Şimdi Ara

Tüketici Haklarıyla ilgili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • siemens cx75 telefonumu servise verdim 30 işgünü doldu bana yeni telefon vericeklerini söylediler ne verileceğide belli değilmiş zaten sinir oldum neyse 3 ila 6 hafta falan dediler yuh dedim yani ben tüketici haklarına başvursam para iadesi için 1,5 yıldır kullanıyorum acaba kullanma payı olarak ne kadar kesinti yapılır bana ne kadar para ödenir ayrıca maddi tazminat isteyebilir miyim isteyebilirsem para iadesi + tazminat alabir miyim bu sıcakta git gel adam gibi bir bilgide yok salak gibi bekliyeceğiz bakalım ne yollıyacaklar yerine hem yollanan telefonu ben istemezsem bu seferde işler uzuyacak yani sinir bozucu durum bir telefonu yapamadılar arızası yoktu aldığımda iç ekranı çizikti ben uzun süre koruyucu jelatinle kullanığım için farketmemişim çıkarınca anladım bir ekran gelicek alttarafı tazminat istiyorum bu ne ya onlar yüzünden zaten telefonum olmadığı için iş teklifi vardı onu kaçırdım aramışlar ulaşamamışlar tabi tazminat alabilir miyim ne kadar alırım ve tahini olarak ne kadar kullanma ücreti keserler







  • bir üst muadili telefon verirler ama para ödemesi hakkında bir bilgim yok ne yazıkki
  • tazminat için doğrudan mahkemeye başvurman lazım.öyle her isteyene tazminat vermezler. müşteri hizmetlerini (0216 459 98 98) ara oradan değişim istediğini belirt onlar yardımcı olurlar.yanında fatura tarihinin de bulunsun yeter.
  • açıkçası insanı teelfondanda siemenstende soğutuyorlar göya 7 yıl içerisinde üretiminden itibaren parça temini yapılacak daha garantisi bile dolmadı ama bir parçayı gönderemiyorlar ilk telefonum siemensti sl42 çok severek kullanırdım mp3 dinlerdim o zamanlar 3310 modaydı herkes telefonuma hayran kalırdı mp3 falan olayına memnun kaldım gene siemens aldım hep siemens aldım ama olmazki bu kadarda hem adam akıllı model üretilmiyor hem telefonumuza parça yollanmıyor ben telefonumu çok seviyordum yani şimdi içindeki herşeyde gidicek artı verilicek telefon benq yazılımlı olucaktır bride üstüne ohh ne güzel ne anlaıdm ben bundan
  • ilgilendiğin için teşekkürler
  • ben 14.06.07 de cl71 i başarı servisine yolladım ekranı bozukdiye 30 iş günü dolduğunda benq-siemens müşteri hizmetlerine aradım telefon değişimi isteğimi kabul ettiler ama telefon 30.07.07 tarihine kadar gelmedi 30.07.07 de tekrar aradım beni salak yerine koyup e61 göndereceklerini ve cl71 ile aynı özellikte olduğunu söylediler bende istemem dedim 15 gün sonra başarı servisinden bilgi alabilirsiniz dediler bu benq-siemens müşteri hizmetlerinde çalışanlar heralde telefon modellerinin özellikleri hakkında hiç bir bilgisi yok ve hala telefon bekliyorum benq-siemens böyle yaptıkça brak büyümekten söz etmeyi direkt batıyo
  • birde ayrıca bostancı başarı servisine ulaşmak için günde 10 kere arıyorum her aradığımda 3 dakika şehirler arası yazıyo zaten telefonun parasını türk telekoma fatura olarak ödedim yeterince
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • adamlar bir alt modelini bile vermiyolar

    quote:

    Orjinalden alıntı: ..:Roman Kosecki:..

    bir üst muadili telefon verirler ama para ödemesi hakkında bir bilgim yok ne yazıkki
  • quote:

    Orjinalden alıntı:x-side
    bu benq-siemens müşteri hizmetlerinde çalışanlar heralde telefon modellerinin özellikleri hakkında hiç bir bilgisi yok


    cihazların değişimlerinde yeni verilecek modelleri tamamen siemens genel merkezi belirliyor. onun için aslında müşteri hizmetlerinde çalışanların da pek suçu yok sanırım. çünklü sonuçta onlar da genel merkezlerinden aldıkları yanıtı sizlerle paylaşıyorlar
  • tamam telefonları genel merkez belirliyor ama nie müşteri hizmetlerinde konuştuğum kişi aynı özellikler diye kandırmaya çalışıyor bana inanmıyorsan kayıt numarasınıda verebilirim ayrıca genel merkezin bir numarası varmı

    quote:

    Orjinalden alıntı: kahve

    quote:

    Orjinalden alıntı:x-side
    bu benq-siemens müşteri hizmetlerinde çalışanlar heralde telefon modellerinin özellikleri hakkında hiç bir bilgisi yok


    cihazların değişimlerinde yeni verilecek modelleri tamamen siemens genel merkezi belirliyor. onun için aslında müşteri hizmetlerinde çalışanların da pek suçu yok sanırım. çünklü sonuçta onlar da genel merkezlerinden aldıkları yanıtı sizlerle paylaşıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-side -- 7 Ağustos 2007; 15:32:03 >




