Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti İlgili Şikayet Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aras kargo ile gönderildiğim kargo yanlış adrese gönderilmiş bundan dolayı gönderim ve geri geliş ücreti benden alındı. Halbuki onların hatasıydı. 10 Tl alındı. Müşteri hizmetleri herzamanki gibi herhangi bir cevap vermedi şikayet oluşturdu sonuç maile gelen otomotik bir mesaj ve ücretin geri ödenmeyeceği. Arkadaşlar 10 tl o kadar önemli değil ama bu muamele hiç hoşuma gitmedi.
    1-Bunları tüketici hakem heyetine başvurabilir miyim 10 tl için ?
    2-Herhangi bir başvuru ücreti alınıyor mu?
    3-Aleyhime çıkacak sonucun bana bir maaliyeti olur mu?
    Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.



  • Tüketici hakem heyeti bakmaz bu davaya.
    Adresin yanlış olduğunu , neye dayanarak diyorlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony Xperia M5 telefonum ekranında küçük bir ışık belirlendi bende Sony Müşteri Hizmetlerini aradım servise göndermemi söylediler Teleservice gönderdim 31.08.2016 tarihinde cihazı tamire aldılar mekanik onarım ile 03.10.2016 tarihinde kargo ile gönderdiler. Telefonu bir süre kullandıktan sonra telefonda karşı taraf kendi sesini duyma sorunu başladı tekrar servise gönderdim 20.10.2016 tarihinde teleservice tarafından tamire alındı mekanik onarım yapılarak 24.10.2016 tarihinde kargo ile gönderdiler. Sorun yine devam ediyordu iki kez aynı sorundan gittiği ve sorun çözülemediği için tekrar 08.11.2016 tarihinde tamire alındı servis telefon değişimi yada para iadesi talep ettim fakat yazılım güncelleyip 10.11.2016 tarihinde geri gönderdiler. Bunun üzerine Sony müşteri Hizmetlerini aradım açan kişi telefon hoparlörünü kapatmamı söyledi bende kapalı telefonun sorunu bu zaten dedim telefon değişimini istedim güncelleyip gönderdiler dedim kayıt aldı tekrar göndermemi söylediler. Tekrar gönderdim 14.11.2016 tarihinde serviste kayıt altına alındı telefonun tamir edilmemesini değişim yapılmasını ısrarla yazmama rağmen anakart değişikliği için yedek parça beklediği yazıyordu Sony Müşteri hizmetlerini aradım tamir edilmesini istemediğim halde tamir yoluna gitmişler diye müşteri hizmetleri durumu üstlerine iletmek için kayıt altına aldıklarını söylediler, servise de faks çekip tamir edilmesini istemediğim halde neden tamire gidildiğini sordum beni aradılar tamir istemiyorum değişim istiyorum değişim olmuyorsa tamirsiz iade edin dedim değişim yapmadan 16.11.2016 tarihinde tamirsiz iade ettiler fakat raporda fiyat teklifi vardı neden böyle olduğunu sorduğumda tamirsiz iade olduğu için fiyat gözükmekte olduğunu söylediler. Bende tekrar Sony müşteri hizmetlerini aradım servis tamirsiz iade ettiklerinden dolayı raporda fiyat teklifi yazdıklarını söyledim müşteri hizmetlerinin bana tamirsiz iade edildiği için ücretli onarım yazılması yanlış olduğu söylendi. Bende Bunun üzerine tekrar 17.11.2016 gönderdim raporun değiştirilmesini ve mümkünse telefon değişimini istedim bunların dışında tamir edilmesini istemiyorum dedim ama şuan serviste onarım için yedek parça (anakart) bekliyor. Ankara ya servise gittim ben tamir istemiyorum neden tamire alındı dedim gişedeki çalışan bana tamir olursa gelen kargoyu iade edin Tüketici hakları mahkemesine başvuruda bulunun dedi.
    Telefon şuanda tamir süreci devam ediyorken Tüketici hakları mahkemesine başvuru yapabilirmiyim?
    (Biraz uzun oldu yazdıklarım)




  • mrt_58 M kullanıcısına yanıt
    Başka konu açıp sorsaydınız daha iyi olurdu.

    Sorunuza gelecek olursak ,satın aldığınız telefon ayıplı (kusurlu) olduğunu fark ettiğinizde , firmaya verdiğinizde , sorunu çözemiyor ve karşı taraf yükümlülüğünü yerine getirmiyorsa, yasal haklarınızı (malın iadesi, malın yenisi ile değiştirilmesi, malın tamiri, malın özürü kadar değerinden indirilmesi) haklarınızdan hangisini tercih ederseniz karşılaması gerekiyor.
    Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyeti bu olaya bakar, yani görevlidir, diğer taraftan sizin gönderdiğiniz adres ile onların götürdüğü adresin farklı olduğunu gösterir evrak var ise elinizde başvurunuzu yapın. maliyet yoktur, aleyhe çıkarsa da sorun olmaz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.