Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (322. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34UD5759

    Emrecim bi kofte yiyelim beraber gene de konusuruz tsi msi :D hem artik gundem 125lik tsiye ne yag koyulacagi :)

    Tamam kardeşim her zaman

    Ne olmuş Murad abi MAF Sensörüne
  • Murad abide bi sorun yok Emre, benim Polodaki sensör arıza ışığı yaktıran fazla yağlı KNi çıkartıp kağıt filtre takınca ve arıza ışığını sildirince bir sorun kalmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polo_R -- 16 Ocak 2012; 13:22:25 >
  • Murad abi,

    TSI kullanıcıları çok değerli arkadaşlar, bu topik çok seviyeli bir topik, bir paylaşım platformunun da amacı zaten bu..

    murad abi mail yazmış... kıramadım son kez bir paylaşımda bulunmak istiyorum..

    Şu an audi a6 3.0 tdi quattro aracım var.. 245 beygir vede 1850 kilo..
    chipli 210 beygir vede 1350 kg jetta tsi ile nasıl giderler siz mukayese yapın.. ben söyliyim ikisinlede maksimum 270km hız gördüm.. ikisininde 0-100 hızlanması 6sn... bir tanesinin sıfırı 320.000 tl bir tanesi 60,000 tl... doluluk olarakta jetta highline daha dolu.. yakıt sarfiyatlarındada uçurumlar yok...

    sonuçta teleffuz etmek istemediğim ve beni audiye iten sebepleri göz ardı etmez isek tsi motorlar her zaman her yerde bir numaradır diyebilirim ve her yerde savunabilirim... tabii burada değil... buradaki değerli insanlara herşey değer ama biraz sonra gelip bu mesajı silecek ratingçi yöneticilere hiç bir zaman değmez..!!!!

    murad abi sual eden arkadaşa söyle..

    ben biliyorsun canını çıkarmıştım benim jettanın 3 yıl evvel alan arkadaşta genç bir arkadaştı.. oda 3 yıldır canının canını çıkarttı.. hala aslanlar gibi panterler gibi problemsiz gidiyor 170lik tsi jetta.. ne patladı nede çatladı.. sual edenlere söylersin...

    başka bir şey yazmam zaten kendi kendimi uzaklaştırıyorum gene.. strep dönmüş demesinler ASLA VEDE ASLA DÖNMEM..

    HERKESE SAYGILARIMLA...

    quote:

    From: M. H.
    Date: 14.01.2012 22:13:51
    To: V. T.
    Subject: selam doktor

    Volkan merhaba
    DH de biri TSI alacakmış. Senin eski mesajları okumuş.... Yana yakıla seni arıyor.. Bana özel mesaj yollamış.. Aha DA aşağıda

    İyi aksamlar
    adım ismet 48 yaşindayım bu güne kadar 1987 ford tanustan başlayan şöför hayatım vw 2008 sıfır aldığım pola ile devam ediyorum oğlumun isteğiyle jetta tsi 2.el almaya karar kıldık sizlere sorular sormak istiyorum TSI 122-140-160-170 hp formu ilk sayfadan başlayıp şu anda sayfa 42deyim yani sizlerin piknike gitmek için hazirliklar yaptığınız yerdeyim. Jetta comfortlıne almak niyetindeyim 122-140 hp almak üzere aramaya başladım sizlere sormak istediğim sorular şunlar 122-140 hp motorlarda 50.000-80.000 bin motorlarda yani yüksek km olması motor arızası çıkabilirmi daha önce tsi gibi atak hiç araba kullanmadım dsg veya Manuel MI almam lazım bana bir fikir verirseniz sevinirim sizlerin verdiği yakıt sarfiyatı 5-10 arası sarfiyattı benim kullandığım polada 8,3/100 yazıyor benim için yakıt sarfiyatı önemli AMA sizlerin yazdıklarınızı okuduktan sonra pola DA çok yaktığı belli oluyor jetta 2007-2009 arası bir tane alcam ben hiç otomatik vitesli araç kullanmadım AMA ist trafiğinde bence iyi gelcek dsg MI yoksa manuelmi tavsiye edersiniz şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler ederim.

