Şikayetin Parasal Değeri : ................................YTL.
Dava(Şikayet)Konusu : ............................................................................................................. (Ayıplı mal / hizmet )
OLAY : ..................................................................................................... (Şikayetin açıklaması)
Acaba bu dilekçeyi ilgili ilçenin kaymakamlığına iadeli tahütlü posta yapsak olur mu? Yoksa bizzat giderek mi dilekçeyi teslim etmek gerekli? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursalar sevinirim. Selamlar.
bizzat gitmek gerekli diye biliyorum. zaten oradaki ilgili kişiler o anda dilekçeye bakıp haksız görürlerse dilekçeyi reddedebiliyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: netkit
iyi akşamlar 5/12/2012 tarihinde yeni çarşım internet üzerinden bir tv aldım.3 iş günü kargo ya verilir yazıyordu.2 gün sonra alalımbakalım diye bir yerden arayıp yeniçarşım siparişlerini teslim etmiyoruz paranızı iade isteyin dediler.yeniçarşımı aradım sorun yok ürün teslim edilecek dediler.Alalımbakalımı aradım tama sorun yok yarın karsoya vericez 3 günde elinizde dediler.2 gün sonra tekrar arayıp pardon o ürün elimizde kalmamış dediler.15 güne gümrükten çekilecek dediler isterseniz iade etsinler paranızı dediler.Fakat o günden beri yeniçarşımda tv nin ilanı var ve 1299 dan 1449 a çıkarmışlar fiyatı.ne yapabilirim? böyle uyanıklara meydan bıraktıkça zararını biz tüketiciler çekiyoruz.
merhaba,
belli ki yanlış fiyattan yanlışlıkla satmışlar. fiyatı kurtarsaydı emin olun size ürünü gönderirlerdi. anlayış göstermek lazım. kendinizi onların yerine koyun.
quote:
Orijinalden alıntı: gltknln
merhaba arkadaşlar
gold pc den almış olduğum bir samsung marka fotograf makinesi ürün memnuniyetsizliğinden nasıl geri verebilirim.
gold u aradım samsung a yönlendirdiler..
samsung da ürünü bizden değil disbirutörden aldığınız için size yardımcı olamayız dendi...
öyle ortada kaldım,,,,
arıza kusur vs. bir durum yoktur tamamıyla verilen parayı hak etmiyor.... wb 150
ürünü internetten aldıysanız 7 gün içinde iade edebilirsiniz ancak üründe ve ambalajında sıfır vasfını bozacak bir sorun olmaması lazım. iadeyi kesinlikle gold'a yapmanız lazım. bugün itibarı ile artık geç olduğu için bundan sonraki alışverişlerinizde bu bilgi faydalı olur diye yazıyorum.
arıza durumlarında ise satın aldığınız yer ile değil de distribütör ya da yetkili servis ile görüşülmesi tüketici açısından daha faydalı olacaktır. daha hızlı ve doğru çözüme ulaşılır
quote:
Orijinalden alıntı: ender123
Arkadaşlar,
Birkaç sayfa öncesinde uzun ve detaylı olarak firmaları şikayet etmek ve devlet üzerinde ceza kesilmesini sağlayarak canlarını yakmak için birşeyler yazmıştım ama malesef mesajımın artık pek bir geçerliliği kalmadı. Sanayi Bakanlığının adı ve yapısı değişti , devreden çıktı ve tüketici konusu Gümrük Bakanlığına devredildi.
Firmaları şikayet edecek ve devlet üzerinden ceza kestirmek için kolay ve etkili bir yol bulamadım , bilen varsa lütfen paylaşsın. 175 nolu telefon numarası sadece maddi tutara bakarak "Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine gidin" diyor. Sadece dolandırıcılık için bir yere faks çekilebileceğini öğrendim.
Gümrük Bakanlığından 444 84 82 nolu telefonu ararsanız size dolandırıcılık için bilgi verebilir. Bir başka şikayet yeri de Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının İl Müdürlükleri. Buna ait bilgi ve telefon numarası alabiliyorsunuz.
sayfasını okuyabilirsiniz. Adam ürünü göndermiyor , aylarca parayı tutuyor veya değerlendiriyor hatta paranın üstüne yatıyor, bakanlık cayma süresini uzatıyor. Sorun nerede başlıyor ve devam ediyor, bakanlık olayın neresinde sizlerin takdirine kalmış.
