Şimdi Ara

TTNET Şikayet #Sorunum ÇÖZÜLDÜ bakmanızı tavsiye ederim#

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar.

    7 aylık ttnet ultranet 16mbps internet kullanıcısıyım. 4-5 ay boyunca 12mbps hız ile kullanım yaparken yeni taşındığım adreste yaklaşık 2 aydır 1mbps ve altında hız alıyorum. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım ve her seferinde arıza kaydı oluşturuldu. 48 saat içerisinde gerekli incelemeler yapılacaktır şeklinde tarafıma mesaj geldi, fakat hiçbir zaman bir inceleme yapılmadı. Müşteri hizmetlerine defalarca "inceleme yapıldıktan sonra tarafıma bilgi verilsin" dememe rağmen hiç bir şekilde bilgi verilmedi. Ki "müşteriye inceleme sonrasında gerekli bilgi verilsin" diye not aldıklarını söyledi müşteri temsilcisi bey/hanımefendiler.

    Komik gelecek fakat 0.53 mbps hız alıyorum şu anda. Ben bu durumu nereye, nasıl şikayet edebilirim. Daha önceden bu durumu yaşayan birileri var mı aramızda arkadaşlar. Çok çaresiz bir durumdayım. Artık müşteri hizmetlerini aramanın bir faydası olacağını düşünmüyorum. O yüzden eğer yapılacak bir şey var ise ve daha önceden bu durumla karşılaşan birileri varsa aramızda lütfen bana bilgi verin.

    Şimdiden teşekkür ediyorum

    Bu arada konuyu doğru yere açmadıysam şimdiden affola. Kaldırabilirim eğer yanlış yerde ise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi telliO -- 1 Ekim 2016; 0:05:56 >







  • Modem arayüzüne girip adsl hat değerlerini bulup atın bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Modem arayüzüne girip adsl hat değerlerini bulup atın bakalım.

    Modemim zyxel. Arayüzden hangi kısma girmem gerekiyor hat değerlerini bakabilmek için acaba. Bu arada iş yerinde olduğun için mesai bitiminde hemen göndereceğim hat değerlerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi telliO -- 28 Eylül 2016; 13:22:21 >
  • Tam model ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Tam model ?

    zyxel vmg3312
  • 192.168.1.1 idi giriş yanlış hatırlamıyorsam tarayıcıdan giriş yapıp modemin şifreyi değişmediysen giriş admin - ttnet - ttnet admin bunları deneyin girdikten sonra alt kısımdaki menülerden sistem monitörüne gelip xDsli seçin orada çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    192.168.1.1 idi giriş yanlış hatırlamıyorsam tarayıcıdan giriş yapıp modemin şifreyi değişmediysen giriş admin - ttnet - ttnet admin bunları deneyin girdikten sonra alt kısımdaki menülerden sistem monitörüne gelip xDsli seçin orada çıkar.

    Tamamdır, en kısa zamanda paylaşacağım hat değerlerini.
  • Bilgilendirme kıtlığı bütün ıss'lerde var maalesef. Btk'nın bu duruma müdahale edip belli standartlar uygulaması lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Bilgilendirme kıtlığı bütün ıss'lerde var maalesef. Btk'nın bu duruma müdahale edip belli standartlar uygulaması lazım

    Kesinlikle haklısınız. En son müşteri hizmetlerini aradığım zaman bana aynen şu cümleleri kurdular; "Şuan hat değerlerinize baktığım zaman sorununuzun çözülmediği gözüküyor, sorununuzun devam ettiğini görüntülemekteyim, ekipler -arıza kaydı giderildi- diyerek arıza kaydınızı kapatmış durumdalar." Giderilmeyen bir arızayı "giderildi" diyerek kapatmak nasıl bir iştir aklım mantığım almıyor. Bu durumu nereye şikayet edebilirim. Yapılmayan bir işlemle ilgili nasıl yapıldı diye bir rapor tutuyorlar anlamış değilim.
  • telliO kullanıcısına yanıt
    Tek şikayet yeri btk, onun da yaptırım uygulaması için binlerce kişinin şikayet etmesi ve aylarca beklemesi gerekiyor. Benim de nakil ıslemım ile ilgili hiçbir bilgilendirme yapmadılar, kutuya baktığımda etiket bırakıp kactıklarını tesadüfen farkettim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Tek şikayet yeri btk, onun da yaptırım uygulaması için binlerce kişinin şikayet etmesi ve aylarca beklemesi gerekiyor. Benim de nakil ıslemım ile ilgili hiçbir bilgilendirme yapmadılar, kutuya baktığımda etiket bırakıp kactıklarını tesadüfen farkettim.

