Şimdi Ara

ttnet müşteri hizmetleri'nin alakasızlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15 eylül günü apartmanımızda bir komşumuzun internet problemini gidermek için gelen telekom görevlisi, bizim hatta kısa devre yaptırarak hem telefonumuzun hem de internetimizin kesilmesine neden oldu, biz bunu tabiki problem düzelince öğrendik, çarşamba, perşembe ve cuma akşamları (eşim ve ben çalışıyoruz, her gün nasılsa bugün çözerler diyip modemi açık bırakıp çıkıyoruz) devamlı olarak ttnet ve telekom'a arıza ve şikayette bulunduk ve sürekli 7/24 çalışan arkadaşlardan birine ulaşıp biz evdeyken göndermelerini biz evde yokken kimsenin gelmediğini ısrarla belirttik, en son 18 eylül cts sabahı alarm kurarak uyanıp tekrardan telefon yağmuruna başladık (bu arada 3 gün kullanamamamıza rağmen ev telefonu ve adsl faturamızda herhangi bir indirim söz konusu olmuyor, üstüne bir de kabarık bir cep telefonu faturası oluşuyor) neyse bir şekilde gezici ekibe ulaştılar (3. gün!!!) arkadaş geldi elindeki aletle kutuya 5 saniye içinde tık tık birşeyler yaptı ve problem çözüldü. Halbuki çarşamba akşamı ilk aramamda kaale alınsaydım bunlar olmayacaktı, arkadaş sağolsun ofislerinin direkt telefonunu verdi ve müşteri hizmetlerini değil kendilerini aramamı böylece yarım saat içinde gelip müdahele edeceklerini söyledi, sizlere tavsiyem yerek telekom çalışanlarının ofis numaralarına ulaşıp kaydetmenizdir.







  • birine iş düştümü hep aynı şeyı yapıolar para almaya gelınce hç kimseyi tanımıolar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkuterk

    15 eylül günü apartmanımızda bir komşumuzun internet problemini gidermek için gelen telekom görevlisi, bizim hatta kısa devre yaptırarak hem telefonumuzun hem de internetimizin kesilmesine neden oldu, biz bunu tabiki problem düzelince öğrendik, çarşamba, perşembe ve cuma akşamları (eşim ve ben çalışıyoruz, her gün nasılsa bugün çözerler diyip modemi açık bırakıp çıkıyoruz) devamlı olarak ttnet ve telekom'a arıza ve şikayette bulunduk ve sürekli 7/24 çalışan arkadaşlardan birine ulaşıp biz evdeyken göndermelerini biz evde yokken kimsenin gelmediğini ısrarla belirttik, en son 18 eylül cts sabahı alarm kurarak uyanıp tekrardan telefon yağmuruna başladık (bu arada 3 gün kullanamamamıza rağmen ev telefonu ve adsl faturamızda herhangi bir indirim söz konusu olmuyor, üstüne bir de kabarık bir cep telefonu faturası oluşuyor) neyse bir şekilde gezici ekibe ulaştılar (3. gün!!!) arkadaş geldi elindeki aletle kutuya 5 saniye içinde tık tık birşeyler yaptı ve problem çözüldü. Halbuki çarşamba akşamı ilk aramamda kaale alınsaydım bunlar olmayacaktı, arkadaş sağolsun ofislerinin direkt telefonunu verdi ve müşteri hizmetlerini değil kendilerini aramamı böylece yarım saat içinde gelip müdahele edeceklerini söyledi, sizlere tavsiyem yerek telekom çalışanlarının ofis numaralarına ulaşıp kaydetmenizdir.



