Şimdi Ara

TTNET'in rezilliklerini gelin bir de burada okuyun lütfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aktif internet kullanıcısı olduğum için ayda minimum 200 GB indirmede bulunuyorum adil kullanım kotam 75 GB internet tarifem 25 mbps. Kasım ayında kotamı aştığımda hızım 3 mbps düştü normal olarak, kullanmaya devam ettim her kullanışımda hızım düşmeye devam ediyormuş ( dolandırıcılığa bak ) zaten 3'e düşürmüşsünüz internet can çekiyor, 45 kpbs ile 150 arasında indirme yapsam ne olur yapmasam ne olur vicdansızlar . 1 Mbps kadar düşürdüler böyle bir hakları olmamasına rağmen pişkin pişkin söyleyerek. Ay başını bekledim Aralık ayı geldi faturayı ödememize rağmen internet hala 1 Mpbs, 5 gün ara ile arayıp çağrı merkezinden arıza forumu doldurduk bize bildirmeden sorunu gidermiş gibi gösterip arıza forumlarının hepsini kapatmışlar. Her arayışımızda giderilmiştir diye kapattıkları için tekrar arıza kaydı oluşturmak zorunda kaldık ve her arayışımızda aynı cevapla karşılaştık " Arızanın giderildiğini yazmışlar " giderilen tekşey arıza kaydının kapatılması internetim Aralığın 1'inden 30'una kadar 1 mpbsyi geçmedi ne yazık ki ! Bütün ay boyunca google dahi açılmadı internetimde. Acaba sorun bilgisayarımda mı diye düşünerek bilgisayarıma format attım, sorun hala devam edince modemi sıfırlayıp yeniden kurdum sorun hala devam etmekteydi. Ttneti arayıp teknik eleman istedim sorun hatlarda veya santralda olabilir belki gelip baksınlar diye. 11 tl’e teknik eleman göndereceklerini söylediler helal hoş olsun yeter ki sorunu gidersinler dedik tekrar arıza kayıt formu doldurduk teknik eleman göndersinler diye 16. Kez. Pazartesi göndereceğiz dediler sabah 9’da, sabah kalktım gelen yok giden yok öğlen 12’de aradım arıza kaydınız red edilmiş altına sorunun çözüldüğünü not düşmüşler dediler çağırı merkezindeki arkadaşlar. Sinirlerim fırladı bi anda bu nasıl terbiyesizlik nasıl rezalet nasıl umursamazlık nasıl bir firma kalitesidir arkadaşlar. Birde utanmadan türkiyenin internet tekeli olacak reziller. Son aramamda sorunun modemde olduğunu söylediler pişkin pişkin, modeminiz bozulmuş daha iyisini verelim dediler. Türkiye de satılan en kaliteli modemlerden birini kullanıyorum ASUS DSL N17U Modemine sahibim alanı 4 ay oldu. Daha iyisini veremeyeceklerini belirttim gene arıza kaydı açalım dediler. Ben artık bu firma ile konuşmaktan sorunlar yaşamaktan bıktım usandım. Görün, okuyun rezilliklerini ! Artık internetimin düzelmesini değil Taahhütlü anlaşmamı fesh etmelerini istiyorum. Bu firmaya kapama ücreti dahi ödemek istemiyorum çünkü keyfen değil sözleşmede yazanları yerine getirmedikleri için hizmet vermedikleri için. Biraz vicdan ve insaf sahibi birileri varsa aboneliğimi iptal etsinler sorgusuz sualsiz ve ücretsiz olarak ! TTNET pişmanlıktır asla ve asla müşterisi olmayın. Aklınız varsa uzak durun görün rezilliklerini.

    Şikayetvar adlı siteyede belirttim yaşadıklarımı burayada elimden geldiğince heryere sağa sola yazıp anlatmayı vazife edinmiş durumdayım bu dolandırıcılardan kaç kişiyi kurtarırsak bir okadar kardır. En kısa zamanda iflas etmelerini diliyorum.







  • iflas etmelerini bende diliyorum
  • işin kötü tarafı insanları mecbur bırakıyorlar ve daha üstümüze geliyorlar
    diğer sağlayıcıların adslsi yok çünkü
    bu iş fiber gelmeden çözülmez süperonline bu alanda lider olabilirdi ama onlarda pek sallamıyorlar
  • Bunun tek çözümü telefon operatörlerinin 4.5G ye geçmeleriyle birlikte sınırsız interneti gündemlerine alması şayet hangi operatör sınırsız internet çıkartırsa evdeki interneti kapatmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.