Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM'UN MÜŞTERİ ÖNERİLERİNİ DİKKATE ALMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk telekom kullanıyorum bulunduğum bir kaç farklı lokasyon da 4G olmadığını bildirdim, tekrar dönüş yapıldı ve şikayette bulunduğum noktalar da farklı zaman aralıkların da 4G aktif edildi ve full çeker bir duruma geldi. Gerçekten şaşırdım genelde Türkiye'de müşteri önerileri dikkate alınmaz ama Türk telekom gerçekten dikkate alıyor.



  • Ya hocam sana bir şey demek istiyorum TT nin sana garezi yokta senin TT ye garezin var gibi duruyor. Senin dediğin muhtemelen yeni bir baz istasyonu kurulumudur, benim talepte bulunduğum bölgelerde mevcut 2G ve 3G baz istasyonu vardı, tek yaptıkları 4G RRU ve anten eklemesi yapmak. Yeni baz istasyonu kurulumu ile mevcut baz istasyonu modifikasyonu arasın da dağlar kadar fark var.
  • 1 seneyi aştı ve hâlen bekleyen taleplerim var, o gün bugün dönüş olmadı.

    Evde ve işyerlerimde süründürmeye devam.

    Sen böyle diyorsan o zaman TT'nin bana garezi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Ya hocam sana bir şey demek istiyorum TT nin sana garezi yokta senin TT ye garezin var gibi duruyor. Senin dediğin muhtemelen yeni bir baz istasyonu kurulumudur, benim talepte bulunduğum bölgelerde mevcut 2G ve 3G baz istasyonu vardı, tek yaptıkları 4G RRU ve anten eklemesi yapmak. Yeni baz istasyonu kurulumu ile mevcut baz istasyonu modifikasyonu arasın da dağlar kadar fark var.
  • Benim problemler ufak bir revizeyle çözülebilecek şeyler.

    Öyle ki geçen sene şuan TT'de aldığım hızları Turkcell'de alıyordum ve hemen bir revizeyle düzelttiler. Ama TT o zamanlar 20-30 verebilirken şimdi gece 5 gündüz 15 veriyor, ki TT istasyonu bana 300 400 mt mesafede hani..

    Tabiiki biryerlere yatırımlar yapacak, istasyon kuracak vs vs..

    Yıllardir müşteriler volte ve vowifi istiyor, madem önem veriyor niye bunları bunca zaman dikkate almadı.

    Bence olayı siz fazla abartıyorsunuz. TT anlatıldığı gibi balla kaymak değildir.. En ucuz fiyatla beraber en ucuz memnuniyeti sağlayan operatördür.

    Kusura bakma gerçek bu. TT'a garezim olsa 3 hatla fatura ödemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 2 Kasım 2019; 13:21:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sene sonuna doğru yatırım yapıyor hep geçen demiştim yeni 4g sahalar yapılacak diye diğer bölgelerde de durum aynı olur kapsaması lazım Türkiyeyi
  • Baskentin gobeginden cekmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu anlattığınız süreç ne kadar sürdü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom bunca zamandır Oger telekom denilen bir arap şirketine devredilmişti ve içi boşaltılıp kullanılıp atıldı. O zamanlarda şirketin kendine dahi hayrı yoktu şuan toparlanmaya başladı gibi geliyor bana, umarım yine eski durumuna düşmez.
  • İlk şikayette bulunduğum bölge sanırım 1 ay'a yakın sürdü, diğer bölgeler ise 2-3 hafta içinde LTE kapsamasına alındı.
  • Vowifi konusuna bakilirsa pek kaale almiyorlar galiba 3sene sonunda geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 2 Kasım 2019; 23:3:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Vowifi olayı bence çok abartılıyor, çevrem de kulananı bırakın ismini bile duyan yok. Bu aralar talep arttı vowifi'a ve aktive edileceği türk telekom tarafından açıklandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REDMOD

    İlk şikayette bulunduğum bölge sanırım 1 ay'a yakın sürdü, diğer bölgeler ise 2-3 hafta içinde LTE kapsamasına alındı.
    Anlattgnz durum gbi bende ankarada sikayetci oldm suan uygun degl dedi reddediler size iyi yardmci olmslr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayeti müşteri hizmetleri üzerinden mi bıraktınız ? Yoksa online işlemlerden mi ?
  • Sebebi ciddi bir abone kaybı şu anda müşterilerini dinleme durumu en yüksek seviyede.