    peki sen o numarayı ara bidaha açacaklar mı?:D




  • tabiki, aynı zamanda karşı komşumuzun arkadaşı çıktı
  • Arkadaşlar ben evimdeki ve işyerimdeki bilgisayarlarımda adsl ttnet bağlantım üzerinden online olarak battlefield badcompany 2 oynuyorum.Son 4 gündür ping değerlerim evde 150-200 lerden 350-400 lere yükseldi ve oyunu oynayamamaya başladım.Tabi ttnet müşteri küstürme ve cevaplayamama servisini aradım telefona çıkan kıza internet bağlantım ile oyun oynadığımı (online) olarak ve pingimin yüksek olduğunu anlattım bana internete bağlanabiliyormusunuz dedi. Kıza pingin ne olduğunu internet bağlantı kalitesiyle ilgili olduğunu anlattığımda ise bana benim evdeki bilgisayarımla ilgili teknik destek veremeyeceklerini,az daha dişimi sıkıpta tekrar anlattığımda modem ışıklarının yanıp yanmadığını,bir daha anlattıtığımda hız testi yapmamı yaptıktan sonrada sinirlenip beni başka bir arkadaşa bağladı o arkadaşa pingin ne olduğunu bilip bilmediğini sorduğumda bilmediğini rahatlıkla söyledi.Neyse arkadaşı ikna edip arıza yazdırdım.Ertesi gün ttnet teknik servisten bir bayan beni arayıp hattımda arıza olduğunu ve tamir ettiklerini söyledi.Doğal olarak sorunun çözülmesine sevindim.Akşam eve gittiğimde sorunun çözülmediğini gördüğümde tekrar aramam tekrar pingin ne olduğunu anlatma çabalarımdan sonra bir önceki gece benim internete bağlanamıyorum diye arıza yazdırdığımı öğrendim.kısaca ttnet pingi bilmiyor ve bilmemekle kalmıyor kabulde etmiyor.Dolayısıyla internet bağlantı hızı normal gözüktüğünden (bunu hız testinden anlıyorlar) başka bir arıza yazamıyorlar.Sizce ne yapmalıyım (kablo net demeyin çünkü taahhütüm var bozamıyorum) ttnet ten bir cevap alabilmiş değilim alabileceğimide düşünmüyorum.Bilgi teknolojileri ve iletişim kuruluna şikayet ettim ama devlet kurumu olduğundan onlardanda hiç umudum yok.
    Not : tüm samiyetimle düşmanım dahil(lafın gelişi) kimsenin başına gelmesini istemem çok zor bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smalumut

    Arkadaşlar ben evimdeki ve işyerimdeki bilgisayarlarımda adsl ttnet bağlantım üzerinden online olarak battlefield badcompany 2 oynuyorum.Son 4 gündür ping değerlerim evde 150-200 lerden 350-400 lere yükseldi ve oyunu oynayamamaya başladım.Tabi ttnet müşteri küstürme ve cevaplayamama servisini aradım telefona çıkan kıza internet bağlantım ile oyun oynadığımı (online) olarak ve pingimin yüksek olduğunu anlattım bana internete bağlanabiliyormusunuz dedi. Kıza pingin ne olduğunu internet bağlantı kalitesiyle ilgili olduğunu anlattığımda ise bana benim evdeki bilgisayarımla ilgili teknik destek veremeyeceklerini,az daha dişimi sıkıpta tekrar anlattığımda modem ışıklarının yanıp yanmadığını,bir daha anlattıtığımda hız testi yapmamı yaptıktan sonrada sinirlenip beni başka bir arkadaşa bağladı o arkadaşa pingin ne olduğunu bilip bilmediğini sorduğumda bilmediğini rahatlıkla söyledi.Neyse arkadaşı ikna edip arıza yazdırdım.Ertesi gün ttnet teknik servisten bir bayan beni arayıp hattımda arıza olduğunu ve tamir ettiklerini söyledi.Doğal olarak sorunun çözülmesine sevindim.Akşam eve gittiğimde sorunun çözülmediğini gördüğümde tekrar aramam tekrar pingin ne olduğunu anlatma çabalarımdan sonra bir önceki gece benim internete bağlanamıyorum diye arıza yazdırdığımı öğrendim.kısaca ttnet pingi bilmiyor ve bilmemekle kalmıyor kabulde etmiyor.Dolayısıyla internet bağlantı hızı normal gözüktüğünden (bunu hız testinden anlıyorlar) başka bir arıza yazamıyorlar.Sizce ne yapmalıyım (kablo net demeyin çünkü taahhütüm var bozamıyorum) ttnet ten bir cevap alabilmiş değilim alabileceğimide düşünmüyorum.Bilgi teknolojileri ve iletişim kuruluna şikayet ettim ama devlet kurumu olduğundan onlardanda hiç umudum yok.
    Not : tüm samiyetimle düşmanım dahil(lafın gelişi) kimsenin başına gelmesini istemem çok zor bir durum.