Ucuz ürün arama sitelerinde aynı zamanda satış yapan firmalar ile ilgili alış veriş yapanların yorumları var. Genelde sorunlu bir firma ile ilgili 100 tane yorum varsa 80-90 tanesi
1. Telefonla stok var mı diye sordum. Var denilince sipariş verdim. 2 aydır paramı kurtaramıyorum. Defalarca telefonda aradım, mail attım cevap veren yok
2. Başka bir ürün veya kullanılmış, bozuk vs.. sorunlu ürün gönderildi. İade almıyorlar, paramı iade etmiyorlar.
gibi mesajlarla dolur.
Geriye kalan birkaç tane de "ürün aldım ertesi gün geldi" gibi firmayı övücü ve büyük bir ihtimalle firma çalışanı veya tesadüfen işi rast giden birilerinin mesajı şeklinde...
Bu kadar ticari ahlaktan yoksun insanların faaliyet gösterdiği yerde , devlet olarak gerekli , sert ve can yakıcı tedbirlerin ve cezai yaptırımların alınmadığı yerde, tüketiciyi mağdur ve maymun edecek her türlü sonucun olması kaçınılmazdır.
ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama sanırım 2 konuda yanlış değerlendirmeniz var. birincisi, cayma süresinin uzatılması tüketicinin lehinedir. yani beğenmediği ürünü bazı şartlar dahilinde 14 gün içinde iade edebilir, yani cayabilir. bu, satıcının değil, tüketicinin cayma hakkıdır. ikincisi ise, firma cayma hakkını kullanan tüketiciye ürünü iade aldıktan 10 gün sonra yapmak durumundadır.
sonuç olarak, kötü niyetli ya da maymun iştahlı tüketiciler karşısında asıl mağdur satıcılardır. şükür ki bu gruba giren internet müşterisi çok az. bu nedenle şimdilik çok sıkıntı yaşanmıyor
Şikayetin Parasal Değeri : ................................YTL.
Dava(Şikayet)Konusu : ............................................................................................................. (Ayıplı mal / hizmet )
OLAY : ..................................................................................................... (Şikayetin açıklaması)
Acaba bu dilekçeyi ilgili ilçenin kaymakamlığına iadeli tahütlü posta yapsak olur mu? Yoksa bizzat giderek mi dilekçeyi teslim etmek gerekli? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursalar sevinirim. Selamlar.
bizzat gitmek gerekli diye biliyorum. zaten oradaki ilgili kişiler o anda dilekçeye bakıp haksız görürlerse dilekçeyi reddedebiliyorlar.
Merhaba yardımlarınız için teşekkürler. Kadıköy ilçe kaymakamlığını telefon ile aradım. Tüketici heyeti ile görüştüm. Yukarıdaki dilekçeyi doldurup imzaladıktan sonra herhangibir yakınınızın tarafımıza ulaştırması yeterli olur denildi. Kesinlikle telefon, mail yada posta yolu ile işlem yapmadıklarını belirtti. Ayrıca, anladığım kadarıyla müraacaatı herkes kendi ikamet ettiği ilçenin kaymakamlığına yapması gerekli. Telefonda görüştüğüm kişi özellikle nerede ikamet ettiğimi sordu. Dilekçede muhakkak imza bulunması gerektiğini belirtti. Bu arada kadıköy ilçe kaymakamlığının tüketici heyetine 0216 338 52 90 (dahili 2 olması gerekli) nolu telefondan ulaşabilirsiniz. Daha detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar arayabilirler.
