selamlar, ithalatçı garantili aldığım samsung telefonum mikrofon sorunu ile servise gitti serviste çare olmadı tabi ithalatçı olunca telefonun sağlan dönmesi bile mucize. bende hakem heyetine başvurdum karar büyük ihtimal lehime çıkacak heyetin daha önce verdiği emsaller var. bedel iadesi istedim telefon 4 aylık. şimdi sorum karar lehime çıkınca satıcıdan parayı nasıl tahsil edebilirim başka şehirdeyiz ve uzak. telefonu yolla parayı yatırayım dese ona güvenemem alır kırar vs yada servise yollar tekrar ödememek için ondan çekiniyorum. direk ilamlı icra takibi başlatıp yediemin olarak icra dairesine verebilir miyim telefonu ordan halletsinler işlerini. satıcı n11/hepsiburada da dükkanı olan istabulda bir firma. şimdiden teşekkürler.
icra takibi ile parayı alırsın ancak telefonu bırakamazsın
quote:
Orijinalden alıntı: sertosman
icra takibi ile parayı alırsın ancak telefonu bırakamazsın
iyi günler . bende aveanın fatura iptali için tüketici hakem heyetine başvurdum ve heyet fatura iptaline karar verdi .tabi bu karar fatura tarihinden 3 ay sonra olmasından dolayı avea sürekli "faturayı ödeyin yoksa icra takibi başlayacak "diye habire aramaya ve sms atmaya başladı . bende gidip faturayı ödedim ancak şimdide fatura iptaline karar kılındı . şimdi izleyeceğim yol nedir .bana yardımcı olurmusunuz
Birseyadam
kullanıcısına yanıt
Önce gidin aveadan isteyin vermezse icra yoluyla alirsiniz
quote:
Orijinalden alıntı: Lawyer066
Önce gidin aveadan isteyin vermezse icra yoluyla alirsiniz
hocam avea dan nasıl isticem peki . yani avea bayine gidip evrağı gösterip ücret iadesi mi istiyeceğim . belki cevapları basit olabilir ama bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın
Öncelikle telefonla merkezi arayın. onlar sizi yönlendirir. Eğer ödemeye yanasmazlarsa icra takibinde bulunun
Genel merkezi arayın, mail ya da faks isterler. Gönderin, ödemezlerse icra takibi yapın. Ya da iadeli taahhütlü bir ihtarname gönderin, ekine de kararı ve ödeme dekontunuzu/makbuzunuzu koyun, 7 gün süre verin ödeme için, ödemezlerse icra takibini yapıştırın
quote:
Orijinalden alıntı: sertosman
Genel merkezi arayın, mail ya da faks isterler. Gönderin, ödemezlerse icra takibi yapın. Ya da iadeli taahhütlü bir ihtarname gönderin, ekine de kararı ve ödeme dekontunuzu/makbuzunuzu koyun, 7 gün süre verin ödeme için, ödemezlerse icra takibini yapıştırın
öncelikle izleyeceğim bir yol gösterdiğiniz ve cevaplarınız için teşekkür ederim . 15 gün geçmesini bekliyeyim mi ? tüketici hakem heyetinden kararı bügün elime geçti. kararıda fotoğraf olarak sizinle paylaşıyorum . kararda açıkca fatura iptali diyor. ödediğim faturanın bedelini geri alabilirim yani.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birseyadam -- 9 Temmuz 2018; 23:50:45 >
Birseyadam
kullanıcısına yanıt
15 gün karşı taraf için itiraz süresidir. Sizin gerekli yerlere başvurmaniza engel değildir. Kararın kesinleşmesini istiyorsanız bekleyebilirsiniz.
Birseyadam
kullanıcısına yanıt
O süre taraflara itiraz için verilen bir süre, sizin harekete geçmenizi engellemez
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme