hocam bugün itibariyle kvk dan telefonu geri aldım bozuk parça değiştirilmiştir deniyor açıklamada 1.verişimdede arızalı parçayı değiştirmişlerdi yine olmayacağının garantisini vermiyorlar peki tekrar olursa diyorum getirin yine değiştirelim parçayı diyorlar sanırım garanti süresi bitene kadar bu muhabbet devam edecek hocam senin önerin var mı nasıl bir yol izleyebilirim o kadar emindim ki değiştirleceğine şu an aklıma birşey gelmiyor hakem heyeti diye düşündüm hiç gitmedim orda napılıyor nasıl bir işlem var bilgilendirebilir misin biliyorsan teşekkürler...
quote:
Orijinalden alıntı: bulutgunes01
quote:
Orijinalden alıntı: diabolical
İşte bu isabet olmuş
hocam bugün itibariyle kvk dan telefonu geri aldım bozuk parça değiştirilmiştir deniyor açıklamada 1.verişimdede arızalı parçayı değiştirmişlerdi yine olmayacağının garantisini vermiyorlar peki tekrar olursa diyorum getirin yine değiştirelim parçayı diyorlar sanırım garanti süresi bitene kadar bu muhabbet devam edecek hocam senin önerin var mı nasıl bir yol izleyebilirim o kadar emindim ki değiştirleceğine şu an aklıma birşey gelmiyor hakem heyeti diye düşündüm hiç gitmedim orda napılıyor nasıl bir işlem var bilgilendirebilir misin biliyorsan teşekkürler...
Kaymakamlığa gidiyorsun, Hakem heyetine başvuracağım dersen seni yönlendirirler.
Olayın geçmişini açıklayan bir yazı yaz, ekine de servis formlarını koy. De ki cihazın çıkartmış olduğu bu problemlerden dolayı 3 kere servise götürmüş durumdayım. Zaten orada sana yardımcı olacak birileri olacaktır hakem heyetinde. Dosya falan hazırlıyorlar.
Açıkçası ben de çok iyi değilim bu konularda, bir ara araştırmıştım ordan biliyorum. Hukukçu arkadaşlar ya da tecrübesi olan arkadaşlar daha iyi yardımcı olur sana.
Ama istersen bunları yapmadan önce firma ile görüşüp Hakem heyetine başvuracağım ancak işi uzatmadan öncelikle sizinle konuşayım belki yapacağınız birşey olabilir diye sorayım dedim dersin. Olmadı KVK'nın müşteri hizmetleri veya genel merkezi gibi bir yer varsa onları arayıp aynı şeyleri onlara söyle. Olumlu bir cevap çıkmadığı taktirde başvuruyu yapacağım, garantisi bittiğinde benim için daha fazla sorun olacak o yüzden bir an önce aksiyon alınmasını istiyorum dersin.
çok sağol hocam aynısını denicem önce bi kvk yi aramak lazım olmadı htc servisi eyvallah gelişme oldumu alıntılayıp bilgilendiririm teşekkürler
quote:
Orijinalden alıntı: Hypericum
Umarım bu yazı hep üst konu olarak durmaya devam eder
boynerden lee cooper bir mont aldım 5 aralıkda 20 aralıkta koltuk altında sökülmeler oluştu daha 15 günlük hemen boynere iadesi için teslim ettim teslim ediş tarihimde 20 aralıktı ürün iadesi ile markaya teste yollandı..bugün aradılar 8 ocak 2012 ve markanın iadeyi kabul etmediğini söylediler gelip alabilirsiniz dediler gittim bide ne göriyim söküğü bile dikmemişler tamir için tekrar yollamam gerekiyormuş sinirim çok bozuldu bende teslim almadım ne yapmam gerekiyor zaten yaklaşık 20 gün bekledim şimdi birde tamir için 20 gün bekliycem nereye nasıl başvurmalıyım arkadaşlar?
