Öncelikle herkese iyi akşamlar, ttnet müşteri hizmetlerini 4440375'i arayarak hız testi veya hız sabitlemesi yaptırmak istedim fakat oradaki arkadaşlar buna yetkileri olmadığını sadece arıza kaydı oluşturabileceklerini söylediler. (Fakat ben 1 hafta önce bu işlemleri telefondan yaptırabilmiştim.) Benim bu işlemleri yaptırabileceğim başka bir yetkili veya başka bir yetkili varmıdır?
Başka birine yaptımayı deneyin, konuştuğunuz eleman hız sabitleme olayını bilmiyor sanırım.
Srcn81
kullanıcısına yanıt
Hocam 3 kere aradım 3'de aynı cevapları verdi anladığım kadarıyla bu numarayı aradığınızda 440375'i 2 şansınız var biri gerçek ttnet müşteri hizmetleri ki bu kişiler yetkili ve bilgili, diğeri dışarıdan hizmet alma şeklinde yetkisiz ve bu konularda bilgisi olmadan bilgisayardan talimatları okuyan kişiler. benim esas merak ettiğim bu yetkili kişilere bağlanmanın bir yolu bir sırrı var mıdır?
Hocam tamamen %50 bana da oluyor mesela bugün ilk aradığım eleman "hattınıza zaten en uygun hız gelir" dedi 2. aradığım eleman 10 saniyede halletti
Bu nasıl bir iştir bende çözemedim hocam, işimiz şansa kaldı demek ki zaten ttnet'e de bu yakışır neyse bakalım bu işi çözen birisi var mı? Sagolun hocam cevap için.
aralarında pıng ın bılmeyen var ama şunu ıyı bılıyorlar netın mı bozuk modem aç - kapa ışıkların yanıyor ama netın yoksa dns değıştır.
Hocam suç o çalışanlarda değilki suç onların önüne dandik bir talimatnameden oluşan bir program koyan, hiçbir eğitim ve yetki vermediği kişileri teknik servis olarak bize sunan ayrıca bütün gün tv'de tüketicileri yalan dolan reklamlarla açıkça kandıran ttnet de olduğunu düşünüyorum.
Hemen deniyorum Hocam cevabı da hemen paylaşacağım.
Evet arkadaşlar öncelikle cevap yazan herkese teşekkürler. ikinci olarak ttnet müşteri hizmetlerini arayacak arkadaşlara yardımcı olması açısından deneyimlerimi paylaşıyım. ilk olarak ttnette bir problemi çözemezseniz size en hızlı dönüş yaptıkları yerhttp://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3 burası, daha sonra ttnetin online hizmet merkezindeki şikayet formu, üçüncü olarak ise 4440375 den oluşturduğum arıza kaydı oldu. Bunun dışında sonucu paylaşmam gerekirse hızmı 12 mbit'e sabitlediler ve şu an tam stabil olmasa bağlantı fena değil. Müşteri hizmetlerinde yetkili olan kişilere ise ben telefondan ulaşamasam da 440375 ten beni aradıklarında ulaşabildim. Tüm ttnet kullanıcılarına şans ve sabır diliyorum.
Emrexbox
kullanıcısına yanıt
Selam dostum bir sorun yaşadığında bizlerde buradayız, hat değerlerinin ekran görüntüsüyle beraber mesajında etiketleme yaparsan elimizden geleni yaparız. Saygılar sevgiler.
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Hocam çok teşekkürler, sizin yazdıklarınızı takip ediyorum zaten bu konularda Hocam en son hızı 8mbite sabitledik benim internet hala düzelmedi, internete yüklendiğim an 1-2 dk internet kilitleniyor, yapabileceğim bir şey var mıdır? dsl hattı durumu ise şöyle:
Hocam esas ben ilginize teşekkür ederim, modemim zyxcel P-660HNU-F1 . Ayrıca şu an itibariyle internet normale döndü 20 dkdır. 2 gündür süren problem geçti hiç bir müdahele yapmadan hocam.
Emrexbox
kullanıcısına yanıt
Bu modemde epey eski hocam. Yenisini alma şansınız var mı acaba?
Hocam ayrıca sorunla ilgili olarak dün gece hız stabil hale geldi idm ile yüklendim 3 saat kadar full hızda indirdi bugün eve geldim yine aynı problem devam ediyor.
Emrexbox
kullanıcısına yanıt
Modemin sürümü eski hocam onu kastettim yoksa modem iyi kullanın gitsin işte.
Şunu tavsiye edeyim öyleyse hocam, modem arayüzünde hat modu olarak sadece ADSL2+ seçili olsun, birde ANNEX A seçili olsun sadece. Birde böyle dener misiniz?
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Anladım Hocam bir an bilmeden modemde kazıklandım zannettim Hocam yanlız Dsl hat modu şu anda auto selectte, o kutucuğu açtığımda ise birçok seçenek var bunlardan adsl2+ yımı adsl2+_AnnexM seçeneğinimi seçmeliyim AnnexA gibi bir seçenek bulamadım. Ayrıca ilginizede çok teşekkür ederim.