Şimdi Ara

Tüketici Mahkemesi (Mahkeme Sonuçlandı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
4.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar oncelikle merhabalar. Asus n61jq laptopuma hakem heyeti yenisi ile değişim kararı verdi ancak durum şu vatanbilgisayar tarafından yenisi ile değiştirilmesine karar verilmiştir yazıyor. Vatanbilgisayar artık asusmarka laptop satmıyor gittim görüştüm vatan ile değişimini yapmıyorlar asusla gırusecez onlar degisim yapacaklar diyorlar ancak ben asus marka kesinlikle istemiyorum ve kararda da vatan bilgisayar tarafından degişim kararı yazıyor asus marka istemiyorum çok çektim ne tür bi yol izlemeliyim ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim .

    Edit: TÜKETİCİ MAHKEMESİNCE VATANBİLGİSAYARA DAVA AÇILMIŞTIR. DAVA HALA SÜRÜYOR. GELİŞMELERİ CEVAPLARDA TAKİP EDEBİLİRSİNİZ. Ön inceleme duruşması yapıldı ve hakim bilirkişi incelemesi yapılması gerektiğini belirtip duruşmayı eylül ayına erteledi...

    KISA ÖZET: HAKEM HEYETİ KARARINCA DEĞİŞİM ALMAMA RAĞMEN DEĞİŞİM YAPILMAMIŞTIR VE HAKKIMI ARAMAK ADINA TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞVURMUŞ BULUNMAKTAYIM.

    BİR DAHA ASUS MU ??? ASLAAAA...

    EDIT: Mahkemem sonuçlandı ve mahkemeyi kazandım. Ürün fatura bedelini faizi ile birlikte ve yaptığım mahkeme masraflarının karşı taraftan alınmasına karar verildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FakirHerif -- 25 Eylül 2013; 16:32:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackolik

    değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?

    Öncelikle degişim kararı verdiler ve vatan asus ile gorusucekmiş onlardan haber almaları gerekiyormus vatan fatura bedeli kadar baska urunle değişim yapmıyor illede asusla cozecez diyorlar. Ben belirtim asus istemedigimi bu karar size kalmış bişey degil denildi. 4 ay bekledim heyet kararını 4 kez garantiye gitti ve 20 işgünü süresini geçtiği için başvurdum para iadesi çıkmamış değişim çıktı. Asus bilgisayarı değiştirir ise aynı model üretilmiyodur acaba hangi modeli verecek veya para iadesi yapar mı acaba onu merak ediyorum cok karısık bi hal aldı. Kararda vatanın değiştirmesi gerektiği yazıyor onlar asusla gorusecez diyorlar ancak vatan artık asus marka satmıyor sonuc ne olacak merak ediyorum asusun yetkili servisinden cok cektim detayları bilgisayara gecince aktarırım durum ne olur başına böyle bi durum gelen varsa aydınlatırsa cok memnun olurum nasıl bi yol izlemem gerektiğini hiç bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackolik

    değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?

    Öncelikle degişim kararı verdiler ve vatan asus ile gorusucekmiş onlardan haber almaları gerekiyormus vatan fatura bedeli kadar baska urunle değişim yapmıyor illede asusla cozecez diyorlar. Ben belirtim asus istemedigimi bu karar size kalmış bişey degil denildi. 4 ay bekledim heyet kararını 4 kez garantiye gitti ve 20 işgünü süresini geçtiği için başvurdum para iadesi çıkmamış değişim çıktı. Asus bilgisayarı değiştirir ise aynı model üretilmiyodur acaba hangi modeli verecek veya para iadesi yapar mı acaba onu merak ediyorum cok karısık bi hal aldı. Kararda vatanın değiştirmesi gerektiği yazıyor onlar asusla gorusecez diyorlar ancak vatan artık asus marka satmıyor sonuc ne olacak merak ediyorum asusun yetkili servisinden cok cektim detayları bilgisayara gecince aktarırım durum ne olur başına böyle bi durum gelen varsa aydınlatırsa cok memnun olurum nasıl bi yol izlemem gerektiğini hiç bilmiyorum

    sen direk asusun disbiratörü mersa sistemi ara para iadesi istiyorum de onlar kesin para iadesi yaparlar benim laptobada değişim kararı çıktı ancak ben 1850 almıştım benim özeliklerdeki laptop şimdi daha pahalı ben değişim istedim o yüzden, mersa elimizde yok muadilini veremeyiz diye para iadesi yapmak istedi.Bi de garantiyi yönetmeliğine göre müşteri değişim , para iadesi veya ayıp oranında indirim talep edebilir diyo o sizin isteğinize kalmış ben para iadesi talep ediyorum diyin kesin kabul ederler. Mersa sistemin numarası:02166458200 arayın ümit kolcuya bağlanmak istediğinizi belirtin kendisi değişim elemanı size yardımcı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackolik

    değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?