    Müşteri hizmetleriyle yaptığım konuşmanın birisinde de şöyle bir tavsiye de bulunmuşlardı. İşim dolayısıyla ve mesai saatlerimin uymamasından kaynaklı gidemedim. "Türk telekom müdürlüğüne gidip arıza masası birimiyle görüşün. Talep edin sizinle ilgileneceklerdir mutlaka. " denildi. Fırsatım ve imkanım olmadığı için gidemedim geçtiğimiz on günlük süreçte. Eğer bu problemi yaşayan ve gitme imkanı olan arkadaşlar var ise bu yolu da deneyebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telliO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Tek şikayet yeri btk, onun da yaptırım uygulaması için binlerce kişinin şikayet etmesi ve aylarca beklemesi gerekiyor. Benim de nakil ıslemım ile ilgili hiçbir bilgilendirme yapmadılar, kutuya baktığımda etiket bırakıp kactıklarını tesadüfen farkettim.

    Müşteri hizmetleriyle yaptığım konuşmanın birisinde de şöyle bir tavsiye de bulunmuşlardı. İşim dolayısıyla ve mesai saatlerimin uymamasından kaynaklı gidemedim. "Türk telekom müdürlüğüne gidip arıza masası birimiyle görüşün. Talep edin sizinle ilgileneceklerdir mutlaka. " denildi. Fırsatım ve imkanım olmadığı için gidemedim geçtiğimiz on günlük süreçte. Eğer bu problemi yaşayan ve gitme imkanı olan arkadaşlar var ise bu yolu da deneyebilirler.


    Valla bende internet bağlatamuıyorum sistemsel bir hata diyorlar. açılan şikayetlerin haddi hesabı yok sürekli incelemeler devam ediyor diye mesaj atıyorlar. müşteri hizmetleri deseniz onların elinden birşey gelmiyormuş. İptal etmek istiyorum iptal edemiyorum. nedeni ise birkere başvuru yapmışım ama imzaladığım bir sözleşme falan yok. Türk Telekom Müdürlüğünede gittim değişen birşey yok. Üstelik bana randevu verdiler randevuya gelmediler bir dahada aramadılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nayt

    quote:

    Orijinalden alıntı: telliO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Tek şikayet yeri btk, onun da yaptırım uygulaması için binlerce kişinin şikayet etmesi ve aylarca beklemesi gerekiyor. Benim de nakil ıslemım ile ilgili hiçbir bilgilendirme yapmadılar, kutuya baktığımda etiket bırakıp kactıklarını tesadüfen farkettim.

    Müşteri hizmetleriyle yaptığım konuşmanın birisinde de şöyle bir tavsiye de bulunmuşlardı. İşim dolayısıyla ve mesai saatlerimin uymamasından kaynaklı gidemedim. "Türk telekom müdürlüğüne gidip arıza masası birimiyle görüşün. Talep edin sizinle ilgileneceklerdir mutlaka. " denildi. Fırsatım ve imkanım olmadığı için gidemedim geçtiğimiz on günlük süreçte. Eğer bu problemi yaşayan ve gitme imkanı olan arkadaşlar var ise bu yolu da deneyebilirler.


    Valla bende internet bağlatamuıyorum sistemsel bir hata diyorlar. açılan şikayetlerin haddi hesabı yok sürekli incelemeler devam ediyor diye mesaj atıyorlar. müşteri hizmetleri deseniz onların elinden birşey gelmiyormuş. İptal etmek istiyorum iptal edemiyorum. nedeni ise birkere başvuru yapmışım ama imzaladığım bir sözleşme falan yok. Türk Telekom Müdürlüğünede gittim değişen birşey yok. Üstelik bana randevu verdiler randevuya gelmediler bir dahada aramadılar.

    Arkadaşlar sorunum çözüldü.

    Ayrıntısıyla anlatıyorum. Ben Haziran ayının ortalarından itibaren bu zamana kadar toplam 5-6 kere arıza kaydı oluşturdum. Bir tanesi dışında hiç birisi için incelemeye gelinmemişti. ( ilk arıza kaydına gelmişlerdi.) Son kez arıza kaydı oluşturdum müşteri hizmetlerini arayarak. 48 saat inceleme süresinin bitmesini bekledim. İnceleme yapıldığı ve bana bilgi verilmek amacıyla arayacaklarını mesaj yoluyla ilettiler.(klasik prosedür) Arayan soran olmayınca ve arızamın giderilmediğini, devam ettiğini ve buna rağmen "arıza giderildi" diye raporlaştırıldığını farkedince ilçe türk telekom müdürlüğüne gittim.

    Arıza masası biriminden randevu alıp bankalardaki masalarda iş yapan personeller gibi bekleyen bir görevliye durumu izah ettim sıram gelince.

