Şimdi Ara

Turbo hakkında yanlış bilinen bir bilgi-turbosu öten baksın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
83
Cevap
2
Favori
77.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hani çok tuvelet ihtiyacınız gelir ve bu ihtiyacı karşıladıktan sonra vücutta istem dışı bir titreme olu ya, aynısı dizel araçlarda da oluyor stop ederken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hani çok tuvelet ihtiyacınız gelir ve bu ihtiyacı karşıladıktan sonra vücutta istem dışı bir titreme olu ya, aynısı dizel araçlarda da oluyor stop ederken.



    Bir de yazın uzun yolculuklardan sonra "tık-tık-tık" hemen ardından da "çık" sesi var Eski aracım çok yapıyordu bunu. Stop ettikten sonra 10-15 dk devam ederdi, sanırım soğuma sesiydi.
  • Benim eski C-max ta 42 binde iken turbo değiştirilmişti, garantisi bitseydi 1950 tl ödeyecektim 2007-2008 gibi
  • Fabrika hatasından dolayı 30 binde turbo yedik şu an ki turbo ilede 180 bin yaptık yağınızı iyi seçerseniz korkmayın kalın yağ her zaman zarar verir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Fabrika hatasından dolayı 30 binde turbo yedik şu an ki turbo ilede 180 bin yaptık yağınızı iyi seçerseniz korkmayın kalın yağ her zaman zarar verir..

    turbocu usta sen bu konuda bilgiliye benziyorsun arkadaşın dediği konu ile ilgili ne diyorsun kalın yağ seçilirse turboya zarar verir mi ?
  • Arabam diesel. O sebeple yetkili serviste yaptırıyorum herşeyini. Başına ne gelecekse yetkili servis yüzünden gelsin. Özel servis yüzünden değil. O sebeple kafam rahat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06


    quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Fabrika hatasından dolayı 30 binde turbo yedik şu an ki turbo ilede 180 bin yaptık yağınızı iyi seçerseniz korkmayın kalın yağ her zaman zarar verir..

    turbocu usta sen bu konuda bilgiliye benziyorsun arkadaşın dediği konu ile ilgili ne diyorsun kalın yağ seçilirse turboya zarar verir mi ?

    Turboda çok ince yağ kanalları vardır kalın yağ ve koruyucu diye tabir ettiğimiz yağlar motor ısınıncaya kadar turbonun yetersiz yağlamasına sebebiyet verir o yüzden turbo çok kısa sürede arıza yapacaktır.1996 yılından beri hergün turbonun içindeyiz dahamı bilmeyelim usta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Arabam diesel. O sebeple yetkili serviste yaptırıyorum herşeyini. Başına ne gelecekse yetkili servis yüzünden gelsin. Özel servis yüzünden değil. O sebeple kafam rahat.

    ben de sıfır aldım ama hiç servisin kapısından içeri girmedi servis 300 lira bakım yapıyor ben 100 liraya çıkarıyorum hemde servisin koyduğu yağın aynisı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984


    quote:

    Orijinalden alıntı: #turbocu#


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Ayni tarif ettigin ses bizim Beetle dan geliyor. Yaklasik 30 bin kmdir oyle kullaniyoruz.
    Rolantide de biraz daha kisik olarak geliyor muydu bu ses?

    turbo rölantide ses yapmaz gaza basınca yapar yolda giderken yapar sizinkisi galiba rulman sesi


    Olay soyle arac otomatik vites. Dururken tir tir tir diye bri ses geliyor. Hizlanmaya basladikca tir tir sesi kayboluyor ve vuvvvvv seklinde bir sese donusuyor. Devir yukseldikce ses de artiyor. 3000 devirde sabit giderken cok belirgin sekilde duyuluyor.


    Turbocu bana cevap vermedin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984


    quote:

    Orijinalden alıntı: #turbocu#


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Ayni tarif ettigin ses bizim Beetle dan geliyor. Yaklasik 30 bin kmdir oyle kullaniyoruz.
    Rolantide de biraz daha kisik olarak geliyor muydu bu ses?

    turbo rölantide ses yapmaz gaza basınca yapar yolda giderken yapar sizinkisi galiba rulman sesi


    Olay soyle arac otomatik vites. Dururken tir tir tir diye bri ses geliyor. Hizlanmaya basladikca tir tir sesi kayboluyor ve vuvvvvv seklinde bir sese donusuyor. Devir yukseldikce ses de artiyor. 3000 devirde sabit giderken cok belirgin sekilde duyuluyor.


    Turbocu bana cevap vermedin

    turbodan yapsa ıslık sesi gibi yapar iyi bir ustaya sesi dinletmen gerekir km çok mu
    dururken turbo ses yapmaz




  • 160 bin kmde su an. Tabi dururken gelen ses ile giderken gelen belki de farkli seylerdir.
    Iyi usta bulsam dinletcem de iste nerde. Neyse bakalim gittigi yere kadar o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #turbocu#


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Arabam diesel. O sebeple yetkili serviste yaptırıyorum herşeyini. Başına ne gelecekse yetkili servis yüzünden gelsin. Özel servis yüzünden değil. O sebeple kafam rahat.

    ben de sıfır aldım ama hiç servisin kapısından içeri girmedi servis 300 lira bakım yapıyor ben 100 liraya çıkarıyorum hemde servisin koyduğu yağın aynisı



    Yok. Ben sıfır almadım. Benimki 2. el. Ama km'si oynanmış araba. O yüzden yetkili servise götürdüm. İmzamdaki arabanın turbosuna bir şey olsa sizde kaça olurdu? Diyelim ki turbo değişecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Benim aracım da 1.5 DCI ve turbolu. 200.000 lere yaklaştı. Turboda sorun yok. (şeytan kulağına kurşun) Yalnız arabayı stop ettirirken bir vınlama, ya da inlemeye benzer bir ses duyuluyor. Sanırım O da yakıt (mazot) pompası dedikleri şey olsa gerek.


    maşallah böyle uzun km li dci ları duydukça gördükçe daha çok seviyorum bu motoru
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Benim aracım da 1.5 DCI ve turbolu. 200.000 lere yaklaştı. Turboda sorun yok. (şeytan kulağına kurşun) Yalnız arabayı stop ettirirken bir vınlama, ya da inlemeye benzer bir ses duyuluyor. Sanırım O da yakıt (mazot) pompası dedikleri şey olsa gerek.


    maşallah böyle uzun km li dci ları duydukça gördükçe daha çok seviyorum bu motoru


    Renault bu motoru yıllardır tüm diesel araçlarında kullanıyor. Kangosundan Fluencesine kadar. Pazar günü kanal a Tv de Fluence'nin deneme sürüşü ve tanıtımı yapıldı. DCI motorlu. Renault yıllardır kalitesine güvendiği DCI diesel motoru bu araçta da kullanıyor şeklinde söz geçti. gerçekten uzun ömürlü ve ekonomik motor DCI. İnşallah uzun yıllar gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Benim aracım da 1.5 DCI ve turbolu. 200.000 lere yaklaştı. Turboda sorun yok. (şeytan kulağına kurşun) Yalnız arabayı stop ettirirken bir vınlama, ya da inlemeye benzer bir ses duyuluyor. Sanırım O da yakıt (mazot) pompası dedikleri şey olsa gerek.


    maşallah böyle uzun km li dci ları duydukça gördükçe daha çok seviyorum bu motoru


    Renault bu motoru yıllardır tüm diesel araçlarında kullanıyor. Kangosundan Fluencesine kadar. Pazar günü kanal a Tv de Fluence'nin deneme sürüşü ve tanıtımı yapıldı. DCI motorlu. Renault yıllardır kalitesine güvendiği DCI diesel motoru bu araçta da kullanıyor şeklinde söz geçti. gerçekten uzun ömürlü ve ekonomik motor DCI. İnşallah uzun yıllar gider.




    Crdi kullanıcısı olarak dci motorlara imreniyorum. Gerçekten de az yakıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AssistForte


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Benim aracım da 1.5 DCI ve turbolu. 200.000 lere yaklaştı. Turboda sorun yok. (şeytan kulağına kurşun) Yalnız arabayı stop ettirirken bir vınlama, ya da inlemeye benzer bir ses duyuluyor. Sanırım O da yakıt (mazot) pompası dedikleri şey olsa gerek.


    maşallah böyle uzun km li dci ları duydukça gördükçe daha çok seviyorum bu motoru


    Renault bu motoru yıllardır tüm diesel araçlarında kullanıyor. Kangosundan Fluencesine kadar. Pazar günü kanal a Tv de Fluence'nin deneme sürüşü ve tanıtımı yapıldı. DCI motorlu. Renault yıllardır kalitesine güvendiği DCI diesel motoru bu araçta da kullanıyor şeklinde söz geçti. gerçekten uzun ömürlü ve ekonomik motor DCI. İnşallah uzun yıllar gider.




    Crdi kullanıcısı olarak dci motorlara imreniyorum. Gerçekten de az yakıyorlar


    CRDI lerin başka diesel motorlara göre çok fazla yaktığı söyleniyor. İki tane arkadaşım CRDI kullanıyor. Biri Hyundai. Diğeri Kia Rio olması lazım. İkisi de muzdarip sayılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AssistForte

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Benim aracım da 1.5 DCI ve turbolu. 200.000 lere yaklaştı. Turboda sorun yok. (şeytan kulağına kurşun) Yalnız arabayı stop ettirirken bir vınlama, ya da inlemeye benzer bir ses duyuluyor. Sanırım O da yakıt (mazot) pompası dedikleri şey olsa gerek.


    maşallah böyle uzun km li dci ları duydukça gördükçe daha çok seviyorum bu motoru


    Renault bu motoru yıllardır tüm diesel araçlarında kullanıyor. Kangosundan Fluencesine kadar. Pazar günü kanal a Tv de Fluence'nin deneme sürüşü ve tanıtımı yapıldı. DCI motorlu. Renault yıllardır kalitesine güvendiği DCI diesel motoru bu araçta da kullanıyor şeklinde söz geçti. gerçekten uzun ömürlü ve ekonomik motor DCI. İnşallah uzun yıllar gider.




    Crdi kullanıcısı olarak dci motorlara imreniyorum. Gerçekten de az yakıyorlar

    Babamda megane var onda da 1.5 dci olmasi lazim araba 500.000 i gecmisti en son. Hala fistik gibi calisiyor. Tabi babam da cok iyi araba kullanir abukluklar yapmaz :)




  • Ötme sesi ile hava emiş sesi birbirinden farklı sanırım. Bende ötme yok ancak havayı emişini duyabiliyorum

    Geçmiş olsun topic sahibine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Ötme sesi ile hava emiş sesi birbirinden farklı sanırım. Bende ötme yok ancak havayı emişini duyabiliyorum

    Geçmiş olsun topic sahibine



    Teşekkürler, yalnız sorun benim aracımda değil bir akrabamın aracında meydana geldi
  • TAMİR TAKIMI DEĞİŞİMİ 150 LİRA FALAN KATRİÇ TURBO 6OO LİRA CİVARI 1.5 DCİ LOGAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #turbocu# -- 30 Mart 2011; 20:44:50 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.