Bu arada ben yukarıdaki dilekçeyi detaylı bir şekilde doldurdum ve ayıplı ürün satan firmaya göndererek eger gün içinde olumlu bir şekilde tarafıma dönülmediği taktirde gerekli yasal işlemleri başlatacağımı belirterek doldurduğum dilekçeyi mailin ekinde gönderdim. 2 aydır çözülmeyen sorunuma 15 dk. içerisinde dönüş yaparak telafi edeceklerini belirttiler. Cumartesi günü ürün götüreceğim. Konu ile ilgili emeği geçen herkese teşekkürler, selamlar
quote:
Orijinalden alıntı: aferins Merhaba yardımlarınız için teşekkürler. Kadıköy ilçe kaymakamlığını telefon ile aradım. Tüketici heyeti ile görüştüm. Yukarıdaki dilekçeyi doldurup imzaladıktan sonra herhangibir yakınınızın tarafımıza ulaştırması yeterli olur denildi. Kesinlikle telefon, mail yada posta yolu ile işlem yapmadıklarını belirtti. Ayrıca, anladığım kadarıyla müraacaatı herkes kendi ikamet ettiği ilçenin kaymakamlığına yapması gerekli. Telefonda görüştüğüm kişi özellikle nerede ikamet ettiğimi sordu. Dilekçede muhakkak imza bulunması gerektiğini belirtti. Bu arada kadıköy ilçe kaymakamlığının tüketici heyetine 0216 338 52 90 (dahili 2 olması gerekli) nolu telefondan ulaşabilirsiniz. Daha detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar arayabilirler.
Bu arada ben yukarıdaki dilekçeyi detaylı bir şekilde doldurdum ve ayıplı ürün satan firmaya göndererek eger gün içinde olumlu bir şekilde tarafıma dönülmediği taktirde gerekli yasal işlemleri başlatacağımı belirterek doldurduğum dilekçeyi mailin ekinde gönderdim. 2 aydır çözülmeyen sorunuma 15 dk. içerisinde dönüş yaparak telafi edeceklerini belirttiler. Cumartesi günü ürün götüreceğim. Konu ile ilgili emeği geçen herkese teşekkürler, selamlar
Merhaba. Şikayetiniz neydi? Benim de telefonumda sorun var ve teknik servis yazılımı yeniden yükleyip gönderiyor. Halbuki telefondaki sorun ısınma problemi, yani donanımsal. Teknik servisten mi şikayetçi olmalıyım ?
quote:
Orijinalden alıntı: hakanasrav
quote:
Orijinalden alıntı: netkit
iyi akşamlar 5/12/2012 tarihinde yeni çarşım internet üzerinden bir tv aldım.3 iş günü kargo ya verilir yazıyordu.2 gün sonra alalımbakalım diye bir yerden arayıp yeniçarşım siparişlerini teslim etmiyoruz paranızı iade isteyin dediler.yeniçarşımı aradım sorun yok ürün teslim edilecek dediler.Alalımbakalımı aradım tama sorun yok yarın karsoya vericez 3 günde elinizde dediler.2 gün sonra tekrar arayıp pardon o ürün elimizde kalmamış dediler.15 güne gümrükten çekilecek dediler isterseniz iade etsinler paranızı dediler.Fakat o günden beri yeniçarşımda tv nin ilanı var ve 1299 dan 1449 a çıkarmışlar fiyatı.ne yapabilirim? böyle uyanıklara meydan bıraktıkça zararını biz tüketiciler çekiyoruz.
merhaba,
belli ki yanlış fiyattan yanlışlıkla satmışlar. fiyatı kurtarsaydı emin olun size ürünü gönderirlerdi. anlayış göstermek lazım. kendinizi onların yerine koyun.
Yanlış fiyat değil elinde olmayan malı satıp sonra o kalmamış size şunu verleim diyorlar. Ürünü kliksadan 1.179 Tl den aldım. telefondada söyledi zaten ürünü karıştırmişlar fiyat değil stok takibi yapamıyorlar. Daha sonrada elimizde stok yok fiyatı şişirelim almasınlar demişler ve bunu telefonda bana söylüyor vatandaş. Mailleri bile duruyor. Web den şikayette olmuyormuş malesef dilekçeyi elden götürmek gerekiyormuş..
Şikayetin Parasal Değeri : ................................YTL.
Dava(Şikayet)Konusu : ............................................................................................................. (Ayıplı mal / hizmet )
OLAY : ..................................................................................................... (Şikayetin açıklaması)
Acaba bu dilekçeyi ilgili ilçenin kaymakamlığına iadeli tahütlü posta yapsak olur mu? Yoksa bizzat giderek mi dilekçeyi teslim etmek gerekli? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursalar sevinirim. Selamlar.
bizzat gitmek gerekli diye biliyorum. zaten oradaki ilgili kişiler o anda dilekçeye bakıp haksız görürlerse dilekçeyi reddedebiliyorlar.
