Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (323. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar arabamı sattım elimde 140-160-170 hplik tsi lere uyan k&n kutu içi hava filtresi var 6 ay kadar kullanabildim filtreyi sadece satarken yeni sahibine vermedim. gayet temiz 80 tl ye satıyorum piyasada 130-135 tl civarı ilgilenen arkadaşlar kaçırmasın yeniden farkı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    arkadaşlar arabamı sattım elimde 140-160-170 hplik tsi lere uyan k&n kutu içi hava filtresi var 6 ay kadar kullanabildim filtreyi sadece satarken yeni sahibine vermedim. gayet temiz 80 tl ye satıyorum piyasada 130-135 tl civarı ilgilenen arkadaşlar kaçırmasın yeniden farkı yok.

    Ne kadara sattın hocam ? Kaç bindeydi ?? Hatta sahibinden.com ilanın duruyorsa link verirsen iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Arkadaşlar 122 lik Golf aracımla aranızdayım bende. Aracın henüz ilk 1000 km sini doldurmaya çalışıyorum. Aracın bana 2000 devirde vites attırması
    ve 1500 devirde kullandırmaya çalışmasına alışmaya çalışıyorum . Ancak 1400-1500 devirde bile olsan TSI basınca kaçabiliyor. Gerçekten hayran kaldım.

    Muradovskiy Leon'un hayırlı olsun, iyi günlerde kullan inşallah. Hatırlarsan Golf V leri de aynı zamanda almış idik.



    Teşekkür ederim...
    Evet golf 5 leri aynı zamanda almıştık..
    122 lik motor almışsan sana 125 lik leonda yaşadığım bir deneyimi anlatayım..
    Benim Leon manuel vites ama vites ikaz göstergesi var golflerdeki gibi..
    Yani hangi viteslerde gidiyorsan seni vites küçültmen veya yükseltmen için uyarıyor..
    Aldığımda ilk kullandığım depoda o ikaza uymaya çalıştım.. SOnra manyak mı gösterge deyip hiç sallamadım.. 170 lik golf ün alt devirleri inanılmaz güçlü idi.. 125 veya eşdeğer motorlar onlar kadar güçlü değil.. Gösterge beni hep 2000 devirin altında kullanmam yönünde uyardı.. Hatta rampa yukarı çıkarken 1500 devirde 4 den 5 at dedi.. Bir küfür ettim ki sorma.. Ayrıca inanılmaz bir benzin sarfiyatı oldu.. Araç devirini alsın diye basmak zorunda kalıyorsun gaz pedalına... İlk depolarda 9 litrenin altına çok zor düştü.. Şimdi 2000 devirin altında kullanmıyorum.. Bazen 4. viteste giderken 6. vitese at diye ikaz veriyor.. Oooooldu diyip 3 e takıp gazlıyorum.... Yeni yeni 9 litre ortalamanın altına düştü.. Leonda göstergede gösteren değer ile benzincide doldurduktan sonra ki değer bire bir tutuyor....
    Sana tavsiyem çok düşük devirde kullanma....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Arkadaşlar 122 lik Golf aracımla aranızdayım bende. Aracın henüz ilk 1000 km sini doldurmaya çalışıyorum. Aracın bana 2000 devirde vites attırması
    ve 1500 devirde kullandırmaya çalışmasına alışmaya çalışıyorum . Ancak 1400-1500 devirde bile olsan TSI basınca kaçabiliyor. Gerçekten hayran kaldım.

    Muradovskiy Leon'un hayırlı olsun, iyi günlerde kullan inşallah. Hatırlarsan Golf V leri de aynı zamanda almış idik.



    Teşekkür ederim...
    Evet golf 5 leri aynı zamanda almıştık..
    122 lik motor almışsan sana 125 lik leonda yaşadığım bir deneyimi anlatayım..
    Benim Leon manuel vites ama vites ikaz göstergesi var golflerdeki gibi..
    Yani hangi viteslerde gidiyorsan seni vites küçültmen veya yükseltmen için uyarıyor..
    Aldığımda ilk kullandığım depoda o ikaza uymaya çalıştım.. SOnra manyak mı gösterge deyip hiç sallamadım.. 170 lik golf ün alt devirleri inanılmaz güçlü idi.. 125 veya eşdeğer motorlar onlar kadar güçlü değil.. Gösterge beni hep 2000 devirin altında kullanmam yönünde uyardı.. Hatta rampa yukarı çıkarken 1500 devirde 4 den 5 at dedi.. Bir küfür ettim ki sorma.. Ayrıca inanılmaz bir benzin sarfiyatı oldu.. Araç devirini alsın diye basmak zorunda kalıyorsun gaz pedalına... İlk depolarda 9 litrenin altına çok zor düştü.. Şimdi 2000 devirin altında kullanmıyorum.. Bazen 4. viteste giderken 6. vitese at diye ikaz veriyor.. Oooooldu diyip 3 e takıp gazlıyorum.... Yeni yeni 9 litre ortalamanın altına düştü.. Leonda göstergede gösteren değer ile benzincide doldurduktan sonra ki değer bire bir tutuyor....
    Sana tavsiyem çok düşük devirde kullanma....

    Doğrudur 122 lik kullanıyorum. Dediğin gibi ilk depoda bende göstergeye uymuştum ancak sonradan o kullanım hoşuma gitmedi.
    Şimdilerde 2000 devir civarı kullanıyorum. Aracın daha rahat gittiği kendini belli ediyor. Tüketimim şu an 6.9 ancak Antalya'da olduğumu belirteyim.
    Çok trafiğe girmiyorum.

