Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Başruvusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar öncelikle iyi günler dilerim. Hepsiburada üzeriden adıma faturalı Xiaomi Mİ 6 64GB telefon satın almıştım telefon 2 YIL ithalatçı ( Delta Servis ) garantisi mevcut. Telefonu donma ve ön kameranın çalışmaması sebepleri ile Delta Servise gönderdim. Servis 21.01.2019 tarihinde ürünü teslim aldı ve işlemleri onayladı 15.02.2019 Cuma günü tam 20 iş gününü bulmuş olacak telefonun tamir süresi. Ben herhangi bir hakem heyeti olayı istemiyordum lakin 13 iş gününü geçtiği takdirde ürüne eşdeğer bir cihazı yedek olarak göndermesi gerekirken bana Vestel Venus telefon göndereceklerini söylediler bende kabul etmedim ve 20 iş gününü geçmesini bekledim. Şimdi e-Devlet üzerinden hakem heyeti başvurusu yaptım ama tam olarak neler olmalı vs. bilmiyordum. IMEI ve Delta Servisin telefon numarasını, adresini ve e-Fatura numarasınıda şiakyetime ekledim. Sorularım şimdi başlıyor. İlk olarak ben şikayet edeceğim şirketi Delta Servis Olarak yazdım bu doğru mu yoksa Hepsiburada'yı mı şikayet etmem gerekiyordu. İkincisi bana herhangi bir servis kağıdı gelmedi, heyet başvurusunda internet üzerinden aldığım ekran görüntülerini ve e-faturayı delil olarak sundum bu yeterli mi ? Üçüncüsü kaymakamlık ile e-Devlet üzerinde yapılan başvuruların arasında herhangi bir süre önceliği daha hızlı işlem vs fark varmıdır ? Beni tecrübeli bir arkadaş bilgilendirir ve sorularımı cevaplarsa çok makbule geçer. Şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin.....







  • Başvuru farkı yok. Şikayet edilen servis değil satın aldığınız yer olmalı. Şikayetinize servise giriş tarihini gösteren bir belge eklemelisinz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler satıcının mersis numarası vergi numarası vs hepsini Hepsiburada olarak girmem gerekli ozaman öyle anladım ben. Ekran görüntüsünde kargonun aldığı tarihide işaretlemiştim şuan atıyorum buraya bu sizin dediğiniz belge niteliğinde olabilir mi ?Tüketici Hakem Heyeti Başruvusu
  • Kaan_4654 K kullanıcısına yanıt
    Tamamı Hepsiburada olacak . Zaten anladığım kadarıyla başka belge de yok elinizde mecburen bunu eklemelisiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Elimde delta servisin ekran görüntüleri üstteki mesajda eklemiştim ama bakmadınız sanırım. Dediğim gibi Fatura, Garanti Belgesi, ve Ekran Görüntüleri mevcut sadece. Birde bu durumu yaşamış biri ile görüştüm bana Delta Servis olarak Yapmamın doğru olduğunu söyledi mesaj şu; - ''Delta Servisi şikayet etmeniz doğru bir hareket, koşulsuz şartsız iade hakkının sona erdiği tarihten itibaren satıcı ile bağınız bazı nadir istisnalar hariç tamamen kopar, ithalatçı veya Türkiye Distribütörü olan firmalar ile muhatap olursunuz.'' bunuda söylemek istedim benim pek bilgim yok sadece hakkımı savunmak istediğimden doğru başvuru yapmak istiyorum kusura bakmazsın umarım. İkinci olarak ben başvurumu yaptım bu olayı düzeltmem için başvuruyu nasıl iptal edeceğim onu bilemiyorum açıkçası. Bu arada ekte başvuru yazımı gönderiyorum doğru mu yazmışım bakarsan sevinirim.Tüketici Hakem Heyeti Başruvusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaan_4654 -- 17 Şubat 2019; 22:37:43 >




