Şimdi Ara

TUKETİCİ MAHKEMESİ NOTE10PLUS KAZANDIK! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JöhTürk

    Valla hocam gerçekten bezdirdiler ilk 6 ay içinde 2 kez soket değişti arka kapağı çizdiler zaten çizikti dediler, kavga ettim ozur dileriz serviste olur böyle şeyler dediler değiştirdiler. Yani şuan kamerada toz pislik kalması tamamen kendi hataları, kapağı çizip değiştiren onlar çünkü. Dağın başında karakolda görev yapıyorum çarşı pazar yok, terörün en yüksek olduğu yerdeyim gidip gelemiyorum yoksa tuketici hakem heyetine vereceğim. Şimdi ben bu cihazı sıfır kapalı kutu başkası adına faturalı aldım, fatura sahibini bulmam gerekir mi hakem heyetindeki işlemler için?
    hocam e devletten mahkemeye verebiliyorsun. Ben öyle yaptım. 15. Nisandan beri mahkeme devam ediyor herhalde kışın filan sonuçlanacak. Bunlar shlaksız herifler benim telefonun kasasında çizik var diye bpzulan ekranımı garanti dışı tuttulsr. En son müşteri hizmetlerindeki çocuğa küfüt ederek kapadım ve mahkemeye verdim bekliyrum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okko

    hocam e devletten mahkemeye verebiliyorsun. Ben öyle yaptım. 15. Nisandan beri mahkeme devam ediyor herhalde kışın filan sonuçlanacak. Bunlar shlaksız herifler benim telefonun kasasında çizik var diye bpzulan ekranımı garanti dışı tuttulsr. En son müşteri hizmetlerindeki çocuğa küfüt ederek kapadım ve mahkemeye verdim bekliyrum.

    Alıntıları Göster
    Hocam s8 plusta da 1 yıl sonra ekranda gölgelenme olmustu, kasada küçük çizik var diye yapmayan aynı servis telefonu çizip birşey olmaz diyorlar. Önce beni yalancı çıkardılar 2 kez. Allahtan başıma gelecekleri bildiğim için ilk iki raporda deforme yoktur yazdırdım. Bunu yazan inceleyen karaktersiz eleman ooo cihaz tertemiz hocam sıfır gibi bakmışsınız diyerek deforme yazıyor, teslim almaya gidiyorum cihazda çiziği görüyorum aynı eleman zaten çizikti yanlışınız var diyor. Kavga ediyorum özür diliyor serviste tamirde olabilir böyle diyor. Dahada ısrar edince mecbur arka camı değiştiriyorlar bütün bunlar benim iznim bilgim olmadan yapılıyor. Servise gidiyorum raporun üzerine sonradan tükenmez kalemle sim yuvası yoktur yazıyorlar, siz vermediniz diyorlar. Deliriyorum kavga ediyorum hattı çıkaran kendi personeliniz diyorum sonra arka tarafa gidip aaa özür dileriz burdaymış diyorlar. İnsanı katil ederler resmen. Şimdide kamerayı toz pislik icinde bırakmışlar. Ben Ankarada olmadığım için hanım teslim aldı 1 hafta dağın başına kargo bekledim, bin bir zorlukla telefona ulaştım şu hale bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dün itibariyle e devlet üzerinden tüketici hakem heyetine verdim arkadaşlar. Verdikten hemen sonra arandım, servis raporları vs istendi. Peşini bırakmak yok.



    TUKETİCİ MAHKEMESİ NOTE10PLUS KAZANDIK!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar geçen cuma günü bilirkişi telefonu inceledi ve benim goremedigim başka sorunlarıda rapora not etti. Bakalım karar ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam ne yapacaktin biliyomusun acacab telefonu bunlara bir karisik kufur atacan sonra hallediyolar genelde babam hep oyle halleder mesela uretim hatali j6 vardi bizde yolldadik anakartini degisip guncelliyip ekran camini kirip (koruma olan ) geri yollamistilar allahtan fotolari ve tum sorunu tek tek beyan etmistik yoksa telefonu yollamayacaklardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar mahkemeyi kazandık ve karar elimize ulaştı. Şimdi nasıl bir yol izlememiz lazım?


    TUKETİCİ MAHKEMESİ NOTE10PLUS KAZANDIK!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JöhTürk

    Arkadaşlar mahkemeyi kazandık ve karar elimize ulaştı. Şimdi nasıl bir yol izlememiz lazım?


    Benzer bir durumu akıllı saat ile yaşıyorum. O yüzden süreç takip etmek istiyorum. Sonuç Gelişmeleri yazarsanız minnettar olurum. Size de çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt

    Tabi hocam adım adım yazıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JöhTürk

    Tabi hocam adım adım yazıyorum.

    Hocam durum nedir? Karar'dan sonra ne yaptınız; bilgi verebilir misiniz acaba?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ctrl-alt-delete

    Hocam durum nedir? Karar'dan sonra ne yaptınız; bilgi verebilir misiniz acaba?



    Alıntıları Göster

    Karar olumlu çıktı hocam 1 hafta sonrada yeni tel geldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şarj soketi arızaları ve ekranda karıncalanma olan Note 20 ultra cihazimi sevise verdim 2330 tl masraf çıkardılar,sebep sağ üst köşede minicik iğne ucu kadar bir vurukdan dolayı 13.000 tl lik telefonu garanti dışı bıraktı şerefsizler.. şimdi ne yapmam gerek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil01 -- 19 Mart 2021; 9:14:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil01 A kullanıcısına yanıt

    Başka yetkili servise giderek bir de orda deneyin. Onlarda olumsuz dönerse thh ile çözersiniz gibi.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.