazımki tsi motor atmosferik motora göre daha naziktir aslında nazik demekde pek doğru değilde daha çok sahibinin aracın dilinden anlanmasını ister kendileri bu yüzden önceki sahibinin aracı nasıl kullandığıda çok önemlidir.



    Extrem 15 teşekkürler daha önce turbo. Aracım vardı dolayısıyla kapatmadan önce soğutmak lazım elbet bunu biliyorum
    Aracınız 140 veya 170 lik golf ozaman? Sehiricinde ortalama nasıl bir tüketimle geziyorsunuz



    bişey bildiğin yok motoru kapatmadan önce bekleyerek turbonun devrinin düşerek yağlanmasını yağsız kalmamasını sağlıyorsun.

    güncel benzin fiyatlarıyla şehir içinde km de 30 35 kuruş yakıyor yalnız şu var ben motorun hakkını vererek kullandığım için tüketim biraz fazla sakin kullanımda 28 kuruşlara düşer diye düşünüyorum ayrıca uzun yolda 6 vitese alınca aracın yakıtı baya düşüyor tabi böyle sabırlı gidebilirsen ben uzun yolda 140 150 200 arası gittim tabi bunun yanında biraz sakin kullanımda var ikisi karışık artı klimayıda bazen açtım tüm bunlara rağmen km de 25 kuruş yaktı yani bu araba basmassan normal benzinli arabalardan az yakıyor,yalnız basarsan hakkı olanı yiyor

    bende 140 lık golf ben almadan önce çok çok araştırdım şu var 140 beygir ile 170 beygirin arasında parça vs.olarak hiç bir farklılık yok,tek fark yazılım farkı yani motorlar tamamen aynı 170 likte beyin turbo basıncını biraz artırıyor birde daha çok yakıt hava karışımını motora veriyor bu güç farkı oradan meydana geliyor,yani demem o ki 140lık 170liğe göre hem daha az yakıyor hemde 170 beygirlik motora göre uzun vadede daha sağlam
    eğer çift şarjlı tsi alacaksanız 140 lık jettalar motor ömrü açısında daha sağlıklı olacaktır
    tabi yinede siz bilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 24 Mayıs 2014; 6:43:22 >




  • JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg




  • arkadaslar selam,
    nisanlim subat ayinda hic beklemeden (alici vazgecmis). golf highline tsi 122 bg dsg aldi. 58 bin odedi yaklasik.
    bu haftasonu deneme sansim oldu. harika bir araba. ben de sahsen golf 7 yi bekliyorum. hatta dun bir bmw 1.16 yi tokatladim :) inanilmazdi

    sorum su: araba d1 de iken cok yavas kalkmak istediginizde kararsiz kaliyor. kalkayim mi kalkmayayim mi diye. biraz titreme yapiyor ve sonra d2 ye geciyor. sonrasi yag gibi akip gidiyor sorunsuz. ama d1 de iken hizli kalkarsaniz sorun yok. nette arastirdim bu tur sorunlar mevcut. ya kavrama ya mekatronik denen birsey degisiyor genelde.

    forumdaki dsg kullanicilari bu sorunu yasadi mi? yasayanlar neler yapti? kavramanin yeni nesil olup olmadigini nerden anlariz? servis bunu degistirmek istesem zorluk cikarir mi? nazlanirlar mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Airbag setine ne oluyorda durduk yere onarıma gryor ya! ilginç.. jetta türkiyede bir araya getiriliyormuş doğru mu? bu doğruysa sorunlarnz bence çok normal. Yani parçalar istedği kadar alman olsun işçilik türkse. Üzüldüm doğrusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nh651 -- 27 Haziran 2012; 18:09:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nh651

    quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Airbag setine ne oluyorda durduk yere onarıma gryor ya! ilginç.. jetta türkiyede bir araya getiriliyormuş doğru mu? bu doğruysa sorunlarnz bence çok normal. Yani parçalar istedği kadar alman olsun işçilik türkse. Üzüldüm doğrusu.