Merhaba yardımlarınız için teşekkürler. Kadıköy ilçe kaymakamlığını telefon ile aradım. Tüketici heyeti ile görüştüm. Yukarıdaki dilekçeyi doldurup imzaladıktan sonra herhangibir yakınınızın tarafımıza ulaştırması yeterli olur denildi. Kesinlikle telefon, mail yada posta yolu ile işlem yapmadıklarını belirtti. Ayrıca, anladığım kadarıyla müraacaatı herkes kendi ikamet ettiği ilçenin kaymakamlığına yapması gerekli. Telefonda görüştüğüm kişi özellikle nerede ikamet ettiğimi sordu. Dilekçede muhakkak imza bulunması gerektiğini belirtti. Bu arada kadıköy ilçe kaymakamlığının tüketici heyetine 0216 338 52 90 (dahili 2 olması gerekli) nolu telefondan ulaşabilirsiniz. Daha detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar arayabilirler.
Bu arada ben yukarıdaki dilekçeyi detaylı bir şekilde doldurdum ve ayıplı ürün satan firmaya göndererek eger gün içinde olumlu bir şekilde tarafıma dönülmediği taktirde gerekli yasal işlemleri başlatacağımı belirterek doldurduğum dilekçeyi mailin ekinde gönderdim. 2 aydır çözülmeyen sorunuma 15 dk. içerisinde dönüş yaparak telafi edeceklerini belirttiler. Cumartesi günü ürün götüreceğim. Konu ile ilgili emeği geçen herkese teşekkürler, selamlar
çok sevindim,
selamlar
Konu çok faydalı inşallah gerek duymak zorunda kalmayız...
Arkadaşlar mcj.com sitesinden tablet aldım şimdi iade etmek istiyorum ama iademi kabul etmiyorlar paketi açılan ürün geri alınmazmış. Ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz ?
Satın almak istediğim evin maliki ile bir sorun yaşıyorum.
Evi beğendik, fiyatta anlaştık kapora verdik. Bu aşamada hem ev sahibi hem de satış işlemlerinde muhatabımız olan kızı evin krediye uygun olduğunu söylediler. Tapu araştırması sonucu ipotek vs. satışa engel bir durum olmadığını gördüm. Daha önce ekspertiz yapıldığı beyanına da güvenerek kredi başvurusu yaptım.
Ekspertiz sonucu, kapatılarak odaya dahil edilen teras kısmı ile ilgili yıkım kararı olduğu ortaya çıktı. 3 ayrı finans kuruluşu, yıkım kararı yüzünden kredi vermedi.
Kaporamı geri aldım ancak ekspertiz ücretini alamadım. Yanıltıcı bilgi verdiği için malikin bu ücreti de ödemesi gerektiğine inanıyorum.
Bu ücreti geri alabilir miyim ve almak için yapılacak hukuki işlemler nedir?
Teşekkür ederim.
Üstadım, noterden ihtarneme dilekçe örnekleride var mı? Çalışma kanunu ile ilgili. Mobing v.s. gibi. Eğer onlardan da var ise siteye eklersen iyi olur. selamlar
quote:
Orijinalden alıntı: gokhan1500
mavi bilgisayar stoklarımda yok dedi siparisimi iptal etti...simdi urun stoklarında...ben indirimli fiyattan almıstım..simdi ise yuksek fiyattan satılıyor... mavi bilgisayara kocaman bir
aynısını deveyükü.com da yaşadım.. bende biraz baktım sonra uğraşmadım. elektrik süpürgesi alacaktım.. iki hafta sonra gene aynı siteden 100 lira civarı fazlasına aldım..