serviste çalışan ZEKİ arkadaşlar bizleri SAF vur ensesine al lokmasını tarzında görüyorlar herhalde...çok kısa yaşadığım birşeyi anlatmak istiyorum...asus netbook aldım aldıktan iki hafta sonra internete girerken ve video izlerken ekran kararıp açılmaya başladı tek çare olarak bilgisayarı açıp kapatıyordum...20.gün servise götürdüm yazılımsal sorun dendi format atıp verdiler..bir hafta sonra aynı sorun yine servis aldım ürünü 10gün sonra aynı sorun 3.sefer servis artık sinirden çıldırıcak duruma geldim...değişim istediğimde GARANTİNİN DONANIMSAL SORUNLARI KAPSADIĞINI YAZILIMSAL SORUNLARIN ONLARI İLGİLENDİRMEDİĞİNİ söylediler...bir de demezler mi yazılımsal sorunları biz yapmıyoruz mağdur olmayın diye yardım ediyoruz diye...bu durumda kesinlikle değişim yapmayacaklarmışmış???? ondan sonra yaşananları yazmıyorum bizi ilgilendirmez diyenler bir baktım iade formu dolduruyorlar...bu durumlarda kesinlikle alttan almayın sonuna kadar üstlerine gidin herkese sıkıntısız arızasız günler
arkadaşlar merhaba bir sorum olacaktı benimde sorular yığılmış ama bir umut belki bilen vardır.
Pc arıza yaptı tekrar. Bu son bir senede üçüncüye garantiye verişim ve hdd yanıyor üçtür kronik sanırım bu model samsung hddlerde. İlk gönderim belgesi elimde değil sadece 2. sinin gidiş gelişi, üçüncüsünün gidişi var. Bu yüzden son bir yılda 2 kez aynı hatayı verirse değişim olayını kafamdan sildim. Ama bilgisayarım 6 Ocak'tan beri vatan bilgisayarda ki bu tarih servise giriş tarihi ben 4 ünde vermiştim bayiye. Şimdi tamir süresi 20 işgünü olduğunda ki bu hafta doluyor 20 iş günü, hakkımı nasıl arayacağım ürün iadesi yada para iadesini nasıl talep edeceğim vatan bilgisayara gidip bu durumu söylesem sonuç alabilir miyim ? Yoksa direk hukuksal işlemler mi uygulamalıyım pc fatura fiyatı 1350 tl.
quote:
Orijinalden alıntı: omaTR
arkadaşlar merhaba bir sorum olacaktı benimde sorular yığılmış ama bir umut belki bilen vardır.
Pc arıza yaptı tekrar. Bu son bir senede üçüncüye garantiye verişim ve hdd yanıyor üçtür kronik sanırım bu model samsung hddlerde. İlk gönderim belgesi elimde değil sadece 2. sinin gidiş gelişi, üçüncüsünün gidişi var. Bu yüzden son bir yılda 2 kez aynı hatayı verirse değişim olayını kafamdan sildim. Ama bilgisayarım 6 Ocak'tan beri vatan bilgisayarda ki bu tarih servise giriş tarihi ben 4 ünde vermiştim bayiye. Şimdi tamir süresi 20 işgünü olduğunda ki bu hafta doluyor 20 iş günü, hakkımı nasıl arayacağım ürün iadesi yada para iadesini nasıl talep edeceğim vatan bilgisayara gidip bu durumu söylesem sonuç alabilir miyim ? Yoksa direk hukuksal işlemler mi uygulamalıyım pc fatura fiyatı 1350 tl.
Anakart arızalı olabilir.3 defa hdd bozulması garip geldi bana.Büyük ihtimal HDD'yi konrol eden çip arıza yapmıştır...
Benim belleklerde benzeri sorunum vardı.3 defa bellek değiştirmiştim sonunda anakartın bellek kontrolcüsü arızalı çıktı.Anakart onarım görünce bir daha problem olmadı...
quote:
Orijinalden alıntı: brev
quote:
Orijinalden alıntı: omaTR
arkadaşlar merhaba bir sorum olacaktı benimde sorular yığılmış ama bir umut belki bilen vardır.
Pc arıza yaptı tekrar. Bu son bir senede üçüncüye garantiye verişim ve hdd yanıyor üçtür kronik sanırım bu model samsung hddlerde. İlk gönderim belgesi elimde değil sadece 2. sinin gidiş gelişi, üçüncüsünün gidişi var. Bu yüzden son bir yılda 2 kez aynı hatayı verirse değişim olayını kafamdan sildim. Ama bilgisayarım 6 Ocak'tan beri vatan bilgisayarda ki bu tarih servise giriş tarihi ben 4 ünde vermiştim bayiye. Şimdi tamir süresi 20 işgünü olduğunda ki bu hafta doluyor 20 iş günü, hakkımı nasıl arayacağım ürün iadesi yada para iadesini nasıl talep edeceğim vatan bilgisayara gidip bu durumu söylesem sonuç alabilir miyim ? Yoksa direk hukuksal işlemler mi uygulamalıyım pc fatura fiyatı 1350 tl.