    slm arkadaşım ben bu tnet adsl konusunu iyi bilirim (yanlış anlama)

    adls de sürekli ayı hızı alamazsın biliyorsun ayrıca 2 -4 gündür yurtdışı çıkışlarıda problem vardı herneyse sana bi tüyo kllandığın paketin ismi net4,net6,1limitsiz yada netlimitsizse o oyundan medet umma çünkü santrale özellikle haftasonları aşırı yüklenmeden dolayı mutlaka hızıda düşüş yaşarsın net paketler havuzdan veriliyor... 2 limtsiz kullan süper derim sana...

    müşteri hizmetlerini aradığında ise belirli süreçler vardır sen ping süresinden bahsedersen yüksek dersen arızanın adı hız düşüklüğüdür problem dns den kaynaklanabilir hızdanda bide müşteri hizmetleri arıa kaydına ping yüksek oyunda problem var diye arıza kaydı açamaz.. kayıtta hız tsti sonucu ....kbps.tcp/ip otomatik yada değil şeklinde kayıt açmak zorundadır... neyse kardeşim problemin oursa danışmaktan çekinme...




  • Son durum şu arkadaşlar. ttnet yüksek ping bağlantını ne yaptın diye soracak olursanız, onada çözüm buldum.Salı günü izinliyken türktelekomdan yeni bir telefon bağlatıp superonline veya biri netten 1 mb limitsiz tarife bağlatacam...Ttnetede malesef bu ülkede tüketici hakları olmadığında her ay eşşekler gibi 99 tl olan haracımı yatıracam .Akıl sağlığımı yitirmeden bulduğum en optimal çözüm bu.Burası malesef Türkiye tüketicinin hakkı yok firmalar ne dayatırlarsa o...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sawashlong


    quote:

    Orijinalden alıntı: smalumut

    Arkadaşlar ben evimdeki ve işyerimdeki bilgisayarlarımda adsl ttnet bağlantım üzerinden online olarak battlefield badcompany 2 oynuyorum.Son 4 gündür ping değerlerim evde 150-200 lerden 350-400 lere yükseldi ve oyunu oynayamamaya başladım.Tabi ttnet müşteri küstürme ve cevaplayamama servisini aradım telefona çıkan kıza internet bağlantım ile oyun oynadığımı (online) olarak ve pingimin yüksek olduğunu anlattım bana internete bağlanabiliyormusunuz dedi. Kıza pingin ne olduğunu internet bağlantı kalitesiyle ilgili olduğunu anlattığımda ise bana benim evdeki bilgisayarımla ilgili teknik destek veremeyeceklerini,az daha dişimi sıkıpta tekrar anlattığımda modem ışıklarının yanıp yanmadığını,bir daha anlattıtığımda hız testi yapmamı yaptıktan sonrada sinirlenip beni başka bir arkadaşa bağladı o arkadaşa pingin ne olduğunu bilip bilmediğini sorduğumda bilmediğini rahatlıkla söyledi.Neyse arkadaşı ikna edip arıza yazdırdım.Ertesi gün ttnet teknik servisten bir bayan beni arayıp hattımda arıza olduğunu ve tamir ettiklerini söyledi.Doğal olarak sorunun çözülmesine sevindim.Akşam eve gittiğimde sorunun çözülmediğini gördüğümde tekrar aramam tekrar pingin ne olduğunu anlatma çabalarımdan sonra bir önceki gece benim internete bağlanamıyorum diye arıza yazdırdığımı öğrendim.kısaca ttnet pingi bilmiyor ve bilmemekle kalmıyor kabulde etmiyor.Dolayısıyla internet bağlantı hızı normal gözüktüğünden (bunu hız testinden anlıyorlar) başka bir arıza yazamıyorlar.Sizce ne yapmalıyım (kablo net demeyin çünkü taahhütüm var bozamıyorum) ttnet ten bir cevap alabilmiş değilim alabileceğimide düşünmüyorum.Bilgi teknolojileri ve iletişim kuruluna şikayet ettim ama devlet kurumu olduğundan onlardanda hiç umudum yok.
    Not : tüm samiyetimle düşmanım dahil(lafın gelişi) kimsenin başına gelmesini istemem çok zor bir durum.




    slm arkadaşım ben bu tnet adsl konusunu iyi bilirim (yanlış anlama)

    adls de sürekli ayı hızı alamazsın biliyorsun ayrıca 2 -4 gündür yurtdışı çıkışlarıda problem vardı herneyse sana bi tüyo kllandığın paketin ismi net4,net6,1limitsiz yada netlimitsizse o oyundan medet umma çünkü santrale özellikle haftasonları aşırı yüklenmeden dolayı mutlaka hızıda düşüş yaşarsın net paketler havuzdan veriliyor... 2 limtsiz kullan süper derim sana...

    müşteri hizmetlerini aradığında ise belirli süreçler vardır sen ping süresinden bahsedersen yüksek dersen arızanın adı hız düşüklüğüdür problem dns den kaynaklanabilir hızdanda bide müşteri hizmetleri arıa kaydına ping yüksek oyunda problem var diye arıza kaydı açamaz.. kayıtta hız tsti sonucu ....kbps.tcp/ip otomatik yada değil şeklinde kayıt açmak zorundadır... neyse kardeşim problemin oursa danışmaktan çekinme...


    Yok dostum kullandığım paket 8 mb limitsiz sorun olmamalı.Ya kızdığım konu yurtdışı çıkışlarında sorun var deseler kızmayacağım sabrederiz olur biter.Üstelik ben son 9 gün hariç sıkıntı yaşamıyordum ki. Birde yurtdışında ekstra kampanyalar var multiplayer oynayanlara düşük ping vadediyorlar ekstra ücret karşılığı.Bizim ttnetin ping ten haberi yok (müşteri temsilcileri) sonra biri arıyor beyefendi siz madem bilgilisiniz ,ya arkadaş bilgisiz olsam araştırmayacakmısın yardımcı olamayacakmısın.Komik olan ben donanımdan,yazılımdan hiç anlamam sadece oyun oynadığım için biliyorum ping nedir.Halbuki müşteri hizmetlerinde ki arkadaşların ukalalık yapacaklarına google.com a ping nedir diye yazmaları yeterli.

    Not google da ben salakmıyım iq kaç diye yazsan bile sonuç alabiliniyor.