İyi günler eşim journeyden takım elbise artı pantol alımştı 300 küsür artı 200 tl..Bugün takım elbise için değişim gelmiş yani istediği ürünü alcaktı fakat mağazadaki indirimli fiyatlardan faydalandırmamışlar.Bu ne kadar doğrudur...???Ayrıca 35 gün olmasına rağmen pantolonla ilgili merkezden cevap gelmemiş..Ne yapabiliriz??An itibariyle journey müş hiz aradım..İtiraz ettim..
quote:
Orijinalden alıntı: hakanasrav ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama sanırım 2 konuda yanlış değerlendirmeniz var. birincisi, cayma süresinin uzatılması tüketicinin lehinedir. yani beğenmediği ürünü bazı şartlar dahilinde 14 gün içinde iade edebilir, yani cayabilir. bu, satıcının değil, tüketicinin cayma hakkıdır. ikincisi ise, firma cayma hakkını kullanan tüketiciye ürünü iade aldıktan 10 gün sonra yapmak durumundadır.
sonuç olarak, kötü niyetli ya da maymun iştahlı tüketiciler karşısında asıl mağdur satıcılardır. şükür ki bu gruba giren internet müşterisi çok az. bu nedenle şimdilik çok sıkıntı yaşanmıyor
Sanırım yazdılarımı tam veya dikkatlice okumadınız. Satıcı parayı almasına rağmen ürünü göndermiyor. Yani paranın üstüne yatıyor. Cayma üsreci 100 yıla çıkarılsa ne olur. Siz kusura bakmayın ama Türkiyede mi yaşıyorsunuz yoksa yurtdışından foruma üye olan arkadaşlarımızdan mısınız? 10 gün içinde değil 2 ay parasınız alamayna var. Tv bölümündeki durumlar ise içler acısı.
Yazdıklarınız sizin satıcı olabileceğiniz izlemini veriyor. Belki sizi bir şekilde oyuna getirmek isteyen birkaç kötü niyetli müşteri olabilir ama binlerce kişiyi defalarca mağdur eden ve hala piyasa da faaliyet gösteren firmalar var.
Bunları tartışmak için yazmadım. Siz yine doğru bildiğinize inanabilirsiniz.
Arkadaşlar ,
Tüketici davalarına bakan avukat tanıyorsanız (eğer forum kuaraları için sıkıntı oluşturmayacaksa) bu konuda yardımcı olalım. Malumunuz getirisi az ve uğraşı çok olabileceği için her avukat bu tip davalarla uğraşmak istemeyebilir veya her arkadaşımızın bu kişilere ulaşma imkanı , zamanı vs.. olmayabilir.
gitti gidiyor dan aldığım ürünü faturasız geldiği için iade ettim ama yüklü bir kargo parası vermiştim.onu nasıl geri alabillirim?
quote:
Orijinalden alıntı: ender123
quote:
Orijinalden alıntı: hakanasrav ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama sanırım 2 konuda yanlış değerlendirmeniz var. birincisi, cayma süresinin uzatılması tüketicinin lehinedir. yani beğenmediği ürünü bazı şartlar dahilinde 14 gün içinde iade edebilir, yani cayabilir. bu, satıcının değil, tüketicinin cayma hakkıdır. ikincisi ise, firma cayma hakkını kullanan tüketiciye ürünü iade aldıktan 10 gün sonra yapmak durumundadır.
sonuç olarak, kötü niyetli ya da maymun iştahlı tüketiciler karşısında asıl mağdur satıcılardır. şükür ki bu gruba giren internet müşterisi çok az. bu nedenle şimdilik çok sıkıntı yaşanmıyor
Sanırım yazdılarımı tam veya dikkatlice okumadınız. Satıcı parayı almasına rağmen ürünü göndermiyor. Yani paranın üstüne yatıyor. Cayma üsreci 100 yıla çıkarılsa ne olur. Siz kusura bakmayın ama Türkiyede mi yaşıyorsunuz yoksa yurtdışından foruma üye olan arkadaşlarımızdan mısınız? 10 gün içinde değil 2 ay parasınız alamayna var. Tv bölümündeki durumlar ise içler acısı.
Yazdıklarınız sizin satıcı olabileceğiniz izlemini veriyor. Belki sizi bir şekilde oyuna getirmek isteyen birkaç kötü niyetli müşteri olabilir ama binlerce kişiyi defalarca mağdur eden ve hala piyasa da faaliyet gösteren firmalar var.