    Öncelikle degişim kararı verdiler ve vatan asus ile gorusucekmiş onlardan haber almaları gerekiyormus vatan fatura bedeli kadar baska urunle değişim yapmıyor illede asusla cozecez diyorlar. Ben belirtim asus istemedigimi bu karar size kalmış bişey degil denildi. 4 ay bekledim heyet kararını 4 kez garantiye gitti ve 20 işgünü süresini geçtiği için başvurdum para iadesi çıkmamış değişim çıktı. Asus bilgisayarı değiştirir ise aynı model üretilmiyodur acaba hangi modeli verecek veya para iadesi yapar mı acaba onu merak ediyorum cok karısık bi hal aldı. Kararda vatanın değiştirmesi gerektiği yazıyor onlar asusla gorusecez diyorlar ancak vatan artık asus marka satmıyor sonuc ne olacak merak ediyorum asusun yetkili servisinden cok cektim detayları bilgisayara gecince aktarırım durum ne olur başına böyle bi durum gelen varsa aydınlatırsa cok memnun olurum nasıl bi yol izlemem gerektiğini hiç bilmiyorum

    sen direk asusun disbiratörü mersa sistemi ara para iadesi istiyorum de onlar kesin para iadesi yaparlar benim laptobada değişim kararı çıktı ancak ben 1850 almıştım benim özeliklerdeki laptop şimdi daha pahalı ben değişim istedim o yüzden, mersa elimizde yok muadilini veremeyiz diye para iadesi yapmak istedi.Bi de garantiyi yönetmeliğine göre müşteri değişim , para iadesi veya ayıp oranında indirim talep edebilir diyo o sizin isteğinize kalmış ben para iadesi talep ediyorum diyin kesin kabul ederler. Mersa sistemin numarası:02166458200 arayın ümit kolcuya bağlanmak istediğinizi belirtin kendisi değişim elemanı size yardımcı olur.

    çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için ancak hakem heyeti kararında para iadesi konusunda herhangi birşey yazmıyor direk değişim kararı yazıyor bu konuyla ilgili tereddütteyim para iadesi yapmayabilirler düşüncesindeyim başlığa heyet kararının resmini koyayım. asusuda bi arayıp görüşeyim peki başka neler yapmam gerekir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackolik

    değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?

    Öncelikle degişim kararı verdiler ve vatan asus ile gorusucekmiş onlardan haber almaları gerekiyormus vatan fatura bedeli kadar baska urunle değişim yapmıyor illede asusla cozecez diyorlar. Ben belirtim asus istemedigimi bu karar size kalmış bişey degil denildi. 4 ay bekledim heyet kararını 4 kez garantiye gitti ve 20 işgünü süresini geçtiği için başvurdum para iadesi çıkmamış değişim çıktı. Asus bilgisayarı değiştirir ise aynı model üretilmiyodur acaba hangi modeli verecek veya para iadesi yapar mı acaba onu merak ediyorum cok karısık bi hal aldı. Kararda vatanın değiştirmesi gerektiği yazıyor onlar asusla gorusecez diyorlar ancak vatan artık asus marka satmıyor sonuc ne olacak merak ediyorum asusun yetkili servisinden cok cektim detayları bilgisayara gecince aktarırım durum ne olur başına böyle bi durum gelen varsa aydınlatırsa cok memnun olurum nasıl bi yol izlemem gerektiğini hiç bilmiyorum

    sen direk asusun disbiratörü mersa sistemi ara para iadesi istiyorum de onlar kesin para iadesi yaparlar benim laptobada değişim kararı çıktı ancak ben 1850 almıştım benim özeliklerdeki laptop şimdi daha pahalı ben değişim istedim o yüzden, mersa elimizde yok muadilini veremeyiz diye para iadesi yapmak istedi.Bi de garantiyi yönetmeliğine göre müşteri değişim , para iadesi veya ayıp oranında indirim talep edebilir diyo o sizin isteğinize kalmış ben para iadesi talep ediyorum diyin kesin kabul ederler. Mersa sistemin numarası:02166458200 arayın ümit kolcuya bağlanmak istediğinizi belirtin kendisi değişim elemanı size yardımcı olur.

    çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için ancak hakem heyeti kararında para iadesi konusunda herhangi birşey yazmıyor direk değişim kararı yazıyor bu konuyla ilgili tereddütteyim para iadesi yapmayabilirler düşüncesindeyim başlığa heyet kararının resmini koyayım. asusuda bi arayıp görüşeyim peki başka neler yapmam gerekir ?

    asus sana rapor düzenlicek orda iade veya değişim yazıyo o rapor olmadan iade veya değişim talep edemezsin sen asusa hakem heyetinin raporunu gönder onlar rapor düzenlerler.Sonra o raporu ve faturayı aldığın yere götürceksin orda belirtirsin kesinlikle değişim istemiyorum diye sorun çıkarcaklarını sanmıyorum ben değişim istedim kavga ettim değiştirceksiniz diye 3 4 gün konuştum illa para iadesi yapıcaz diyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackolik

    değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?

    Öncelikle degişim kararı verdiler ve vatan asus ile gorusucekmiş onlardan haber almaları gerekiyormus vatan fatura bedeli kadar baska urunle değişim yapmıyor illede asusla cozecez diyorlar. Ben belirtim asus istemedigimi bu karar size kalmış bişey degil denildi. 4 ay bekledim heyet kararını 4 kez garantiye gitti ve 20 işgünü süresini geçtiği için başvurdum para iadesi çıkmamış değişim çıktı. Asus bilgisayarı değiştirir ise aynı model üretilmiyodur acaba hangi modeli verecek veya para iadesi yapar mı acaba onu merak ediyorum cok karısık bi hal aldı. Kararda vatanın değiştirmesi gerektiği yazıyor onlar asusla gorusecez diyorlar ancak vatan artık asus marka satmıyor sonuc ne olacak merak ediyorum asusun yetkili servisinden cok cektim detayları bilgisayara gecince aktarırım durum ne olur başına böyle bi durum gelen varsa aydınlatırsa cok memnun olurum nasıl bi yol izlemem gerektiğini hiç bilmiyorum

    sen direk asusun disbiratörü mersa sistemi ara para iadesi istiyorum de onlar kesin para iadesi yaparlar benim laptobada değişim kararı çıktı ancak ben 1850 almıştım benim özeliklerdeki laptop şimdi daha pahalı ben değişim istedim o yüzden, mersa elimizde yok muadilini veremeyiz diye para iadesi yapmak istedi.Bi de garantiyi yönetmeliğine göre müşteri değişim , para iadesi veya ayıp oranında indirim talep edebilir diyo o sizin isteğinize kalmış ben para iadesi talep ediyorum diyin kesin kabul ederler. Mersa sistemin numarası:02166458200 arayın ümit kolcuya bağlanmak istediğinizi belirtin kendisi değişim elemanı size yardımcı olur.

    çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için ancak hakem heyeti kararında para iadesi konusunda herhangi birşey yazmıyor direk değişim kararı yazıyor bu konuyla ilgili tereddütteyim para iadesi yapmayabilirler düşüncesindeyim başlığa heyet kararının resmini koyayım. asusuda bi arayıp görüşeyim peki başka neler yapmam gerekir ?

    asus sana rapor düzenlicek orda iade veya değişim yazıyo o rapor olmadan iade veya değişim talep edemezsin sen asusa hakem heyetinin raporunu gönder onlar rapor düzenlerler.Sonra o raporu ve faturayı aldığın yere götürceksin orda belirtirsin kesinlikle değişim istemiyorum diye sorun çıkarcaklarını sanmıyorum ben değişim istedim kavga ettim değiştirceksiniz diye 3 4 gün konuştum illa para iadesi yapıcaz diyorlar.

