Şimdi Ara

TTNET müşteri memnuniyeti anlayışı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TTNET'den yaklaşık 3 yıl hizmet almış biri olarak firmanın bana yaptığı bir cirkin davranisi paylasmak istiyorum.

    "netlimitsiz yalın internet paketine" uye olmamdan bu yana hicbir odemesini de geciktirmedim. Sonunda verdikleri hizmet kalitesi ustunde (8 Mbps'e kadar deniyor ama hız testleri 5Mbps'ı hic gecmedi) bir net baglantısına gecmeye karar verdim. (UyduNet hızı 9,8 Mbps civarında) TTNET'i aradıgımda baglantımı iptal etmek istedigimi soyledim. Gerekçemi de "Aldığım hizmet ödediğim bedeli karşılamıyor" dedim.. onlarda haliyle kabul ettiler.

    sonra bir telefon aldım. Telefonda söylenenler aynen şöyle..

    "Sizin gibi degerli musterilerimizi kaybetmek istemeyiz; bu nedenle suan verdiginiz 64 TL yerine bize 52 TL'ye devam edin".

    Yani "bu zamana kadar sizden fazla aldık, simdi az alalim" diyen bir anlayışı hiç kabul etmiyorum, edemem doğrusu.. Resmen suratıma karşı edilmiş bir küfür gibi birteklif. Sesim soluğum çıkmazsa "boşver oğlum; maymun gözünü açana kadar geçirelim biz" mantığı halen ülkemizde devam etmekte..

    Müşteri temsilcisine zaten aynılarını söyledim.. O da sesiz kaldı.. resmen "al bunu 10 liraya kullan.sen eğer başka bir yol bulursan bundan sonra seni daha az kazıklayacagım.."

    madem aldığım hizmet karşılığı 52 TL idi neden ben 3 yıl boyunca 65 TL ödedim?? salaklığıma doymayım değil mi?? İlgilenen arkadaşlara duyrulur.. kulağınıza küpe..

    herkese iyi akşamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waccoo -- 29 Kasım 2013; 0:10:50 >







  • Hocam bende bu duruma çok şaşırıyorum, yani demek ki isteyince o hizmet 52 liraya verilebiliyor bunu herkese sunmak yerine böyle zora düştüklerinde paylaşmaları çok tuhaf.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    kesinlikle katılıyorum. zaten çeşitli forumlara da yazdım.. adamların tutumu çok ilginç.. etik falan adamların umurunda değil.. şimdi arayıp duruyorlar zaten..

    ama gerçekten çok yakışıksız bir olay..

    emin ol; cahil bir adam bu gibi tekliflere sevinip şirkette kalabilir sırf millet 65 verirken ben 52 TL veriyorum diye..

    üzücü bir durum gerçekten.. demekki birileri yiyorki bu numaraları, adamlar beni arayıp böyle bir teklif sunabiliyorlar..
  • "İkna kampanyası" adı altında kaçmak üzere olan aboneleri ellerinde tutmak için yapılan ahlak dışı bir uygulamadır. Bende mi aboneliğimi iptal ettiriyorum deyip indirimi kapsam acaba noktasına geldi rezillik.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aslında ben gidip hattımı iptal edin falan demedim. Hizmet numarasını istedi, kimlik istedi bilgilere baktı hımm dedi yalın internet kullanıyorsunuz ve faturayı yüksek ödüyorsunuz dedi sizi şuan kullandığınız pakette herhangi bir değişiklik yapmadan 9 ay taahhütsüz indirim kampanyasına geçiriyorum dedi. Kabul etmedim madem dedim öyle bişey var beni Hipernet 20 mbps paketine geçirip öyle indirim yapın dedim. Baktı sistemden hipernet paketleri seçilir durumda değil dedi. Bende şuan kulllandığım pakete indirim yapın deyip kabul ettim. 3 Ay sonra aynı kampanya adı altında Ultranet 16 mbps paketine geçiş yaptık...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.