Şimdi Ara

ttnet alo ya geçmişseniz numaranız gitti demektir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar yaklaşık iki yıl evvel hem telefon hattımı hem de internetimi ttnete taşımıştım...abartılı faturalar geldiği için her ikisini de turknetin ayda 49 tl ye sınırsız internet ve ayda 3000 dakika telefon konuşması kampanyası için bu sefer turknete taşımak istedim..turknet bana form yollayıp doldurmamı başkada birşey yapmam gerekmediğini söyledi.bende formları doldurup yolladım.3-5 gün sonra internet hattını taşıma işlemi gerçekleşti.ancak telefon hattım kapandı..nedenini turknete sorduğumda ttnetin interne geçişine izin verdiğini ancak telefon hattının ise kapandığını söyledi.bunun üzerine ben ttnet i aradım.bana telefonun ttnet alo olduğunu bunun herhangi bir şekilde geçiş olmayacağını söylediler. sinir den deli oldum 22 yıllık kullandığım işyeri telefon hattı numaramı nasıl geri alabilirim.22 yıldır kullandığım sabit telefonumun numarasını almaya hakları var mıdır?4 gündür işyeri telefonum kapalı.bilgili arkadaşların yardımını rica ediyorum.







  • Türk Telekom müdürlüğüne gidip ttnet aloda olan numaranızı türk telekom sabit telefon aboneliğine taşıyın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK dan şikayet kaydı oluşturun. Böyle bir yetkileri yok. Yaptıkları numara taşıma olayına karşı gelmektir.
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Aynen BTK çok etkili oluyor.
  • Böyle saçmalık olabilir mi arkadaş sabit hat numara taşıma hayata geçtiyse isteyen istediği firmaya taşır. Ttnet alo btk lisanslı hizmet vermiyor mu böyle saçmalık olamaz. türk telekom kesinlikle bu konuda artniyetli olarak müşteriyi elinde tutma politikası izliyor.
  • evet arkadaşlar durum bundan ibaret..ttnet bana turktelekoma yeniden başvurursam numarami belki yeniden alabileceğimi soyluyor turktelekom a başvurduğumda bana telefon numaramin artik telekoma kayitli bir numara olmadigini yeni numara alabileceğimi soyluyor..anladigim kadariyla bu is ttnette bitiyor ama onlar da ttnet aloya geçiş yapan bir numaranin kesinlikle başka bir hatta tasinamayacagini soyluyor..gerekçesi de ne biliyor musunuz?..bu hizmet ayni tivibu gibi biseymis tivibu yu nasil başka bir servis saglayacisi tarafından geçiş işlemi olmuyorsa ttnet alo da olmuyormuş...sizin anlayacaginiz 22 yillik işyeri sabit telefonumu bu cakallara kaptirmis gözüküyorum...
  • https://twitter.com/tahsin_yilmaz

    bu adama yaz

    22 yıllık şirket hattımı sizin sisteminiz yüzünden gitti de

    bakalım ne diyecek
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • cinaraktas kullanıcısına yanıt
    Yuh artık yalana bak !!! Biri telefon, çift yönlü çalışan bir hizmet, size özel tahsisli numarası bulunan bir hizmet, diğer ise internet hattı üzerinden çalışan televizyon ve tek yönlü çalışan bir hizmet. Nasıl bir bağ kurmuşlar anlaşılır gibi değil. ttnet alo'nun btk'dan sabit telefon işletmeciliği lisansı olduğuna göre talep halinde numarayı istediğniz firmaya taşımak zorundadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 23 Aralık 2014; 22:45:05 >
  • gerçekten yapmıyorlar kardeşim..ben de btk ya sikayet dilekçesi verdim bakalim ne olacak..olayin maddiyatini bir kenara biraktim.20 yillik telefon numaram bu cakallarin elinde mi kalacak onu merak ediyorum..bilseydim bulasirmiydim bunlara..üstelik turk.net te bana hic bir bilgi vermeden islerine geldiği gibi interneti tasimislar sira telefona gelince biz yapamiyoruz deyip kestirip atiyorlar..böyle is mi olur bunlari da sikayet edicem..bana böyle bilgi verilmedi..direk olarak hem interneti hem telefonu tasiycaz dendi..yok efendim telefon olmuyor int. oluyor oyle sey mi olur....madem yapacaksin bir is ya ikisini birden yap ya da ikisini birden geçiş yapma...bizde yolumuza bakalim.adam isine geleni yapmis zorluk cikinca birakmis durum bu..hepsini ayri ayri sikayet edicem.hak ediyorlar...
  • Hocam durumdan haberdar edersen sevinirim.BTK'ya şikayet ettiysen 1 haftaya dönüş sağlarlar galiba