Bunları tartışmak için yazmadım. Siz yine doğru bildiğinize inanabilirsiniz.
bahsettiğiniz şey, yani ürünün hiç gönderilmemesi ve alınan paranın iade edilmemesi tüketici hakları ile ilgili konuyu aşar, dolandırıcılığa girer. tüketici satıcıyı tüketici hakem heyetine şikayet ettikten sonra netice alamazsa savcılığa suç duyurusunda bulunabilir ya da meblağ büyükse avukatı devreye sokar çünkü iş artık dolandırıcılık boyutuna giriyor.
cayma süresinin uzatılması ise tüketicinin lehine olan farklı bir husus. sizin yazılarınızdan, devlet dolandırıcılığı önleyemiyorsa tüketicinin lehine olan başka hiç bir düzenleme yapmasına da gerek yok zaten gibi bir anlam çıkıyor.
yurt dışına gidip geliyorum ama orada yaşamıyorum. umarım dolandırıcılığın sadece Türkiye'de olduğunu zannetmiyorsunuzdur. Türkiye'nin gerçeklerinden haberim olmadığını ima etmişsiniz. işi tartışmaya dökmemek için buna cevap vermiyorum.
alıcı olmamızın yanında satıcı olduğumuzu gizlemiyoruz zaten. satıcı olmak bir kabahat değil. aksine bizim gibi satıcılar alıcıların her zaman lehinedir. duyarlı bir satıcı olmasaydık forum sitelerinin tüketici hakları bölümlerinde vakit geçirmezdik. biz olayın her 2 tarafını da gören bir konumda olduğumuz için doğru yorumlar yaptığımıza inanıyoruz. ayrıca tüketiciler derneği ile sürekli temasta olduğumuzu ve kendimizi gönüllü olarak onlara denetlettirdiğimizi bildirmek isterim.
son olarak, binlerce kişiyi mağdur edip hala ayakta olan firmalar varsa bu alıcıların kabahatidir. her maile cevap dönen, her telefonu açıp alıcıların hemen ulaşmasını sağlayan bir firma olarak bunları kasıtlı olarak yapmayan yani müşterilerin kendilerine kolay ulaşmasına izin vermeyen firmaların bizlerden çok itibar görmesi bizi de üzmektedir.
konunun uzamaması bakımından cevap yazmazsanız memnun olurum.
Bende bi soru sorayım.
31 Aralık 2012 tarihinde ttnet in 3 lü paketi olan (ttnet alo+sınırsız internet+tivibu 39TL)tarifesine üye oldum ve sözleşme imzaladım.yetkili kişi 1 hafta içerisinde hattımın bağlanacağını söyledi.Fakat aradan iki hafta geçmesine rağmen ne gelen nede arayıp bilgi veren oldu.14 ocak 2013 günü kampanyaya üye olduğum yeri TTNet standını aradım telefondaki yetkiliye durumu izah ettim fakat telefondaki kişi adıma iptal talebi olduğunu söyledi benim böyle bi talebim olmadığını söyledim.İnceleyip biz sizi tekrar arayalım dedi ve 10 15 dk. sonra tekrar aradılar. (cep telefonumu ben evden ardım)Arkadaşlarımız adresinizle ilgili bi sıkıntı yaşamış sizi aramışlar ulaşamamışlar onun için sisteme iptal kaydınız geçmiş dedi böyle bir şey mümkün değil çünkü ellerinde cep telefonu var ev telefonu var email adresi var ulaşılamaması gibi bir şey söz konusu değil ki zaten daha yeni beni cepten aradı ve anında ulaştı.bunu yetkiliyede söyledim fakat bi cevap alamadım tabii..Neyse peki ne olacak diye sorduğumda bu paketten kesinlikle faydalanamayacağımı istersem başka paketler önerebileceğini söyledi.başka paketten faydalanmak istemediğimi üye olduğum ve şözleşmesini yaptığım bu paketin kurulumunun yapılmasını istediğimi ısrarla söyledim ama yardımcı olamayacağım dedi.bende burda benim hatam nedir diye sorduğumda ne sizin nede bizim bir hatamız yok sistemden kaynaklanan bi sorun diye cevap verdi istesede beni bu pakete kayıt edemeyeceğini böyle bir paketin şu anda olmadığını söyledi bende bu pakete kaydımı ben 31 aralık 2012 de yaptırdığımı ve sözleşme imzaladığımı elimde sözleşme olduğunu söyledim yardımcı olamayacağım dedi. Fazla uzatmayım telefonu kapattım anında btk ya şikayet ettim bir kaç gün sonra TTNet aradı beni sizin adınıza hiç giriş dahi yok dedi nasıl olur dedim ben sözleşme yaptım elimde sözleşme var. ayrıca aldığım yer iptal talebi olduğunu söyledi dedim telefondaki kişi iptal talebi olsa dahi ben önümdeki ekrandan görürdüm fakat adınıza hiç işlem yapılmamış hiç giriş yapılmamış dedi.ozaman dedim aldığım yer yalan söylüyor bana evet sıkıntı aldığınız yerle alakalı dedi ne yapayım şimdi ben dedim isterseniz başka paket önereyim dedi yok dedim kapattım telefonu.sonra telekoma falanda gittim ama yeterince uzattım zaten şu anda ttnetin başka bi paketinden faydalanıyorum mecburen çünkü internete çok ihtiyacım vardı. bunlar yüzünden evimdeki internetide kestirmiştim fakat bu konunun bu kadar kolay kapanmasınıda istemiyorum açıkcası yapabileceğim bişey varmı yardımlarınızı bekliyorum.
