Şimdi Ara

TTNET Tivibu Go Maxi İSTEMEDEN ÜYELİK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
6.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternet kampanyanız kapsamında tarafınıza hediye olarak verilen, Tivibu Go Maci 1 ay ücretsiz deneme paketiniz 30 Ocak 2015 tarihinde aktive edilmiştir. 1 ay deneme süresi sonunda paketinizi İPTAL ETTİRMEDİĞİNİZ takdirde yürürlükteki Tivibu Go Maxi ücreti üzerinden faturalandırılacaksınız.

    Bir çoğunuza bu mesaj gelmiştir arkadaşlar. Sanki sizin onayınız varmış gibi 1 ay hediye olarak gösterilip sonradan faturalara yansıyacak bir kampanya(!) bu.

    Ben bu kapsamda TTNET'i onayım olmadan paket açıp, durduk yerde beni iptal süreciyle uğraştırdığı için şikayet etmek istiyorum. Ne yapabilirim ?

    Hattıma tanımlı internet paketi, tivibu paketi vs. gibi tanımlı paketleri e-mail olarak 444 0 375 TTNET müşteri hizmetlerinden istedim, fakat böyle bir yetkilerinin olmadığını söylediler.

    Nasıl oluyorsa paket tanımlanırken herşey iyi hoş, tanımlı paketlerin bilgisini döküman olarak isteyince hiçbirşey yok.

    Elimde dökümanla Tüketici Haklarına şikayet edeceğim. Ama dökümanlara nasıl ulaşırım.

    Bilgisi olan varsa ve aynı durumda olanlar varsa SÜREÇ HAKKINDA BİLGİ İSTİYORUM .







  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Yetkili mercii:https://tuketici.btk.gov.tr/
    TTNet müşteri hizmetlerinden iptal edebiliyorsunuz.
  • iptal ettirmek sıkıntı degil. paketin ucretide hic önemli degil.

    Sıkıntı benim onayim olmadan paket tanimlamasi yapilmasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyunuscan

    iptal ettirmek sıkıntı degil. paketin ucretide hic önemli degil.

    Sıkıntı benim onayim olmadan paket tanimlamasi yapilmasi

    Evet bunu birçok aboneye yapıyorlar aynısını bize de uyguladılar bir sene boyunca kesinti yapmışlar, sonradan farkına vardım, itiraz ettim, sonrasında paket ücretini düşürerek telafi ederiz dediler, son durumda telefon ve ADSL hattimi kapattirdim. Ben bu zamana kadar bu tarz hic bir kurumdan ni kadar kazık yemedim. Aradılar yok taahhutsuz megabilmemne verelim vs
    Cevabın hayır oldu, kapanış faturası gelince bakacam ve yasal haklarimi arayacam.
  • Aslında bunu sikayet etmek lazım. Hukuken yanlış bir uygulama olduğunu dusunuyorum. Ucretsiz olan donem bittikten sonra otomatik olarak iptal edilmesi ya da müşteriden onay alınarak devam edilmesi gerekirdi. Bu sekilde amiyane tabirle "çakallık" oluyor yapılan. "Nasılsa iptal etmeyi unuturlar, biz de para kazanırız" demişler resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Aslında bunu sikayet etmek lazım. Hukuken yanlış bir uygulama olduğunu dusunuyorum. Ucretsiz olan donem bittikten sonra otomatik olarak iptal edilmesi ya da müşteriden onay alınarak devam edilmesi gerekirdi. Bu sekilde amiyane tabirle "çakallık" oluyor yapılan. "Nasılsa iptal etmeyi unuturlar, biz de para kazanırız" demişler resmen.

    Tabiki öyle düşünüyorlar, milyonlarca aboneden kesinti yapıldığını dusunseniz ne kadar para yapar. Ben boyle bir kurum görmedim ve görmem de.
  • isin kotu yanı suan hattma tanimli olan paketlerin detaylarini goremiyo olmak. savciliga başvurun ancak oyle veririz dediler.
  • Mümkün mertebe cep telefonundan internet ve görüşme yapmak çok daha hesaplı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyunuscan

    isin kotu yanı suan hattma tanimli olan paketlerin detaylarini goremiyo olmak. savciliga başvurun ancak oyle veririz dediler.

