Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Farklı bi Cihazla Değişim veya Para iadesi kararı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3. ayda lg g4 almıştım. cihaz 2 kere garantiye gitti 1 kere sıfır cihaz geldi ama yine sorunlu bi cihazdı. sonra tekrar garantiye vermek istediğimde sorunlar yaşadım felan bende sinirlendim ürünü tüketici hakem heyetine götürdüm. yaklaşık 2 aylık bi beklemeden sonra farklı bi modelle değişim veya ödenilen tutarın iadesi kararı çıktı. tüketici hakem heyetindeki görevli yerinizde olsam farklı bi modeli kabul ederim para iadesine yanaşmayıp süreci uzatabilirler dedi. evkura gittim görüştüm farkını ödediğiniz istediğiniz cihazı alabilirsiniz dedi. fark ödeme zorunluluğum var mı? sonuç olarak bu cihazın 6 aylık garanti ömrünü öldürdüler bi de üstüne para ödememi istiyorlar bu nasıl bir adalet? tabiki de 2000 liralık malı verip 4000 liralık malı istemiyorum ama öldürdükleri garanti süresinin hakkını verecekleri bi cihaz istiyorum. daha önce böyle bi olay yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilirse çok memnun olurum







  • Sizin muhattabiniz evkur değil lg merkez lg gönderecek size yeni cihazı. Lg evkur a mail atmadikca yeni cihazı ustune para vermeden birebir alamazsiniz. Aynı paraya baska marka veriyorlar mı onu sordunuz mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben lg yi vermedimki hakem heyetine evkurdan almıştım evkuru verdim tüketici hakem heyetine. hayır tüm ürünleri sordum hepsinde fark var. bi çok yerde 2200 liraya düşmüş g5 e bile 3000 dediler.
  • iki seçeneğiniz var ya evkurun teklifini kabul edip fatura tutarı üzerine fark vererek başka bir cihaz alacaksınız yada thh ni bekleyip tutarı geri alacaksınız tercih sizin bunun dışında bir opsiyon yok malesef yerinizde olsam ilk şıkkı seçerdim

    edit: bu arada yeni ve farklı bir cihaz verileceği için yeni fatura düzenlenecek ve garanti süreside doğal olarak sıfırdan başlayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 27 Ağustos 2016; 14:54:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sunstorms

    iki seçeneğiniz var ya evkurun teklifini kabul edip fatura tutarı üzerine fark vererek başka bir cihaz alacaksınız yada thh ni bekleyip tutarı geri alacaksınız tercih sizin bunun dışında bir opsiyon yok malesef yerinizde olsam ilk şıkkı seçerdim

    edit: bu arada yeni ve farklı bir cihaz verileceği için yeni fatura düzenlenecek ve garanti süreside doğal olarak sıfırdan başlayacaktır.

    hocam yaklaşık 6 aylık bi süreç. bu 6 ayın iki ayı zaten garantide. yani kullanabildiğim süre 4 ay gibi bi süre oda telefonu normal kullanımımdaki gibi kullanamadım. ben telefonda kitap okuyan film izleyen oyun oynayan biriydim. bu elime gelen telefonlarla sadece müzik dinleyebildim. o da kendi uygulamasından spotify den bile müzik açtığımda ısınıyordu. resmen bana işkence ettiler gibi hissediyorum onun için içimden hiç ücret farkı vermek felan gelmiyor :D ama mecburiyetim var okula gidicem 20 güne kadar kredi kartı kullanmadığımdan gene fiyat farkı vere vere onların istedikleri olacak gibi.




  • //
  • güncel
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • güncel
  • kimse yaşamamış mı böyle birşey ya :/
  • doLaRFB D kullanıcısına yanıt
    Hocam en iyisi siz bu sorunuzu da hakem heyetine başvurun en doğru bilgiyi onlar verir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyeti KOltuk için değişim karar verdi. Satıcı ürünu 30 gün içinde getirmezse para iadesi isteyebilir miyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.