Şimdi Ara

Tüketici Kanunları Hakkında Bilgilendirme (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
604
Cevap
61
Favori
108.067
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam bilgsayar normal kullanımda 100 dereceye çıkıyor bu klavuzda vaadedilenden fazla, yani şimdi servis raporumu istemeliyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: subsonic

    quote:

    Orijinalden alıntı: @1453

    arkadaşlar bir tanıdıgım bellonadan oturma grubu almış.ücretini de ödemiş.mağaza 1 ay içerisinde de teslim edeceğiz demişler.kağıtta da yazıyor zaten.ama suan 35 gün geçti ve teslim edilmedi.eşi mağazayla konuşmuş teslim edemiyecekseniz iade edin demiş onlarda klasik sözler işte biz fabrikaya siparişi geçtik iade edemezsiniz falan filan.

    şimdi mağazaya gidip ben konuşacagım.siz bırakın fabrikaya siparişi geçtim iade edemezsiniz olayını ben istersem malı teslim aldıktan sonra koşulsuz 7 gün içinde iade edebilirim diyeceğim.ayrıca bende parayı ödediğime dair belge var ama sizde teslim ettiğinize dair belge varmı diyeceğim.mağaza herşeye rağmen yokuşa sürerse de hakem heyetine olayı götüreceğim.

    şimdi benim merak etttiğim ve bilmediğim konu şu:
    1.biz parayı 35 gün önce ödedik ama 7 günlük süre teslimden sonra başlıyor değil mi?(arada yasal bir boşluk olmasından korkuyorum )
    2.tüketici hakem heyetine gidince çok büyük bir aksilik olmadıkça bizim lehimize sonuçlanacak dava ve biz ödediğimiz parayı faiziyle mi geri alacagız.
    3.ayrıca dava bizim lehimize sonuclanırsa hakem heyeti mağazadan avukatlık ücreti vs. herhangi bir para alıyormu*yani mağazaya ekstradan bir maddi külfete yol açabiliyormuyuz?

    bilgili arkadaşların cevabını bekler şimdiden de teşekkür ederim.

    Öncelikle cayma hakkı kapıdan satışlarda ve mesafeli sözleşmelerde geçerlidir. Mağazaya gidip görerek aldığınız ya da sipariş ettiğiniz ürün için geçerli değildir.
    Ancak anlaştığınız ürün verilmez ise bu yolu kullanabilirsiniz.

    Bununla birlikte 30 gün sonra teslim edilmek üzere aldığınız malın 35 gün geçmesine rağmen teslim edilmemesi Tüketici Kanunundan değil fakat Borçlar Kanunundan karşı taraf üzerine düşen edimi yerine getirmediğinden iptali gerektirebilir. En iyisi hakem heyetine gitmeniz. Eminim benzer durumla karşılaşmışlardır.



    hocam kağıtta 800 tl peşin alındı geriye kalanda kredi kartıyla ödenecek yazıyor.

    ayrıca sol alt kısımdada 30 gün içerisinde alınır yazıyor.burada benim anlıyamadıgım kalan paramı alınır yoksa mal mı alınır demek istiyor onu anlıyamadım.
    ayrıca cok teşekkürler.




  • @NeverTouchMe dediğim gibi teknik bir konu. Eğer size şöyle şöyle bir sorun var derler (bilgisayardan malesef çok anlamıyorum) sizde bunun ayıplı mal tanımına girdiğini düşünüyorsanız servis raporu isteyip tamir istemeyin. Hakem heyetine başvurabilirsiniz.

