Olayları en başından anlatacağım biraz uzun olabilir. Pandemi başında berbere gitmemek için kendime bir saç traş makinesi almaya karar vermiştim. Almışken Moser alayım en azından bilindik marka dedim ve Watsons'ın internet sitesi üzerinden sipariş ettim. Makine geldi, iyi güzel bir şekilde kullanmaya başladım. Makineyle sadece ayda bir kere saçlarımı numarasız olarak en kısa şekilde kesiyorum ve haftada bir kez başlığı ayarlayarak sakallarımı düzeltiyordum. Aradan bir sene geçtikten sonra yağ bakımını düzenli olarak yapmama rağmen makine iyi kesmemeye, son birkaç aydır da prizde takılı olmasına rağmen kendi kendini kapatmaya başladı. On dakika çalıştıktan sonra kapanıyordu. Bunun üzerine Watsons'ı aradım, ürünü garantiye yollamak istediğimi söyledim. Benimle adam akıllı ilgilenmeden direkt olarak "kutunun üzerindeki numarayı arayın" dediler. İki gün boyunca mesai saatleri içerisinde kutunun üzerindeki numarayı aradım, hiçbir şekilde yanıt alamadım. Bunun üzerine tekrar Watsons'ı arayıp numaraya ulaşamadığımı, ürünü onlardan aldığım için doğrudan onlara yollamak istediğimi söyledim. Bunun üzerine şikayet kaydı oluşturup bunun için beni arayacaklarını söylediler. Yaklaşık 1.5 hafta bekledikten sonra hiçbir dönüş olmadığı için şikayetvar sitesinde şikayet oluşturdum. Şikayeti gördükleri gibi beni arayıp garantiye yollamam için yeni bir numara verdiler. Kutunun üzerinde yer alan numara ya da firma değildi. Neyse verdikleri numarayı aradım garanti servisi güzel bir şekilde benimle iletişime geçerek kargo numarası verdiler. Cihazın sorununu yazdıktan sonra kargoladım. Yaklaşık 2 hafta sonra cihazı bana geri gönderdiler. Cihazın bütün bakımlarını yapmışlar, 15 dakika boyunca cihazı çalıştırıp test etmişler herhangi kapanma sorunu olmamış. Cihazı alır almaz banyoya gittim ve başlıksız şekilde saçlarımı kestim. Cihaz gerçekten çok iyi kesiyordu. İşim bitince tekrar kutusuna koydum. Aradan bir hafta geçince cihazı tekrar kutusundan çıkarttım, başlığı taktım ve yandaki koldan da bıçak seviyesini ayarlayıp cihazı çalıştırdım. Çalıştırmamla bıçağın kendini geriye atması bir oldu. Cihaza hiçbir şekilde müdahale etmeden direkt kutusuna koydum ve tüketici heyetine yazdım. Aradan iki hafta geçtikten sonra bilirkişi aradı, aynı zamanda üniversitede hoca olduğunu cihaza ona getirip bilirkişi raporu yazması gerektiğini söyledi. Cihaza zaten hiçbir müdahale yapmadan kutusuna koymuştum. Ertesi gün üniversitede yanına giderek cihazı götürdüm. Olayların en başından tane tane güzelce anlattım ve beni çok güzel bir şekilde dinlemişti. Cihazı sırt çantamdan çıkarttım, eğer inceleyecekseniz eldiven ile inceleyin. Ben cihaza hiçbir müdahale yapmadığım için bir kere saçımı kestim içerisinde kıllar olabilir dedim. Sorun yok masamın üzerine koy sadece fotoğraflarını çekecem dedi. Bugün şikayetim karara bağlandı. Bilirkişi cihazın kirli olduğunu ve kullanıcı hatası yüzünden bu şekilde olduğunu yazmış. Talebim reddedildi. Her şeyi o kadar güzel olduğu gibi anlatmıştım ki yanından çok olumlu ayrılmıştım. Garantiye gönderirken varolmayan bir sorun garantiden cihaz geldiğinde başlığı ilk ayarlamamla ortaya çıktı. |
Tüketici heyetine de güvenim kalmadı artık.
-
-
Valla bilirkişi on numara karar vermiş. Garantiye gönderdin sonra kullandın sorun yok 1 hafta sonra tekrar bozuldu tekrar garantiye gönder? 3. De hakkın olur
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi sakalını kesiyormuşsun 15 dk aralıksız nasıl kullanıyorsun ki? Bakımlarını vs yapmamışsın
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun şu hatanın kullanıcısı hatası olduğunu belirtmiş. Cihazı farklı bir sebepten ötürü garantiye yollamıştım. Cihazın garantiye yollanma sebebi kayıtlarda da yer alıyordur zaten. Cihaz iyi kesmediği ve kendi kendini kapattığı için garantiye yollandı. Servis cihazın bakımlarını yapmış, motorunu kontrol etmiş, 15 dakika boyunca çalıştırmış ve herhangi bir sorun yokmuş. Buraya kadar bir sorun yok zaten, cihaz garantiden geldiğinde başlığını ayarlamadan güzelce saçımı kestim. Bir sonraki kullanmamda başlığı ayarladığımda bıçak kendini geriye attı. Cihazın garantiye gitmeden önce böyle bir sorunu yoktu. Varolmayan bir sorunla cihaz bana geri döndü. Motoru kontrol ettikten sonra geri montajlarken bu hatanın oluştuğunu düşünüyorum.
-
hocam oncelikle geçmiş olsun. moser marka traş makinalarını bilirim.berberlerinde kullandığı bir markadır. bence garantiye değilde berbere götürün.bu makinayı kullanan berbere. derdinizi anlatın böyle böyle diye.inanın garantiden daha guzel bakım yapar hatta tanıdık bile bulursanız onların yaptırdıgı tamir yerleri var servis mervis hikaye. cok daha güzel bakım veya tamiri yapılır. her traş oldukdan sonra bıcakları cıkartın makinayı yağlayın ve oyle koyun. sanırım makina kuru calıştıgı icin bıcaklar kesmiyor.ben berber olmama rağmen askerde berber olmadığı icin beni berber yapmışlardı.:D elimde de moser marka cihaz vardı. 15 ay sonunda cihazın dilinden anlamıştım. o makina eğer kesmiyorsa bakımsızdır. bakını yapınca tekrar ilk güne geri doner ama iç temizligini yapmazsanız yine kesmez.içindeki süngerin bile cok önemi vardır.
-
Genel olarak guvenmeyın zaten bılırkısı ler vs hepsı rezalet. Direkt mahkemeye gidecekmıs gibi delil toplayın baska care yok
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X