    Alıntıları Göster
    bi de vatanbilgisayar asus satmıyor daha distribütörde senin bilgisayardan yoktur çünkü distribütörü aradığımda biz elimizde laptop tutmuyoruz siparişe göre alıp firmalara veriyoruz demişti.Sen merak etme kesin para iadesi yaparlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tüketici Hakem Heyeti Mahkemesi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkür ederim değerli cevaplarınız için bugun arama fırsatım olmadı yarın bir arayıp görüşecegim sonucu sizlere iletecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FakirHerif

    Teşekkür ederim değerli cevaplarınız için bugun arama fırsatım olmadı yarın bir arayıp görüşecegim sonucu sizlere iletecegim.
    Merak ettim takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackolik

    değişim ya da iade istemek senin tercihine kalmış bir olay. eğer değişim istiyorum diye verdiysen dilekçeyi haliyle değişim kararı almışlardır, fakat vatan artık asus satmadığı için sana da asus veremeyecek ve faturanın tutarı kadar ücreti iade edeceklerdir.

    bu arada nasıl bir arıza vardı ne kadar sürede karar verdi hakem heyeti?

    Öncelikle degişim kararı verdiler ve vatan asus ile gorusucekmiş onlardan haber almaları gerekiyormus vatan fatura bedeli kadar baska urunle değişim yapmıyor illede asusla cozecez diyorlar. Ben belirtim asus istemedigimi bu karar size kalmış bişey degil denildi. 4 ay bekledim heyet kararını 4 kez garantiye gitti ve 20 işgünü süresini geçtiği için başvurdum para iadesi çıkmamış değişim çıktı. Asus bilgisayarı değiştirir ise aynı model üretilmiyodur acaba hangi modeli verecek veya para iadesi yapar mı acaba onu merak ediyorum cok karısık bi hal aldı. Kararda vatanın değiştirmesi gerektiği yazıyor onlar asusla gorusecez diyorlar ancak vatan artık asus marka satmıyor sonuc ne olacak merak ediyorum asusun yetkili servisinden cok cektim detayları bilgisayara gecince aktarırım durum ne olur başına böyle bi durum gelen varsa aydınlatırsa cok memnun olurum nasıl bi yol izlemem gerektiğini hiç bilmiyorum

    sen direk asusun disbiratörü mersa sistemi ara para iadesi istiyorum de onlar kesin para iadesi yaparlar benim laptobada değişim kararı çıktı ancak ben 1850 almıştım benim özeliklerdeki laptop şimdi daha pahalı ben değişim istedim o yüzden, mersa elimizde yok muadilini veremeyiz diye para iadesi yapmak istedi.Bi de garantiyi yönetmeliğine göre müşteri değişim , para iadesi veya ayıp oranında indirim talep edebilir diyo o sizin isteğinize kalmış ben para iadesi talep ediyorum diyin kesin kabul ederler. Mersa sistemin numarası:02166458200 arayın ümit kolcuya bağlanmak istediğinizi belirtin kendisi değişim elemanı size yardımcı olur.

    ümit kolcu ile görüştüm gerçekten ilgili bi beyfendi kendisi sağolsun anlattı dile getirdi elimdeki hakem heyeti raporu asusa ulaşıp ulaşmadığı meçhul. vatan biz fax çektik dedi ancak ortada böyle bi durum yokmuş asus şuan için bana rapor hazırlamamış bu konu ile ilgili mersa da herhangi bir dosya açılıp işleme konulmamış. bunun sonucu nereye gidecek hayırlısı birde asusu arayıp görüşeceğim bakalım onlar ne diyecekler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    bi de vatanbilgisayar asus satmıyor daha distribütörde senin bilgisayardan yoktur çünkü distribütörü aradığımda biz elimizde laptop tutmuyoruz siparişe göre alıp firmalara veriyoruz demişti.Sen merak etme kesin para iadesi yaparlar.

    asusu da arayıp görüştüm dosyanız işleme koyulmayacaktır denildi. nedeni sordum bu sınır fiyat olayı varmış sanırım karşı dava açılacak denildi. olaylar iyice sarpa sardı şimdi ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olabiliecek birisi varmı? dertsiz başımıza dert açtık bu asus tan ömrü billah bi daha ürün almam artık. arkadaşlar şimdi ne yapmam gerekiyor bi yol gösterir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    bi de vatanbilgisayar asus satmıyor daha distribütörde senin bilgisayardan yoktur çünkü distribütörü aradığımda biz elimizde laptop tutmuyoruz siparişe göre alıp firmalara veriyoruz demişti.Sen merak etme kesin para iadesi yaparlar.