    Floyd
    170 lik dsg jetta kullanıyorum.
    Size Manuel 122 lik tavsiye ediyorum.
    122 lik hem performans açısından tatmin edici, hem yakıt olarak başarılı. Piyasada en çok tercih edilen ve halen satışta olan bir seçenek. 140 lıklar satışta değil. 170 likler zaten 160 lıga dönüştü. 122 lik daha basit ve sağlam bir motor. En azından daha AZ karmaşık. 140, 160 ve 170liklerden (bu motorlarda ekstradan super charger var ) anlamayan ustalar mevcut. AMA 122 daha bilindik bir motor. Seat ve audide de 122 lik motor kullanılıyor.
    Dsg şanzman gerçekten çok kullanışlı. AMA sorun çıkarma ihtimali olan bir şanzıman. Bundan dolayı otomatiğe özel bir ilginiz veya mecburiyetiniz yoksa Manuel tercih etmenizi öneririm. Illaki otomatik olmasını istiyorsanız 6 ileri versiyonları tercih edebilirsiniz. 6 ileri olanlar şu an satışta değil. AMA 2007-2008 lerde mevcut. Bu tiplerde şanzıman yağı var. 7 ileri olan yeni versiyonlar ise yağsız ve ekstra bakım gerektirmiyor ancak nispeten daha fazla sorun çıkartıyor.
    bütün bunların yanında eğer araç sürekli yetkili servise giriyorsa garantisi bitmiş olsa dahi dsg sorunlarında iyi niyet garantisi uygulandıgını duyuyoruz. Tabi bu bilginin teyit edilmeye ihtiyacı var.
    Son olarak minimum 2008 model tercih etmenizi öneririm.

    Murad arkadaşım
    Araç tavsiyesi isteyen arkadaşa kesinlikle 122 lik Manuel tavsiye ederim...

    2. Ellerde bir hayli yüksek yalnız..

    Buda sizin iletiniz sizden ricam streptozotocinus arkadaşımında fikrini almak istiyorum forumdan çiktiğini öğrendim inanki çok üzüldüm sormak istediklerimi ona sormak istemiştimama olmadı başka bir formda yönetici olduğunu öğrendim kendisinle halen görüştüğünüzü yazmıştınız bu iletiyi kendisine verirseniz çok sevinirim veya gittiği formun adı veya linkini verirseniz kendisinede sorabilirim saygılarımla


    Bir cevap yazda yolluyayım kendisine...

    Selamlar

    Murad
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34UD5759

    Emrecim bi kofte yiyelim beraber gene de konusuruz tsi msi :D hem artik gundem 125lik tsiye ne yag koyulacagi :)

    Tamam kardeşim her zaman

    Ne olmuş Murad abi MAF Sensörüne

    Emre
    Hani kasap yağı çok bulunca sürermiş ya orasına burasına.. adama anlatamadım.. az süreceksin yağı..damlamıyacak filtreden diye ama dinletemedim.. Ben benim filtreyi 1 parmak kadar yağla yağlarken amcam 2.5 parmak yağla yağladı.. Sonrada Maf sensörü mafiş oldu... Neyse şu anlık yırttı gibi gözüküyor...

    Bu arada FR da yağ kapasitesi 3.3 litreymiş.. Forumlardan okuduğum kadarıyla ilk 15000 km de yağ eksilten var.. Sonra eksiltme yok diyorlar.. Yani millet benim eskiden olduğu gibi bagajda yağ ile dolaşmıyormuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 16 Ocak 2012; 17:04:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34UD5759

    Emrecim bi kofte yiyelim beraber gene de konusuruz tsi msi :D hem artik gundem 125lik tsiye ne yag koyulacagi :)

    Tamam kardeşim her zaman

    Ne olmuş Murad abi MAF Sensörüne

    Emre
    Hani kasap yağı çok bulunca sürermiş ya orasına burasına.. adama anlatamadım.. az süreceksin yağı..damlamıyacak filtreden diye ama dinletemedim.. Ben benim filtreyi 1 parmak kadar yağla yağlarken amcam 2.5 parmak yağla yağladı.. Sonrada Maf sensörü mafiş oldu... Neyse şu anlık yırttı gibi gözüküyor...