    Ancak şunu da belirtmek istiyorum TSi gerçekten zevkli ve canlı bir araç. Eminim 140-170 lık olanı daha zevklidir




  • +1
  • Arkadaşlar,abiler aracımı satmaya niyetlendim düşünen olursa pm atabilir. 2007 model comfortline 140lık manuel 62.XXX km de. Önce ki sayfalarda tüketim verilerim vs de var. Araçla birlikte bakım faturalarından benzin fişlerini arşivlediğim deftere kadar herşeyi vereceğim. Sahibinden ilanım onaylandığında onu da koyarım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exca89 -- 18 Nisan 2012; 23:00:44 >
  • Bir aydır, tam bir aydır bu topice hiçbir şey yazılmamış olması ilginç. Neredesiniz millet? Ara sıra bilgi verin. 2008 aracım, 46 bin km'ye geldi. nazar deymesin hala çok memnunum.
    Syg.
  • 1.4 tsi 160 hp + dsg sehir ici sakin kullanim kac lt yakiyor uc asagi bes yukari ( modele gore degisir ama )

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    arkadaşlar arabamı sattım elimde 140-160-170 hplik tsi lere uyan k&n kutu içi hava filtresi var 6 ay kadar kullanabildim filtreyi sadece satarken yeni sahibine vermedim. gayet temiz 80 tl ye satıyorum piyasada 130-135 tl civarı ilgilenen arkadaşlar kaçırmasın yeniden farkı yok.

    Filtre 122 hp lik için sanırım uygun değil, uygunsa düşünebilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    arkadaşlar arabamı sattım elimde 140-160-170 hplik tsi lere uyan k&n kutu içi hava filtresi var 6 ay kadar kullanabildim filtreyi sadece satarken yeni sahibine vermedim. gayet temiz 80 tl ye satıyorum piyasada 130-135 tl civarı ilgilenen arkadaşlar kaçırmasın yeniden farkı yok.

    Ne ise yarıyor hocam bu aparat?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    arkadaşlar arabamı sattım elimde 140-160-170 hplik tsi lere uyan k&n kutu içi hava filtresi var 6 ay kadar kullanabildim filtreyi sadece satarken yeni sahibine vermedim. gayet temiz 80 tl ye satıyorum piyasada 130-135 tl civarı ilgilenen arkadaşlar kaçırmasın yeniden farkı yok.

    Filtre 122 hp lik için sanırım uygun değil, uygunsa düşünebilirim..

    doğrudur 122 liklere uygun değil ama onun için sıfır olarak eliftuning de var ben ordan almıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    arkadaşlar arabamı sattım elimde 140-160-170 hplik tsi lere uyan k&n kutu içi hava filtresi var 6 ay kadar kullanabildim filtreyi sadece satarken yeni sahibine vermedim. gayet temiz 80 tl ye satıyorum piyasada 130-135 tl civarı ilgilenen arkadaşlar kaçırmasın yeniden farkı yok.

    Ne ise yarıyor hocam bu aparat?

    kağıt filtrelere nazaran hava geçirgenliği cok daha yüksek temizleme sıvılarıyla 50000 km de bir temizlenerek 1 milyon km lere kadar kullanılabilen özel pamuklu bir maddeden yapılmış gayet güvenli performans tipi hava filtresidir extra olarak arabanın çekişine etki eder 2-3 beygir kazandırır alt devirlrr cok az daha canlanıyor, kutu içi olmasından dolayıda ses yapmıyor.




  • @assgti Teşekkür ederim.

    Arkadaşlar Golf'ümüzün lastiklerini değiştirdik Good Year Efficient Grip aldık. 195/65/15 boyutlarında acaba ortalama olarak kaç psi basalım havayı genelde 34 basıyorum ben ama çok mu sizce.
  • Depo kapağı ya da kapı içlerinde ebata uygun basınç tablosu muhakkak vardır..
    34 psi biraz fazla gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    Depo kapağı ya da kapı içlerinde ebata uygun basınç tablosu muhakkak vardır..
    34 psi biraz fazla gibi..

    Teşekkürler hocam bir bakayım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atikus

    Bir aydır, tam bir aydır bu topice hiçbir şey yazılmamış olması ilginç. Neredesiniz millet?....

    Biliyorum, Murad abinin ruhu buralarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 23 Mayıs 2012; 23:03:28 >
  • 70.000 de 2008 model leon tsi'ımda su an 2 sorun baş gosterdi.
    Birincisi; motoru ilk calistirmamda taaarrr diye takilmis gibi bir ses geliyor. kimisi mars motoru falan dedi.
    İkinci sorun; birinci viteste 3000-4000 devirde giderken ikiye gecirirken cok zorlaniyo, ya garçliyo ya da tok bir sesle geciyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    70.000 de 2008 model leon tsi'ımda su an 2 sorun baş gosterdi.
    Birincisi; motoru ilk calistirmamda taaarrr diye takilmis gibi bir ses geliyor. kimisi mars motoru falan dedi.
    İkinci sorun; birinci viteste 3000-4000 devirde giderken ikiye gecirirken cok zorlaniyo, ya garçliyo ya da tok bir sesle geciyor.


    Birincisi yüksek ihtimal marş motorudur (Kömürlerden falan olabilir) ikincisi aracınız manuel ise baskı balata bitmiş olabilir. (70 000 - 80 000 km de normaldir.)
  • 2008 model aracımın camlarından ve katlanirken aynalarından sesler geliyordu.
    Wd 40 ile puskurttum sesleri

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ni.ko

    quote:

    Orijinalden alıntı: atikus

    Bir aydır, tam bir aydır bu topice hiçbir şey yazılmamış olması ilginç. Neredesiniz millet?....

    Biliyorum, Murad abinin ruhu buralarda.

    Waaaay niko haaa......
  • 
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.