    asusu da arayıp görüştüm dosyanız işleme koyulmayacaktır denildi. nedeni sordum bu sınır fiyat olayı varmış sanırım karşı dava açılacak denildi. olaylar iyice sarpa sardı şimdi ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olabiliecek birisi varmı? dertsiz başımıza dert açtık bu asus tan ömrü billah bi daha ürün almam artık. arkadaşlar şimdi ne yapmam gerekiyor bi yol gösterir misiniz ?

    büyük ihtimal asus itiraz dilekçesi vericektir ama karar sizin lehinize olduğundan sonucun değişceğini sanmam ama biraz beklemeniz gerekecek bu durumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    bi de vatanbilgisayar asus satmıyor daha distribütörde senin bilgisayardan yoktur çünkü distribütörü aradığımda biz elimizde laptop tutmuyoruz siparişe göre alıp firmalara veriyoruz demişti.Sen merak etme kesin para iadesi yaparlar.

    asusu da arayıp görüştüm dosyanız işleme koyulmayacaktır denildi. nedeni sordum bu sınır fiyat olayı varmış sanırım karşı dava açılacak denildi. olaylar iyice sarpa sardı şimdi ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olabiliecek birisi varmı? dertsiz başımıza dert açtık bu asus tan ömrü billah bi daha ürün almam artık. arkadaşlar şimdi ne yapmam gerekiyor bi yol gösterir misiniz ?

    büyük ihtimal asus itiraz dilekçesi vericektir ama karar sizin lehinize olduğundan sonucun değişceğini sanmam ama biraz beklemeniz gerekecek bu durumda

    Alıntıları Göster
    Siz 20 iş günü geçince direk hakem heyetine mi başvurdunuz asusu arayıp söylemediniz mi değişim yapın diye hakem heyetine hiç gerek kalmazdı eğer 20 iş günü geçseydi çünkü benim raporda 20 iş günü geçtiği için değişim hakkına sahip olmuştur yazıyor. Bide ben asusa ne dediysem yaptılar değişim talep ediyorum yoksa tüketice mahkemesine veririm dedim daha 10 gün geçmeden aradım ne oldu diye değişim çıktı raporunuzu göndercez dediler. Acaba siz tüketici mahkemesine gittiğiniz için işi yokuşa mı sürüyorlar.Bide normalde değişim kararı sadece 2 yıl içinde 6 kez servise gelip her seferinde 1 parça değişmesi gerekiyormuş.Ben 5. gönderdiğimde değişti. Aslında öyle bir hakkımda yoktuda biraz şanslı olduk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    Siz 20 iş günü geçince direk hakem heyetine mi başvurdunuz asusu arayıp söylemediniz mi değişim yapın diye hakem heyetine hiç gerek kalmazdı eğer 20 iş günü geçseydi çünkü benim raporda 20 iş günü geçtiği için değişim hakkına sahip olmuştur yazıyor. Bide ben asusa ne dediysem yaptılar değişim talep ediyorum yoksa tüketice mahkemesine veririm dedim daha 10 gün geçmeden aradım ne oldu diye değişim çıktı raporunuzu göndercez dediler. Acaba siz tüketici mahkemesine gittiğiniz için işi yokuşa mı sürüyorlar.Bide normalde değişim kararı sadece 2 yıl içinde 6 kez servise gelip her seferinde 1 parça değişmesi gerekiyormuş.Ben 5. gönderdiğimde değişti. Aslında öyle bir hakkımda yoktuda biraz şanslı olduk.

    Alıntıları Göster
    serviste 20 işgünü içinde cihazınızı size sorunsuz olarak teslim edemediklerinde ister 1nci servis ister 6ncı servis olsun fark etmez para iadesi veya ürün değişimi isteyebilirsiniz. yani sizin şanla ilgisi yok yasal olarak yapmaları gerekeni yapmışlar.

    hakem heyetinin kararına uymak zorunda değiller maalesef. uymadıkları takdirde hakem heyetinin kararıyla mahkemeye başvurmanız gerekiyor. mahkeme kararına itiraz edecekler tabi ki. en sonunda 1-2 yıl sonra karar çıkar ona göre hareket edersiniz.