Anakart arızalı olabilir.3 defa hdd bozulması garip geldi bana.Büyük ihtimal HDD'yi konrol eden çip arıza yapmıştır...
Benim belleklerde benzeri sorunum vardı.3 defa bellek değiştirmiştim sonunda anakartın bellek kontrolcüsü arızalı çıktı.Anakart onarım görünce bir daha problem olmadı...
Hocam en son sefer hdd bozuldu tak etti gittim toshiba bir hdd aldım taktım tıkır tıkır çalıştı 2 ay boyunca bana mısın demedi. İnternette de okumuştum bir kaç kişi de daha olmuş sanırım hard disk dayanıksız
Beyler Dartyden aldığım harddisk bad sektör hatası verdi(ürün hatası) 16 Aralık da kargoya verdim.Kargo ücretini bana yıktılar.İlk arayıp dediler ki tamiri ekonomik değil bozuk olarak tarafınıza iade ediliyor.Sert çıktım mahkemeye vericem dedim.Bi süre sonra arayıp dediler ki para iadesi yapıcaz.Ürüne çok zam geldi ve yasal sürelerinide aştılar ozamana kadar.Dedim ki ben ürünü istiyorum.Bugün tarih 30 Ocak 15 defa 444 lü numaralarını aradım.Tonla telefon faturası falanda keseme küstü ve elde var 0 .Hakem heyeti Tüketici mahkemesi ne varsa gidicem.Ürünü verselerde gidicem çünkü bu iş onur gurur meselesi oldu artık.Siz ne önerirsiniz ?
quote:
Orijinalden alıntı: hakanfd
Beyler Dartyden aldığım harddisk bad sektör hatası verdi(ürün hatası) 16 Aralık da kargoya verdim.Kargo ücretini bana yıktılar.İlk arayıp dediler ki tamiri ekonomik değil bozuk olarak tarafınıza iade ediliyor.Sert çıktım mahkemeye vericem dedim.Bi süre sonra arayıp dediler ki para iadesi yapıcaz.Ürüne çok zam geldi ve yasal sürelerinide aştılar ozamana kadar.Dedim ki ben ürünü istiyorum.Bugün tarih 30 Ocak 15 defa 444 lü numaralarını aradım.Tonla telefon faturası falanda keseme küstü ve elde var 0 .Hakem heyeti Tüketici mahkemesi ne varsa gidicem.Ürünü verselerde gidicem çünkü bu iş onur gurur meselesi oldu artık.Siz ne önerirsiniz ?
Bulunduğunuz yerdeki yerel tüketici hakem heyetine başvurun,durumu anlatın onlar gerekeni yapıcaktır.En azından daha detaylı bilgi vereceklerdir...
Uzun zamandır takip edemiyorum konuyu ve iş değiştirmem nedeniyle 2- 2.5 yıldır farklı bir kurumdayım ve mevzuat değişikliklerine uzak kaldım. Bazen arkadaşlar PM atıyor ama çok geç görüyorum, özür dilerim cevap veremediğim arkadaşlardan.
Bugün itibariyle tavsiyem değişmedi, 2TL olsa bile hakem heyetine gidip dilekçe vermeniz 15 dk sürmez. Haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız mutlaka hakem heyetlerine başvurun.
Kredizedeyseniz, detaylı bilgi ve danışmanlık talep formu için kredizede@hotmail.com mail atınız,danışmanlık sürecini size anlatalım, beğenirseniz süreci başlatalım.Ne dersiniz?
Kredi kartımı iptal ettirdim ancak banka borcu yoktur kağıdı vermiyor. Nasıl alabiliriz?
