Şimdi Ara

TTNET yeter artık!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar,

    Bu başlık altında size son birkaç senedir yaşadığım ttnet sorunlarını paylaşmak istiyorum ve artık birilerinin bu kendi başına buyruk ve adeta MAFYA kesilmiş şirkete dur demesini gerektiğini düşünüyorum

    Basitçe 10 küsür senedir ttnet abonesiyim fakat son 3-4 yıl içerisinde resmen "muz cumhuriyetinde" olamayacak haksızlıklar yaşadım, bunlar şöyle;

    Üç yıl önce 24 aylık taahhüt yaptırdım fakat bu süreç içinde 3 kere zam yedim, itirazlarda bulundum tabi, bizzat taahhüdü yaptırdığım kişiyle görüştüm kendisi bana genel zam olduğunu herkese yansıtıldığını söyledi, "bu zam 100tl olsa bile ödemek zorunda mıyım?" dedim ve evet yanıtını aldım, başka bir zam geldiğinde ise gene şubeye gidip itiraz ettim tekrar genel zam cevabı geldi, isyan edip "alternatifiniz olsa bir dakika durmam" dedim, cevap " aaa alternatifimiz yok mu?" oldu ve hatta yetmezmiş gibi kahkaha atıldı

    Apartmana yaklaşık 1 sene önce fiber kutusu takıldı, geçen ay bağlantı benim bina ve çevre binalarda tamamiyle koptu, bir hafta boyunca 4 kere teknik servis geldi ve sorun merkez kaynaklı deyip gitti, 1 haftanın sonunda tekrar aradım ve sakin sakin işim için internetin gerekli olduğunu ve bu mağduriyetin acilen giderilmesini istedim, bana o hafta boyunca aradığım zamanlarda önerilmeyen "elit servis hizmeti" önerildi yani ertesi gün size öncelik tanılmasıymış, neyse ücretli olduğu için kesinlikle hayır dedim, ertesi gün evdeyim mümkünse yarın gelmelerini istedim, ertesi gün geldiler sorunun fiber kutusu ile telefon hat kutusu arasındaki bağlantıdan olduğunu saptadılar, gelen servis elemanları bu 1 haftalık kayıp için faturadan ücret düşümü talep edebileceğimi söylediler. Hemen gün içinde itirazımı telefonla ilettim fakat bana geri dönüş yapan kişi bu sorunun benim binam ile ilgili benim sorunum olduğunu iletti ve kabul edilmedi, ne kadar anlatsam uğraşsam da adeta karşımda bir robot aynı şeyleri söyleyip beni dinlemediği için kabul etmek zorunda kaldım, sonuçta fiber kutusunu da, kutular arası kabloları da ben çekmedim ama sorumlu olarak ben gösterildim

    Sonuncu olarak bugün çıldırmama sebep olan sorun; faturam bu ay 10tl fazla geldi, hemen telefonla arayıp itirazımı ilettim ve bugün o robot gibi konuşan ve karşısındakini bir saniye bile dinlemeyen kişi beni aradı, ücretli elit servis hizmeti istediğimi ve bunun faturaya yansıtıldığını söyledi, ben özellikle bu hizmeti istemediğimi üstüne basa basa söyledim, fakat karşımdaki kişi resmen beni dinlemeyip, benimle aynı anda konuşarak hayır istediğimi ve itirazın kesinlikle kabul olmayacağını söyledi, resmen mağduriyet üzerine mağduriyet yaşadığımı söyledim ve bir daha kayıtların dinlenmesini istedim, hayır dinlendi ve karar verildi dedi, istemediğim hizmetin haracı kesilmiş oldu, 1 haftalık mağduriyetin sorumlusu gene ben oldum

    Arkadaşlar ben bu basit ama insanı sinir hastası eden mağduriyetlerden bıktım, alternatif superonline var diyeceksiniz ama çok farklı olduğunu sanmıyorum, lütfen siz de mağduriyetlerinizi paylaşın ve ben artık bu kabus şirket için birilerinin bir şey yapmasını istiyorum, hiç kimse özellikle bu çağda böyle muameleyi haketmiyor, ödenen paralar az buz değil, istenilen hizmeti düzgün alamayıp üstüne böyle mafya vari bir tavırla karşılaşmak vahim bir durum.
    Yıllar boyu yaşadığım sorunların en bariz olanları bunlardı ve evet daha sorun var yazmadığım.

    Lütfen dur diyelim!!!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • benim yaşadığım problemlerde fena, hız düşmesi internette kopmalar... geçen sene sırf bu yüzden yeni modem almıştım fakat sorun devam edince eve gelin ekipler '' aa sorun bizdeymiş'' pişkinliğini yaptılar.
    şimdi yine aynı şey oluyor, eve gelecekler bakmaya, yeni bir modemim daha var onuda bağladım hala devam ediyor sorun. yani es kaza ''modem kaynaklı'' diye direk yapıştırırlarsa cevabı, yeni modemi gözü önünde çıkarıp takacağım. sonra ciddi anlamda şenlik başlatacağım evin içinde. allah yardımcıları olsun bu sefer. her sene aynı terane yılın 9 ayı internet var 3 ayı yok....
  • Levent_S L kullanıcısına yanıt
    Hemen tüketici hakem heyetine git. Ugrascaksanda tuketici mahkemesi sozlesme disinda zam yapamazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.