    Bence arkadaşa serviste köstürmüşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir hafta önce ikinci el jetta tsi dsg araç sahibi oldum ve bugün ilk problemimle karşılaştım, yaklaşık 30 - 35 km hızla belirli bir süre gittiğimde gaza sonuna kadar kadar bassamda araç hiç hareketlenmiyor ,gazdan ayağımı tamamen çekip tekrar basmam gerekiyor, böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşımız oldu mu acaba?
    Belki daha önce böyle bir problemle ilgili mesaj yazılmıştır ancak 114 sayfanın tamamını okuma fırsatım olmadı yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nh651

    quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Airbag setine ne oluyorda durduk yere onarıma gryor ya! ilginç.. jetta türkiyede bir araya getiriliyormuş doğru mu? bu doğruysa sorunlarnz bence çok normal. Yani parçalar istedği kadar alman olsun işçilik türkse. Üzüldüm doğrusu.

    Wv' nin hiçbir arabası türkiyede üretilmiyor hepsi ithal ... ve ben bu kadar ülkesini kötüleyen bi insan görmedim ne demek türkiyede yapılıyosa normal ? korede yada çinde yapılıyosa anormal mi oluyor ? türkiyede üretilen arabaların hepsi kalitelidir , biraz araştırırsan türkiyede üretilen araçlara yabancıların asya fabrikaları arasında daha çok talep edildigini görürsün, sonra biz kaçıncı sınıf ekonomiyizki bu kadar kalite düşkünü oluverdik anlamıyorum hep birbirimizi kıskana kıskana bu hale geldik zaten hep benimki daha iyi diye diye türk malına bile çamur atar olduk. hiçbir ülke ilk üretim tesitlerinden itibaren süper kaliteli ürün çıkarmışlığı yoktur bütün fabrikaların doğuş emekleme ve yükseliş devreleri vardır ve kalite bununla dogru orantılıdır.

    Ve her kalitenin bir masrafı var ne kadar ekmek o kadar köfte , bütün araç markaları bi bmw mercedes kadar kaliteli araç yapabilecek kapasiteledir ama hepsi iyi kalitede olursa sadece zenginler satın alabilir , e orta segment normal insanlar daha fazla olduğundan ve asıl kazanılıcak para onlardan geldiğinden firmalarda onların alabiliceği fiyatta araçlar çıkartmaya çalışırlar

    Almanyaya gittinmi hiç bilmiyorum ama heryer öyle mercedes bmw dolu değil wv daha fazla millet bizim türkler gibi arabalara milyarlar yatırmıyo, oradada pahalı arabalar var bmw nin süper lüksleri vs. ve genelde çok pahalı araç alanlara görgüsüz gözüyle bakarlar almanyada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 30 Haziran 2012; 4:23:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: nh651

    quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Airbag setine ne oluyorda durduk yere onarıma gryor ya! ilginç.. jetta türkiyede bir araya getiriliyormuş doğru mu? bu doğruysa sorunlarnz bence çok normal. Yani parçalar istedği kadar alman olsun işçilik türkse. Üzüldüm doğrusu.

    Wv' nin hiçbir arabası türkiyede üretilmiyor hepsi ithal ... ve ben bu kadar ülkesini kötüleyen bi insan görmedim ne demek türkiyede yapılıyosa normal ? korede yada çinde yapılıyosa anormal mi oluyor ? türkiyede üretilen arabaların hepsi kalitelidir , biraz araştırırsan türkiyede üretilen araçlara yabancıların asya fabrikaları arasında daha çok talep edildigini görürsün, sonra biz kaçıncı sınıf ekonomiyizki bu kadar kalite düşkünü oluverdik anlamıyorum hep birbirimizi kıskana kıskana bu hale geldik zaten hep benimki daha iyi diye diye türk malına bile çamur atar olduk. hiçbir ülke ilk üretim tesitlerinden itibaren süper kaliteli ürün çıkarmışlığı yoktur bütün fabrikaların doğuş emekleme ve yükseliş devreleri vardır ve kalite bununla dogru orantılıdır.

    Ve her kalitenin bir masrafı var ne kadar ekmek o kadar köfte , bütün araç markaları bi bmw mercedes kadar kaliteli araç yapabilecek kapasiteledir ama hepsi iyi kalitede olursa sadece zenginler satın alabilir , e orta segment normal insanlar daha fazla olduğundan ve asıl kazanılıcak para onlardan geldiğinden firmalarda onların alabiliceği fiyatta araçlar çıkartmaya çalışırlar

    Almanyaya gittinmi hiç bilmiyorum ama heryer öyle mercedes bmw dolu değil wv daha fazla millet bizim türkler gibi arabalara milyarlar yatırmıyo, oradada pahalı arabalar var bmw nin süper lüksleri vs. ve genelde çok pahalı araç alanlara görgüsüz gözüyle bakarlar almanyada.

    Güzel kardeşim ben anlatamadım kusura bakmayın. Ben ülkemize çamur atıp elin ecnebisini yüceltmiyorum veya benim arabam güzel seninki özel muhabbetinede girmiyorum arabam doblo burası vw sayfası öyle bir insan değilim. Ne kadar ekmek o kadar köfte konusunda birtek malzeme kalitesi dolayında haklısınız işçilikte asla. Her milletin bir fıtratı vardır bizim milletimizde bu sevgi, saygı, el açıklık, vefa, savaşçılık, tutuculuk ve bozulmaya çalışılan dayanışma ve kardeşlik iken örneğin bir alman milletinde bu saydıklarım arka planda kalırken duygusuzluk, titizlik, maddecilik ve kusursuzluk ön plandadır. Ben almanlarla çalıştım ne denli duygusuz ve titiz çalıştıklarını bilen bilir. Yüksek gerilim trafo kademe değiştiricisinin bakımını yapıyoruz, alman teknik adama o anda bir pense gerekti ve pense istedi arkadaşını gönderecekti fakat gidip gelmesi 10 dakika sürecek bir uzaklıktaydı takımlar ve ben ona yan keski uzattım sonuçta o anlık işini görebilecek bir pozisyon vardı fakat adam bunu kabul etmedi ASLA dedi halbuki işini görüyordu ama sırf somunun köşeleri ufaktan sıyrılır diye bunu kabul etmedi etmediği gibi hiddetlendi. Soruyorum sana pense bulamadığında ağzıyla kablo açan biz, bıçağın ucunu tornavida olarak kullanan biz TÜRK milletinin işçilik titizliğiyle onlarınki birmi ASLA değil yine vurguluyorul yanlış anlaşılmasın ben banyo yapmayı bir kaç asır öncesinde öğrenen yamyamları şanlı MİLLETİMİZE ASLA tercih etmiyorum sadece olanı söylüyorum üzücü ama gerçek bu. Türkiyemizde yerli arabamız üretilsin TABİKİ şiddetle destekleyip yerli aracımıza bineceğiz ve TÜRK arabasını bir dünya devi yapacağız. Evet haklısınız biliyorum Almanyada vw ve audi ön planda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nh651


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: nh651

    quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Airbag setine ne oluyorda durduk yere onarıma gryor ya! ilginç.. jetta türkiyede bir araya getiriliyormuş doğru mu? bu doğruysa sorunlarnz bence çok normal. Yani parçalar istedği kadar alman olsun işçilik türkse. Üzüldüm doğrusu.

    Wv' nin hiçbir arabası türkiyede üretilmiyor hepsi ithal ... ve ben bu kadar ülkesini kötüleyen bi insan görmedim ne demek türkiyede yapılıyosa normal ? korede yada çinde yapılıyosa anormal mi oluyor ? türkiyede üretilen arabaların hepsi kalitelidir , biraz araştırırsan türkiyede üretilen araçlara yabancıların asya fabrikaları arasında daha çok talep edildigini görürsün, sonra biz kaçıncı sınıf ekonomiyizki bu kadar kalite düşkünü oluverdik anlamıyorum hep birbirimizi kıskana kıskana bu hale geldik zaten hep benimki daha iyi diye diye türk malına bile çamur atar olduk. hiçbir ülke ilk üretim tesitlerinden itibaren süper kaliteli ürün çıkarmışlığı yoktur bütün fabrikaların doğuş emekleme ve yükseliş devreleri vardır ve kalite bununla dogru orantılıdır.

    Ve her kalitenin bir masrafı var ne kadar ekmek o kadar köfte , bütün araç markaları bi bmw mercedes kadar kaliteli araç yapabilecek kapasiteledir ama hepsi iyi kalitede olursa sadece zenginler satın alabilir , e orta segment normal insanlar daha fazla olduğundan ve asıl kazanılıcak para onlardan geldiğinden firmalarda onların alabiliceği fiyatta araçlar çıkartmaya çalışırlar

    Almanyaya gittinmi hiç bilmiyorum ama heryer öyle mercedes bmw dolu değil wv daha fazla millet bizim türkler gibi arabalara milyarlar yatırmıyo, oradada pahalı arabalar var bmw nin süper lüksleri vs. ve genelde çok pahalı araç alanlara görgüsüz gözüyle bakarlar almanyada.

