Birkaç ay önce hızı daha yüksek bir pakete geçmem üzerine pingimde aniden 30ms civarı artış farkettim. Burdaki hocalarım bana benim hattımın muhtemelen fast modda olduğu, ve paket değiştirmem üzerine interleaved moda alındığını ve dolayısıyla pingimin arttığını söylediler.
O günden beridir yok twitter yok kendi müşteri hizmetleri üzerinden çırpınıyorum fakat bir insan evladı adam gibi santrale gidip benim modumu değiştirmiyor. Bir ticket açıyolar sana, bir ay boyunca işleminize bakılıyor deniliyor ve ondan sonra işleminiz halledilmiştir diye bir mesaj atıyolar. Halletmeden tabii, otomatik kapanıyor ticket.
Bu adamlara nasıl iş yaptırılır tecrübesi olan bir hocam yardım etsin yoksa artık açıp sövme moduna geldim karşıma gelecek müşteri hizmetlisi görevlisine zorluk olur diye yapmıyorum
tanımlanan hıza göre değişiyor bu sorun. aslında eklenen gecikme süresi crc hatası almaman için iyi birşey. bu gecikmenin kabul görmüş ismi actual delay. genelde tanımlanan hız değeri ara bir değerse daha cok yaşanıyor. örnek veriyorum adsl kullanan birisi 8192 download tanımlanmış kotaya takıldı hızı 3mbit oldu. 4096 gibi simetrik bir değere düşmediği için hız actual delay oluşuyor. türk telekom portlarının default değeri bu şekilde. adsl kullanıyorsan annex_m modda bağlanmayı deneyebilirsin çözüm olabilir.
örnek bir modem arayüzü
ADSL Training Status: Showtime Mode: ADSL2+ Traffic Type: ATM Mode Link Uptime: 0 day: 2 hours: 45 minutes
ADSL Port Details Upstream Downstream Line Rate: 0.807 Mbps 8.223 Mbps Actual Net Data Rate: 0.797 Mbps 8.191 Mbps Trellis Coding: ON ON SNR Margin: 17.7 dB 35.6 dB Actual Delay: 0 ms 0 ms Transmit Power: 12.6 dBm 13.2 dBm Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols Total Attenuation: 6.3 dB 7.5 dB Attainable Net Data Rate: 1.127 Mbps 25.896 Mbps
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme