Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyetine Başvurdum: Bir şey çıkar mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pegasus firmasını geçen cuma günü düzenlediği 27 Temmuz 1+1 Kampanyasını Kullandırmadığı için THH'ye başvurdum. Haklılığıma eminim ama eksik kanun bilgisi veya idari bürokratik işlemler dolayısıyla kaybetmek istemiyorum. Bakarsanız ve yorumlarsanız sevinirim. aşağıdaki metin, THH başvuru dilekçem.

    Olay şöyle gelişti:

    Pegasus firmasının 27-28 Temmuz tarihleri arasında "kişiye özel" 1+1 kampanyasından tarafıma gelen mail doğrultusunda tüm şartları sağlamam dolayısıyla iki adet ayrı yurt dışı biletini bavul haklarını da dahil ederek satın aldım. Biletlerimi doğum günüm dolayısıyla aynı gün sistemime tanımlanmış olan "vergiler hariç %20 indirim" kampanyası kullanarak satın aldım. Satın alma işlemi sırasında kampanyalar bölümünde sadece " * * " işareti olup herhangi bir tanımlayıcı ibare veya 1+1 kampanyasından faydalanamazsınız/birleştiremezsiniz uyarısıyla karşılaşmadım.

    Gerçekleştirilen kampanyanın anlatıldığı bilgilendirme koşullarında 3 ana başlık (1-Kampanya kuralları, 2-Bedava bilet kazanım koşulları, 3-Bedava bilet kullanımı) madde numaraları verilerek ilan edilmiş ve tarafımca dikkatlice satın alma işlemi gerçekleşmeden önce incelenmiştir. Ekte belirttiğim evrakta da yer aldığı şekliyle 27-28 Temmuz kampanyasında "Bedava Bilet Kazanım Koşullarında" "kampanya başka bir kampanyayla birleştirilemez ibaresi" bulunmamaktadır. Halbuki firma 3 gün sonra aynı koşullara sahip yeni bir kampanya hazırlamış (01-04 Ağustos) ve bu kampanya koşullarında ilgili başlık altına bu ibare eklenerek tüketicilerin ikileme düşmesi engellenmiştir. Tarafıma gelen mailde yer alan kampanya koşullarına göre satın alma işlemini gerçekleştirmem neticesinde belirtilen sürede vadedilen iki adet bedava yurt dışı kodu tarafıma ulaşmamıştır.

    Ekte yer alan tarafımca hazırlanmış "iki kampanyanın koşullarının karşılaştırıldığı belgeyle" firmaya gerçekleştirdiğim başvuru sonucunda "kampanya başka bir kampanyayla birleştirilemez" neden gösterilerek talebime olumsuz cevap aldım. Kampanya metninin düzgün ilan edilmemesi, maddelerinin yanlış hazırlanması sonucunda iki adet yurt dışı bedava bilet kodun tarafıma teslim edilmemesi nedeniyle yaşadığım mağduriyet yaşamaktayım. İki adet bedava kodun tarafıma ulaştırılması ve bu biletlerin kullanılabilmesi için yeterli zamanın tarafıma sunulmasını arz ettim Tüketici Hakem Heyeti'ne.

    Biletlerimin faturalarını, hazırladığım aşağıda yer alan 27 temmuz ve 01 ağustos kampanyalarının şartlarının kıyaslama metnini ve onların başvuruma olumsuz cevaplarını pdf te ekledim. Yardımlarınız için teşekkürler.

    Tüketici Hakem Heyetine Başvurdum: Bir şey çıkar mı?







  • Yol gösterecek biri yok mu?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.