    Güzel kardeşim ben anlatamadım kusura bakmayın. Ben ülkemize çamur atıp elin ecnebisini yüceltmiyorum veya benim arabam güzel seninki özel muhabbetinede girmiyorum arabam doblo burası vw sayfası öyle bir insan değilim. Ne kadar ekmek o kadar köfte konusunda birtek malzeme kalitesi dolayında haklısınız işçilikte asla. Her milletin bir fıtratı vardır bizim milletimizde bu sevgi, saygı, el açıklık, vefa, savaşçılık, tutuculuk ve bozulmaya çalışılan dayanışma ve kardeşlik iken örneğin bir alman milletinde bu saydıklarım arka planda kalırken duygusuzluk, titizlik, maddecilik ve kusursuzluk ön plandadır. Ben almanlarla çalıştım ne denli duygusuz ve titiz çalıştıklarını bilen bilir. Yüksek gerilim trafo kademe değiştiricisinin bakımını yapıyoruz, alman teknik adama o anda bir pense gerekti ve pense istedi arkadaşını gönderecekti fakat gidip gelmesi 10 dakika sürecek bir uzaklıktaydı takımlar ve ben ona yan keski uzattım sonuçta o anlık işini görebilecek bir pozisyon vardı fakat adam bunu kabul etmedi ASLA dedi halbuki işini görüyordu ama sırf somunun köşeleri ufaktan sıyrılır diye bunu kabul etmedi etmediği gibi hiddetlendi. Soruyorum sana pense bulamadığında ağzıyla kablo açan biz, bıçağın ucunu tornavida olarak kullanan biz TÜRK milletinin işçilik titizliğiyle onlarınki birmi ASLA değil yine vurguluyorul yanlış anlaşılmasın ben banyo yapmayı bir kaç asır öncesinde öğrenen yamyamları şanlı MİLLETİMİZE ASLA tercih etmiyorum sadece olanı söylüyorum üzücü ama gerçek bu. Türkiyemizde yerli arabamız üretilsin TABİKİ şiddetle destekleyip yerli aracımıza bineceğiz ve TÜRK arabasını bir dünya devi yapacağız. Evet haklısınız biliyorum Almanyada vw ve audi ön planda.

    Yok ben zaten genel konuştum arabanı yüceltiyosun anlamında değil yani sokağa bi çıkıyorum yada etrafımdaki insanlara bakıyorum adamın evi var 1 tanecik 120 milyara almış arabası var bide bmw nin 100 binlik modeli , bi laf vardır ayranı yok içmeye diye , kim söylemişse o zamandan varmış demekki böyle yapanlar sonra cari açık alıyo başını gidiyo , ve evet biz sıcak kanlı bi milletiz aslında öyleydik bi zamanlar şimdi toplumun büyük bi çoğunluğu apartmandaki komşularını bile tanımıyor , ve türkiyede o almanyadaki örneklere yaklaşıyor , böyle gösteriş meraklısı bi millet olduğumuz sürece türk malı kullanmadığımız sürece cari açık sürekli artıcak , ben türkiye marka üretsin demiyorum buna karşıyımda ,cunki artık petrol motorlara rakip elektrikli motorlar varken ve daha yeni yeni gelişmeye başlamışken yıllardır bütün ülkelerin ürettigi petrol motorları üretmek saçma , cunki bu iş için deneyim gerek oda bizde yok ilk markamız olacağı için , ama türkiyeye gelicek yabancı markaların açtıkları üretim tesisleri v.s hem iş olanağı hemde cam tampon demir çelik sanayi gibi yerlerden mal alacağı için firmalar yine türkiyeyi kalkındırmak adına iyi olur ,

    neyse konu dağılmasın bu türkiyede üretilen araçlara karşı olan tavır sinir bozucu bu lafı çok kişiden duydum , türklerin üretimiyle alakalı değil aslında firmaların şerefsizliği ,mesela ucuz olsun diye türkiyede üretilen ve türkiyeye satılacak olan araçların parçalarından özelliklerinden çaldıkları oluyor malzemeden çaldıkları oluyor sonrada böyle adı çıkıyor .. mesela benim aracımda esp yok ,kapılar otomatik elimi gösterince kilit açılmıyor hatta kapılarda algılayıcı kapagı var ama içi boş içinde algılayıcı yok aracın yayından uzaklaşınca otomatik kitlenmiyor ve araç kartını araca takmadan cebimdeyken starta bastığımda çalışması lazım ama oda yok full+full araç ama malzemeden çalmışlar adamlar resmen ama avrupa versiyonunda var mesela hepsi... ama türkiyedeki hiçbi megan 2 de bu dediğim özellikler yok wagonlarda var bitek oda yurt dışından ithal geliyo diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 1 Temmuz 2012; 4:02:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: nh651


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: nh651

    quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Airbag setine ne oluyorda durduk yere onarıma gryor ya! ilginç.. jetta türkiyede bir araya getiriliyormuş doğru mu? bu doğruysa sorunlarnz bence çok normal. Yani parçalar istedği kadar alman olsun işçilik türkse. Üzüldüm doğrusu.