  • genel merkezin numarası yok. ayrıca sadece müşteri hizmetleriyle bu konuyla ilgili görüşebilirsin.

    dediğin gibi CL71 in yenisi olarak E61 falan veriliyor. sana bu konuda hak veriyorum. eski cihazının tüm özelliklerini karşılamayabiliyor, ama muadil olarak bu model ile değişimine karar vermiş olabilirler.
  • ama cl71 her konuda e61 den üstün cl71 daha sonra çıktı bu ne mantıktır

    e61in kamerası berbat,radyo yok,ekranı daha kötü,slide tipte değil,bluetoot yok,cl71 den hiçbir üstün yönü yok

    genel merkezde çalışanların beyni böyle olursa benq-siemens tabiki batar

    cl71 in ekranı bozuk herkes benq deyince aklına monitör gelir e61 gönderene kadar cl71 imi yapıp göndermesine de razıyım ama bükümediği eli öpmesi lazım benq nun ya cl71 veya üstü bi telefon yada para iadesi yeni cl71 yada s88 yollamayla batılmazmüşteri kaybederse batar
  • beni,mde telefonum değiştirilicem umarım seninki gibi olmaz adam gibi cihaz verilir bende sorun yaşamam inş senin sorununda umarım halledilir kabul etme cihazı eğer senin cihazından düşükse yükseğini vermek zorundalar
  • yani tabiki alt model veremezler daha e61 verecekler %80 ama zaten gelse iade edip mahkemeye başvururum ya cl71 yada üst model geçen sene 500 ytl vermiştim şimdi direkt çöpe gidiyo

    quote:

    Orjinalden alıntı: _ZuMaZuM_

    beni,mde telefonum değiştirilicem umarım seninki gibi olmaz adam gibi cihaz verilir bende sorun yaşamam inş senin sorununda umarım halledilir kabul etme cihazı eğer senin cihazından düşükse yükseğini vermek zorundalar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x-side

    yani tabiki alt model veremezler daha e61 verecekler %80 ama zaten gelse iade edip mahkemeye başvururum ya cl71 yada üst model geçen sene 500 ytl vermiştim şimdi direkt çöpe gidiyo

    quote:

    Orjinalden alıntı: _ZuMaZuM_

    beni,mde telefonum değiştirilicem umarım seninki gibi olmaz adam gibi cihaz verilir bende sorun yaşamam inş senin sorununda umarım halledilir kabul etme cihazı eğer senin cihazından düşükse yükseğini vermek zorundalar





    iade edipte mahkemeye başvurma gibi bir olanak varsa çok iyi o zaman




  • onu bilmiyorum
  • aga sunu soylmek istıyorum benım de sx 1 var 6 aydır servıste ısrarla parça gelmıyor.kvk başarı ikiside cozmedi.şimdi benden tarıh ısıtyorllar.kendılerı ılmıyormu.fatur yanımda değil .bir gun attım acaba ne olur.ama yakın bır gun yanı ay yıl tutuyor.bu ne sacmalık alamyın arkdaslar siemens . no siemens no cry

    @kahve arakdasla ilgilenceğim.bana yardım etsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: x-side

    onu bilmiyorum

  • vallahi telefonum değişim olcak dendi bekliyorum daha ne kadar beklerim bilmem kimse hiç bişeyini bozmasın sonra sürünüyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _ZuMaZuM_ -- 24 Ağustos 2007; 12:18:23 >
  • bencede

    quote:

    Orjinalden alıntı: _ZuMaZuM_

    vallahi telefonum değişim olcak dendi bekliyorum daha ne kadar beklerim bilmem kimse hiç bişeyini bozmasın sonra sürünüyorsunuz
  • arkadaşlar bende c65 imi garantiye werdim sorunu açılmıyordu durup dururken sabah kalktığımda kapalıydı ve tekrar açılmadı...

    30 iş günü hala dolmadı fakat normal olarak gün doldu ve garanti şartlarında 30 gün yazıyor iş günü değil bunu anlamadım

    telefonumun kutusunda genpa yazıyor fakat başarı servisine gitti bunuda anlamadım

    sizler kötü olarak eleştiri yapmışsınız fakat aldığım yerin sahibi bana nazikçe 30 gün içinde olur olmazsa fatura tutarını yani 220 ytl alırsın dedi burdada kafam karıştı

    ben eğerki 30 iş günü dolduğunda telefonum yapılmazsa paramı bayidenmi (telefonumu aldığım ve garantiye bıraktığım genpa bayisi) yoksa başarı teknik servistenmi alacağım bunuda anlamadım

    benden bir kullanım tazminati kesilecekmi aldığım yerin sahibi bana fatura tutarını alacağımı söylesede biraz araştırdım ve böyle bir kullanım tazminatı mevzusunu gördüm kafam gene karıştı

    ben ankarada sorduğumda adam telefonu 10 liraya yapacağını söylemişti(bir tamirci) fakat telefon hala gelmedi ve gelmezse ben istediğim zaman hiçbir karşılık istemeden garantiden alabilirmiyim bunuda bilmiyorum


    Anlayacağınız kafam çok karışık ve çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum bir üstad bilen varsa bana lütfen yardımcı olsun??!!...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.