    @1453 Hocam mal alınırı kastetmiş muhtemelen. Bence siz fikir almak için en yakın hakem heyetine gidip bir danışın. Daha önce de birkaç kişi sormuştu ama dediğim gibi artık o işte çalışmıyorum danışacağım kimse yok.
    İlk sayfada facebook linki vermiştim beğenip soru sorabilirsiniz.
  • hocam cok teşekkürler
  • Avukat tanıdığı olan var mi yada yonlendirebilecek biri ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba. Benim bir sorum olacaktı, cevabını forumda aradım ama bulamadım. İnternetten aldığım ürünü beğenmeyip iade ettiğimde ürün ücretini iade ettiler ancak benden alınan bana ürünü gönderirken ödediğim kargo ücretimi iade etmediler. Kargo ücretini de iade etmeleri lazım değil miydi? Bilgisi olan cevaplarsa memnun olurum. Teşekkürler.
  • Arkadaslar taahhut sureleri 1 yila dusurulecekti ne oldu bilgisi olan var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar xperia neo telefonumu 1 hafta önce teleservice servisine yolladım arızalarından dolayı.teli değiştirmişler.xperia j yolluyorlar(mt26).bu dahamı iyi yoksa başka bir telefon isteme veya para iadesi hakkım varmı.ben alırken 2011 ocakta 850 tlye almıştım neoyu ama xperia j nin şimdiki fiyatı 600 civarı falan.neo ya fiyat olarak yakın xperia L var.sizce o telefonu isteme hakkım varmı.xperia L özellik olarak baya iyi.yardımcı olursanız sevinirim.
  • Arkadaşlar, biraz fikir verin. Morhipo dan ayakkabı aldım yanlış yolladılar ben de aynı gün iade ettim. 3 gün içinde paranızı geri vericez dediler ama 1 aydır sallayıp duruyorlar. Şimdi de tedarikçi firmadan inceleme sonucunu bekliyoruz diyorlar, bana da hediye çeki tanımlamışlar 40 tl lik. (ayakkabı 60 tl bu arada) Ama ben acayip soğudum bu siteden, çeki de kullanmıyorum. Acaba bankama dilekçe yazıp paramı geri mi istesem? işe yarar mı? yoksa tüketici hakem heyetine dilekçe mi yollayayım, o da çok uzun sürüyor diye duydum. Sizce ne yapayım, paradan ziyade biraz inadım tuttu diyelim. Hakkımı yedirmek istemiyorum, aptal yerine koyup oyalıyorlar habire.. Ne önerirsiniz?
  • Arkadaşlar benimde bu günlerde hgs ile başım belada, başka araçların geçiş ücretlerini benim hgs hesabımdan kesiyorlar. Plaka okuma sisteminde kaynaklanan bir sorun olsa gerek, internette bu konuda sorun yaşayan bayağı kişi var.

    Bende şans eserihttp://hgsmusteri.ptt.gov.tr adresinden geçişleri kontrol ederken farkına vardım, toplamda 12 geçişin benimle alakası yok. O şehirlerden bazılarına hayatımda hiç gitmedim zaten arabada evin önünde yatıyor, benzinden dolayı sürdüğümüzde yok.

    Yapılacak 3 şey var;

    Giriş düzeltme forumunu mail olarak gönderiyoruz.
    Giriş düzeltme forumunu ptt aracılığıyla Ankara'da bir yere gönderiyorar. Fax ile
    Ptt müşteri hizmetleri


    Bunların hepsini yaptım ama hala hesabı düzeltmediler ve ayrıca yanlış plaka okuma devam ediyor. 2 - 3 güne yanlış plaka okumadan başkasının geçişini benim hesaptan kesiyorlar.

    Şimdi burda sorum Tüketici hakem heyetine bu konuda başvurabilir miyim? Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan varmı? Örnek dilekçe v.s

    Fikirlerinizi alabilir miyim arkadaşlar?

    İyi çalışmalar.




  • Bir bankayı kart ücretleri iadesi ile alakalı hakem heyetine vermiştim, geçtiğimiz pazartesi olumlu sonuçlanmış ancak banka beni aramadı bile. Yasal sınır 15 iş günü müydü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler iş bankası bana yatırması gereken 111 lira maxipuanı yatırmıyor haftalardır. 5-10 lira olsa peşini bırakıcam ama 111 lira kolay kazanılmıyor. sizce bi şey yapılabilir mi?
  • Merhaba herkeze , 1 hafta önce mavi'den kot pantolon almaya gittim 2 kot 120 tl kampanyası vardı 2 kot arkadaşım ve ben aldık kotları o an fark etmemişim eve gelip giydiğimde sağ bacağında soldan sağa bi dikiş var nasıl fark etmediysem

    Ne kotların olduğu yerde bir uyarı ne de etiketlerin üstünde bir uyarı yoktu Ardından "e değiştireyim o zaman " dedim faturaya bir baktım seri sonu veya defolu ürünlerdir değiştirilemez gibi bir ifade gördüm beynimden vurulmuşa göndüm bu ne demek ya