Biraz uzun ve karışık oldu sanırım kusura bakmayın..teşekkür ederim..
merhaba arkadaşlar hepsiburada.com ile ilgili bir garanti sorunu yaşıyorum azami tamir süresi olan 20 iş günü geçmilş durumda arayıp ürün bedelinin iadesini istedim onlarda vermeye yanaşmıyor neler yapılmalı bu durumda?
şöyle gelişti
27.12.2012 tarihinde firmaya bildirimi yaptım pek kaale almadılar ama garantide azami tamir süresi bildirim tarihinden itibaren başlıyor bu gün 31.01.2013 aradaki süreleri cumartesileri saymasanız bile 20 iş gününü geçiyor. bu süreç içerisinde mal halen teslim olmadığından yasal olarak hakkım olan ürün bedelinin iadesini istedim . aşağıdaki gibi birçok benzer mesaj geldi karşıdakiler değişti ama sorun çözülmedi..
""Ürün 11.01.2013 tarihinde bize ulaşmış ve yetkili teknik servise gönderilmiştir. 22.01.2013 tarihinde ise servisten bize arızaları giderilerek geri gönderilmiştir. Şu an ürününüz kargoda olduğundan kısa süre içerisinde size ulaştırılacağı görünmektedir. Elektronik ürünlerin değişim / iade işlemleri teknik servis raporları ile yapılmaktadır. Yetkili teknik servis uzmanları değişim ya da iade kararı ile ilgili bir rapor düzenlemeğinden onarımı yapılmış olan ürününüz size geri gönderilmiştir. Ürün size ulaştığında devam eden en ufak bir arıza varsa bizi bilgilendirmenizi rica ederiz. Kargonuzun takibinihttp://selfservis.yurticikargo.com/reports/SSWDocumentDetail.aspx?DocId=906683758132 adresinden yapabilirsiniz."""
bu süreç zarfında hala ürün elime ulaşmış değil ve ben ürün geldiğinde ürünü kabul etmeyeceğimi geri göndereceğimi söyledim ürün bedelini istediğimi ısrarla belirttim. aksi taktirde tüketici hakları mahkemesine gideceğimi ve bu azami tamir süresini geçirdiklerinden dolayı tamamen haklı olduğumu kendilerine ilettim. ama arkadaşlar hala standart inceleme yapılacak türden mesajları atmaya devam ettiler bende yarına thm ye gideceğim bakalım biraz sürer gibi ama bende vakit var uğraşacak inatta var. sizce doğrumu yapmışım yoksa daha fazlasınımı yapmalıydım yada yapmamalımıydım?
birde ürün kargodan gelince kabul edeyimmi yoksa etmeyeyimmi ben etmeme taraftarıyım.
ha birde bu süreç içerisinde sürekli aradım telefonları kaydediyorlar ya onlarda mevcuttur ayrıca gelen mailler ve ekran ss leri yani görüntülerde var
(Değişik fıkra: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./3. md.) Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. (Değişik fıkra: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./3. md.) Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.