Şimdi Ara

turbo mu fazla yakar atmosferik mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
0
Favori
20.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • örnek vw 1.8 ile 1.8t motorları var fabrika verisi turbolu daha az yakıyor aynı motor ayrıca turbolu benzin araca lpg takılıyor.
  • turbolu daha az yakıyor tartısmaya gerek yok bariz bişey bu.
  • Bende kendi tecrübemden konusayım. 1.2 tsi fabia sürdüm ve gerçekten yakıtı içtiğini gördüm (minimum gördüğüm değer 8.8 İstanbul şehiriçi). Uzun yol için konusursak bence turbolu motorlar daha az yakar çünkü sabit hızda gidebiliriz diye düşünüyorum.
  • Konu Benzinli Turbo olarak kabul ediyorum.

    Turbo alt devirlerde max torkunu erişip yüksek devir kullanmadıkca az yakar, tabii son devirlerde otobanda basınca pek fark etmez

    Genel olarak insan durmadan rally yapmadığından ortalama yakıt yeni Turbolarda %30 düşük oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Mysterious_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    atmosferık

    sallamasyon bir cevap.

    Doğru söylemiş nesi sallamasyon?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Bende kendi tecrübemden konusayım. 1.2 tsi fabia sürdüm ve gerçekten yakıtı içtiğini gördüm (minimum gördüğüm değer 8.8 İstanbul şehiriçi). Uzun yol için konusursak bence turbolu motorlar daha az yakar çünkü sabit hızda gidebiliriz diye düşünüyorum.

    tsi bambaska bir olay. işin işinde turbo dısında kompressor de var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Bende kendi tecrübemden konusayım. 1.2 tsi fabia sürdüm ve gerçekten yakıtı içtiğini gördüm (minimum gördüğüm değer 8.8 İstanbul şehiriçi). Uzun yol için konusursak bence turbolu motorlar daha az yakar çünkü sabit hızda gidebiliriz diye düşünüyorum.

    tsi bambaska bir olay. işin işinde turbo dısında kompressor de var..

    1.2 tsi larda kompresör yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Bende kendi tecrübemden konusayım. 1.2 tsi fabia sürdüm ve gerçekten yakıtı içtiğini gördüm (minimum gördüğüm değer 8.8 İstanbul şehiriçi). Uzun yol için konusursak bence turbolu motorlar daha az yakar çünkü sabit hızda gidebiliriz diye düşünüyorum.

    tsi bambaska bir olay. işin işinde turbo dısında kompressor de var..

    1.2 tsi larda kompresör yok.

    hocam öyle de yukarlarda 1.4 tsi örnegi vardı. onu aramak zor geldi o yüzden üstteki mesajı alıntı yaptım




  • 1.6 atmosferik ve 1.4 turbo araçlara sahip oldum. 1.6 atmosferiği satarken 9 litre ortalamam vardı 1.4 turbo ile de 8,8 litre ortalamam var genelde şehir içi kullanımında. Çok farketmiyor bence yakın beygirler için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Bende kendi tecrübemden konusayım. 1.2 tsi fabia sürdüm ve gerçekten yakıtı içtiğini gördüm (minimum gördüğüm değer 8.8 İstanbul şehiriçi). Uzun yol için konusursak bence turbolu motorlar daha az yakar çünkü sabit hızda gidebiliriz diye düşünüyorum.

    tsi bambaska bir olay. işin işinde turbo dısında kompressor de var..

    1.2 tsi larda kompresör yok.

    hocam öyle de yukarlarda 1.4 tsi örnegi vardı. onu aramak zor geldi o yüzden üstteki mesajı alıntı yaptım





  • Yeni nesil BMW ve Fiat Turbo motorlar az yakıyor Atmosferik motora göre..
  • Turbo Dizeller normal dizellere göre daha az yakar. Turbo benzinli'de atmosferige göre az yakar.. Çünkü turbolu araç alt devirlerde çok canlı olucagından dolayı araba zorlanmadan muazzam performans alıcaksın. Atmosferik'te ise araba gitsin diye ha babam dip gaz gitceksin...
  • Taa 99 yılında babam t4 alırken 2.4 düz dizel almıştı.2.5 tdi birazcık daha az yakıyor diyorlardı vede fabrika değerleri de bunun üstüneydi.Bilmem gerisini..
  • Kullanıma göre değişir. Atak kullanıyorsanız atmosferik aracı sürekli körüklersiniz fakat turbo araçta gaza çok basmaya gerek kalmaz. Daha ataktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik 1,6 aracım uzun yolda 100km'de 7,7l (lpg) yakıyor yani kokluyor ben böyle az yakan araçda görmedim cekiside cok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbonun yapılış amaçlarından biri de zaten ekonomidir.sorunun cevabı net.ama yüksek torkun etkisiyle habire yüklenirsen elbette ki çok yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 19 Haziran 2013; 13:02:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Turbo Dizeller normal dizellere göre daha az yakar. Turbo benzinli'de atmosferige göre az yakar.. Çünkü turbolu araç alt devirlerde çok canlı olucagından dolayı araba zorlanmadan muazzam performans alıcaksın. Atmosferik'te ise araba gitsin diye ha babam dip gaz gitceksin...

    Küçük hacimli atmosferik kullanıyorum ama hiç dipgaz yaptığımı hatırlamıyorum. Bol keseden sallamayın. Sakin kullanınca atmosferikler gayet az yakıyor. Hatta sakin kullanan birisi ne yapsın 1500 devirdeki yüksek torku? 100nm tork bile arabayı rahat rahat taşıyor, ekonomi de yaptırıyor.
  • Yeni Subaru Forester atmosferik ve turbolu türlerinde, turbolu aracın ortlama sarfiyatta 2lt. daha fazla yaktığı Subarunun sitesinde belirtilmiş. Daha fazla güç daha fazla yakıt harcama anlamına gelir.
  • benim araç da atmosferik. yakıtından memnunum amaaaa..


    araçta 4 kişi varsa ve klima açıksa hele ki bir de rampada çıkılıyorsa turbo her türlü aranıyor.
  • Turbo daha fazla yakar ama verdiğin paranın karşılığını alırsın. Tabii turbosunda sıkıntı çıkmadığını farz edersek.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.