    Ne yapmam lazım bunu tüketici mahkemesine versem bir şey çıkar mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |Eren| -- 22 Eylül 2013; 12:15:40 >




  • Ürün ayıplı olduğu etiketinde de yazıyordur bu durumda yapacak birşey yok. Bilerek almış oluyorsunuz. Mağazaya gidip değişim talep edin anlayış gösterirlerse değiştirisiniz
  • Hocam seri sonu olduğunu düşünyordum ama defolu olduğunu ordaki hiç bir ürünün üzerinde 1 tane bile etiket yoktu 30 dk ordaydım ve hiç görmedim ne etiket'te ne de başka bir yerde
  • izmit outlet bambi ayakkabıdan eşime ayakkabı almıştık. tokası kendiliğinden düşüp kaybolduğu için bambiye geri götürdük yenisi gecikmeli olarak geldi ama ilk giyişinde ayakkabının biryeri kısmen yırtıldı.yazlık bir ayakkabı olduğundan çok sağlam değilmiş ve yırtılmasına bende şaşırdım.neyse bunu tekrar bambiye götürdük ve iade etmek istediğimizi , bu ürünün 5. aydan beri bir hayrını göremediğimizi belirttik. ayrıca ya para iadesi yada alışveriş çeki talebimizi ilettik ama onlar outlet panayır günlerinde olduklarını gerekçe göstererek 20 gün sonra getirin ancak o zaman alırız yada gidin istanbul mağazasına iade edin dediler. şaştım kaldım tabi. ben bu durumda tüketici heyetine başvursam haklı çıkarmıyım para iadesi alma konusunda. bilginize danışmak istiyorum. teşekkürler.

    bu arada izmit ncity golddan aldığım telefon ekran sorunu yüzünden 6. kez servise gitmesine rağmen yeni ürünle değişimi kabul etmediler bir türlü, tüketici heyetine başvurdum bende. para iadesi gerçekleşir umarım.gold bu konuda gerçekten çok berbatmış.adamların muamelesi gerçekten kötüydü, birkaçı ilgilenmeye çalıştı ama sonuçta geçen yıl 10. ayda aldığım telefon ortalama 6x17 iş günü serviste kaldı. iş gününü de tam 19 güne denk getirmekte üzerlerine yok.tamamen tekrar servise vermesin diye caydırma politikası. üç kuruş fazla verip diğer teknoloji mağazalarına yönelmekte fayda var.iyi alışverişler.




  • arkadaslar internet sitesinden satin aldigim cift sim kartli cep telefonunun bir kart girisinin calismamasi nedeniyle 7 gun icerisinde para iadesi talebinde bulundum.bir kac aramadan sonra en son gun olan 7.gunde onlar beni arayarak elektronik urun old. para iadesi yapamayacaklarini urunu garantisi old.teknik servise gonderin dediler.elimde suresi icerisinde(7 gun)bildirdigime iliskin yazili mail var.cep fiyati 600 tl oldugundan tuketici hakem heyetine basvurmayi dusunuyorum.parami iade alma sansim nedir?elinizde buna dair emsal kararlar var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 03/09/2013 tarihinde samsung toplama merkezine servise gönderilmek üzere telefonumu bıraktım. Oradan servis işlemi yaptırabileceğim konusunda beni samsung müşteri hizmetleri yönlendirdi. 20/09/2013 tarihinde ürünüm servisten gönderilmiş fakat samsung toplama merkezine varması 27/09/2013 tarihi. Şimdi samsun diyor ki; bizim baz aldığımız tarih 03/09/2013 ile 20/09/2013 tarihleri. Bu durumda 20 iş günü dolmamış oluyor. Hangi tarih geçerlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merhaba_2233 -- 28 Eylül 2013; 15:15:49 >
  • tüketici heyetine başvurduğum bir ürün servisten tamir olup geldiğinde (6. kez) dosya henüz heyet trarafından sonuçlandırılmamışken ben gidip telefonu alabiliyormuyum yoksa heyetin sonucu açıklanana kadar satıcıda mı kalacak telefon? bilgi verebilir misiniz? teşekkürler.
  • Arkadaşlar

    kesinliklerwww.ereyon.com.tr sitesinden bir ürün almayın , iade etmeye kalktığınızda sizi mağdur bırakıyorlar. Çok dikkat edin.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.