    Bu arada FR da yağ kapasitesi 3.3 litreymiş.. Forumlardan okuduğum kadarıyla ilk 15000 km de yağ eksilten var.. Sonra eksiltme yok diyorlar.. Yani millet benim eskiden olduğu gibi bagajda yağ ile dolaşmıyormuş...

    hocam manuel golf gt nin şanzıman oranlarını biliyor musunuz?
    tşk...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34UD5759

    Emrecim bi kofte yiyelim beraber gene de konusuruz tsi msi :D hem artik gundem 125lik tsiye ne yag koyulacagi :)

    Tamam kardeşim her zaman

    Ne olmuş Murad abi MAF Sensörüne

    Emre
    Hani kasap yağı çok bulunca sürermiş ya orasına burasına.. adama anlatamadım.. az süreceksin yağı..damlamıyacak filtreden diye ama dinletemedim.. Ben benim filtreyi 1 parmak kadar yağla yağlarken amcam 2.5 parmak yağla yağladı.. Sonrada Maf sensörü mafiş oldu... Neyse şu anlık yırttı gibi gözüküyor...

    Bu arada FR da yağ kapasitesi 3.3 litreymiş.. Forumlardan okuduğum kadarıyla ilk 15000 km de yağ eksilten var.. Sonra eksiltme yok diyorlar.. Yani millet benim eskiden olduğu gibi bagajda yağ ile dolaşmıyormuş...

    abi FR da yağ kapasitesi 3.6 litre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    abi FR da yağ kapasitesi 3.6 litre

    Katalog da 3.3 litre yazıyor..
    Geçen gün yağ seviyesine baktım.. Şu an zeytinyağı gibi benim motordaki yağ.. Yağ seviyesi tam olarak anlaşılmıyor ama ağzına kadar dolu olduğu belli :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    hocam manuel golf gt nin şanzıman oranlarını biliyor musunuz?
    tşk...

    Malesef bilmiyorum..
  • Merhabalar.

    2009 model 1.9 tdi dsg caddy aracim var ve degistirmek istiyorum.

    Touran 1.4 tsi dsg leri begendim 140hp modelleri var.

    Lpg uygulamasida yapiliyor arastirdim. Zavolli ve brc yi gordum.

    Tavsiye eder misiniz?

    Tesekkurler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    hocam manuel golf gt nin şanzıman oranlarını biliyor musunuz?
    tşk...

    Malesef bilmiyorum..

    ok. tşk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgsah

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgsah

    arkadaşlar,yeni bir araba alma arefesindeyim.
    iki araca indirdim ve fikrinize ihtiyacım var.
    jetta ile corolla arasında kaldım.
    corolla 2011 model 1.33 comfort 19ooo km de 34 bin tl
    jetta 2008 model 1.4 tsı 122 hp 18ooo km de 37 bin tl
    ikiside orjinal.
    fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
    Saygılar...

    jetta comfortline mı?
    ayrıca araçların linki varsa iyi olur.
    comfort paket corollanın baz versiyonu bildiğim kadarıyla.. klima vs manuel bir araç olması lazım.
    2008 model aracın 18000 binde olması da dikkat çekici. galeri vs ise kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ederim.

    jetta mıdlıne ve dod da
    linki :http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=359360
    corolla dediğiniz gibi baz modeli
    linki :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sifirdan-farksiz-acil-satilik-2011-corolla-60507279/detay/

    sürüş keyfi, güvenlik, konfor açısından jetta kesinlikle önde.
    donanım olarak daha ustun.
    performans olarak çok önde.
    yakıt tuketimi olarak corolla. ancak jetta da surekli ayagınız altındaki torku corollada elde etmek için uğraşırsanız corolla daha da fazla yakar.
    sorunsuzluk olarak corolla daha iyi. bu hem kendisinden kaynaklanıyor hem de model yılınında buna ekstra katkısı olur.
    olaya sadece km. açısından bakmayın. sonuçta km olmasa bile zamanla aşınan ve değişmesi gereken aksamlar olacaktır jettada.