    OHAL gibi düşün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 2 Kasım 2019; 23:59:30 >
  • TT Oger'deyken de aynıydı, şuanda da aynı. Balla kaymak yapan tipler öncede aynıydı, hâlâ aynı. Ben bir kullanıcı olarak öneri vereyim belki birileri okur da bu vasatlıktan kurtulur. En azından dogru dürüst bir alternatif olur.

    Sebeke içi 3G üzerinden görüşmeyi tıpkı Turkcell ve Vodafone gibi kusursuz yapsınlar.

    Volte'yi adam akıllı herkese açıp, adam gibi kullandirtsınlar.

    Vowifi'ı bir an önce açsın. Eğer açıkolsa zırt pirt bir cihazıma kartı çıkarıp takmakla uğraşmayıp sabit vowifi kullanırım.

    Herkese tarifeleri aynı fiyat versin.

    Adam gibi uygulama yapsınlar, ilkokul çocuğuna hitap eden bir uygulaması var. Vodafone ve Turkcell e göre bariz vasat.

    Elinde ki tüm bandları kullansınlar. Ben sadece bir yerde 3 band gördüm, onun harici hep 3 ve 2 var sadece.

    Elinde ki tivibu, bulut gibi uygulamaları tarifelerine dâhil etsin.

    Bla bla bla.. önerilecek çok şey var. Bunları yaparsa o zaman memnuniyet sağlar.

    Asıl önerilecek şeyler bunlar, cekim problemine karşılık istasyon kursa ne kurmasa ne.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REDMOD

    Şikayeti müşteri hizmetleri üzerinden mi bıraktınız ? Yoksa online işlemlerden mi ?
    Mh arayp belirttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REDMOD

    Şikayeti müşteri hizmetleri üzerinden mi bıraktınız ? Yoksa online işlemlerden mi ?
    Mh arayp belirttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde çevremde yok ama sart bir olay. Abartildigini düşünmüyorum bu arada. Diger hatlarda 3 senedir varken getirememek nedir o kadar talep olmasına ragmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    BTK'nın açıkladığı 3. çeyrek abone artış sayısına bakılırsa 400 bin artış olduğu söyleniyor.
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    -Şebeke içi 3G görüşmesi diğer operatörlere göre abartılmayacak derecede kalitesiz katılıyorum.
    -Volte şuan da faturasız müşterilere de açılmış ancak hâlâ düzenlemeler var.
    -Vowifi konusun da haklısınız çok geç kalındı ancak kullanım oranı az ve çok az bir kitleye hitap ediyor.
    -Herkese aynı fiyattan tarife verme konusun da pek katılmıyorum, yıllanmış müşterilere bonkör davranmaları bence müşteri açısından iyi ayrıca bir satış stratejisi olarak görüyorum bunu.
    -Online işlemler uygulaması bence kullanım açısından sade ve kolay ancak giriş yapamama gibi bir çok sorun çıkabiliyor.
    -Band kullanımı olarak LTE de şuana kadar sadece 3 band gördüm 800 MHz - 1800 MHz - 2600 MHz, 3G de ise 900 MHz - 1800 MHz, 2G de yalnızca 1800 MHz gördüm. Özellikle LTE bandlarını bölgenin yoğunluğu ve coğafi yapısına göre seçmiyorlar bu yüzden sinyal dalgalanması ve hız düşümü çok fazla oluyor ki en çok eleştirdiğim kısım da budur haklısınız bu konu da.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.