    Wv' nin hiçbir arabası türkiyede üretilmiyor hepsi ithal ... ve ben bu kadar ülkesini kötüleyen bi insan görmedim ne demek türkiyede yapılıyosa normal ? korede yada çinde yapılıyosa anormal mi oluyor ? türkiyede üretilen arabaların hepsi kalitelidir , biraz araştırırsan türkiyede üretilen araçlara yabancıların asya fabrikaları arasında daha çok talep edildigini görürsün, sonra biz kaçıncı sınıf ekonomiyizki bu kadar kalite düşkünü oluverdik anlamıyorum hep birbirimizi kıskana kıskana bu hale geldik zaten hep benimki daha iyi diye diye türk malına bile çamur atar olduk. hiçbir ülke ilk üretim tesitlerinden itibaren süper kaliteli ürün çıkarmışlığı yoktur bütün fabrikaların doğuş emekleme ve yükseliş devreleri vardır ve kalite bununla dogru orantılıdır.

    Ve her kalitenin bir masrafı var ne kadar ekmek o kadar köfte , bütün araç markaları bi bmw mercedes kadar kaliteli araç yapabilecek kapasiteledir ama hepsi iyi kalitede olursa sadece zenginler satın alabilir , e orta segment normal insanlar daha fazla olduğundan ve asıl kazanılıcak para onlardan geldiğinden firmalarda onların alabiliceği fiyatta araçlar çıkartmaya çalışırlar

    Almanyaya gittinmi hiç bilmiyorum ama heryer öyle mercedes bmw dolu değil wv daha fazla millet bizim türkler gibi arabalara milyarlar yatırmıyo, oradada pahalı arabalar var bmw nin süper lüksleri vs. ve genelde çok pahalı araç alanlara görgüsüz gözüyle bakarlar almanyada.

    Güzel kardeşim ben anlatamadım kusura bakmayın. Ben ülkemize çamur atıp elin ecnebisini yüceltmiyorum veya benim arabam güzel seninki özel muhabbetinede girmiyorum arabam doblo burası vw sayfası öyle bir insan değilim. Ne kadar ekmek o kadar köfte konusunda birtek malzeme kalitesi dolayında haklısınız işçilikte asla. Her milletin bir fıtratı vardır bizim milletimizde bu sevgi, saygı, el açıklık, vefa, savaşçılık, tutuculuk ve bozulmaya çalışılan dayanışma ve kardeşlik iken örneğin bir alman milletinde bu saydıklarım arka planda kalırken duygusuzluk, titizlik, maddecilik ve kusursuzluk ön plandadır. Ben almanlarla çalıştım ne denli duygusuz ve titiz çalıştıklarını bilen bilir. Yüksek gerilim trafo kademe değiştiricisinin bakımını yapıyoruz, alman teknik adama o anda bir pense gerekti ve pense istedi arkadaşını gönderecekti fakat gidip gelmesi 10 dakika sürecek bir uzaklıktaydı takımlar ve ben ona yan keski uzattım sonuçta o anlık işini görebilecek bir pozisyon vardı fakat adam bunu kabul etmedi ASLA dedi halbuki işini görüyordu ama sırf somunun köşeleri ufaktan sıyrılır diye bunu kabul etmedi etmediği gibi hiddetlendi. Soruyorum sana pense bulamadığında ağzıyla kablo açan biz, bıçağın ucunu tornavida olarak kullanan biz TÜRK milletinin işçilik titizliğiyle onlarınki birmi ASLA değil yine vurguluyorul yanlış anlaşılmasın ben banyo yapmayı bir kaç asır öncesinde öğrenen yamyamları şanlı MİLLETİMİZE ASLA tercih etmiyorum sadece olanı söylüyorum üzücü ama gerçek bu. Türkiyemizde yerli arabamız üretilsin TABİKİ şiddetle destekleyip yerli aracımıza bineceğiz ve TÜRK arabasını bir dünya devi yapacağız. Evet haklısınız biliyorum Almanyada vw ve audi ön planda.