    Fiyat limiti 1,750TL sanırım bu yıl için. bunun üzerinde mahkemeye başvurulması gerekiyor. sizin fatura bedeli kaçtı acaba? bunun üzerindeyse zaten hakem heyetinin yetkisi yok. yani her durumda mahkemeye başvurmanız gerekiyor o zaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    Siz 20 iş günü geçince direk hakem heyetine mi başvurdunuz asusu arayıp söylemediniz mi değişim yapın diye hakem heyetine hiç gerek kalmazdı eğer 20 iş günü geçseydi çünkü benim raporda 20 iş günü geçtiği için değişim hakkına sahip olmuştur yazıyor. Bide ben asusa ne dediysem yaptılar değişim talep ediyorum yoksa tüketice mahkemesine veririm dedim daha 10 gün geçmeden aradım ne oldu diye değişim çıktı raporunuzu göndercez dediler. Acaba siz tüketici mahkemesine gittiğiniz için işi yokuşa mı sürüyorlar.Bide normalde değişim kararı sadece 2 yıl içinde 6 kez servise gelip her seferinde 1 parça değişmesi gerekiyormuş.Ben 5. gönderdiğimde değişti. Aslında öyle bir hakkımda yoktuda biraz şanslı olduk.

    Asusdan cektiğimi kimseden cekmedim bendekide sanssizligin en buyugu anlatayım efendim durum soyle oluyor ozetle; ısınma sorunu yuzunden yolladım garantiye urun geldi ısınma sorunu hala devam ediyordu üstüne ne alakaysa bir baktımki usb kart okuyucularım ve dvd rom bozuk hemen gerı yolladım urun 15 gun sonra geldi anakart degişimi yapılmış vatan servisinde kontrol ettik klavyenin köşesi dışarı çıkık biçimde monte edip yollamışlar üstüne bilgisayar hiç açılmıyordu geri almadan tekrar yolladık olay burda başlıyor aradılar fan ızgaraları kırık alt kasa değişim istiyormusunuz dediler evet tabi dedim ücret talep ettiler hadi onu geçtim yaptırmasanız garanti dışı olut ürününüz dediler tabi baya bi tartıştım trlefonda bayan sagolsun en sonunda telefonu suratıma kapadı koştum vatana onlara patladım ürünü size verirken saglam verdim falan tamam ikgilenicez dediler zaten bu sure içinde 20 iş günü gecti değişim talep ettim daha sure dolmadı elimize su surede ulastı falan gevelediler yine sinirli bi konusma ardından sikayet edecegimi soyledim dalga gecer gibi git nereye sikayet edersen et gibi bir cevapla karşılaştım ve en sonunda canıma tak etti ürünü hiç geri almadan hakem heyetine başvurdum 4 ay karar bekledim 2-3 ay garantide problemler derken 6-7 ay kullanamadım ürünü üstüne karar lehime çıktı hala işi yokuşa sürüyolar dumur oldum resmen bide utanmadan itiraz edicez karara dava açıcaz diyorlar bu ne biçim bi firma nasıl bi sorumsuzluktur boyle yada ben mi çok şanssızım acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    quote:

    Orijinalden alıntı: weRDim_aYaRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: slh3772

    bi de vatanbilgisayar asus satmıyor daha distribütörde senin bilgisayardan yoktur çünkü distribütörü aradığımda biz elimizde laptop tutmuyoruz siparişe göre alıp firmalara veriyoruz demişti.Sen merak etme kesin para iadesi yaparlar.

    asusu da arayıp görüştüm dosyanız işleme koyulmayacaktır denildi. nedeni sordum bu sınır fiyat olayı varmış sanırım karşı dava açılacak denildi. olaylar iyice sarpa sardı şimdi ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olabiliecek birisi varmı? dertsiz başımıza dert açtık bu asus tan ömrü billah bi daha ürün almam artık. arkadaşlar şimdi ne yapmam gerekiyor bi yol gösterir misiniz ?

    büyük ihtimal asus itiraz dilekçesi vericektir ama karar sizin lehinize olduğundan sonucun değişceğini sanmam ama biraz beklemeniz gerekecek bu durumda

    Peki ne kadarlık bi süre beklemeliyim tam olarak bi bilginiz varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    serviste 20 işgünü içinde cihazınızı size sorunsuz olarak teslim edemediklerinde ister 1nci servis ister 6ncı servis olsun fark etmez para iadesi veya ürün değişimi isteyebilirsiniz. yani sizin şanla ilgisi yok yasal olarak yapmaları gerekeni yapmışlar.

    hakem heyetinin kararına uymak zorunda değiller maalesef. uymadıkları takdirde hakem heyetinin kararıyla mahkemeye başvurmanız gerekiyor. mahkeme kararına itiraz edecekler tabi ki. en sonunda 1-2 yıl sonra karar çıkar ona göre hareket edersiniz.