    Bende şirket internetini taşımayı düşünüyorum
  • cinaraktas kullanıcısına yanıt
    Hocam sorun turknet in değil ki telekomun. Telekom müşteri kaybetmemek için elinden geleni ardına koymuyor. Size eziywet çektirerek ona geri donmenizi sagliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Hocam sorun turknet in değil ki telekomun. Telekom müşteri kaybetmemek için elinden geleni ardına koymuyor. Size eziywet çektirerek ona geri donmenizi sagliyor

    peki ne yapmami tavsiye edersin?sonucta turknet yüzünden bu islere kalkistik..turknet bilmiyor mu telekomun böyle yaptigini?
  • cinaraktas kullanıcısına yanıt
    Turknet biliyor ama santral onun olmadığı için birşey yapamıyor. Tek yol btk ya şikayet etmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabah aynı şartları vaat eden superonline ile görüştüm..biz taşıyoruz ttnet veya bir başkası farketmez diyor..btk ya bağlı ise geçiş yapmak mecburiyetinde diye..ben zaten btk ya şikayet dilekçesi yazdım..ttnet in bu yaptıklarının kesinlikle yasal olmadığı aşikar öyle bir durum söz konusu olsa diğer firmalar bağıra bağıra reklam yapmazlar biz internet ve telefon hizmeti veriyoruz taşıyoruz vs diye öyle değil mi?benim anlamadığım bu kadar kampanya yaptıkları halde mağdur olan bir ben miyim ki(internetten ttnet alo iptal diye arattığımda) hiç sonuç alamıyorum..?
  • Numara taşıma işlemi işlemi yasal olarak maksimum 6 gün içerisinde tamamlanabilmektedir. Yeni internet abonelerinin numaralarının taşınma süreci internet aktivasyonlarının tamamlanmasını takiben başlar.
    bu yazı super online ın sitesinde mevcut ayrıca Sabit numaramı kaç kez taşıyabilirim sorusuna;
    Herhangi bir sınırlama yoktur.seklinde bilgi verilmiş.benim internet hattım taşınalı yaklaşık 4 gün oluyor sanırım 3 gün içinde açılması lazım..başka çareleri yok..belki de konuya hakim olmadığımız için aceleci davranıyoruz bilemiyorum:)
  • Bu sene 26 yıllık sabit hattımı Turkcell superonline'a taşıdım.Diyelim ki 2 sene sonra superonline,sabit numaramı bana vermeme hakkına sahip mi oluyor bu durumda.
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Aboneliğiniz devam ettiği sürece o numara sizindir. İstediğiniz yere de taşıyabilirsiniz.
  • şimdi btk ya verdikleri cevap elime ulaştı ttnetin...ben başvuruyu kendi adıma yapmıştım..hat ise babamın adına kayıtlı.ttnetin verdiği cevap aynen şöyle :


    Tüketici şikayetlerinin ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi imzalamış olan tüketicilerin kendisi tarafından iletilmesi durumunda değerlendirmeye alınabildiği hususunda ;

    Bilgilerinizi rica ederiz.

    yine zaman kazanma ve oyalama taktiği:)ne farkedicek ki birinci derecen akrabası oluyorum..aynı metni tc no değiştirerek tekrar yolladım..sorun yok benim açımdan:)50 defa da yollarım yani..
  • cinaraktas kullanıcısına yanıt
    Btk'ya şikayet yazmadan önce uyarı olarak bas bas bağırıyor sadece hat sahibi şikayette bulunabilir diye
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    neyse artık:))
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.