    Yok ben zaten genel konuştum arabanı yüceltiyosun anlamında değil yani sokağa bi çıkıyorum yada etrafımdaki insanlara bakıyorum adamın evi var 1 tanecik 120 milyara almış arabası var bide bmw nin 100 binlik modeli , bi laf vardır ayranı yok içmeye diye , kim söylemişse o zamandan varmış demekki böyle yapanlar sonra cari açık alıyo başını gidiyo , ve evet biz sıcak kanlı bi milletiz aslında öyleydik bi zamanlar şimdi toplumun büyük bi çoğunluğu apartmandaki komşularını bile tanımıyor , ve türkiyede o almanyadaki örneklere yaklaşıyor , böyle gösteriş meraklısı bi millet olduğumuz sürece türk malı kullanmadığımız sürece cari açık sürekli artıcak , ben türkiye marka üretsin demiyorum buna karşıyımda ,cunki artık petrol motorlara rakip elektrikli motorlar varken ve daha yeni yeni gelişmeye başlamışken yıllardır bütün ülkelerin ürettigi petrol motorları üretmek saçma , cunki bu iş için deneyim gerek oda bizde yok ilk markamız olacağı için , ama türkiyeye gelicek yabancı markaların açtıkları üretim tesisleri v.s hem iş olanağı hemde cam tampon demir çelik sanayi gibi yerlerden mal alacağı için firmalar yine türkiyeyi kalkındırmak adına iyi olur ,

    neyse konu dağılmasın bu türkiyede üretilen araçlara karşı olan tavır sinir bozucu bu lafı çok kişiden duydum , türklerin üretimiyle alakalı değil aslında firmaların şerefsizliği ,mesela ucuz olsun diye türkiyede üretilen ve türkiyeye satılacak olan araçların parçalarından özelliklerinden çaldıkları oluyor malzemeden çaldıkları oluyor sonrada böyle adı çıkıyor .. mesela benim aracımda esp yok ,kapılar otomatik elimi gösterince kilit açılmıyor hatta kapılarda algılayıcı kapagı var ama içi boş içinde algılayıcı yok aracın yayından uzaklaşınca otomatik kitlenmiyor ve araç kartını araca takmadan cebimdeyken starta bastığımda çalışması lazım ama oda yok full+full araç ama malzemeden çalmışlar adamlar resmen ama avrupa versiyonunda var mesela hepsi... ama türkiyedeki hiçbi megan 2 de bu dediğim özellikler yok wagonlarda var bitek oda yurt dışından ithal geliyo diye

    Petrol motorları ölümsüzdür. Bu motorları üretmeye ne kadar erken başladığın zararın neresinden ne kadar erken döndüğünün ispatıdır. Gösteriş meselesi göreceli bir kavramdır. Avrupaya göre biz gösterişçi iken bize göre de avrupa var yemez bir millet. Hayat kısa. İmkanın var ise istediğine biner inersin. Cari açığı sen ben kapatamayız. Bunun için dışarıdan gelen mallardan daha kaliteli ürünlerin yapılması vazifesi baştakilere aittir. Türk malı bir diş macunu dişlerini korumuyor, şampuanı saçlarını döküyor, ayakkabısı ayağında kalıp elektrik sigortası 1ay sonra yanıyorsa bile bile her defasında aldığın sınırlı maaşını bunlara yatırarak hakı ..okunu kurtarmyacak çabalara giriyorsan bu bir yerde de ahmaklık olur. Kimse yerli mal kullanmaya mecbur değil bu bir HASSASİYET meselesi. Anlatmaya çalıstığım bu. Kaliteliye en yakın olanını alırsın eyvallah. 120 Milyarlık bir evi olup birde 100 binlik bmw ye binen ayranı olmadan paytonla ayak yoluna gittiğni iddia edip gösteriş meraklısı yaftasını alnına vurduğunuz kimseye/lere haksızık ettiğiniz kanısında olmamdandır bu yazdıklarım. Türkiyeyi ziyarete gelen ve sultan ahmet camiine girerken yırtık çorabı gözüken Dünya Merkez Bankası Başkanına, Eski model bir mercedese binip hayatını sınırda geçiren Alarko holdingin patronuna ve seleflerine bin kez tercih ederim o bmw ye binen adamı. Bu benim fikrim tabi.. ince meseleler detay meseleler en iyisi biz yolumuz bakalım:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar uzun süredir mesaj yazılmamış konuya , konuyu hortlatmak istiyorum ,ne oldu forumdaki bütün tsi ciler araçlarını sattı galiba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, 2011 model Polo GTI sahibiyim. Otomobilde bir kac aksaklik oldu fakat servis her turlu problemi cozdu. Konuyla Almanya yakindan ilgilendi. Tsi motorlar hakkinda bir suru kisi negatif yaklastigini gordum. Son senelerde hep odulu toplayan bir motor olarak boyle negatif olmayin derim :) WRC'ye bile 1.6 TSI motorla giriş yaptilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt

    Arkadaşlar uzun süredir mesaj yazılmamış konuya , konuyu hortlatmak istiyorum ,ne oldu forumdaki bütün tsi ciler araçlarını sattı galiba.

    Tsı cılar tatilde galiba:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murathan82

    JETTA 1.4 TSİ 140 VE 170 HP ARAÇLAR KRONİK OLARAK AYNI SORUN ÇIKARMAKTADIR!
    2008 jetta 140hp tsi sahibiyim,aracımın tüm bakımlarını yetkili serviste düzenli olarak yaptırdım ve aracımı da aynı yerden sıfır km olarak aldım ve araç sürekli masraf çıkarmaktadır en son olarak 4.395,53tl gibi çok yüksek bir masraf çıkartılmıştır,aracımı özenli muntazam kullanmaktayım ama herseferinde bakım checkup larında aracımda sorun cıkıyor.28.257km.de TURBO MANİFOLD değiştirildi toplam olarak 3.867,12 TL,parça garantiye alınıp 174TL İşçilik benden tahsil edilmiştir
    44.409 km.de
    KESME VALFİ-HAVA HORTUMU-CONTA-KABLO SETİ-AİRBAG TESİSAT ONARIM VE İŞÇİLİKLERLE BERABER TOPLAM 357TL
    BENDEN TAHSİL EDİLDİ
    66.136KM.DE
    VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI
    TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK kalemi maliyetiolarak 4.395.53 TL benden talep edildi
    Zincir-kam mili-salıncak burcu ve turbo sorunu bu araçlarda şikayet portallarındaki kullanıcı yorumlarındanda açıkça belli olduğu üzere 1.4tsi 140 ve 170hp motorlarda oluşan kullanıcı hatası gerektirmeksizin oluşan kronik sorun çıkaran ayıplı parçalardır ve 140ve 170 hp 2009 dan sonra bu şikayetlerinden ötürü üretimden çekilip daha düşük beygir secenekleri (122-160hp ) kullanarak piyasaya sürülmesi en açık ıspatıdır

    sikayetvara şikayetimi yeni sundum şuan link aktif değil 1-2 güne aktif olur linki ozaman tekrardan paylaşıcam

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1230349/jetta-14-tsi-140-ve-170-hp-araclar-kronik-olarak-ayn/lqkqg

    Hocam mesela turbo manifold demissiniz sizin ne gibi sorununuz vardı gaz yememe, turboya geçmeme vs mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2008 - TSI 122 hp aracımın aküsü bitti. Daha önce parkların açık kalmasından dolayı yeniden şarj ettirmek zorunda kalmıştım, bu sefer hiç bir yer açık kalmadan kendiliğinden bitmiş. Pazartesi akü alacağım bugün servisler kapalı olduğu için bilgi almam mümkün olmadı. Akünün üzerinde '' VARTA 12v 44ah 220A DIN 360 a EN/SAE'' değerler yazıyor. Servis dışında herhangi bir akücüde bu değerleri yazan aynı aküyü bulmam mümkünmüdür. Değil ise ne tavsiye edersiniz?
  • merhaba arkadaşlar
    Dsg jetta aracım var. Gaza fazla basınca ince bir ses çıkıyor kısa süreli. Önemli bir durum mudur acaba.
    Bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 2007 model ile 2008 model golf 1.4 tsi 122 hp comfortline arasında ne farklar var
  • Merhaba.

    Hortlayan konuya ben de bir mesaj ekleyeyim.

    166700 km oldu. Yarın arabam 11 . bakımına girecek. Bakalım ne kadar bir borcumuz çıkacak?

    Selamlar
  • 
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.