    Fiyat limiti 1,750TL sanırım bu yıl için. bunun üzerinde mahkemeye başvurulması gerekiyor. sizin fatura bedeli kaçtı acaba? bunun üzerindeyse zaten hakem heyetinin yetkisi yok. yani her durumda mahkemeye başvurmanız gerekiyor o zaman.

    Evet değişim talep ettim asusdan dedigim gibi ürün vatandan elimize gec ulastı su kadar tarih olmus falan filan diye bide baktımki 1aylık geçen süreyi utanmasalar daha elimize ulaşalı 3 gün oldu yaptık yolluyoruz diyecekler diye düşünmeye başladım. Tüketici haklarından bahsettim yetkili servis bulundugum yetde degil ise ürünü alınan yere verdiginizden itibaren 20 işgününü geçerse değişim kararı veya iade alma hakkımızın doğduğunu ilettim yok vatan bizi ilgilendirmez bize gelen tarih şu bu derken kabul etmediler değişim talebimi. vatanlada konuştum bi yardımcı olun süre geçti değişim için konuşun bizde ulaşamıyoruz asusa diye kestirip attılar konuyu varsa probleminiz bizr degil yetkili yerlere iletin dediler ilettik sonuç bu mahkemelik olduk. Çok özür diliyorum Eklemeyi unutmuşum ürün fiyatı kdv dahil 2.090 TL insanı kendi haklarından bile mahrum ediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FakirHerif -- 15 Şubat 2013; 4:03:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FakirHerif

    quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    serviste 20 işgünü içinde cihazınızı size sorunsuz olarak teslim edemediklerinde ister 1nci servis ister 6ncı servis olsun fark etmez para iadesi veya ürün değişimi isteyebilirsiniz. yani sizin şanla ilgisi yok yasal olarak yapmaları gerekeni yapmışlar.

    hakem heyetinin kararına uymak zorunda değiller maalesef. uymadıkları takdirde hakem heyetinin kararıyla mahkemeye başvurmanız gerekiyor. mahkeme kararına itiraz edecekler tabi ki. en sonunda 1-2 yıl sonra karar çıkar ona göre hareket edersiniz.

    Fiyat limiti 1,750TL sanırım bu yıl için. bunun üzerinde mahkemeye başvurulması gerekiyor. sizin fatura bedeli kaçtı acaba? bunun üzerindeyse zaten hakem heyetinin yetkisi yok. yani her durumda mahkemeye başvurmanız gerekiyor o zaman.

    Evet değişim talep ettim asusdan dedigim gibi ürün vatandan elimize gec ulastı su kadar tarih olmus falan filan diye bide baktımki 1aylık geçen süreyi utanmasalar daha elimize ulaşalı 3 gün oldu yaptık yolluyoruz diyecekler diye düşünmeye başladım. Tüketici haklarından bahsettim yetkili servis bulundugum yetde degil ise ürünü alınan yere verdiginizden itibaren 20 işgününü geçerse değişim kararı veya iade alma hakkımızın doğduğunu ilettim yok vatan bizi ilgilendirmez bize gelen tarih şu bu derken kabul etmediler değişim talebimi. vatanlada konuştum bi yardımcı olun süre geçti değişim için konuşun bizde ulaşamıyoruz asusa diye kestirip attılar konuyu varsa probleminiz bizr degil yetkili yerlere iletin dediler ilettik sonuç bu mahkemelik olduk. Çok özür diliyorum Eklemeyi unutmuşum ürün fiyatı kdv dahil 2.090 TL insanı kendi haklarından bile mahrum ediyorlar.