    ben olsam jetta alırım. çunku ben aracımda sorun olsa dahi bunla ugraşmaktan erinmem. çıkma ihtimali olan sorunlar beni urkutmuyor. yok eger siz ben sorun istemem, benzin doldurup gitmek isterim derseniz seçim farklı olabilir. (bu son dediğimden jettanın kesin sorun çıkaracağı anlaşılmasın, corollaya göre daha çok ihtimali oldugunu anlatmaya çalışıyorum.)

    bilgiler için cok teşekürederim arkadaşım...
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgsah

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgsah

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgsah

    arkadaşlar,yeni bir araba alma arefesindeyim.
    iki araca indirdim ve fikrinize ihtiyacım var.
    jetta ile corolla arasında kaldım.
    corolla 2011 model 1.33 comfort 19ooo km de 34 bin tl
    jetta 2008 model 1.4 tsı 122 hp 18ooo km de 37 bin tl
    ikiside orjinal.
    fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
    Saygılar...

    jetta comfortline mı?
    ayrıca araçların linki varsa iyi olur.
    comfort paket corollanın baz versiyonu bildiğim kadarıyla.. klima vs manuel bir araç olması lazım.
    2008 model aracın 18000 binde olması da dikkat çekici. galeri vs ise kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ederim.

    jetta mıdlıne ve dod da
    linki :http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=359360
    corolla dediğiniz gibi baz modeli
    linki :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sifirdan-farksiz-acil-satilik-2011-corolla-60507279/detay/

    sürüş keyfi, güvenlik, konfor açısından jetta kesinlikle önde.
    donanım olarak daha ustun.
    performans olarak çok önde.
    yakıt tuketimi olarak corolla. ancak jetta da surekli ayagınız altındaki torku corollada elde etmek için uğraşırsanız corolla daha da fazla yakar.
    sorunsuzluk olarak corolla daha iyi. bu hem kendisinden kaynaklanıyor hem de model yılınında buna ekstra katkısı olur.
    olaya sadece km. açısından bakmayın. sonuçta km olmasa bile zamanla aşınan ve değişmesi gereken aksamlar olacaktır jettada.

    ben olsam jetta alırım. çunku ben aracımda sorun olsa dahi bunla ugraşmaktan erinmem. çıkma ihtimali olan sorunlar beni urkutmuyor. yok eger siz ben sorun istemem, benzin doldurup gitmek isterim derseniz seçim farklı olabilir. (bu son dediğimden jettanın kesin sorun çıkaracağı anlaşılmasın, corollaya göre daha çok ihtimali oldugunu anlatmaya çalışıyorum.)

    bilgiler için cok teşekürederim arkadaşım...
    Saygılar

    rica ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    Yaklaşık 1 hafta önce 4. yaşına giren aracıma yıllık bakım yaptırdım. yağ,hava filtresi, polen karter tapası, cam suyu,vs. Bunlara ek rot ve balans ayarları. Toplamda 380 TL tuttu. İşçilik ücreti 160 TL. Bu işçilik rakkamları neden bu kadar yüksek anlayabilmiş değilim. Bana verilen kontroller çizelgesinde 30.000 km'de benzin filtresi değişimi diyor bende sadece kontrol edilmiş kısaca değiştirilmemiş. Aracın km si 27.500. Benzin filtresi değişimi gereklimi gidip değiştirtmem gerekir mi?

    Araç: 2008 Golf TSI 122 hp. Manuel.