    4-5 kere arıza kaydı oluşturmama rağmen hiç bir inceleme yapılmayıp, yapılsa dahi tarafıma bilgi verilmediğini ve 3 aydır mağdur olduğumu söyledim. "Arıza giderilmemesine rağmen kayıt nasıl kapatılıyor, giderilmeyen arıza ile ilgili "giderildi" şeklinde sisteme nasıl kayıt düşülüyor?" dedim. Tartışma eşliğinde durumu basa basa izah ettim. Bunların denetimleri yapılmıyor mu dediğimde bana denetimlerin yapıldığını söyledi. Denetim yapılıyorsa arızası giderilmeyen bir kayıt için "arıza giderildi" diye girilen raporun yanlışlığı nasıl fark edilmiyor? dedim. Gerekli şikayetleri yapıcam saha ekipleri hakkında deyince, müdürleri ile görüşmemi sağlayacaklarını söylediler. 3 aylık geriye dönük fatura tutarı iadesiyle ilgili sisteme mesaj gönderdi, -en kısa zamanda size dönülecektir, dönülmezse eğer buraya gelin gerekli işlemleri yaparız- şeklinde cevap aldım. Ses tonumun yükselmesinden kaynaklı bir iki kişi kapıda dikiliyordu, ben oranın görevli personelleri sanıyordum onları fakat onlar da benim gibi bu giderilmeyen fakat "giderildi" diye sisteme girilen arıza kayıtlarından şikayetçi insanlarmış. Odadan çıkarken bana biz de aynı sorundan buradayız, sonuna kadar haklısın dedi. Omuzlarımı gere gere çıktım müdürlükten. Yarım saat sonra ekipler evimde 1 saatten fazla uğraşıp sorunumu çözdüler.

    Özet: İlçenizde bulunan türk telekom müdürlüğüne gidin. Yaşadığınız durumu üsteleyerek anlatın. Sorunun çözülmesini -gerekirse- sert bir dille ifade edin. Kullanım yapamadığınız ve ya çok kötü değerlerde kullanım yaptığınız zamanlar varsa da fatura iadesi isteyin.




  • Böyle konularda çirkef olmak gerekiyormuş arkadaşlar. Eğer mağdursanız sonuna kadar çıkarın sesinizi küfüre başvurmadan.
  • kucukken tatli dil yilani deliginden cikarir diye ogutlerdi bize buyuklerimiz, kotuluk toplumu yeni turkiye de insanlari ne hale getirdiler...

    @telliO: bu arada gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:DONANIMHABER:.

    kucukken tatli dil yilani deliginden cikarir diye ogutlerdi bize buyuklerimiz, kotuluk toplumu yeni turkiye de insanlari ne hale getirdiler...

    @telliO: bu arada gecmis olsun.

    Sağolun eksik olmayın. Böyle durumlara mecburen böyle çözümler bulmak zorunda kalıyoruz. Gerekiyor mu böyle şeyler diye sorsalar yerine göre gerçekten de gerekiyor.
  • telliO kullanıcısına yanıt
    O ekipler 1 saat uğraş içerisinde neler yaptılar ve sorunun kaynağı neydi? O durumu açıklayıp, hem insanları bilgilendirmiş olup hemde bu aynı sorundan sıkıntısı olanlar için daha hızlı sonuç alabilirler.
  • telliO kullanıcısına yanıt
    Şuan hızınız nedir acaba? Birde daire mi müstakil ev mi ? Sizin gördüğünüz kadarıyla ne gibi değişiklikler yapıldı anlatırsanız çok memnun kalırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telliO

    quote:

    Orijinalden alıntı: .:DONANIMHABER:.

    kucukken tatli dil yilani deliginden cikarir diye ogutlerdi bize buyuklerimiz, kotuluk toplumu yeni turkiye de insanlari ne hale getirdiler...

    @telliO: bu arada gecmis olsun.

    Sağolun eksik olmayın. Böyle durumlara mecburen böyle çözümler bulmak zorunda kalıyoruz. Gerekiyor mu böyle şeyler diye sorsalar yerine göre gerçekten de gerekiyor.

    hemen hemen aynı durum bendede var.bende ekipler geldi ama kablo değiştir dediler.kabloyu değiştirdikten sonra eskiden 12 mb aldığım (16mb kullanıcısıyım) şimdi 8 i geçmiyor.hipernete geçiş talebi verdim 2 ila 15 gün arasında işlem yapılacak dediler.pazartesi 15 gün doluyor.o yüzden şuanda düşük hız alsamda artık arıza kaydı açtırmıyorum.hipere geçtikten sonra sorun çıkarsa bende telekom müdürlüğüne giderim artık

    bende böyle bir başlık açtım.bilgisi olan varsa yardımınızı rica ediyorum https://forum.donanimhaber.com/m_120793398/tm.htm




  • Hocam çok sağol bilgi için benimde bu sorunum vardı...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.