    Alıntıları Göster
    Sizin ürünün fiyatı hakem heyeti limitinin üstünde olduğundan yetkisi yok zaten. sizin doğrudan tüketici mahkemesine vermeniz gerekiyordu. bence hemen vakit geçirmeden tüketici mahkemesine veya bulunduğunuz yerde onun yerine bakan bir mahkemeye derhal başvurun elinizdeki belgelerle. Gerçi hakem heyeti yetkisinde bile olsaydı karşı taraf uymak zorunda değil. yaptırım gücü yok yani. Sadece hakem heyetinin raporunu mahkemeye delil olarak sunma şansınız var eliniz biraz daha kuvvetli şu durumda. Mahkemeden karar çıkartırsanız uymama şansları yok sadece itiraz edebilirler. o da süreyi biraz uzatır. ama hakem heyeti raporunu mahkeme bilirkişi raporu gibi kabul edeceğinden mahkeme de rapor doğrultusunda karar verecektir büyük ihtimalle. Bence burada ortalığı karıştıran Vatan olmuş. Asus kendi açısından haklı. Benim servisime şu gün gelmiş şu gün çıkmış der çıkar işin içinden. Asıl sorumlu vatan burada. Ve Asus ile Vatan birbirlerine küs durumda şu anda Asus Vatan'a mal vermiyor. sizin sorun bence normal yollardan çözülmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Sizin ürünün fiyatı hakem heyeti limitinin üstünde olduğundan yetkisi yok zaten. sizin doğrudan tüketici mahkemesine vermeniz gerekiyordu. bence hemen vakit geçirmeden tüketici mahkemesine veya bulunduğunuz yerde onun yerine bakan bir mahkemeye derhal başvurun elinizdeki belgelerle. Gerçi hakem heyeti yetkisinde bile olsaydı karşı taraf uymak zorunda değil. yaptırım gücü yok yani. Sadece hakem heyetinin raporunu mahkemeye delil olarak sunma şansınız var eliniz biraz daha kuvvetli şu durumda. Mahkemeden karar çıkartırsanız uymama şansları yok sadece itiraz edebilirler. o da süreyi biraz uzatır. ama hakem heyeti raporunu mahkeme bilirkişi raporu gibi kabul edeceğinden mahkeme de rapor doğrultusunda karar verecektir büyük ihtimalle. Bence burada ortalığı karıştıran Vatan olmuş. Asus kendi açısından haklı. Benim servisime şu gün gelmiş şu gün çıkmış der çıkar işin içinden. Asıl sorumlu vatan burada. Ve Asus ile Vatan birbirlerine küs durumda şu anda Asus Vatan'a mal vermiyor. sizin sorun bence normal yollardan çözülmez.

    zaten belirttim 6-7 ay süredir bekliyorum mahkemeyede başvuracağım o kadar beklemişim biraz daha beklerim bu beklediğim süreleride belirterek bu mağduriyetimi nasıl gidertebilirim bununla ilgili birşey yapılabilir mi ? hayatımda ilk defa bir şirkete bu kadar lanet ettim. Bazı arkadaşlarında hakem heyetleri problemleri olmuş firmalar sorun çıkartmadan değişim veya para iadesi yapmışlar bende büyük şanssızlık var kaç aydır uğraşıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FakirHerif -- 15 Şubat 2013; 15:00:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    serviste 20 işgünü içinde cihazınızı size sorunsuz olarak teslim edemediklerinde ister 1nci servis ister 6ncı servis olsun fark etmez para iadesi veya ürün değişimi isteyebilirsiniz. yani sizin şanla ilgisi yok yasal olarak yapmaları gerekeni yapmışlar.

    hakem heyetinin kararına uymak zorunda değiller maalesef. uymadıkları takdirde hakem heyetinin kararıyla mahkemeye başvurmanız gerekiyor. mahkeme kararına itiraz edecekler tabi ki. en sonunda 1-2 yıl sonra karar çıkar ona göre hareket edersiniz.

    Fiyat limiti 1,750TL sanırım bu yıl için. bunun üzerinde mahkemeye başvurulması gerekiyor. sizin fatura bedeli kaçtı acaba? bunun üzerindeyse zaten hakem heyetinin yetkisi yok. yani her durumda mahkemeye başvurmanız gerekiyor o zaman.

    benim 20 iş günü dolmamıştı ki bana daha 10 gün olmadan değişim için rapor gönderceklerini söylediler.Parça temin edememe gibi bi sorunda da olcağını zannetmiyorum çünkü sarj soketinden dolayı değişim çıktı şarj soketinin parçasıda ellerinde vardır heralde.Daha öncedende şarj soketi değişmişti çünkü.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.