  • Kaan_4654 K kullanıcısına yanıt
    Dilekçe gayet yeterli olmuş. Diğer arkadaşin verdiği bilgileri dikkate almayın neticede kendisi hukukçu değil :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Bu başvuruyu nasıl iptal edebilirim çünkü bu başvuruda Delta Servisi şikayet ediyorum ve Şirket ünvanı Adresi vs. hep delta servis'in adresleri. Bu konuda yardımcı olabilir misin ? Bu arada hukukçusun sanırım :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tüketici Hakem Heyeti Mahkemesi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kaymakamlıga gitmeniz gerekiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mevzuata göre "Bu fıkradaki hakların (seçimlik haklar) yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı,
    malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.

    Biz bunlardan herhangi birini yahut hepsine karşı husumet yöneltebilirsiniz.

    İnternet veya elden başvuruda inceleme süresi olarak fark olduğunu sanmıyorum. Başvuru numarasına göre sıra ile inceleniyordur.

    Ek bir durum, yeni bir ekleme durumlarında başıma şöyle bir olay geldi. İlk başvuru numarasını ilgi tutarak e devlet üzerinden başvuru yaptım ve önceki başvurumun ekidir diye yazmama rağmen yeni başvuru olarak alınmış ve yetirli bilgi olmadığı için gibi gerekçelerle ret kararı verilmiş. Böyle bir durumun önüne geçmek adına ikinci dilekçe elden verilebilir.
  • onurordek O kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler.. yani benim ithalatçıyı şikayet etmem pek sorun doğurmuyor bunu anladım yazdıklarınızdan. Eğer hepsiburadayı yazmam zorunluysa yeni bir başvuru yapabilirim ne dersiniz ?
  • Birde şöyle bir soru sormak istiyorum arayıp 20 iş gününü geçtiğini ve yeni telefon talep ettiğimi söylemem lazım mı ? Veya onları şikayet ettiğimi ? @Lawyer066



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaan_4654 -- 18 Şubat 2019; 20:27:18 >
  • Kaan_4654 K kullanıcısına yanıt
    Onları aramaya gerek yok dilekceniz karşı tarafa gönderilir zaten. İsterseniz arayıp söyleyebilirsiniz hakkımı kullanmak istiyorum diye ama süre geçmiş buyrun telefonunuz diyen bir firma görmedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lawyer066 -- 18 Şubat 2019; 22:7:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim yinede yarın arayıp sonucu bekleyeceğim...
  • Kaan_4654 K kullanıcısına yanıt
    Ben iki kere e posta atarak para iadesi talebimi yinelemiştim.

    Samsung idi, ikisinde de dönüş yaparak para iadesi değilde yerine başka telefonu verelim diye teklifte bulundular. Kabul etmeyince para iadesi yapıldı.
  • onurordek O kullanıcısına yanıt
    Aradım ve 26 iş günü geçtiğini söyledi sanırım Cumartesi günleride iş günü olarak sayılıyor tamamen haklı durumadyım yani. THH'Ye başvurduğumu söyledim ve yeni cihaz talebinde bulunduğumuda söyledim departmana bildirip onlar geri dönüş sağlayacakmış.
  • onurordek O kullanıcısına yanıt
    Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Reisler acil bakar mısınız acaba. Beni bugün aradılar ve telefonun yapılamayacağını anakartın vs. arızalandığını söylediler telefon garanti dışı bırakılmış olarak gözüküyor sitede bende telefonu kabul etmeyeceğimi kararın sonucunu bekleyeceğimi söyledim. Şuan ne yapmam gerekiyor. Bu arada birşey farkettim Uyuşmazlık bedelini KDV Dahil olmayan fiyatı girmişim e-Faturadan yanlış yeri girmişim bunu ilçe heyetine giderek düzeltebilir miyim ? Teşekkür ederim.
  • Kaan_4654 K kullanıcısına yanıt
    Kararı beklemeniz gerekiyor tutarı hakem heyetinden duzeltin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.