    4 yaşındaki arabama benim yaptırdığım yıllık bakım + yetkili servisin önerdikleri = 1.125 TL. Periyodik bakımda %12 iskonto yapmalarına rağmen bu fiyat oldu. Neler yaptırdım sayalım bakalım: bakım, sarf malzeme, bujiler, hava filtresi, yakıt filtresi, polen filtresi, yağ filtresi, motor yağı, karter tapası, cam suyu, fren hidroliği, fren hidroliği bakımı, arka cam sileceği (sökme parası da aldılar yukarıdaki fiyatın içinde), V-kayışı, V-kayışı set işçilik, saptırma makarası, gergi damperi, protec motor iç temizleyici, protec yakıt hattı temizleme, yangın söndürücü, motor koruma. Arabam 45.555 km'de.

    Motoru bir görmelisiniz. İlk günkü gibi oldu.

    Saygılarımla...




  • Eski arabam Golf GT sporttu... Hiç bir depoda yol bilgisayarının gösterdiği yakıt sarfiyatını tutmadı..

    Hep yol bilgisayarı uzun yolda %5, şehir içinde yaklaşık %10 eksik gösterdi..

    Şu an Leon FR kullanıyorum. 1.4 TSI 125 HP lik... İlk depo bittikten sonra tekrar fulledim.. Hesaplarıma göre 39.4 litre benzin alması gerekiyordu.. Pompa 39.7 litre benzin verdi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Eski arabam Golf GT sporttu... Hiç bir depoda yol bilgisayarının gösterdiği yakıt sarfiyatını tutmadı..

    Hep yol bilgisayarı uzun yolda %5, şehir içinde yaklaşık %10 eksik gösterdi..

    Şu an Leon FR kullanıyorum. 1.4 TSI 125 HP lik... İlk depo bittikten sonra tekrar fulledim.. Hesaplarıma göre 39.4 litre benzin alması gerekiyordu.. Pompa 39.7 litre benzin verdi....


    abi aynen çok yakın çıkıyor değerler ben o sapmayı da bilgisayarın veriyi basitleştirmiş göstermesine bağlıyorum mesela 7.24 ise 7.2 gösteriyor, ben buna bağlıyorum durumu. maşallah son depomda 610 km yol yapmışım daha 120 km menzil gösteriyor. kısacası TSI ın hastasıyız. bu arada klavuzu okumuşsanız biliyorsunuzdur ama, ışık yanınca depoda 7 litre benzin kalmış oluyor. yani depo tam doluyken ışık yanana kadar tam 48 litre yitirmiş oluyoruz, ben ışık yanınca dolduruyorum, her zaman 48 litre alıyor




  • Ferhat
    Bende hep 48 litre alırım ama BP nin bir kampanyası varmış. 4 defa 100 TL lik alınca 50 TL lik yakıt bedavaymış..
    O nedenle fulledim.. Şubat ayında da 3 defa yarım depoya düşünce fulleyeceğim.. Martta 50 TL beleş.. %12 kafadan indirim.. İlk depoyu fullediğimde de PO dan beleş 50 TL lik benzin almıştım...
  • Selamlar,

    Golf 6 122 ve 160bglik( her 2side Dsg) versiyonlarında kaç lt tüketiyorsunuz?

    Özellikle Ankara kullanıcıları yardımcı olursa memnun olurum.
  • Bu konu başlığının sessizleşmesi, TSİ motorun artik rüştünü ispat etttiği anlamına geliyor diye düşünüyorum.
  • Arkadaşlar 122 lik Golf aracımla aranızdayım bende. Aracın henüz ilk 1000 km sini doldurmaya çalışıyorum. Aracın bana 2000 devirde vites attırması
    ve 1500 devirde kullandırmaya çalışmasına alışmaya çalışıyorum . Ancak 1400-1500 devirde bile olsan TSI basınca kaçabiliyor. Gerçekten hayran kaldım.

    Muradovskiy Leon'un hayırlı olsun, iyi günlerde kullan inşallah. Hatırlarsan Golf V leri de aynı zamanda almış idik.
  • Konu çok gerilerde kalmış.
  • 
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.