Herhese iyi geceler... 10.03.2012 tarihinde İzmir Karşıyaka AVM'deki LG Shoptan 55lw570s ürününü 4450 liraya satın aldım. akşam saat 20'ye dek servis gelip kuracak şekilde de anlaştık teslimatda da 4450 liranın 100 lirasını verecektim. Evde aynı gün itibariyle Dartyde LG 3D LCD'lerde indirim olduğunu ve 55lw650s'in 4399 liraya satıldığını gördüm. Fiyata çok takılmamakla beraber (arada 50 TL fark var) bir üst modelin daha ucuza satılıyor olması ve bir alt modeli daha pahalıya alıyor olmam nedeniyle birhayli canım sıkıldı. Saat 20:30 olmasına rağmen halen ürünün evime kurulmamış olmasını da göz önünde bulundurarak ürünü aldığım LG Shop'daki satış temsilcisini aradım. Mağaza müdürüyle görüşmem gerektiğini kendinin bu konuda etkisiz eleman olduğunu bildirdi. Ben de mağaza sorumlusunu aradım. Durumu anlattım para iadesi istediğimi nedenleriyle açıkladım. Ancak zatı muhterem nuh dedi de peygamber demedi. Ürünü de yollamam gibisinden savurduğu tehdit de cabası. Saat 21 olması nedeniyle LG müşteri hizmetlerini arayıp müşteri temsilcisiyle görüşemedim. Saat 21:15 sularında servis aradı kurulum için. Ben de zahmet edip getirmeyin ben o ürünü almaktan vazgeçtim diye bilgi verdim. Bu bağlamda ilk sorum şu olacak : "Ürün iadesi için fatra gerekli midir ?" zira ürünü teslim almadığım için faturası da tarafıma teslim edilmedi. Elimde sadece LG Shopda ödemeyi yaptığıma adres ve telefon bilgilerime ve aldığım ürünün modeline dair sözleşme mevcut. Akabinde ve detayında bugün (11.03.2012'de) LG müşteri temsilciliğini 4446543'de arayarak durumu ilettim. Şikayet kaydımı aldıktan 1 Sonrasında da bana geri dönüş yaptılar. Müşteri temsilcisi kısaca "Bayi ile aranızdaki sorun, normalde 15 gün içinde ürün iadesi yaparak paranızı geri alabilirsiniz" dedi. Şimdi sevgili forumdaşlarım sizce bundan sonra izlemem gereken yol haritası nedir ???
quote:
Orijinalden alıntı: subsonic
MESAFELİ SÖZLEŞMELER(İnternetten yapılan alışverişler)
quote:
Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
Mesafeli sözleşmelerde, ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde tüketici, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.
Bende geçen hafta 1v1y sitesinde 0 tl den ayakkabi aldım site tedarik edemeyecegini belirtti ürünü.göndermedi .bende gerekli belgeleri topladım bugün ıstanbul sanayi tic il müdürü mesafeli satışlar servisine kargo yaptım bakalım sonucu ne olacak
migrostan lg telefon almıştım ve bir yıl sonra bozulmasından dolayı telefonu migros mağazasına verdim. onlarda lg nin servisine yollamış.
45 gün sonra telefonun ulaştığı söylendi. 20 iş günü değil tam 45 gün geçtiği için bende para iadesi talep ettim. ama kabul etmediler...
lg yetkili servisi bir uyanıklık yapıpta ulaşma süresi ve teslim süresi arasındaki süreyi 20 iş gününden daha az gösterebilir mi... böyle yaparsa ne yapmalıyım...
Merhaba arkadaslar, dun aksam saat 18:30 civarında bakırköy'de bir telefoncudan faturalı ve garantili diye samsung galaxy s2 aldım.Satıcı ürünü verirken açılmış bir kutu ile vitrindeki galaxy s2'yi elime tutuşturdu. Neyse kılıf ve ustune koruma jelatin takıldı. Kartını da tak dene dedi sonuçta ilk sefer pili bitene kadar kullancaksın ibaresinden sonra kartımı taktım.Aklıma imei numarası geldi.*#06# yaptıktan sonra farkettim ki kutu üzerindeki imei ile cihazdaki imei numarası aynı değil.Bunu soyledigimde bana cihazdaki numara önemli değil önemli olan arkasındaki ve kutudaki faturadaki numara dedi. Garanti bunlara bakıyor dedi.Çok anlamadığımdan peki dedim.Daha sonra fatura kesimine geldiğimizde aa fatura koçanım bitmiş 2 gün sonra gel dedi.Ben de bu şekilde bunu almam dedim.Bunun üzerine sim kartı taktın abi artık satamam ben bunu dedi.Derken bi kağıda kaşesini bastı kutu üzerindeki imei numarasını ona yapıştırdı.Üzerine de ne zaman alındığına dair bilgiler ve fatura kesileceğini yazdı.Telefonu aldım kursa gittim kurstaki arkadaş bana bu şekilde olmaması gerektiğini anlattı.Bende 18:30 da aldığım telefonu 20:00 'da geri verdim.Adam dukkanı kapatıyoruz yarın gel felan desede malın sende kalsın dedim.Şimdi bugun satıcıya gideceğim inşallah geri para iadesi yapar.Yapmazsa ne gibi bi işlem yürütmem gerekiyor.Okuduklarıma dayanarak Bakırköy kaymakamlık binasına gidip hakem heyetine dilekçe doldurmam gerekli sanırım.
merhaba, 2 ay kadar önce sıfır (kapalı kutu) diye satılan ve ben alırken defalarca teşhir ürün istemediğmi belirtmeme rağmen ürünün teşhir olduğnu farkettim. Nasıl bir yol izlemem gerekir, iki ay gibi bir sürenin geçmesi sorun oluşturur mu yardımcı olursanız sevinirim ?