    Bu konuyu görüştüğüm biri öncelikle noterden ihtarname çekin, ne kaesinti yapıldı ve yasal dayanağı nedir diye, döküm vs. İsteyin ve altına aksi durumda yasal haklarimi arayacagim diye ekleyin dedi. İadeli taahhütlü adresime gönderilmesini isteyin dedi. Onu yapacaz önce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel75

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozyunuscan

    isin kotu yanı suan hattma tanimli olan paketlerin detaylarini goremiyo olmak. savciliga başvurun ancak oyle veririz dediler.

    Bu konuyu görüştüğüm biri öncelikle noterden ihtarname çekin, ne kaesinti yapıldı ve yasal dayanağı nedir diye, döküm vs. İsteyin ve altına aksi durumda yasal haklarimi arayacagim diye ekleyin dedi. İadeli taahhütlü adresime gönderilmesini isteyin dedi. Onu yapacaz önce.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar imzaladığınız taahhütnamelerde dayatma madde olarak 1 ay hediye tivibu go maxi paket üyeliği sunulduğu, iptal edilmediği takdirde ayrıca ücretlendirileceği bilgisi var. Yani size zorla hediye adı altında ek ücretli paket kakalıyorlar, maalesef taahhütnamede istemiyorum diye bir seçenek yok, mecburen imzalıyorsunuz. Ay sonunu beklemeden anında iptal ettirmekte, hatta btk'ya bu haksız uygulamayı şikayet etmekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 1 Şubat 2015; 14:00:42 >




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    soylediginiz aboniligin ilk ayinda gecerli diye biliyorum. ben kullanali seneler oluyo. yirtik dondan cikar göre bi böyle bi uygulama geldi karsima
  • Ben şahsen kullandığım surede, hız sure ve telefon dakikalarından bile çok şüphe ediyorum. Bu yüzden bundan sonra bu tarz şirketlere hic bulasmayacagim. Son faturalar gelince bakacaz ama hukuk yolu görünüyor.
  • yasal surecin baslamasi icin illa faturada ucret gozukmesi mi gerekiyor ?
  • ozyunuscan kullanıcısına yanıt
    Fatura elinize geçmeden ispat edemezsiniz.
  • bu ay ucretsizmis . gelecek ayi bekleyecegiz ozaman. biz size bilgilendirme mesaji attık diyede sacma bi sebep sunuyorlar bilginiz olsun
  • ozyunuscan kullanıcısına yanıt
    Yaptıkları kanun dışı. Avea da buna benzer bir çakallık yapmıştı. Herkese onay almadan ücretsiz arankazan aboneliği yaptılar, hediye sonunda otomatik ücret kestiler. btk da kesilen ücretlerin iade edilmesine karar verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Yaptıkları kanun dışı. Avea da buna benzer bir çakallık yapmıştı. Herkese onay almadan ücretsiz arankazan aboneliği yaptılar, hediye sonunda otomatik ücret kestiler. btk da kesilen ücretlerin iade edilmesine karar verdi.

    Avea dan da abuk sabuk fatura geliyordu, onu da iptal edip BİM hattına kontorluya geçtim birkaç sene once, simdi çok memnunum:)
  • Gecen hafta telekoma kapattirmak için gittiğimde bana bir kâğıt verdiler üzerinde bir sürü pakete ait özellikler vardi. Mesela antivirüs mcfee yazıyordu. Bu ne dedim, ben boyle bir hizmet almadim dedim, dedi ki size telefonla bildirilmiştir ve onay vermissinizdir dedi. Olaya bakarmisiniz, cakalligin daniskasi.
  • Neyse sonuç olarak bunları önünde sonunda her abone yaşayacak, ya benim gibi sinir olacak, ya da kafaya takmayip kuzu kuzu ödeyecek. Çoğu kimse de farkında bile olmayacak.
    Faturaya gore hukuken hakkımızı arayacaz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.