  • telefonda sorunlarınıza hiçbirşekilde çözüm bulamazsınız kendimden biliyorum geçen sene başıma internetle ilgili bir durum gelmişti abim bilgisayara format attıktan sonra modemi yükledi herşey iyi sorun gözükmüyordu modem ışıkları yanıyor ama innetnet yok şifremizi giriyoruz ağ bağlantılarından bağlantı var gözüküyor bağlandı diyor ama ne hikmetse hiçbirşekilde bağlanamıyorduk neyse acaba sorun modemdemi dedik gitti başka bilgisarda bunu denedim ama sorun yok diger arkadaşımızın bilgisayarında şakır şakır çalışıyor neyse artık bir hafta biz bununla böyle uğraştık ne yaptıysak hiçbirşekilde sonuç alamadık müşteri hizmetlerini arıyoruz görüşüyoruz bağlantı var diyor artık kafayı yemek üzereydik öyle ki artık nete bağlanırken kendi şifrem harici kafadan salladıgım bir şifre yazsam onu bile kabul ediyordu ağ bağlantısı var diyordu ama gel gelelim nete bağlanmaya çalıştıgımda olmuyordu artık ben bu böyle olmaz dedim bulundugum ildeki telekomun yolunu tuttum kendi modemimide aldım oradakilerle görüştüm normalde buda çok kolay degil hele teknik bölümdeki binaya girmek o zaman bana bir yaka kartı vermişlerdi onu taktım
    neyse bana arıza kaydı bırakmışsınız felan dediler şuan sorun gözükmüyor bilmem ne aynı şeyler modeminizi güncelleştirmeniz lazım dediler zar zor onuda buldum yaptık hala sorun aynı sonra ben oturdugum ilçedeki telekoma gittim orada ptt de bir tanıdıgımız vardı şu kişiye git benim gönderdigimi söyle ilgilenir dedi gerçekten de ilgilendiler bana telefon numarasını felan verdi eve gidin siz bilgisayarı felan açık tutun ben sizi arayıp yönlendirecem biz epey 3-5 telefon konuşması yaptık ve sorun neden kaynaklı bilmiyorum ama sonunda oldu bu sefer şifremi girdigimde nete bağlandım benim tahminim tam bilmiyorum ama bazen şifreleri acaba degiştirebiliyorlar mı bu hep aklımda soru işareti olarak kaldı çünkü önceden girdigimde bağlanamıyorken şimdi nasıl oldu
    yani sonuç şu arkadaşlar siz telefon edersiniz müşteri hizmetlerine onlar size klasik cevaplar verirler ya net hızınızı düşürler yada başka birşey yaparlar çünkü onların ben çok teknik bilgiye sahip olduklarını düşünmüyorum gerçekten ciddi bir sorun varsa bizzat gidip yüz yüze görüşün derim o zaman yalanda söyleyemiyorlar telefonda yüzleri görünmedigi için yalan söylemekte basit oluyor




  • Malesef arkadaşlar burda ttnetin çok abonesi olduğundan:birkere bizi taahhütle kıstırmışlar rest çekemiyorsunuz,ikincisi sözleşmenizde yazıyor olayı(hemen bunu söylüyorlar) kaç kişi sözleşmesini okuyor ve kaç kişi o sözleşmeye imzalamadan itiraz ettiğinde karşılık alabilir adı deliye çıkar kimse ilgilenmez ve sonuçta sözleşme bile yapamaz,üçüncü olarakta zannediyorum bu ttnet çalışanlarına yeterli ücret ve eğitimi az verdiğinden(ortalama bir müşteri temsilcisi benden daha bilgili olmalı) kalitesizlik ortaya çıkıyor(belkide işi taşeronada vermişlerdir çok moda),dördüncüsü uygar ülkelerde (bizimki değil demiyorum)devletler yasalar ile haklının yanında olur ve tüketiciyi maksimum korumak için gerekli önlemler alınır bizde oda yok,Beşincisi sivil toplum örgütlerinin duyarsızlığı kaç tane tüketici sayfasına yazdım lütfeden olmadı, altıncısı ve son burda bir konu var ve sadece iki kişi yazmış üstelik bu ve diğer konularda öyle gereksiz yere mtv de mangaya oy vereceğimize bu tip konularda kamuoyu oluşturmalıyız unutmayın ki bu gün sıkıntı çeken benim ama yarın aynı veya benzer sorunla karşılaşıp canınızın sıkılmayacağını ve üzülmeyeceğiniz nasıl düşünebilirsiniz.


    Saygılarımla...


    Not Ben tüm samimiyetimle kendi sıkıntımdan ziyade bir şekilde kamuoyu oluşturmayı ve insanları elimden geldiğince bilgilendirmeyi istiyorum(ttnet müşteri temsilcileri ile kişisel bir sorunum yok sonuçta onlar işlerini yapıyorlar yani olay benim yönümden kişisel değil verdiğim ücretin karşılığı olan hizmeti istiyorum daha azını değil)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.