Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı.. (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
9
Favori
101.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis

    Tüketici hakem heyeti kararını kaç ayda veriyor? 15 şubatta dosyamı içeri verdim ve hala ses yok.3 ayda kara vermeleri gerekmiyor mu?

    Yoğunluğa göre değişir
  • arkadaslar merhaba benım samsung telefonum 4 kere arızasından dolayı tuketıcı hakem keyetıne basvurdum ve bana para iadesi cıktı.samsung u aradıgımda telefonu servıse vermemıı o servısın telefonu kendılerıne ıletecegını soyledıler bugun telefonumuu samsung gerii göndermiş hakem heyetı kararını uygulamayacaklarını karşı dava açaçaklarını soyledıler benım bu durumda ne yapmamm gereklıı bana yardım edersınızz cok sevinirimm
  • bana bu konudaa yardım edebilecek birii warsaa sewınırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canjuano

    arkadaslar merhaba benım samsung telefonum 4 kere arızasından dolayı tuketıcı hakem keyetıne basvurdum ve bana para iadesi cıktı.samsung u aradıgımda telefonu servıse vermemıı o servısın telefonu kendılerıne ıletecegını soyledıler bugun telefonumuu samsung gerii göndermiş hakem heyetı kararını uygulamayacaklarını karşı dava açaçaklarını soyledıler benım bu durumda ne yapmamm gereklıı bana yardım edersınızz cok sevinirimm

    heyetten karar çıkıp tebliğ edildiği andan itibaren 15gün içerisinde itiraz etme hakları var ,bu süre sonucunda seninde icra davası açma hakkın mevcut

    Samsunga kararı derhal uygulamazsanız , icra davasını başlatacağım diye manifestonu çek . bak bakalım ertesi gün seni aramıyorlar mı Karara istedikleri kadar itiraz etsinler üst mahkeme %99,99 oranında heyetin verdiği kararı bozmaz ,aksine samsungun aleyhine faiziyle ödeme cezası verir.




  • şimdii ben ne yapıyım servisten gidip telefonuu alıyımm mıı cunku ewrakları onlaraa gondermıstım bende 1 er kopyasıı warr yadaa onlar banaa dawa mı açıcak onu mu beklıyeyım yada bugun konustugum bı avukat bana 15 gun gecsın baktın bı ıtıraz yok hakem heyetıne gıt kararıı kesınlestır sonra icradan alalım dıyoo bıde benım elımee paramm ne zamannn gecerr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canjuano

    şimdii ben ne yapıyım servisten gidip telefonuu alıyımm mıı cunku ewrakları onlaraa gondermıstım bende 1 er kopyasıı warr yadaa onlar banaa dawa mı açıcak onu mu beklıyeyım yada bugun konustugum bı avukat bana 15 gun gecsın baktın bı ıtıraz yok hakem heyetıne gıt kararıı kesınlestır sonra icradan alalım dıyoo bıde benım elımee paramm ne zamannn gecerr


    İcraya verdikten sonra 1 hafta içinde alırsın.
    15 gün içinde itiraz etmezlerse TH'nin kararı kesinleşmiş olur.
    Karar onlara ulaştıktan sonra 15 gün içinde paranı yatırmazlarsa direkt icraya verebilirsin yine eğer telefonun fiyatı 965 midir nedir o sınırdan düşükse. İcra TH kararına bakar düşük fiyatlı ürünlerde. Sen paranı alırsın yani direkt. Onların itirazı ancak geri almak için olur parayı ki o da çok uzun bir süreç demek ve de kazanamayacakları bir süreç demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fallout -- 22 Haziran 2012; 10:58:50 >




  • Arkadaşlar telefonum için dün ara karar çıktı.Telefonu bilir kişi görecek.Gerçekten kamerada fotograf çekerken pempe gölge oluşuyor mu oluşmuyor mu diye?Oluşuyorsa bu kullanıcı hatasımı yoksa arıza mıdır?Bilir kişi olarak bir öğretmen görünüyor.Dosyamı bilir kişiye götürmek için elden aldım.Dosya içeriğine baktım.Samsung,Teknolojix ve başarı elektroniğe yazı yazılmış.Para iadesi istemiştim.Başarı elektronik birkaç tane mahkeme kararını delil olarak göstererek para iadesini biz yapamayız diye cevap yazmışlar.Bizi bağlamaz biz sadece servis hizmeti veriyoruz.Samsung merkez ve teknolojixin cevapları yok.Bu arada tüketici hakem heyetinin vereceği karar 1160 lira için bağlayacı(yanlış hatırlamıyorsam) sonrası için(3000 liraya kadar) delil niteliğindeymiş.
  • Arkadaşlar ürünü bilirkişiye gösterdim ve bilirkişi kameradaki pempelik bir sorundur dedi ve beni haklı buldu.Yarın kararı tüketici haklarına vereceğim.Bakalım karar nasıl çıkacak.Para iadesi alabilecek miyiz.Samsung uğraştıracak mı.
  • bu nokianin bize attığı ikinci kazık be kardeşim. daha öncede 2009 senesinde kullanıcı hatası demişlerdi
    şimdide sapasağlam telefonda (İÇİNDE- nasıl oluyorsa, dışı sapasağlam) fiziksel hasar buluyorlar.
    bizde mi tutacaz bu THH nin yolunu
  • arkadaşlar... mesajarın pek çoğunu okudum. lg marka bir telefon aldım. bir yıldır sürekli donma problemi yaşıyorum. 7 kez garantiye gitti ve 4. sünde anakart değişti. donma problemi geçmedi. donma derkende telefon kapanıyor tuş takımları yanıp yanıp sönüyor. dışardan bir müdahale ile açılmıyor. ancak batarya çıkarılıp takılınca kendine geliyor.hakem heyetine gittim. asıl sormak istediğim hakem heyeti 2-4 ayı bulur sonuçlanması dedi. bu süre zarfında telefonu kullanmamın sakıncalı olabileceğini de belirttiler. bu konuda bilgisi olan var mı. aldım alalı zaten doğru dürüst kullanamadım serviste geçen süreler yüzünden. bi de bu çıktı. ne yapayım arkadaşlar. paketleyip kaldırayımmı yoksa kullanayım mı???
  • arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim hayatımda ilk kez bir üründen dolayı tüketici hakem heyetine gittim ve çok memnun kaldım süper bir uygulama bence... önceleri urun hatalı bile çıksa atardım çöpe ne peşine düşer nede ilgilenirdim.. biraz önce tüketici hakem heyeti sonuç kararı elime ulaştı haklı olduğumu ve bu evrakla satıcı mağazaya müracat ederek paramı alabileceğimi yazıyor güzel bir duygu insanın hakkının aranıp GEÇTE OLSA tarafına ödenmesi... bu arada detay olarak aldığınız urunun faturası garanti belgesi ve kutusu vs atmamanız önemli artı en az bir kez garantisi dahilinde servise gönderilip cevaben yazılı belge alınırsa çok çok daha etkili olur yanı fatura garanti belgesi ve garantiye gönderdiğinizde size verilen cevap yazısı püf noktadır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp8080

    arkadaşlar... mesajarın pek çoğunu okudum. lg marka bir telefon aldım. bir yıldır sürekli donma problemi yaşıyorum. 7 kez garantiye gitti ve 4. sünde anakart değişti. donma problemi geçmedi. donma derkende telefon kapanıyor tuş takımları yanıp yanıp sönüyor. dışardan bir müdahale ile açılmıyor. ancak batarya çıkarılıp takılınca kendine geliyor.hakem heyetine gittim. asıl sormak istediğim hakem heyeti 2-4 ayı bulur sonuçlanması dedi. bu süre zarfında telefonu kullanmamın sakıncalı olabileceğini de belirttiler. bu konuda bilgisi olan var mı. aldım alalı zaten doğru dürüst kullanamadım serviste geçen süreler yüzünden. bi de bu çıktı. ne yapayım arkadaşlar. paketleyip kaldırayımmı yoksa kullanayım mı???

    kullan kullan kardeş ama kutusu faturası garantiden geri dönüş yapılan belgelere sahip ol yeter.. telefonu da geriye alacaklar hakem heyetinden gelen belge ile hepsini birleştirip aldığın yere götüreceksin ve tıpış tıpış paranı ödeyecekler o yüzden telefonu kullanman problem olmaz.. ama tabi bariz şekilde hurdası çıkmış param parçada olmamalı...!!!




  • Hakem Heyetine bende bu ayın başında cep telefonu azami tamir süresini aştı diye gönderdim ama cihazın esasında garantisi bitti nokia servislik bir işi yok ekstra 3 yıl garanti yaptırmıştım teknosa bayisinden. Bugün savunma vermiş karşı taraf, savunmadan ne kadar süre sonra karar açıklanıyor acaba bilen var mı? (Teknogaranti mağduruyum).
  • Arkadaslar bi konu hakkında sizden bilgi almak istiyorum. Samsung galaxy gio telefonumu donma ve bataryası az gidiyor diye servise yolladım fakat onlar telefon açılmıyor diye bana sormadan anakartını değiştirmişler.Bende 2.de *123#4# komutları calışmıyor ,3.de bataryası az gidiyor 4.de telefon kendi kendi kendine kapanıyor diye servise verdim fakat 1.de yazılım yüklendi yazmışlar fakat diğerlerine hata bulunamadı yazmıslar.Bende dün bana sorulmadan anakartı değiştirilmiş sorunları çözülmemiş hala *123#4# komutları çalışmıyor die hakem heyetine başvurdum.Onlarda telefonu aldılar bilirkişi inceleyecek dediler fakat telefonda her zaman kendi kendine kapanma sorunu olmuyor bilirkişi bunu incelerken bu hataya bulamazsa karar olumlu çıkmayabilir mi ama vodafone hattımda bi sorun olmadıgı halde hala *123#4# komutu çalışmıyor hala. Yorumlarınızı bekliyorum sizce olumlu karar çıkar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczmgulden

    Arkadaslar bi konu hakkında sizden bilgi almak istiyorum. Samsung galaxy gio telefonumu donma ve bataryası az gidiyor diye servise yolladım fakat onlar telefon açılmıyor diye bana sormadan anakartını değiştirmişler.Bende 2.de *123#4# komutları calışmıyor ,3.de bataryası az gidiyor 4.de telefon kendi kendi kendine kapanıyor diye servise verdim fakat 1.de yazılım yüklendi yazmışlar fakat diğerlerine hata bulunamadı yazmıslar.Bende dün bana sorulmadan anakartı değiştirilmiş sorunları çözülmemiş hala *123#4# komutları çalışmıyor die hakem heyetine başvurdum.Onlarda telefonu aldılar bilirkişi inceleyecek dediler fakat telefonda her zaman kendi kendine kapanma sorunu olmuyor bilirkişi bunu incelerken bu hataya bulamazsa karar olumlu çıkmayabilir mi ama vodafone hattımda bi sorun olmadıgı halde hala *123#4# komutu çalışmıyor hala. Yorumlarınızı bekliyorum sizce olumlu karar çıkar mı?

    yorumda bulunacak kimse yok mu??




  • hoca senin anakart değişmiş zaten, sorunlar neden düzelmedi hayret!
  • İyi günler arkadaşlar 21.09.2011 tarihinde vatanbilgisayardan C6-00 modelinde 619 tl tutarında cep telefonu aldım.
    03/03/2012 tarihinde cihazın şarj almadığını farketttim kvk ya götürdüm kvk cihazda yetkisiz müdahale olduğu ve garanti dışı bıraktılarını söylediler itiraz etmeme rağmen başka birine açtırmışınız diyerek bu teli iade ettiler bende hakem heyetine başvurdum.

    Karar aşağıdada yazdığım üzere ücret iadesi yönünde çıktı kvk ya 01/10/2012 tarihinde götürdüm kararı ve 08/10/2012 kvk mesaj attı telefonunuz iade beklemektedir.Bugun gittim telefonu iade ettiler nokianın karara itiraz ettiğini söylediler ve eve gelip nokia yı aradım ödeme neden yapılmadığını sordum yetkisiz müdahaleden dolayı ücret iadesi yapılmadığını söyledi bende bilirkişi raporu heyet kararı var dedim bana inanmadınız onlardamı yalan söylüyor falan cevap veremedi tabiki.
    Şimdi yapmam gereken nedir arkadaşlar karar 24/09/2012 tarihinde elime ulaştı bu tarihden 15 gün sonra ilamlı icra takibi mi başlatmalıyım.



    Hakem heyetinin kararı:

    Karar tarihi:26.07.2012

    Şikayet edilen Vatan Bİlgisayar

    Olayın Özeti:Tüketici 21/09/2011 tarihinde vatanbilgisayardan nokia marka cep telefonu aldığını 03/03/2012 tarihinde telefonun usb bağlantısında sorun oldugunu ve cihazin şarj almadığını fark edip firmayı aradığını kvk teknik servise yönlendirildiğini 20/03/2012 tarihinde cihazda yetkisiz müdahale olduğu iade edildiğini belirmiş olup ödenen bedeli talep etmektedir.

    Şikayet Edilenin Savunmasının Özeti:Satış sonrası hizmetlerin verilmemesi yada imalatçı-üretici ve/veya/ithalatçının bulunmaması halinde tüketicilere bu hizmetlerin verilmesinden satıcılar sorumludur.Denilmektedir.

    İnceleme Gerekçe:
    Hüküm:4822 Sayılı Kanun ile değişik 4077 Sayılı Kanunun 22 ve ilgili yönetmeliğin 11.Maddesi gereği cep telefonu ile ilgili hakem heyeti başkanlığına sunulan dilekçenin belgenin savunmanın bilirkişi raporunun hakem heyetimizce incelenmesi neticesinde ürünün üretim hatası olduğu anlaşılmış olup fatura bedeli olan 619 tl nin iadesine 26.07.2012 tarihinde oy birliğiyle karar verildi.(Üstün haklı olduğunu idda eden taraf 15 gün içerisinde Tüketici Mahkemesine müracaat edebileceğine




  • neden kimse cevap vermiyor acaba görüş ve önerileriniz değerli benim için arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xL_mupteLa -- 9 Ekim 2012; 17:42:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xL_mupteLa

    İyi günler arkadaşlar 21.09.2011 tarihinde vatanbilgisayardan C6-00 modelinde 619 tl tutarında cep telefonu aldım.
    03/03/2012 tarihinde cihazın şarj almadığını farketttim kvk ya götürdüm kvk cihazda yetkisiz müdahale olduğu ve garanti dışı bıraktılarını söylediler itiraz etmeme rağmen başka birine açtırmışınız diyerek bu teli iade ettiler bende hakem heyetine başvurdum.

    Karar aşağıdada yazdığım üzere ücret iadesi yönünde çıktı kvk ya 01/10/2012 tarihinde götürdüm kararı ve 08/10/2012 kvk mesaj attı telefonunuz iade beklemektedir.Bugun gittim telefonu iade ettiler nokianın karara itiraz ettiğini söylediler ve eve gelip nokia yı aradım ödeme neden yapılmadığını sordum yetkisiz müdahaleden dolayı ücret iadesi yapılmadığını söyledi bende bilirkişi raporu heyet kararı var dedim bana inanmadınız onlardamı yalan söylüyor falan cevap veremedi tabiki.
    Şimdi yapmam gereken nedir arkadaşlar karar 24/09/2012 tarihinde elime ulaştı bu tarihden 15 gün sonra ilamlı icra takibi mi başlatmalıyım.



    Hakem heyetinin kararı:

    Karar tarihi:26.07.2012

    Şikayet edilen Vatan Bİlgisayar

    Olayın Özeti:Tüketici 21/09/2011 tarihinde vatanbilgisayardan nokia marka cep telefonu aldığını 03/03/2012 tarihinde telefonun usb bağlantısında sorun oldugunu ve cihazin şarj almadığını fark edip firmayı aradığını kvk teknik servise yönlendirildiğini 20/03/2012 tarihinde cihazda yetkisiz müdahale olduğu iade edildiğini belirmiş olup ödenen bedeli talep etmektedir.

    Şikayet Edilenin Savunmasının Özeti:Satış sonrası hizmetlerin verilmemesi yada imalatçı-üretici ve/veya/ithalatçının bulunmaması halinde tüketicilere bu hizmetlerin verilmesinden satıcılar sorumludur.Denilmektedir.

    İnceleme Gerekçe:
    Hüküm:4822 Sayılı Kanun ile değişik 4077 Sayılı Kanunun 22 ve ilgili yönetmeliğin 11.Maddesi gereği cep telefonu ile ilgili hakem heyeti başkanlığına sunulan dilekçenin belgenin savunmanın bilirkişi raporunun hakem heyetimizce incelenmesi neticesinde ürünün üretim hatası olduğu anlaşılmış olup fatura bedeli olan 619 tl nin iadesine 26.07.2012 tarihinde oy birliğiyle karar verildi.(Üstün haklı olduğunu idda eden taraf 15 gün içerisinde Tüketici Mahkemesine müracaat edebileceğine

    arkadasım senin kararın 26.07.2012 de sonuçlanmış bu tarihten itibaren karşı tarafın 15 gün itiraz etme zamanı var zaten o 15 gün süre içindede itirazda bulunmamışlar bu yüzden tüketici hakem heyetinin kararı bağlayıcı duruma geçmiş. istedikleri kadar itirazda bulunsunlar karar senin lehine çıkar sen icraya başvur paranı faiziyle birlikte alırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otuz3

    hoca senin anakart değişmiş zaten, sorunlar neden düzelmedi hayret!

    bende bilmiyorum neden düzelmediğini.Mesela ben vodafone kullanıyorum *123#8# yaptığında hediye dakikalarımı göstermesi lazım ama göstermiyor ama başka telefona taktığımda hediye dakikalarımı gösteriyor. Diğer sorunlarıda donma, kapanma sorunu ama her zaman olmuyor bilirkişi incelerken buyuk ihtimal olmayacak o yüzden aleyhime karar çıkar diye korkuyorum
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.