Sizlere TURKCELL'in beni nasıl mağdur ettiğini anlatacağım:
10 Mayıs 2012 tarihinde; iki tane kurumsal hattımı Turkcell'e taşıma sözleşmesi yaptım ve 15 Mayıs 2012 tarihinde kullanıma açıldı. Şikayetlerim:
1-) İlk fatura kesim tarihi 25 Mayıs 2012. Neden 10 Haziran 2012 olmadığını Turkcell bana açıklayamıyor, fatura kesim tarihi düzeltilmiyor?
2-) BIS'li Star paket ücreti aylık 81,50 TL. Ancak, bana 10 günlük kesilen faturanın bedeli 86,50 TL imiş. Faturamı hala göremedim-email ile gönderilmiyor.
3-) 5 Haziran 2012 tarihi itibariyle; güncel kullanımımın 193 TL olduğu belirtilerek Turkcell tarafından 150 TL'lik erken ödeme yapmam konusunda rahatsız edilmeye başladım (yazılı ve sözlü olarak).
4-) 6 Haziran 2012 tarihinde yaptıkları hatayı düzeltebilmek için Turkcell'i aradım ve daha da kötüsü son ödeme tarihi 7 Haziran 2012 tarihi olan 86,50 TL'lik bir faturam olduğunu öğrendim (üstte yazan).
5-) 7 Haziran 2012 saat 14:05'te; Turkcell'e ek ödeme yapması için bankama talimat geçtim, ancak sadece 86,50 TL'lik güncel borç tutarını ödeyebildim.
6-) 7 Haziran 2012 saat 14:20'de; ''kullanım tutarımdaki artış nedeniyle'' Turkcell hattımı komple kapattı (borcum olmadığı halde). TIM'den ek ödeme yapmaya çalıştım; ancak, güncel bir borcum olmadığı için TIM de ek bir ödeme kabul etmedi.
8-) Akşam eve gelip Turkcell'i aradım, Sistemde ara ödeme gibi bir şey görünmüyor, çözüm de yok. 10-15 dakika sonra Turkcell beni geri aradı; bana özel bir ara ödeme çıkardıklarını ve ancak 150 TL'lik bu ara ödemeyi yaptığım zaman hattımın tekrar açılacağı belirtildi.
9-) Fuar katılımcısı olduğum ve müşterilerimle irtibat kurmam gerektiği için, bana özel çıkarılan bu ara ödemeyi mecburen ödedim. Saat 11:09 da ödedim, hattımı tam 6 saat sonra açtı Turkcell. Hem de kendilerini aramama rağmen, beni ısrarla mağdur ettiler.
Turkcell'den açık taleplerim (tekrar ve tekrar olarak): 1-) bana 20 gün içinde ödettirilen 2 faturayı da hala görebilmiş değilim. Lütfen bana bu faturaları emaille derhal göndersinler, muhasebeye vermem gerekiyor. Turkcell'i hergün arıyorum, sonuç alamıyorum. 2-) İki tane şirket hattımı 15 Mayıs tarihinde taşıdım. Bana buradan 15 Mayıs-5 Haziran tarihleri arasında yaptırılan 2 ödemenin nedenini açıklasınlar. Telefonda açıklayamıyorlar, buradan açıklasınlar. 3-) Bana fazladan ödettirdiği ücretleri nasıl iade edecek? 4-) Hattımın haksız yere kapalı olduğu süre içinde müşterilerimle görüşemedim, işlerim engellendi, maddi ve manevi olarak mağdur edildim Turkcell tarafından. Katılmış olduğum Fuar'daki standıma Turkcell yüzünden hem müşterilerimi çağıramadım, yani beni maddi anlamda mağdur etti. hem de sinirlerimi yıpratarak beni manevi anlamda mağdur etti Turkcell.
Sizce Turkcell'e benim bu mağduriyetimi gidermesinin yolunu gösterebilir miyim?